Lintukangas kuntotarkastaja
Yritys menee raha edellä !
Käyvät vanhoja Ok taloja katsomassa esittelyissä ja sen jälkeen tekevät ” riskikartoituksen” ja ostotarjouksen 20% myyntihinnasta !
Vaimo LKV . Krynderi!
Täyttä kusetusta !!
Pelottelevat vanhojen talojen myyjiä !!!
Kuntotarkastus
21
7149
Vastaukset
- Anonyymi
No, vaimo, Riikka, on kyllä entinen kiinteistönvälittäjä, Jussi taas ei.
En edes tiennyt heidän gryndaavan vanhoja homepommeja, kai silläkin jotain tienaa?!
Missä aloittajan ongelma on, talo purkunnossa, eikä voi myydä maallikolle. Helppo ja turvallinen kauppa, ei viiden vuoden pelkoa oikeudenkäynneistä, eli kumpikim osapuoli voitaa, tai jos häviää, niin ostaja...- Anonyymi
Lintukangas kertoo tehneen 6000 kuntotarkastusta ?
Jokainen joka vähänkin ymmärtää niin se ei ole mahdollista !
Ei rehellistä toimintaa ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lintukangas kertoo tehneen 6000 kuntotarkastusta ?
Jokainen joka vähänkin ymmärtää niin se ei ole mahdollista !
Ei rehellistä toimintaa !Miksi ei olisi mahdollista, on tehnyt meidän välittämiin kohteisiin ainakin 600-700 tarkastusta viimeisten 10 vuoden aikana.
15 vuotta ja 6000 tarkastusta tekee vähän yli 1 tarkastusta päivässä, ja kyllä, tuossa on mukana pyhäpäivät ja viikonloput, mutta käytännössä niitä tarkastuksia on vähintään kaksi päivässä, joten ihan uskottava luku. Pitää muistaa, että kaikki kuntotarkastajat ovat yrittäjiä tai provisopalkattuja, joten työaika ei ole virkamiehen tai duunarin 37,5 tuntia viikossa.
Mikäli haluat googlata, niin Jussin sukunimi oli aikaisemmin Kuitunen.
P.S. En itse ole juurikaan käyttänyt heidän palveluaan moneen vuoteen, minulla on toinen luottotarkastaja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei olisi mahdollista, on tehnyt meidän välittämiin kohteisiin ainakin 600-700 tarkastusta viimeisten 10 vuoden aikana.
15 vuotta ja 6000 tarkastusta tekee vähän yli 1 tarkastusta päivässä, ja kyllä, tuossa on mukana pyhäpäivät ja viikonloput, mutta käytännössä niitä tarkastuksia on vähintään kaksi päivässä, joten ihan uskottava luku. Pitää muistaa, että kaikki kuntotarkastajat ovat yrittäjiä tai provisopalkattuja, joten työaika ei ole virkamiehen tai duunarin 37,5 tuntia viikossa.
Mikäli haluat googlata, niin Jussin sukunimi oli aikaisemmin Kuitunen.
P.S. En itse ole juurikaan käyttänyt heidän palveluaan moneen vuoteen, minulla on toinen luottotarkastaja.Jos Lintukangas Oy :n liikevaihtoa katsoo tuolta ajalta niin ei millään ole voinut tehdä 6000 tarkastusta ! Halvin kuntotarkastus n 1500,-€
6000x1500 = 9 miljoonaa
Siis halvimman hinnan mukaan !
- Anonyymi
Haukkuva kaikkien muiden firmojen kuntotarkastukset huonoiksi...
Kertoo jo sekin jotain ☝️ - Anonyymi
Nyt on pakko sanoa, että täällä puhutaan asiasta just sillä varmuudella, jonka vain syvä tietämättömyys voi tuottaa.... :o
- Anonyymi
Katos vaan itse Lintukangas osallistuu myös keskusteluun :))
- Anonyymi
Samaa mieltä. Huono kokemus😬. Rahastusta.
Monta eri firmaa samoilla omistajilla. Noinkohan on ristiin laskutettu😇... Verottajaa vois kiinnostaa👍👍. - Anonyymi
Minulla on henkilökohtaisesti huonoja kokemuksia Lintukankaasta. Kiinteistövälittäjä myi Lintukankaan väkisin myyjälle ja minulle ostajana. Vaikka Lintukangas on kaksi kertaa kalliimpi kuin muut kuntotarkastajat, piti hänen olla myös kaksi kertaa parempi. Oli valitettavasti puolet huonompi.
Kiinteistöstä on löytynyt remontin myötä koko ajan uusia yllätyksiä, jotka olivat piilossa pintojen (lattia, seinä, katot, ikkunoiden ja ovien puitteet) sisällä. Lisäksi ohi tutkaruudun meni myös pari muuta seikkaa, jotka ammattimiehen olisi pitämyt huomata. Raportti oli hieno, mutta yhtä tyhjän kanssa. Siitä ei ollut mitään hyötyä. Rahaa on mennyt korjauksiin tosi paljon. En suosittele Lintukangasta omien kokemuksien mukaan kenellekään.
Mutta kaipa onnistumiakin on ollut, kun hänellä on näin vahva brändi.
Kiinteistövälittäjien suosikki hän ilmeisesti on. Kauppoja syntyy, kun Lintukangas ei löydä mitään isoa ongelmaa. Ainoastaan pieni murheita, jotka näkee sokea Reettakin. - Anonyymi
Täysin samaa mieltä..taitaa olla muutakin ongelmaa firmassa, rahastuksen lisäksi.
- Anonyymi
Kas kun nyt ovat menneet ostamaan itse kosteusvaurioisen talon yli 500t! Ja oikein lehteen piti mennä mainostamasn tämmöistä mokaa. Ja pelkkä remontti kestää näiltä ammattilaisiltakin kuulema 3-5v. Rahasta ei ainakaan ole puute. . Onkohan firman nimissä talolaina?
- Anonyymi
Porvoolta haetaan lisärahaa ! Koska ns kulttuurihistoria kohde …?
- Anonyymi
Nooh, ehkä jossain vaiheessa tuo pinkki kupla poksahtaa...saattaapi tulla paljon sotkua, yhteiskunnan varojen suurta väärinkäyttöä, ihmeellistä että Porvoon kaupunki ei ole asiaan puuttunut mitenkään.. puolueasioista turha edes mainita😁
- Anonyymi
Porvoolta haetaan nyt avustusta saneeraukseen… kuulemma kulttuurihistoria kohde ??
- Anonyymi
Taatusti pilataan vanha hyvä talo "uudistamalla" se nykyajan tarpeita vastaavaksi. Jos nyt ees ikinä itse edes muuttavat ko talion...
- Anonyymi
Natisee ylpeys ja arvot liitoksissaan.
- Anonyymi
Miksi välittäjä väkisin ehdottaa näitä!?Saavatko provision vai lahjuksia!?
Kannattaa tutkia taustoja...
Toiminta ei vaikuta läpinäkyvältä. Miksi samoilla yrittäjillä on useampi osakeyhtiö nimissään? Veronkiertoa epäilen vahvasti, sanokaa mun sanoneen! - Anonyymi
Varmaan on välittäjät jotain saaneet :D :D
- Anonyymi
😂 maine...
- Anonyymi
Voi sitä itsekehua ja rehentelyä..
- Anonyymi
Totta. Ja on rastiruutuun paperilla hintaa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003184570- 162226
- 1922066
- 1071466
- 771343
- 74982
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57947IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2899Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119824Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59746