Testataanko

Anonyymi

Jotenkin en usko tuohon 6 henkilön korona altistukseen täällä Naantalissa. Todellisuus on varmaan paljon suurempi lukumäärältään. Testataanko täällä edes tarpeeksi, tai pitääkö olla henki kulkematta, ennenkuin testeihin pääsee.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä myös Naantalissa testataan kaikki testeihin hakeutuneet. Jotenkin vaikea uskoa että kaupunki salaisi tapauksia, mutta mistä sen tietää. Sekin on mahdollista että nyt kesällä kun turistit ovat liikkeellä ei tapauksista ei kerrota, mutta kun turistikausi päätty niin sitten listalla onkin jo useita kymmeniä tapauksia. Tälläisellä strategialla ei pelästytetä turisteja näin kesällä.

      • Anonyymi

        No ei niihin testeihin hakeuduta noin vain hoitajan ensin haastattelee ja päättää saatko ajan lääkärille ja testiin.Ei sinne voi soittaa ja sanoa että tulen koronna testiin.!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei niihin testeihin hakeuduta noin vain hoitajan ensin haastattelee ja päättää saatko ajan lääkärille ja testiin.Ei sinne voi soittaa ja sanoa että tulen koronna testiin.!!

        Ei varmaan ei, mutta kriteerit mitkä, (henki ei enää kulje...) sanottiin minulle puhelimessa terveykeskuksesta kun tätä kysyin. Pikkasen on sitten kyllä myöhäistä ihmisellä testeihin, jos näin kova paikka tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmaan ei, mutta kriteerit mitkä, (henki ei enää kulje...) sanottiin minulle puhelimessa terveykeskuksesta kun tätä kysyin. Pikkasen on sitten kyllä myöhäistä ihmisellä testeihin, jos näin kova paikka tulee.

        No tuo on kyllä asiatonta käytöstä!!! Ja ei lainkaan ammattimaista, kenellä on sitten vastuu ,jos onkin sairas ja tartuttaa muita ,koska ei ole päässyt testiin, Tuolla alempana on just kirjoitettu mitkä on THL suositukset .Ihme tapaus tuo sinun juttu!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei niihin testeihin hakeuduta noin vain hoitajan ensin haastattelee ja päättää saatko ajan lääkärille ja testiin.Ei sinne voi soittaa ja sanoa että tulen koronna testiin.!!

        Saattaa olla liian mahdotonta naantalilaisille päästä koronatestiin.

        Toisekseen. Toisilta paikkakunnilta saapuneilla on useilla kymmenillä saattanut olla korona siinä vaiheessa, että se on tarttunut, mutta suht lievänä. Soitat terkkariin ja pyydät testiin niin sanotaan kenties, että on kesäflunssaa.
        Ja toisilta paikkakunnilta käyneet palaavat takaisin muualle. Joku sairas on saattanut tietämättään liikkua Naantalissa, ei siis ole tiennyt tartuntaansa kuin vasta testauttanut itsensä vaikkapa Kuopiossa tai Helsingissä, ei sitten tietenkään ilmoita positiivista tulostaan Naantaliin. Näin se menee.
        Kolmanneksi niin itse naantalilaiset ovat pienen kaupungin asukkaita, jossa kaikkien asiat tiedetään. Joten sinne koronatestiinkään ei noin vaan helpolla mennä, kun se saatetaan sitten KIELIÄ muille.


    • Anonyymi

      Tuo testaaminen minuakin huollettaa testataanko ja millä kriteerillä nimenomaan!!?Olen kuullut ettei aina pääse vaikka haluaisikin ei kuulemma ole aikoja.! Nyt kun koulut ja työt taas alkoivat eikö niitä testejä pitäisi ottaa pienelläkin oireella varsinkin riskiryhmiin ja tietysti myös muiltakin kenellä vähänkin oireita tätähän THL suosittelee.Jos tuo 6pitää paikkansa testaamassa ajoissa saadaan heti uudet tapaukset kiinni.Näin maallikon järki sanoisi, mutta enpä minä tiedä millaiset on lääkäreiden mielipiteet.Vielä kun lehdissä lukee että tuloksia voi joutua odottamaan monta päivää niin kauanko Naantalissa menee tuloksen saamiseksi,kun joskus lääkäriin kun pääsykin kestää kuukauden!(päivystys on tietysti olemassa)

      • Anonyymi

        Päivystys 24 tuntia Turussa, lyhyt matka. Kuka sinne lähtee testauttaan itteensä, hoitaa vaan kotona loikoillen ja piereskellen.


    • Anonyymi

      Mistä hihasta nykäisit tuon 6 altistuneen kun jo sen verran on testattu sairaaksi koronaan.

      Termit hakusessa?

      • Anonyymi

        No ihan oma kokemus: Soitin terveyskeskukseen ,sanoin tehneeni oma olo kyselyn oireistani (lähettämättä sitä mihinkään)siinä sanottiin, että suositellaan testissä käyntiä,koska olen riskiryhmään kuuluva ja oireiden perusteella voin olla altistunut.Enpä päässyt hoitajan mielestä ei syytä testata! Onkohan siellä nyt niin täyttä ettei oteta?Ihan turhia nuo kyselyt tehdä!ja toimia niiden mukaan.Vaikka itsekkin olen sitä mieltä ettei minulla koronna ole!Onko joku päässyt testiin oma olo kyselyn tehtyään?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5510
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3527
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1652
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      205
      1624
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      77
      1087
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1078
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      808
    Aihe