iphone 8plus näyttö jumittaa

Anonyymi

Näytössä vain Applen logo. Laite sammutettu pakotetusti muutamia kertoja, mutta vika ei korjaannu. Olisikohan jotain vielä tehtävissä?

7

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Niin... tai ensisijaisesti tietysti tuota käynnistyksen pakottamista ( Force Start) :)

• Anonyymi

Puhelinta yritetty yhdistää tietokoneeseen, tietokone ei löydä laitetta. Tarkoitus oli siis joko päivittää tai palauttaa. Puhelin sammuu ja käynnistyy itsekseen n. 2 minuutin välein jääden tuohon logo-kohtaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin... tai ensisijaisesti tietysti tuota käynnistyksen pakottamista ( Force Start) :)

Tätä siis tehty nyt n. 20 kertaa ja jää aina tuohon logoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tätä siis tehty nyt n. 20 kertaa ja jää aina tuohon logoon.

Jos ei tuo huolellinen lataus, niin että kännyssä varmasti on virtaa tarpeeksi ja em. linkin ohjeet auta, niin sitten laite huoltoon tai kierrätykseen :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ei tuo huolellinen lataus, niin että kännyssä varmasti on virtaa tarpeeksi ja em. linkin ohjeet auta, niin sitten laite huoltoon tai kierrätykseen :)

Jep 😟 huonolta näyttää. Tietokone tosiaan ei tunnista laitetta ja force start ei vaikuta

• Anonyymi

Eihän se Apple olisi jos ei jumittelisi:D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4423
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3035
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2928
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2723
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      340
      2671
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2635
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2319
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2065
    9. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      4
      1824
    10. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1693
    Aihe