Häveliäisyyttä - pyllyleikkejä

Anonyymi

Tuli oltua naimisissakin, 7 vuotta riitti vaimon kanssa, jonka käytös ei oikein vastannutkaan sitä, millaista yleensä toinen osapuoli on odottanut.
Tulihan niitä suruajan jälkeen uusiakin kontakteja, lähinnä eronneilta, tai jopa aviossakin olevien naisten kanssa ja sitten toiselta laidalta nuoria tyttöjä, en tiedä miksi ne tytöt ilmaantuivat parisuhteeseen ihan pyytämättä.
Niitä eronneita, tai naimisissa olevia oli "muutamia" ja heidän seksuaalista käyttäytymistä leimasi jonkinlainen häveliäisyys ja ujous, vaikka halut kyllä olivat korkealla, mutta, mutta- ei oikein asiasta tullut mitään, jos toinen ilmoittaa, että mieluummin pimeässä ja peiton alla.
Minulla oli omaan käyttöön hankittu lasinen, ohut, liukas dildo, jossa oli pieni potti päässä ja kokeilin ottaa sen käyttöön näiden rouvien kanssa, kun akti oli takaapäin, niin liukastin sen pillussa ja sujautin peräaukkoon, jokainen otti sen kyllä vastaan mukisematta, yhdynnässä se liikkui samaan tahtiin, kuin elimenikin , yksi sanoi, että "älä lopeta, älä lopeta", kunnes orgasmi tuli, tuli se orgasmi muillekin, mutta eivät sanoneet mitään,

Kun kylillä liikkui, niin ihme kyllä niitä nuoria (18-24 v) ilmaantui tuttavuksiin ja johtivat parisuhteisiinkin- ero edellisiin oli kuin yöllä ja päivällä, seksistä pystyi puhumaan, kuin leivästä ja siitä he kertoivat kysymättäkin, lähes jokainen kertoi itsetyydytyksestään, miten tekevät ja millaisen orkun oli tänään saanut.
Erään kanssa tuli seurusteltua pidempäänkin ja kerran hän sanoi: "että voisinko työntää sormeni hänen pyllyynsä, voinhan minä ja hyvin tuntui nauttivan siitä, jälkeenpäin hän kertoi, että siinä 10-12 vuotiaina olivat leikkineet seksileikkejä velipojan kanssa ja se oli kivaa.
Kiinnostuin asiasta ja kyselemään, että minkälaisia, niin hän lupasi joskus näyttää, ja "joskun" se tapahtui- aloittaa leikki hän kehotti sanoaan, että "näytä minulle pyllyä", kun sain tämän sanottua, niin housut putosivat ja tyttö asettui sängylle nelinkostin, painoi päänsä alas ja oli siinä pylly pystyssä: "katsele nyt vähän aikaa ja ota sitten sormeesi rasvaa ja työnnä sormi peräaukkoon, työnnä niin syvälle kun saat ja kierrä sitä edes takaisin, aläkä heti lopeta" minä tein, kuten käskettiin ja alkoi kuulumaan pientä voihkintaa ja aikun tuntuu hyvältä, mahtoi se tuntua ja minulla alkoi seistä ihan älyttömästi, kun vielä ajattelin, mitä silloin vuosia sitten. . .

6

3001

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kommunisti tomaatti homo paska

• Anonyymi00009

Mitäs olet hähähää

• Anonyymi00002

Älä nyt tapani viitsi ottaa noin vakavasti 😉

• Anonyymi00003

Tuollaisiahan ne pyllyleikit lapsena oli. Monille ne on jääneet kiihottavimpina kokemuksina mieleen. Itsellänikin oli pitkä suhde erääseen naiseen, jonka toivefantasia oli että hänet otetaan takaapäin kioskin luukulla, kun hän on kesämekko päällään kumartunut. Sitä sitten fantasioitiin yhdessä, hän puki hameen jota minä takaapäin nostin ja hieroin rasvatulla sormella pyllyreikää, kunnes työnsin kovan kaluni sisään. Aina hän sai orgasmin ja usein kaksikin, kun en malttanut olla nussimatta myös liukkaaseen pilluun.

• Anonyymi00004

Oho

• Anonyymi00008

Tykkään sormetellakin naisen persettä. Takaapäin pannessa pyörittelen peukalolla päältä. Pillua nuollessa työnnän yleensä sormen perseen puolelle samalla kun kieli soutaa pillun puolella. Joskus nuorempana otin tyttökaverin syliin kun katsottiin televisioo, niin että sen perse oli siinä hyvin esillä ja rento asento, sormetin usein pillua ja persettä, ja syljeskelin perseeseen niin että se oikeasti luisti mukavasti. Siirtelin pillu puolelta limaa perseeseen niin että luisti oikein hyvin. Siinä oli itsellä rauhallista aikaa antaa toiselle nautintoa, toisen leffa saattoi jäädä hieman huonolle katselulle, mutta itse ei joutunut ylivirittyneeksi. Palkkiona oli tietenkin huolellinen pillu ja peppupano kiimaisen tytön kanssa. Tekisin vieläkin.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      340
      1243
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      404
      1135
    3. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      915
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      82
      837
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      78
      812
    6. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      756
    7. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      103
      694
    8. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      685
    9. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      39
      680
    10. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      37
      676
    Aihe