HAMMASLÄÄKÄRIIN TÄÄLLÄ THAIMAASSA.

Joo todentotta täällä thaimaassa on korkeatasoiset hammaslääkäripalvelut, aivan toista kuin siellä suomessa, muun yksityisterveydenhuollon ohessa.

Lukeahan saa että siellä suomessa paljon asiasta tiedetään, lääkärit ja hoitohenkilökuntakin kielitaitoisia ja palvelu erinomaista.

Kaikella rehellisyydellä vaikka en ihan rehellisyyden perikuva olekaan, mainintsen eriryistä huomiota kiinnitettäväksi seikkaan, että nyt naurattaa.

Heitin tuossa eteerisen kauniillee hammaslääkärivaimolleni viestin että toisi passinsa tänne altaan reunalle kelosaunamme vierustalle, niin nappaan siitä valokuvan aijaten sen rakkaalle kommentoitavaksi.
Hän siihen että tzaitzai täytä Kuksasi jalojuomalla sillä välin.

Hyvä palvelu kuten huomaatte.

Kilahtanut on paneutunut näemmä tänään terveysmatkailuun haaveilluusiossaan päästä tänne, joo no siittä vaan papereita rustaamaan ja tervetuloa vuonna 2021 syksyllä.

Niin tuosta passiasiasta hieman.
Katsokaas ensinnäkin juttu on niin, että omaishoitajista voi toki kirjoitella, mutta se ei muuta totuutta, että yhdelläkään palstalle kirjoittavalla ei ole thailadya rinnallaan, muilla kuin minulla.
Aivan turha selitellä varvasaltaista ja vauvoista, kun lähin thaipassi on thaimaassa, tai tuttavan vaimolla.
Maisema- ja elefanttikuvat on täyttä huuhaata.

Olen esittänyt perheen passipinoaijauksella leikkimielisen kisan, mutta taisi olla tosikoille liian kova pala purtavaksi.

Taidan hieman kuva-askarrella ja aijata jonin ajan kuluttua passia, jonka kaltaisia kilahtanut voi katsella vain googlen kuvatiedostosta, tai facekaverinsa kuvista.

Muistakaa harjata toriksenne, mielellään sähköhammasharjalla.

17

144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viisaudenhammas ... niin mitä vaikutuksia lyhyt leukaluisille Savolaisille ... ilmeneekö palstakirjoituksista?

      Junttilassa itäänpäin matkustettaessa viimeinen poskihammas saattaa olla nimeltään rakkaudenhammas tai nuoruuden hammas ... ehkä tällä on vaikutusta palstakirjoituksiin?

      Tuossa katsahtaessani kilahtaneen matkailupalstamatkailijan antia, niin huomaan hänellä olevan mielenkiinto hyvin vahva kirjoitella tarinoitan minusta, joten päädyin antamaan hänelle hieman vaihtelua 24/7 elämäntarkoitukseensa alkavalle viikolle.

      https://aijaa.com/i6JTx5

      Vakava huomioini on, että palstalla ei ilmene lainkaan huumoria, ei pienimmässäkään määrin, täytyyhän sen perustua johonkin Pattayan rakkaita yhdistävään seikkaan, mahtaisiko olla samaa vikaa kuin vanhoista piioista tarinoidaan heidän syystään kiukkuisuuteen.

      • Ihmetyttää miksi noista thaipasseista pitää viikkotolkulla jauhaa, tokihan jokaisella on vaimonsa/avovaimonsa passista kopio.
        https://aijaa.com/YCGRKq


      • asiantravel kirjoitti:

        Ihmetyttää miksi noista thaipasseista pitää viikkotolkulla jauhaa, tokihan jokaisella on vaimonsa/avovaimonsa passista kopio.
        https://aijaa.com/YCGRKq

        Unohtui allekirjoitus.
        Terveiset Rayongista, hyvää yötä.


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Ihmetyttää miksi noista thaipasseista pitää viikkotolkulla jauhaa, tokihan jokaisella on vaimonsa/avovaimonsa passista kopio.
        https://aijaa.com/YCGRKq

        Hyvä, no ensimmäinen löytyi.
        Aasilla tulisikin nyt ainakin eukkonsa syntymäpaikkakuntaan perustuen tietoa myös oikeasta thaimaasta, vaan eipä ole paljon ilmennyt.
        Saas nähdä koska Neiti loppuuntaputeltu näsäilee.


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Ihmetyttää miksi noista thaipasseista pitää viikkotolkulla jauhaa, tokihan jokaisella on vaimonsa/avovaimonsa passista kopio.
        https://aijaa.com/YCGRKq

        Asiantravel, miksi tuo valokuva on sinulle lähetty värikopiona askarreltavaksi ilman taustaa ja varjoja, että ei nyt vain olisi kyse leijuvasta passista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiantravel, miksi tuo valokuva on sinulle lähetty värikopiona askarreltavaksi ilman taustaa ja varjoja, että ei nyt vain olisi kyse leijuvasta passista?

        Heh. Toi on jonkun Tinderin sähköpostin liite kun yrittivät maikkua saada suomeen kutsukirjeellä.
        Ei ole tuosta Aasin passista valokuvaa saatavilla kunnollista ja Aasihan meni perinteisesti nukkumaan, joten taputeltu tämäkin tapaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiantravel, miksi tuo valokuva on sinulle lähetty värikopiona askarreltavaksi ilman taustaa ja varjoja, että ei nyt vain olisi kyse leijuvasta passista?

        aika harvoin saa hologrammia valokopioon näkymään kuten tuossa kuvan kulmassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aika harvoin saa hologrammia valokopioon näkymään kuten tuossa kuvan kulmassa.

        Joo hologrammi on se juttu aivan selvästi kuva on aito, heijastaahan siitä eukon seisovan vierelläkin kuvaushetkellä, ei siis varmuudella mikään omaishoitaja.
        Kuvasta huokuu myös parkkipaikalla olevan mopo jossa suomenlippu sinisellä eristysnauhalla ja että kävivät puffeessa päivällä syömässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo hologrammi on se juttu aivan selvästi kuva on aito, heijastaahan siitä eukon seisovan vierelläkin kuvaushetkellä, ei siis varmuudella mikään omaishoitaja.
        Kuvasta huokuu myös parkkipaikalla olevan mopo jossa suomenlippu sinisellä eristysnauhalla ja että kävivät puffeessa päivällä syömässä.

        näinhän se on, aivan selvästi toisessa passissa hologrammi näkyy toisessa ei.. leikeltyjä ja skannattuja passeja taas liikenteessä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo hologrammi on se juttu aivan selvästi kuva on aito, heijastaahan siitä eukon seisovan vierelläkin kuvaushetkellä, ei siis varmuudella mikään omaishoitaja.
        Kuvasta huokuu myös parkkipaikalla olevan mopo jossa suomenlippu sinisellä eristysnauhalla ja että kävivät puffeessa päivällä syömässä.

        Palstavajakki, tuo yhteiskunnan pohjasakka. Hienoa matkailuelämää täällä suomi24 palstalla.


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Palstavajakki, tuo yhteiskunnan pohjasakka. Hienoa matkailuelämää täällä suomi24 palstalla.

        "Ei pidä provosoitua, kun provosoidaan"

        By Mauno Koivisto.


    • Anonyymi

      Mitäs tykkäätte? Näin minä suollan joka keskustellun omia peräsuolesta tulleita kommentteja,

    • Anonyymi

      Siinäpä sitä taas thaimaan maisemaa, jahtia ja harleyta kerrassaan, kun omaishoitaja on laittanut passistaan foton kelan asioita varten. Hohhoijaa...

      • Anonyymi

        m1Zi5h askartelupohjaksi, pistäkää rakkaat aasia paremmaksi.


    • Anonyymi

      Kerran satuin näkemään kun paikalliselta juopolta otettiin hohtimilla viimeinen myrkkyhammas pois.

    • No mutta mitä ihmettä Junttilassa tapahtuu, Neiti Loppuuntaputeltu on siirtynyt omanapanarssuileen Facen puolelle vallan.

      Tuosta tulikin mieleeni kun aikoinaan rakensin ja rakennutin ja oli tarve pääurakoitsijoille ja aliurakoitsijoille kohteesta riippuen, eli Dillen tapaisia kaiken taitavia tai hänen toisen Nasusprofiilin kaltaisia vessanlaatoittajia, niin oli urakkatarjouspyynnöt ja niiden aiheuttamat urakkatarjoukset.

      No heti kun lukaisi tarjouksia, niin kaksi pinoa pöydällä, jatkoon ja loppuun taputellut.

      Sitten jatkettiin jatkopinon edustajien kanssa nokatusten kuten sanonta kuuluu ja tuolloin tuli puheeksi tehtävästä riippuen rakennusaikainen vakuus ja takuuaikainen vakuus.
      Taas syntyi kaksi pinoa, jatkoon ja loppuun taputeltu.

      Jatkoon pääsi sitten jatkopinon parhaimmisto ja vaikka kaikki ei kyseistä duunia saanutkaan, niin mainittujen neuvottelujen tuloksena yleensä pienellä viiveellä nämäkin saivat duunin toisesta tai jopa samasta kohteesta.

      Neiti 2010 Loppuuntaputellun kaltaiset eivät päätyneet edes ensimmäiseen pinoon taputeltavaksi.

      Tällä "Kympin" omanapanarssutuspalstalla tosin kaikki on hänelle mahdollista, mutta vaiheessa kun hän esitti minulle 4-5 eri internetprofiilillaan vetonsa ja sen jälkeen luikki, niin siinä vaiheessa hän pääsi loppuuntaputeltujen pinoon ja pysyy siellä.

      No mutta tuoltahan eteerisen kaunis tyylikkäästi ankkakävelee nepparit törröllä tänne aamu-uinnillensa, täytyypä mennä vähän taputteleen hänen fitnespeppuansa.

      Koittakaa Rakkaat kestää, tuskin kolmatta aaltoa tulevan toisen jälkeen tulee, joten sen ajan voitte vaikka päivittää marjanpoimija-aloitusta ja laatia tarinoita minusta.

      Muistakaa olla miehiä hyvät ykköspoikakaverit, rakkaanne täällä thaimaassa kaipaa enemmän elatustukeanne kuin lisääntymiselintänne.

    • Anonyymi

      ympärivuorokautinen palstapäivystäjä, aloitukseen 7 omaa kommenttia. ei aivan tervepäistä meininkiä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe