Selvää on, että savinen maa tarvitsee hiekkaa, turvetta ja lannoitteista sekä paljon työtä ja aikaa, ennen kuin kasvimaa on hyvässä kuosissa. Kysymys kuuluukin, voiko muista pihatöistä ylijääneen kivituhkan käyttää a) kasvimaan parannukseen b) nurmikon parannukseen?
Vastaukset 5
- Anonyymi
Kun kysessä on savimaa, niin en levittäisi kivituhkaa trekoliin.
- Anonyymi
Näin itsekin ajattelin. Voiko sitä käyttää nurmikkoalueille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin itsekin ajattelin. Voiko sitä käyttää nurmikkoalueille?
Pitää kysyä joltain viisaammalta. Itse käyttäisin joutilaan kivituhkan vaikka osana kivikkokasvien kasvualustaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää kysyä joltain viisaammalta. Itse käyttäisin joutilaan kivituhkan vaikka osana kivikkokasvien kasvualustaa.
Tuosta ajatuksesta kivikkokasveille on hyötyä. 👍
- Anonyymi
Eli hiekkaa, mutta mitä seulottava?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3671405- 63916
- 83880
- 115874
- 58782
- 94691
- 45681
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.49579En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.55575Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku112534