Selvää on, että savinen maa tarvitsee hiekkaa, turvetta ja lannoitteista sekä paljon työtä ja aikaa, ennen kuin kasvimaa on hyvässä kuosissa. Kysymys kuuluukin, voiko muista pihatöistä ylijääneen kivituhkan käyttää a) kasvimaan parannukseen b) nurmikon parannukseen?
Savimaan parannus
Anonyymi
5
237
Vastaukset
- Anonyymi
Kun kysessä on savimaa, niin en levittäisi kivituhkaa trekoliin.
- Anonyymi
Näin itsekin ajattelin. Voiko sitä käyttää nurmikkoalueille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin itsekin ajattelin. Voiko sitä käyttää nurmikkoalueille?
Pitää kysyä joltain viisaammalta. Itse käyttäisin joutilaan kivituhkan vaikka osana kivikkokasvien kasvualustaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää kysyä joltain viisaammalta. Itse käyttäisin joutilaan kivituhkan vaikka osana kivikkokasvien kasvualustaa.
Tuosta ajatuksesta kivikkokasveille on hyötyä. 👍
- Anonyymi
Eli hiekkaa, mutta mitä seulottava?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4676605Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1923930Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112533Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit262050Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1391456Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?781338- 681176
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te791108- 631105
- 461049