Selvää on, että savinen maa tarvitsee hiekkaa, turvetta ja lannoitteista sekä paljon työtä ja aikaa, ennen kuin kasvimaa on hyvässä kuosissa. Kysymys kuuluukin, voiko muista pihatöistä ylijääneen kivituhkan käyttää a) kasvimaan parannukseen b) nurmikon parannukseen?
Savimaan parannus
Anonyymi
5
415
Vastaukset
- Anonyymi
Kun kysessä on savimaa, niin en levittäisi kivituhkaa trekoliin.
- Anonyymi
Näin itsekin ajattelin. Voiko sitä käyttää nurmikkoalueille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin itsekin ajattelin. Voiko sitä käyttää nurmikkoalueille?
Pitää kysyä joltain viisaammalta. Itse käyttäisin joutilaan kivituhkan vaikka osana kivikkokasvien kasvualustaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää kysyä joltain viisaammalta. Itse käyttäisin joutilaan kivituhkan vaikka osana kivikkokasvien kasvualustaa.
Tuosta ajatuksesta kivikkokasveille on hyötyä. 👍
- Anonyymi
Eli hiekkaa, mutta mitä seulottava?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 361746
- 50798
- 68757
- 108720
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33599Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27570Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.14538Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.138445Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel27426