Meidän häämatka suuntaa Egyptin Sharm el Sheikhiin. Häät vietettiin yli puoli vuotta sitten, mutta häämatka on kolmen viikon päästä:)
Egyptin Sharm el Sheikh
4
1343
Vastaukset
- harkittu
OLLAAN MYÖSKIN HARKITTU SINNE LÄHTÖÄ, KERROTKO MILLASTA OLI?
- mkt
Hei,
oltiin Sharmissa juuri, palattiin viime perjantaina. Aivan ihana paikka. Siistiä joka paikassa, ihmiset ihan ok ja lämmintä!!! Kannattaa tosin ottaa hotelli Naama Bayn keskustasta, tai läheltä sitä...:) - minä minä
mkt kirjoitti:
Hei,
oltiin Sharmissa juuri, palattiin viime perjantaina. Aivan ihana paikka. Siistiä joka paikassa, ihmiset ihan ok ja lämmintä!!! Kannattaa tosin ottaa hotelli Naama Bayn keskustasta, tai läheltä sitä...:)ahaa, kuulostaa tosi mukavalta,
miksi naaman läheisyydestä kannattaa ottaa..
onko siistimpi mesta..
olikos paikalliset myyjät hyökkäileviä vaiko ihan mukavia..
kiitti jos vastailet.. - mkt
minä minä kirjoitti:
ahaa, kuulostaa tosi mukavalta,
miksi naaman läheisyydestä kannattaa ottaa..
onko siistimpi mesta..
olikos paikalliset myyjät hyökkäileviä vaiko ihan mukavia..
kiitti jos vastailet..Naama Bayssa on kaikki ruokapaikat ja iltaelämä. Vanhassa Sharmissa on kyllä iso basaarialue, Old Market, muttei juuri muuta. Parissa MatkaMonten hotellissa kauempana olleet joutuivat käyttämään aina taksia tullakseen syömään Naama bayhin ja netistä luin, että jotkut olivat syöneet hotellinsa alueella juuri kaukana Naama Baystä ja oli todella kallista ollut (mm. pitsa 20e, meillä pitsa 2-4 euroa)
Naama Bay on tehty meille turisteille, joten siksikin sitä pidetään siistinä :)
Me emme pitäneet myyjiä hyökkäilevinä, vaikka jokainen tuli sanomaan "come here, good price" jne. Niitä riittää kyllä joka paikassa:) Sanoo vain "no thanks" ja menee ohi:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004807089- 262541
- 2212523
- 1531827
- 1141728
- 741133
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621128IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka4112524h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?21045Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01044