Meidän häämatka suuntaa Egyptin Sharm el Sheikhiin. Häät vietettiin yli puoli vuotta sitten, mutta häämatka on kolmen viikon päästä:)
Egyptin Sharm el Sheikh
4
1407
Vastaukset
- harkittu
OLLAAN MYÖSKIN HARKITTU SINNE LÄHTÖÄ, KERROTKO MILLASTA OLI?
- mkt
Hei,
oltiin Sharmissa juuri, palattiin viime perjantaina. Aivan ihana paikka. Siistiä joka paikassa, ihmiset ihan ok ja lämmintä!!! Kannattaa tosin ottaa hotelli Naama Bayn keskustasta, tai läheltä sitä...:) - minä minä
mkt kirjoitti:
Hei,
oltiin Sharmissa juuri, palattiin viime perjantaina. Aivan ihana paikka. Siistiä joka paikassa, ihmiset ihan ok ja lämmintä!!! Kannattaa tosin ottaa hotelli Naama Bayn keskustasta, tai läheltä sitä...:)ahaa, kuulostaa tosi mukavalta,
miksi naaman läheisyydestä kannattaa ottaa..
onko siistimpi mesta..
olikos paikalliset myyjät hyökkäileviä vaiko ihan mukavia..
kiitti jos vastailet.. - mkt
minä minä kirjoitti:
ahaa, kuulostaa tosi mukavalta,
miksi naaman läheisyydestä kannattaa ottaa..
onko siistimpi mesta..
olikos paikalliset myyjät hyökkäileviä vaiko ihan mukavia..
kiitti jos vastailet..Naama Bayssa on kaikki ruokapaikat ja iltaelämä. Vanhassa Sharmissa on kyllä iso basaarialue, Old Market, muttei juuri muuta. Parissa MatkaMonten hotellissa kauempana olleet joutuivat käyttämään aina taksia tullakseen syömään Naama bayhin ja netistä luin, että jotkut olivat syöneet hotellinsa alueella juuri kaukana Naama Baystä ja oli todella kallista ollut (mm. pitsa 20e, meillä pitsa 2-4 euroa)
Naama Bay on tehty meille turisteille, joten siksikin sitä pidetään siistinä :)
Me emme pitäneet myyjiä hyökkäilevinä, vaikka jokainen tuli sanomaan "come here, good price" jne. Niitä riittää kyllä joka paikassa:) Sanoo vain "no thanks" ja menee ohi:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4622848Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152675Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2721618Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841204Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4411145Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631098- 156980
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41938- 56909
- 79895