Minulla on tapana kaivella nenää ja joskus sieltä löytyy kunnon köntsäkin, joka on mukava laittaa suuhun ja napostella menemään. Luulenpa, että aika monin muukin tekee samaa?
Olen aina uskonut, että tämä tapa lisää vastustuskykyäni, mutta nyt olen ajatellut myös, että nokan kaivelu voi myös tartuttaa covid-19 viruksen minuun, vaikka noudatankin yleisiä hygieniaohjeita tarkasti. Miten on?
Toinen mieltäni askarruttava asia on, tarttuuko covid-19 pierun hajusta?
Asia tuli mieleeni, kun marketin kassalla seisoi edessäni henkilö, joka turautti melkoisen hajupierun nokkaani. Pelkään, että viruspartikkelit levisivät estoitta ympäristöön pierun mukana. Onkohan näin?
Onko nokan kaivaminen turvallista?
Anonyymi
0
114
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1162406Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???381471Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6421004- 106993
- 71962
- 97888
- 48875
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76700- 70696
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31686