Ostinpa tuossa kesäksi uudet Marangoni Vanto kesärenkaat. Kyseessähän on siis asymmetrinen rengas. Myyjäliikkeen mukaan pyörimissuunnalla ei ole merkitystä. Onko jollakin varmaa tietoa siitä, että onko asia tosiaan näin?
Marangoni Vanto - pyörimissuunta
7
2376
Vastaukset
- jos
Ei ole väliä jos sitä ei siinä lue.
katso valmistajan kotisivulta tai jostain mielenrauhaksi.
kyllä se isolla lukee että direction of rotation-> jos on väliä - TerEl1
Jokos on Vantot olleet auton alla??
Olen hankkimassa täksi kesäksi uusia kesärenkaita ja kyseiset renkaat ovat yhtenä hyvänä vaihtoehtona uusiksi renkaiksi, joten olisiko antaa jonkinlaista palautetta kyseisistä renkaista, että kannattaako hankkia niitä vai katsoa jotain muita renkaita?- -pena-
Eipä ole vielä kokemuksia. Tulevana viikonloppuna olisi tarkoitus laittaa alle.
- jiiaar
Itse hankin myös Marangoni Vantot. Renkaat odottavat vielä varastossa auton alle laittoa, mutta katselin renkaita, enkä löytänyt niistä pyörimissuuntamerkintää. Olen kuvitellut että epäsymmetrisillä renkailla pyörimissuunnalla olisi väliä. Pitäisikö suunta olla siten, että vesi pääsee pois urista? Varmaa tietoa minäkin kaipaaan asiasta...
- jiiaar
Katsoin tänään tarkemmin Vantoja. Renkaaseen on merkitty sisä- ja ulkopuoli (inside ja outside). Koska pyörimissuuntamerkkejä ei ole, ei pyörimissuunnalla liene merkitystä. Epäsymmetrisessä renkaassa vesi kait pääsee vinottaisista urista pitkittäisiin uriin pyörimissuunnasta riippumatta.
- Ile
Tuskin renkaiden pyörimis suunnalla väliä. Itsellä ko. renkaat ja miettinyt samaa. Renkaissa on kuitenkin merkitty sisä ja ulkopuoli joten renkaita ei saa asennettua kuin yhdellä tavalla. Tuskin valmistaja on tuon suuruista mokaa tehnyt että olisi markkinoille päästänyt renkaat jotka olisivat ns "pilalliset". Ja renkaathan ovat kuulemma "erityisesti sadekelin erityisrenkaita"
- Ile
asymmetrinen=
epäsymmetrinen, toispuolinen, epämukainen ->
Joten kyllä kai sekin kertoo että kyseessä on renkaat jotka tavallaan on kuvioitu vastakkain eli epäsymmetrisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733674Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92001Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261333- 1341220
- 1011084
- 1091065
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701020Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6975- 60974
- 35886