Tietoa Dsg VW ronkersi

Anonyymi

27

115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Luepas uusi TM kuinka huippuluokan vaihteisto DSG nykyään on, kytkimet uusittu ja vahvistettu nykiminen on historiaa ja varmasti kestääkin nyt.

      • Anonyymi

        Ja olis kyllä yksikin postaus riittänyt kun mitään kerrottavaa siinä ei ole.


    • Anonyymi

      Sopii pitkää matkaa maanteillä ajaville. Kaupunkipyöritykseen se kaikkein huonoin vaihtoehto.

      • Anonyymi

        Toimii loistavasti myös kaupungissa nämä uusimmat ja kehuttu.


    • Anonyymi

      Mitenkäs se peräkärryn kanssa peruuttaminen onnistuu DSG:llä nykyään? Onko sillä osa-alueella tapahtunut mitään kehitystä?...

      • Anonyymi

        Ei saksassa peruutella peräkärryllä mihinkään. Siellä puolestaan vedetään autobahnoilla tuhatta, ja sataa, kuten "schumi schumaher" kilparadoilla aikoinaan!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei saksassa peruutella peräkärryllä mihinkään. Siellä puolestaan vedetään autobahnoilla tuhatta, ja sataa, kuten "schumi schumaher" kilparadoilla aikoinaan!!

        IHANAA!!! Kyllä EU;n päästötavoitteet nyt toteutuu tämän myötä!!!!!

        Kyllä saksalainen on vaan se paras kaikessa!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei saksassa peruutella peräkärryllä mihinkään. Siellä puolestaan vedetään autobahnoilla tuhatta, ja sataa, kuten "schumi schumaher" kilparadoilla aikoinaan!!

        Juu, kyllä noin autobaanoilla, muttei skootan nuhapumput vaan kulje.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, kyllä noin autobaanoilla, muttei skootan nuhapumput vaan kulje.

        Ja Yhteiset EU ilmastotavoitteet toteutuu, että heilahtaa!!

        Kyllä saksalainen on paras kaikessa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Yhteiset EU ilmastotavoitteet toteutuu, että heilahtaa!!

        Kyllä saksalainen on paras kaikessa!

        Ollaan kuitenkin rahaliitossa heidän kanssaan, joten yritä käyttäytyä.


    • DSG ei kestä edes tasamaalle parkkeerausta ilman käsijarrua. Skodissa on käsijarruvaijerit yleensä niin ruvella että talvella se on mahdotonta, ellei halua ajaa takapyörät lukossa. Tämähän kelpaa nelivetofoobikoille RS-pojuille

      • Anonyymi

        Kyykkiksellä on Skodista vissiin paljon kokemusta, kun kehtaa vielä avautua palstalla.


      • Anonyymi

        Käsijarrun kannattaa käyttää aina, niin se pysyy kunnossa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Käsijarrun kannattaa käyttää aina, niin se pysyy kunnossa.

        Niin, eli skooda taas korjaamon kautta "käyttöön", näinhän se menee


    • Anonyymi

      "Tietoa Dsg VW ronkersi" Suomennapa tuo niin päästään asiaan, osssss!

      • Anonyymi

        Tuo ronkersi sana kuvaa erityisesti dsg-vaihteiston käyttäytymistä. Muista autoista tai niiden vaihteistosta en ole kuullut ko. sanaa käytettävänkään eli ronkertaminen on hyvin tyypillistä juuri DSG:lle. Sille on vaikea keksiä synonyymeja kun sana on vielä niin uusi ettei sitä ollut sisällytetty uusimpaan nyky-Suomen sanakirjaan eihän DSG:tä ole ollut hirveän pitkään ja kielitieteilijät on konservatiivisia ennenkin vakiintuneet uudissanaa hyväksytään . Ensi painoksessa sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ronkersi sana kuvaa erityisesti dsg-vaihteiston käyttäytymistä. Muista autoista tai niiden vaihteistosta en ole kuullut ko. sanaa käytettävänkään eli ronkertaminen on hyvin tyypillistä juuri DSG:lle. Sille on vaikea keksiä synonyymeja kun sana on vielä niin uusi ettei sitä ollut sisällytetty uusimpaan nyky-Suomen sanakirjaan eihän DSG:tä ole ollut hirveän pitkään ja kielitieteilijät on konservatiivisia ennenkin vakiintuneet uudissanaa hyväksytään . Ensi painoksessa sitten.

        Ronkersi ei kuvaa mitään yleisesti tiedossa olevaa asiaa.
        Skitsofreenikoilla tapaa uudissanoja eli noelogismeja, joiden merkityksen ymmärtää vain asianomainen. Ronkersi, ronkerrus on tyypillinen neologismi.


    • Anonyymi

      skoda valmistaa

    • Anonyymi

      Miten on, ronkertaako Skodan loota pahemmin kuin muut DSG:t?

    • DSG:llä ajo toden totta on ronkersintaa.
      Ala lämpimällä: Vaihtaa nihkeästi, myöhässä
      Aja kylmällä: Vaihtaa miten sattuu

      Kuminauhamaisuus, jatkuva pelko hajoamisesta, "ei saa ryömittää"...

      • Anonyymi

        saako sillä siis ajaa?


      • Anonyymi

        Automotive.-kykmanni ei tiedä tekniikasta mitään. DSG-vaihteistossa ei ole mitään kuminauhamaisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Automotive.-kykmanni ei tiedä tekniikasta mitään. DSG-vaihteistossa ei ole mitään kuminauhamaisuutta.

        jos se on nykivä kuminauha

        eikös TM varoittanut että vaikea parkkeerata kun ryntäilee?


    • Anonyymi

      Jos avohoitoon päässyt on Skodan koeajoon ottanut ajaa sen rehusiiloon niin se ei ole Skodan vika.

    • Anonyymi

      Kyykmani on ylläpidon bulvaani.

    • Anonyymi

      skoda perkele

    • Anonyymi

      tuuuutey

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe