Pitäisi saada asunto nopeasti myytyä. Suositelkaa hyviä välittäjiä, jotka tekee myynnin eteen muutakin, kun laittavat ilmoituksen nettiin.
Hyviä kiinteistövälittäjiä Forssassa?
11
95
Vastaukset
- Anonyymi
Myy itse.
- Anonyymi
Voi voi.. Vaikka olis itse Jetrho myymässä niin ei mee kaupaksi..ei kukaan oo niin hölmö että ostaisi Forssasta asunnon.. Ei sinne nistien ja elintasopakolaisten joukkoon kukaan halua
- Anonyymi
No mikäs hätä manulla on myydä asuntonsa..?
Pysy siellä ja pakota muija sinne saman katon alle. Piste.
Ei ole paskankaan järkeä maksaa kahta asuntoa. Varsinkaan jos edes toinen on vuokraluukku.
Kasvata munat ja laita naisellesi hanttiin edes joskus. Ja jos välit menee poikki sen vuoksi, niin sitten menee. Ei ole siinä tapauksessa sen arvoinen pillu.- Anonyymi
Erikoinen kommentti. Aloittajan kysymyksestä ei käynyt ilmi, miksi asunto laitetaan myyntiin.
Syyhän voi olla mikä tahansa, itsellä (naisella) on se syy, että on liikaa tilaa. Tai jollakin muutto, asuinalueen vaihto, taloudellinen tilanne.
Miksi pitää asialliseen kysymykseen irvailla ja jotekin vielä henkilöittää se?
Voisit itse kasvattaa m@@@t ja olla kirjoittamatta sieltä vuokraluukustasi, jos et osaa kirjoittaa asiallisesti.
Asuntokauppa on aika verkkaista. Itse kilpaillutin välittäjät.
Hiljaista on, mutta kun ei tässä tapauksessa ole kiire. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erikoinen kommentti. Aloittajan kysymyksestä ei käynyt ilmi, miksi asunto laitetaan myyntiin.
Syyhän voi olla mikä tahansa, itsellä (naisella) on se syy, että on liikaa tilaa. Tai jollakin muutto, asuinalueen vaihto, taloudellinen tilanne.
Miksi pitää asialliseen kysymykseen irvailla ja jotekin vielä henkilöittää se?
Voisit itse kasvattaa m@@@t ja olla kirjoittamatta sieltä vuokraluukustasi, jos et osaa kirjoittaa asiallisesti.
Asuntokauppa on aika verkkaista. Itse kilpaillutin välittäjät.
Hiljaista on, mutta kun ei tässä tapauksessa ole kiire.No, ei kannata kuitenkaan halveksia vuokra-asujia, mihin nyt valitettavan moni omistusasuja syyllistyy. EN nyt provosoi sinua tai muutenkaan haasta riitaa, on vain kommentti ja näkemys asiasta.
Ja kun huutelijoita löytyy joka leiristä.
Joskus vuokralla asuminen voi olla järkevämpi vaihtoehto, joskus omistusasuminen.
Ja kaikki vuokra-asujat eivät ole sossun elättejä kuitenkaan.
Mutta tuo on tosi kuin vesi, asuntokauppa on hyvinkin hiljaista ja verkkaista tällä hetkellä.
Koronakin vaikuttaa, mutta taitaa olla muutenkin.
Varsinkin pienemmillä paikkakunnilla.
Tosin maallemuuttohan kuulemma on nostanut viime kuukausina suosiotaan.
En nyt ole ihan varma, onko kirjaimellisesti sitä, että porukka haluaa muuttaa metsään keskelle ei mitään, vai sitä, että mentäisiin mielellään pikkupaikkakunnille ja taajamakeskittymiin.
- Anonyymi
Vuokralla asuminen on lyhyellä aikavälillä varsinkin forssassa aivan järkevää. Kun isommat rempat painaa päälle, asunnon arvo laskee eikä forssasa saa koskaan niitä rempparahoja.
Asunnon arvo voi forssassa laskea kymppitonneja, en kyllä ostaisi nykypäivinä forssasta asuntoo.- Anonyymi
Niinpä, mitä sitä ostamaan alkaa, jos ja kun ei kerta meinaa Forssassa tai ylipäätään missään paikassa viihtyä ja olla aloillaan kauaakaan?
Jos kerta viimeistään vuoden päästä kuitenkin muuttaa kauhealla kiireellä muualle.
Hommaa vielä niitä kaupungin vuokraluukkuja niin avot.
Esim Koulukadulta tms. Sinne vaan muiden huuhaiden sekaan.
- Anonyymi
Forssan Kiinteistö kauppiaat, Anne Pitkä. Hänestä on ainakin hyviä kokemuksia. Laitatte järkevän hinnan, niin kyllä menee kaupaksi.
- Anonyymi
Jos oikeasti haluaa sen rupisen luteensyömän läävän saada myydyksi, niin suosittelen jotan hesalaista välittäjää. Heillä on yhteyksiä johinkin liettualaisiin ja latvialaisiin organisaatioihin jotka ostavat mitä vaan eivätkä paljo paikkoja haistele. Mutta kyllä nekin tajuaa että täällä Forssassa on hintataso kyllä sitä mitä se on. Siitä vaan kauppoja tekemään!
Onneksi en itse enää omista täällä mitään.- Anonyymi
Onneksi minä omistan. Huoneisto on maksettu ja asuminen on halvempaa kuin maksaisi vuokraa. En mieti asunnon arvoa, koska se on koti. Enkä nyt keksi syytä, mksi pitäisi realisoida.
Tämän kokoisen asunnon vuokra on n. 800 euroa, nyt asumiskulut 300. Ja talous kestää putkirempan sitten joskus. - Anonyymi
Rupinen luteensyömä läävä? Harva omistaja hoitaa omaisuuttaan huonosti.
Hyvin havaittavissa, että et ole ikinä ostanut etkä myynyt mitään. No, onhan sinulla irtainta omaisuutta lippalakki ja kiinteää omaisuutta m@@@t. On sekin jotakin.
Eikä sinulla ole oikein saumaa arvostella asuntokauppojakaan. Haistelepa omaa läävääsi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984