Te jotka käytte lukon peleissä vain menestyksen takia niin tässä teille vinkki miten tehdä jatkossa. Älkää tulko peleihin enään ikinä, ette ole tervetulleita, ymmärsittekö? Otteluun pääsevät vain he jotka ovat joukkueen tukena myös vaikeina aikoina. Vielä kerran, pysykää poissa!!
Lukon ottelut
5
137
Vastaukset
- Anonyymi
Meinaatko kirjoittaa tämän saman kitinäsi kaikkien paikkakuntien keskustelupalstoille?
- Anonyymi
Miksi kirjoittaisin?
- Anonyymi
Ei tarvii mennä katsomaha pelei eihä sielä pelaa pali raumlaisii oma kylä bojia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvii mennä katsomaha pelei eihä sielä pelaa pali raumlaisii oma kylä bojia
Tiedoksi että minä en ainakaan mene enkä tule katsomaan yhtä ainoaa kiekkopeliä se on varma se.
Tervetuliaisista ei väliä, mutta maailmassa on taatusti jotain järkevämpääkin tekemistä kuin mennä ihmishälinään katsomaan kun aikamiespojat luistelee kummiläpyskän perässä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedoksi että minä en ainakaan mene enkä tule katsomaan yhtä ainoaa kiekkopeliä se on varma se.
Tervetuliaisista ei väliä, mutta maailmassa on taatusti jotain järkevämpääkin tekemistä kuin mennä ihmishälinään katsomaan kun aikamiespojat luistelee kummiläpyskän perässä.Ja näissä otteluissa käy juuri se yksinkertaisin väestönosa, jonka perheen rahat tarvittaisiin kipeästi aivan muuhun kuin jäähallien kiskurihintaiseen kaljaan ja kalliisiin kausikortteihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503844
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262448- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851756
- 271487
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238