Voiko RS-jonnet kertoa miksi palstalla ylistetty Kalle Rovanperä ajaa Toyotalla? Samoin kiinnostaisi miksi Kallea ei täällä enää juuri mainita?
Rovanperän Skoza
19
95
Vastaukset
- Anonyymi
Rallit on levossa, eli ei ole mitään uutta juttua.
Toyota maksaa kovinta palkkaa ja siksi ajaa Toyotalla. Ei oikein aukea juttusi pointti, nimittäin Toyotalla ei ole mitään tekemistä tuon ralliauton kanssa, paitsi logo. - Anonyymi
Onhan Toyota sentään auto ja skoda vain kökkötraktori, jos sitäkään.
- Anonyymi
Vaan tuossa yksi virhe. Toyota ei ole auto.
- Anonyymi
Johtuisko suomalaisesta tallipäälliköstä Tommi Mäkisestä?
Eli ketjun perusteella on nyt yleisesti todettu että skooda oli liian huono nuorelle rallitähdelle. Voimme jatkaa moniongelmaisten skootien muiden vikojen pohdintaa muissa ketjuissa. Kiitos osallistujille.
- Anonyymi
Mikäs tyyppi tämä Kyykman on ?
- Anonyymi
Siinä nyt on faktan tarkastaja faktaa puhumassa.
- Anonyymi
Jos avohoitoon päässyt on Skodan koeajoon ottanut ajaa sen rehusiiloon niin se ei ole Skodan vika.
- Anonyymi
On se kummallista, ettei Toyotalla ajavasta rallikuskista kerrota Skoda-palstalla . Mutta totuuden jälkeisessä maailmassa on monta ihmeellistä asiaa, etten sanoisi faktaa...
- Anonyymi
Onkohan tälle Kyykmanille Vehon automuseo tuttu paikka. Kannattaa tutustua. Entäs tämä toinen paikka lähellä museota. Pitkäniemi, sinne pääsee vain harvat lähetteellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan tälle Kyykmanille Vehon automuseo tuttu paikka. Kannattaa tutustua. Entäs tämä toinen paikka lähellä museota. Pitkäniemi, sinne pääsee vain harvat lähetteellä.
Noita lähetteitä kirjoitetaan automaattisesti Skodan ostaneille. Se on itse asiassa siinä pienellä printatussa sopimusehto-osiossa Skodan ostopapereissa. Diagnoosi on selvä kun nimet on Skodan ostopaperissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan tälle Kyykmanille Vehon automuseo tuttu paikka. Kannattaa tutustua. Entäs tämä toinen paikka lähellä museota. Pitkäniemi, sinne pääsee vain harvat lähetteellä.
Pitkäniemi ei ole enää sairaalakäytössä. Sitä kunnostetaan asuin ja liikehuoneistokäyttöön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitkäniemi ei ole enää sairaalakäytössä. Sitä kunnostetaan asuin ja liikehuoneistokäyttöön.
Kivelä-kymppi edes toivottavasti on yhä käytössä sitä tarvitseville ettei nuo lähetteet mene ihan hukkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noita lähetteitä kirjoitetaan automaattisesti Skodan ostaneille. Se on itse asiassa siinä pienellä printatussa sopimusehto-osiossa Skodan ostopapereissa. Diagnoosi on selvä kun nimet on Skodan ostopaperissa.
Vehoniemestä Pitkääniemeen, ennen pitkää, jos Skodalla ajaa. Ja se on fakta ja Trumppi USA:n seuraava pressa, koska faktaa.
- Anonyymi
Jos o vakio skootteri ja ottaa to prika pois ni kulkeeks sit lujempaa
- Anonyymi
Kyykman ei osaa kuin vittuilla. Puiset leikkikalut ja sitä rataa..
- Anonyymi
Ei kun sitä ketuttaa niin vietävästi, kun ei ole varaa autoon. Kyykman joutuu köröttelemään vanhalla corollalla. Syöhän se miestä ja kiukku pitää jonnekin purkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun sitä ketuttaa niin vietävästi, kun ei ole varaa autoon. Kyykman joutuu köröttelemään vanhalla corollalla. Syöhän se miestä ja kiukku pitää jonnekin purkaa.
Onko tämä Kyykmanin kyykytyslaite?
https://www.youtube.com/watch?v=3n_ji1XfTBY
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511
