Rovanperän Skoza

Voiko RS-jonnet kertoa miksi palstalla ylistetty Kalle Rovanperä ajaa Toyotalla? Samoin kiinnostaisi miksi Kallea ei täällä enää juuri mainita?

19

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rallit on levossa, eli ei ole mitään uutta juttua.
      Toyota maksaa kovinta palkkaa ja siksi ajaa Toyotalla. Ei oikein aukea juttusi pointti, nimittäin Toyotalla ei ole mitään tekemistä tuon ralliauton kanssa, paitsi logo.

      • Ja se ralliskoda oli Vemixiltä haettu normi-Fabia? Eikös vaan?


    • Anonyymi

      Onhan Toyota sentään auto ja skoda vain kökkötraktori, jos sitäkään.

      • Anonyymi

        Vaan tuossa yksi virhe. Toyota ei ole auto.


    • Anonyymi

      Johtuisko suomalaisesta tallipäälliköstä Tommi Mäkisestä?

    • Eli ketjun perusteella on nyt yleisesti todettu että skooda oli liian huono nuorelle rallitähdelle. Voimme jatkaa moniongelmaisten skootien muiden vikojen pohdintaa muissa ketjuissa. Kiitos osallistujille.

      • Anonyymi

        Mikäs tyyppi tämä Kyykman on ?


    • Anonyymi

      Siinä nyt on faktan tarkastaja faktaa puhumassa.

    • Anonyymi

      Jos avohoitoon päässyt on Skodan koeajoon ottanut ajaa sen rehusiiloon niin se ei ole Skodan vika.

    • Anonyymi

      On se kummallista, ettei Toyotalla ajavasta rallikuskista kerrota Skoda-palstalla . Mutta totuuden jälkeisessä maailmassa on monta ihmeellistä asiaa, etten sanoisi faktaa...

      • Anonyymi

        Onkohan tälle Kyykmanille Vehon automuseo tuttu paikka. Kannattaa tutustua. Entäs tämä toinen paikka lähellä museota. Pitkäniemi, sinne pääsee vain harvat lähetteellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan tälle Kyykmanille Vehon automuseo tuttu paikka. Kannattaa tutustua. Entäs tämä toinen paikka lähellä museota. Pitkäniemi, sinne pääsee vain harvat lähetteellä.

        Noita lähetteitä kirjoitetaan automaattisesti Skodan ostaneille. Se on itse asiassa siinä pienellä printatussa sopimusehto-osiossa Skodan ostopapereissa. Diagnoosi on selvä kun nimet on Skodan ostopaperissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan tälle Kyykmanille Vehon automuseo tuttu paikka. Kannattaa tutustua. Entäs tämä toinen paikka lähellä museota. Pitkäniemi, sinne pääsee vain harvat lähetteellä.

        Pitkäniemi ei ole enää sairaalakäytössä. Sitä kunnostetaan asuin ja liikehuoneistokäyttöön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitkäniemi ei ole enää sairaalakäytössä. Sitä kunnostetaan asuin ja liikehuoneistokäyttöön.

        Kivelä-kymppi edes toivottavasti on yhä käytössä sitä tarvitseville ettei nuo lähetteet mene ihan hukkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noita lähetteitä kirjoitetaan automaattisesti Skodan ostaneille. Se on itse asiassa siinä pienellä printatussa sopimusehto-osiossa Skodan ostopapereissa. Diagnoosi on selvä kun nimet on Skodan ostopaperissa.

        Vehoniemestä Pitkääniemeen, ennen pitkää, jos Skodalla ajaa. Ja se on fakta ja Trumppi USA:n seuraava pressa, koska faktaa.


    • Anonyymi

      Jos o vakio skootteri ja ottaa to prika pois ni kulkeeks sit lujempaa

    • Anonyymi

      Kyykman ei osaa kuin vittuilla. Puiset leikkikalut ja sitä rataa..

      • Anonyymi

        Ei kun sitä ketuttaa niin vietävästi, kun ei ole varaa autoon. Kyykman joutuu köröttelemään vanhalla corollalla. Syöhän se miestä ja kiukku pitää jonnekin purkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun sitä ketuttaa niin vietävästi, kun ei ole varaa autoon. Kyykman joutuu köröttelemään vanhalla corollalla. Syöhän se miestä ja kiukku pitää jonnekin purkaa.

        Onko tämä Kyykmanin kyykytyslaite?

        https://www.youtube.com/watch?v=3n_ji1XfTBY


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      21
      786
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      712
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      530
    Aihe