Barbien keräily

Anonyymi

On monenlaisia asioita joita ihmiset keräävät mikä nyt sattuu olevan heidän keräilyn kohteensa. Minä olen ruvennut keräämään barbeja, olen kiinnostunut vain sellaisista jotka ovat paketissa. Keräily harrastukseni on vasta alussa barbeja on nyt 10kpl.
Uskoisin barbie keräily harrastuksesta kiinnostuneita olevan paljonkin.

2

448

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulla ei ole ollut lapsena Barbie nukkeja eikä myöskään kavereilla.
      Olen myös aloittanut Barbie- keräilyn. Ensimmäisen sotkuisen nudenuken ostin muuten vain kirpputorilta 50 sentin hintaan. Pesin sen ja tein sille vaatteet. Nukesta tulikin kivan näköinen. Siitä keräilyharrastus sitten alkoi.... Olen ostanut nukkeja ulkomailta erityisesti ebaystä ja juuri nude versiona. On kiva pyöritellä kankaita ja suunnitella niistä vaatteita. Hyviä kaavoja löytyy esim. Pinterestistä

• Anonyymi

Minä olen kiinnostunut ainoastaan uusista paketeissa olevista barbeista.
        Monenlaisia barbien keräilijöitä on jotkut tykkäävät vanhoista barbeista ja niin kuin sinä että esim kirpparilta ostaa barbeja.
        Minäkin yhdessä vaiheessa ajattelin että pitäisikö minun tuohon kokoelmaan ostaa myös ilman paketissa olevia barbeja koska pidän myös erityisen näköisistä barbeista. Ei sitä tiedä jos jossain vaiheessa ostaisin myös sellaisia tässä vaiheessa kerään vain paketeissa olevia.
        Kokoelmani kasvaa nyt yhdellä barbilla.
        Ostin the look barbien netti torista. Minä olen ostanut huutonetin ja ebayn kautta.
        Pitää katsoa jos minä joskus myös kokeilisin ommella barbeille itsekkin vaatteita siihen myös on ollut kiinnostusta. Olen kiinnostunut holiday barbeista, näyttelijöistä, laulajista, the look, yms.
        T:ap

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1702
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1538
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      993
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      899
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      861
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      826
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      768
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      760
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      758
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      730
    Aihe