On monenlaisia asioita joita ihmiset keräävät mikä nyt sattuu olevan heidän keräilyn kohteensa. Minä olen ruvennut keräämään barbeja, olen kiinnostunut vain sellaisista jotka ovat paketissa. Keräily harrastukseni on vasta alussa barbeja on nyt 10kpl.
Uskoisin barbie keräily harrastuksesta kiinnostuneita olevan paljonkin.
Barbien keräily
2
378
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla ei ole ollut lapsena Barbie nukkeja eikä myöskään kavereilla.
Olen myös aloittanut Barbie- keräilyn. Ensimmäisen sotkuisen nudenuken ostin muuten vain kirpputorilta 50 sentin hintaan. Pesin sen ja tein sille vaatteet. Nukesta tulikin kivan näköinen. Siitä keräilyharrastus sitten alkoi.... Olen ostanut nukkeja ulkomailta erityisesti ebaystä ja juuri nude versiona. On kiva pyöritellä kankaita ja suunnitella niistä vaatteita. Hyviä kaavoja löytyy esim. Pinterestistä- Anonyymi
Minä olen kiinnostunut ainoastaan uusista paketeissa olevista barbeista.
Monenlaisia barbien keräilijöitä on jotkut tykkäävät vanhoista barbeista ja niin kuin sinä että esim kirpparilta ostaa barbeja.
Minäkin yhdessä vaiheessa ajattelin että pitäisikö minun tuohon kokoelmaan ostaa myös ilman paketissa olevia barbeja koska pidän myös erityisen näköisistä barbeista. Ei sitä tiedä jos jossain vaiheessa ostaisin myös sellaisia tässä vaiheessa kerään vain paketeissa olevia.
Kokoelmani kasvaa nyt yhdellä barbilla.
Ostin the look barbien netti torista. Minä olen ostanut huutonetin ja ebayn kautta.
Pitää katsoa jos minä joskus myös kokeilisin ommella barbeille itsekkin vaatteita siihen myös on ollut kiinnostusta. Olen kiinnostunut holiday barbeista, näyttelijöistä, laulajista, the look, yms.
T:ap
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100