Ilman työtä

Anonyymi

ihminen on onneton. Työ antaa sisältöä elämään ja jokaiseen työpäivään. Siitä saa paljon hyvää oloa ja on tärkeää tulla toimeen omillaan.

15

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuin hänet itsensäkin tunnetaan tässä elämässä.

• Anonyymi

Ei minun kokemuksen mukaan, työ on vienyt kaiken minun elämästä.
      Lottovoittoa odotellessa ettei tarvitse käydä töissä.

• Anonyymi

Työ voi ja usein viekin ihmisen terveyden siitä on hyvä sisältö kaukana.
        T. Hyvin pärjäillyt ilmankin

• Anonyymi

Parempi olla köyhä kuin orja, arvottomia töitä, jotka pilaavat maapallon. Työllä ei ole itseisarvoa, fanaattista fundamentalismia väittää tällaista.

• Anonyymi

En välitä töistä kunhan pysyisi vaan terveenä

• Anonyymi

Minä voin paremmin kun saan tehdä sellaista työtä mistä pidän. Harmi kun ole saanut tehdä sellaista moneen vuoteen tai viimeisin paikka oli sellainen. Kun saa tehdä sellaista työtä mistä pitää se saa voimaan paremmin ja silloin pysyy terveenäkin, koska hyvä mieli tekee hyvää koko elimistölle. Sen sijaan se ei tee hyvää että asumisrauhaa häiritään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä voin paremmin kun saan tehdä sellaista työtä mistä pidän. Harmi kun ole saanut tehdä sellaista moneen vuoteen tai viimeisin paikka oli sellainen. Kun saa tehdä sellaista työtä mistä pitää se saa voimaan paremmin ja silloin pysyy terveenäkin, koska hyvä mieli tekee hyvää koko elimistölle. Sen sijaan se ei tee hyvää että asumisrauhaa häiritään.

Ensi vuonna taas jokohan pääsisi tuttuun työpaikkaan.

• Anonyymi

Juurikin näin. Olet enemmän kuin oikeassa.

• Anonyymi

Ei se miulla ennee oo niin.

Enkä juuri luota sinuunkiään.

Omillään on tultu toimeen vuosikymmen jos enemmänkin.

• Anonyymi

Ken ei työtä tee, sen ei syömänkään pidä.

• Anonyymi

Entä jos työkaverit on vittumaisia ja pomo pompottaa? Ja palkalla ei tule toimeen.

• Anonyymi

siis.. jos saa tukia tai muita etuuksia, niin minun mielestäni se velvoittaa ihmisen johonkin.

edes pienimuotoiseen toimintaan, ei systeemi toimi jos kukaan ei tee mitään.

tietysti jos tekee töitä tukien eteen, no en viitsi tästä enempää sanoa.

• Anonyymi

Moni ns "työtätekeväinen" ei huoli minkäänlaista auktoria elämäänsä, jos kukaan huomasi. Vetäähän se aukko jotain puoleensa niin.

• Anonyymi

Jos olisin unelmatyössäni, niin se varmaan antaisi henkistä sisältöä mutta muuten käytännössä vain palkan takia. Jonkin verran erilaisia töitä tullut tähän mennessä tehtyä ja kuitenkin niin erilaisia toisiinsa verrattuna, että joissakin hommissa on tuntunut mukavalta, toisissa taas vitutus vaikka se ei päällepäin ole koskaan näkynyt, kuten ei kenelläkään aikuisella tokikaan. Unelmatyöni(alani) takia voisin jopa harkita yhden miehen firmaa, jos olisin yrittäjähenkinen=>kutsumustyöhän se silloin olisi, pienyrittäjän arjen huolista huolimatta. - cu-

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      79
      3857
    2. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      69
      3667
    3. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      40
      2193
    4. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      52
      2169
    5. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      58
      2054
    6. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      51
      1746
    7. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      27
      1419
    8. Vuoksesi kaiken

Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua
      Ikävä
      115
      1163
    9. Missä yleensä törmäät kaivattuusi??

Tai näet hänet!!
      Ikävä
      60
      1089
    10. Kehu kaivattuasi

Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.
      Ikävä
      100
      1069
    Aihe