ihminen on onneton. Työ antaa sisältöä elämään ja jokaiseen työpäivään. Siitä saa paljon hyvää oloa ja on tärkeää tulla toimeen omillaan.
Ilman työtä
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kuin hänet itsensäkin tunnetaan tässä elämässä.
- Anonyymi
Ei minun kokemuksen mukaan, työ on vienyt kaiken minun elämästä.
Lottovoittoa odotellessa ettei tarvitse käydä töissä.- Anonyymi
Työ voi ja usein viekin ihmisen terveyden siitä on hyvä sisältö kaukana.
T. Hyvin pärjäillyt ilmankin
- Anonyymi
Parempi olla köyhä kuin orja, arvottomia töitä, jotka pilaavat maapallon. Työllä ei ole itseisarvoa, fanaattista fundamentalismia väittää tällaista.
- Anonyymi
En välitä töistä kunhan pysyisi vaan terveenä
- Anonyymi
Minä voin paremmin kun saan tehdä sellaista työtä mistä pidän. Harmi kun ole saanut tehdä sellaista moneen vuoteen tai viimeisin paikka oli sellainen. Kun saa tehdä sellaista työtä mistä pitää se saa voimaan paremmin ja silloin pysyy terveenäkin, koska hyvä mieli tekee hyvää koko elimistölle. Sen sijaan se ei tee hyvää että asumisrauhaa häiritään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä voin paremmin kun saan tehdä sellaista työtä mistä pidän. Harmi kun ole saanut tehdä sellaista moneen vuoteen tai viimeisin paikka oli sellainen. Kun saa tehdä sellaista työtä mistä pitää se saa voimaan paremmin ja silloin pysyy terveenäkin, koska hyvä mieli tekee hyvää koko elimistölle. Sen sijaan se ei tee hyvää että asumisrauhaa häiritään.
Ensi vuonna taas jokohan pääsisi tuttuun työpaikkaan.
- Anonyymi
Juurikin näin. Olet enemmän kuin oikeassa.
- Anonyymi
Ei se miulla ennee oo niin.
Enkä juuri luota sinuunkiään.
Omillään on tultu toimeen vuosikymmen jos enemmänkin. - Anonyymi
Ken ei työtä tee, sen ei syömänkään pidä.
- Anonyymi
Entä jos työkaverit on vittumaisia ja pomo pompottaa? Ja palkalla ei tule toimeen.
- Anonyymi
siis.. jos saa tukia tai muita etuuksia, niin minun mielestäni se velvoittaa ihmisen johonkin.
edes pienimuotoiseen toimintaan, ei systeemi toimi jos kukaan ei tee mitään.
tietysti jos tekee töitä tukien eteen, no en viitsi tästä enempää sanoa. - Anonyymi
Moni ns "työtätekeväinen" ei huoli minkäänlaista auktoria elämäänsä, jos kukaan huomasi. Vetäähän se aukko jotain puoleensa niin.
- Anonyymi
Jos olisin unelmatyössäni, niin se varmaan antaisi henkistä sisältöä mutta muuten käytännössä vain palkan takia. Jonkin verran erilaisia töitä tullut tähän mennessä tehtyä ja kuitenkin niin erilaisia toisiinsa verrattuna, että joissakin hommissa on tuntunut mukavalta, toisissa taas vitutus vaikka se ei päällepäin ole koskaan näkynyt, kuten ei kenelläkään aikuisella tokikaan. Unelmatyöni(alani) takia voisin jopa harkita yhden miehen firmaa, jos olisin yrittäjähenkinen=>kutsumustyöhän se silloin olisi, pienyrittäjän arjen huolista huolimatta. - cu-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi793857Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo693667Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks402193Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä522169- 582054
- 511746
- 271419
Vuoksesi kaiken
Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua1151163- 601089
Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1001069