Siveysvyön käyttö

Miten kauan voi turvallisesti olla siveysvyössä olen uusi tässä ja haluaisin käyttää mutta en tiedä miten kauan voi turvallisesti olla

14

5993

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin kauan kunnes munat surkastuu ja pois putoaa

• Anonyymi

Ai olet sitten munaton.Niinhän nuo sun kommentitikin.

• Anonyymi

Omien kokemusten mukaan neljä kuukautta voi olla ihan turvallisesti avaamatta siveysvyötä, jos omistaa avoin rakenteisen siveysvyön.

• Anonyymi

Se riippuu siveysvyöstä ja sen käyttäjästä. Minä en ole vielä löytänyt ylärajaa siveysvyön pitämiselle. Viimeisen vuoden ja 9 kuukauden aikana pisin aika ilman siveysvyötä on 45 minuuttia. Ajan myötä se käy helpommaksi eikä siveysvyötä ajattele ja huomaa juuri lainkaan. Monesti ihan hämmästyn, kun huomaan sen, et ai niin tuokin oli tossa eikä noin vaan avaudu.

• Anonyymi

Pitää treenata, mä pystyn yhen yön verran mut eikai ylärajaa oo...

• Riippuu mallista ja siitä miten se mahtuu ja istuu sinulle. Itselläni on käytössä ns parempi malli joka on tehty mittojen mukaan. Rigid Chastiyn Model 05 PA-koukulla. Se on ollut pisimmillään 3,5kk putkeen ongemitta. Kovin suljetut ja hengittämättömät mallit jättäisin väliin. Joitain malleja saa todella edullisia mutta niissä on aina joku vika. Yleensä rakenteellinen laatu on luokkaa jätemetalli. Sijoita kerralla hyvään. On turvallinen käyttää ja pakovarma.

• Anonyymi

siveysvyätä ei enää käytetä suomessa

• Anonyymi

Siveysvyön käyttö miehillä lisääntyy jatkuvasti.
      Tiedän monta miestä mitkä ovat siveysvyössä.

• Anonyymi

Miesten siveysvyöt yleistyy koko ajan ja monen kikkeli on kotelossa.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      35
      2196
    2. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1293
    3. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      56
      1278
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      35
      1215
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1161
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      874
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      759
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      721
    9. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      55
      565
    10. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      21
      562
    Aihe