Olen hyvin menestynyt yrittäjä jolla on massia päällä. Mietin että jos menisi Kelaan töihin ja aina kun sinne tulisi työtön niin ehdottaisin että kyseinen henkilö MENISI TÖIHIN.
Kelaan töihin
20
112
Vastaukset
- Anonyymi
Siinähän sinulla riittäisikin tekemistä kun näkisit asiakas määrän.
- Anonyymi
Aloitus väärä olen menestynynyt yrittäjä
Ei noilla aivoilla voi o lla menestynynyt voi olla ettämolet ns. Tukiyrittäjä jonka vuoksi suom i velkaantuu kun ette pärjää ilma yritystukia.
- Anonyymi
Menisi töihin? Sun yrityksees vai?
Luuletko, että tänä päivänä mennään töihin niin kuin ennen wanhaan?- Anonyymi
kyllä ne ennen vanhaan eläneet niin luulevat , valitettavasti
- Anonyymi
Älä mene töihin, firman pomo ihmettelee kuka sinä olet, voi soittaa poliisin paikalle ja joudut putkaan.
Ensin pitää olla mukava sopimus töistä, mene vasta sitten töihin. - Anonyymi
Vuosia sitten tarjouduin menemään Migriin palkatta käsittelemään turvapaikka-anomuksia, mutta sieltä soitti joku nainen ja kieltäytyi tarjouksesta.
- Anonyymi
NiiJust.
Sitten, kun menis töihin, heti kieltäydytään.
Hyvä, että otit esiin tämän ongelman. - Anonyymi
Puhutaan työn vastaanoattamisesta ja tuossa juurikin tapahtui niin että Migrin virkailija kieltäytyi vastaanoattamasta työtä jota tarjottiin.
- Anonyymi
Olen miettinyt myös vaihtoehtoa hakea kelaan töihin . Lääkärit ja kroppa on työkyvyttömyyseläkkeen kannalla , mutta kela eri mieltä. Nyt roikun sairaslomalla te toimiston listoilla kelan päivärahalla.
- Anonyymi
Sinne vaan taitaa olla 1000 ihmisen vaje.
- Anonyymi
"Olen hyvin menestynyt yrittäjä jolla on massia päällä.". Juu, niinhän kaikki tänne kirjoittavat ovat.
- Anonyymi
Hehehe...tuskin ovat kun pers kärpäsiä
- Anonyymi
Joutuukohan Kelassa allekirjoittamaa sopimuksen missä vähäksi aikaa työllistetty sitoutuu tekemään huolimattomasti päätöksiä siten, että Kela maksaakia tukia vähemmän.
- Anonyymi
Siellä tehdään kateus testi ensin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä tehdään kateus testi ensin
Mikä taas puuttuu te virkailijoilta,heille opetetaan syyllistäminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä taas puuttuu te virkailijoilta,heille opetetaan syyllistäminen.
Hehehe...koska olet viimeksi joutunut käymään. Aika hiljasta
- Anonyymi
Vähäksi aikaa? Kai sinä olet hakemassa töitä pitemmäksi aikaa, vai onko työttömänä niin hyvät etuudet ettei kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hehehe...koska olet viimeksi joutunut käymään. Aika hiljasta
SYYLLISTÄVÄT puhelimessa 1.1.2021 alkoi se isompi vahtiminen, itelläni on ainankin kateellinen, ihan kuin hänen pussista pois syyllistäjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SYYLLISTÄVÄT puhelimessa 1.1.2021 alkoi se isompi vahtiminen, itelläni on ainankin kateellinen, ihan kuin hänen pussista pois syyllistäjä.
Niitähän riittää muutenkin , eivät vain tajua lakia vaikka sieltä saavat itsekin eläkkeitä ja vaikka mitä
- Anonyymi
Eikös sitä voisi mennä Kelaan harjoittelemaan. Noin aluksi voisi harjoitella odotussalissa penkillä istumista ja jonottamista. Siinä samalla voisi täytellä hakemuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1322953- 61341
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201296Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701171- 441129
- 371001
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38991Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133947- 47944
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36867