Tanssipaikalta kaikki alkoi.

Anonyymi

Viimeistä edellinen kappale ja väki oli jo poistumassa, huomasin nurkassa istuskelevan nuoren miehen. En kysynyt ikää, mutta hain poikaa tanssimaan, kun muitakaan miehiä ei enään ollut tarjolla. Hiljainen kaveri, kahden sanan lauseita, tai vieläkin lyhempiä: Juu... niin... on Jne. Liekö syynä prosoiva pukeutumiseni, vai harrastamani tanssityyli, huomasin, että pojalla seisoi. Puntissa pullotti ihan oikeasti... iso. No se siitä sillä kertaa. Ajoimme autolla mieheni kanssa läheiseen baariin kahville ja tuo sama poika istuskeli kaiteella ulkopuolella. Kerroin miehelle tuosta tapauksesta tanssilattialla ja häntä naurattti. Ja muistin huomauttaa myös, että kaverilla oli iso se. Puolen tunnin päästä lähdimme ajamaan kotiimme ja koko juttu unohtui.

10

6845

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihan pakko kommetoida sinulle, nämä hiljaiset nuoret miehet tuijottavat haltioissaan meitä naisia jotka harrastamme tanssia. Vaatetus itsellänikin lyhyt kello hame ja avonainen toppi ylä. Viime kesänä yksi nuori mies ei saanut katsetta pois minusta kun tanssin, toivoin että kaveri uskaltaisi tulla hakee hitaalle kappaleelle. Näin myös kävi kaverilla seisoi koko tansin ajan myös itse kiihotuin niinpä pyysin yhdelle lasilliselle kappaleen loputtua. Tanssipaikka jossa olimme oli Riutanharju, nuori mies ehdottikin voitaisko käydä ulkopuolella hän tarjoaisi yhden siiderin oli kaverin kyydissä. Suostuin ja vaistosin kaverin halut, kävelimme autolle otimme lonkerot ja lähdimme kävelee lähi metsään olin aivan valmis tälle nuorelle ujolle miehelle. Päädyimme ison kiven viereen nauttimaan juomista, kaveri kehui kroppaani sek pukeutumistani. Kysyin haluaisitko suudella johon kaveri huokaisi sitäkin, nuori mies suuteli tosi hyvin ja kädet löysi tiensä hameeni alle, olin aivan kosteana hänelle niinpä hän käänsi minut nojaa kiveen, riisui pikkarini tunsin kovan kalun huulillani. Lopun varmaan jokainen arvaakin oli ihana tanssi ilta

      • Anonyymi

        Tanssilavan liepeillä minäkin kiertelin 15 kesäisenä, ja sieltä minä sitten löysinkin kivan, vähän vanhemman pojan, jonka isältään lainatussa pakun takakontissa sitten sain sisään. Tapasin poikaa aika usein sen jälkeen ja hänen kaveritaankin, Huhu oli kiertänyt pikkukaupungissani ja koulussa minua alettiin kuulema kutsumaan jakorasiaksi. En minä siitä niin välittänyt niin kauan kun poikakavereita riitti ja riittihän niitä halukkaita. Tulijoita ois ollut vaikka joka ilta. Sitten muutettiin ruotsiin ja peli jatkui siellä, kun ensin olin oppinut kielen.


    • Olisiko miehesi halunnut pojan mukaan?

      • Anonyymi

        Yleensä käyn yksin tanssimassa kun mies ei tanssi, mieheni aisuri enemmän tykkää jos tansseissa jotain tapahtuu, kerroin kyllä illasta ja aamu yö meni rakastellessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä käyn yksin tanssimassa kun mies ei tanssi, mieheni aisuri enemmän tykkää jos tansseissa jotain tapahtuu, kerroin kyllä illasta ja aamu yö meni rakastellessa.

        Onko Riutassa viikon loppuna tanssit? Voisin tulla tanssii kanssasi panisin sut kunnolla asunto autossani. T. Jere


      • Anonyymi

        Ai sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Riutassa viikon loppuna tanssit? Voisin tulla tanssii kanssasi panisin sut kunnolla asunto autossani. T. Jere

        Hei Jere! Huomenna Kyösti Mäkimattila Riutassa..menen tansimaan mut liput piti varata ennakkoon. Ihanaa olisi illan päätteeksi jos panisit kunnolla minua..mies kavereiden kanssa mökillä koko yö aikaa nauttia kanssasi. T. Ritu


    • Anonyymi

      Olin köymässä entisellä kotipaikkakunnallani mieheni kanssa änen sukulaisissaan. Tuli lauantai ja entinen koulukaverini pyysi minua mukaansa lavatansseihin naapurinnassa olevalle, aika tunnetulle lavalle. Sain siipaltani luvan siihen ja niin mentii ystävättäreni autolla. paikka oli tupaten täynnä ja minua hiukan jännitti, että sattusiko tapaamaan vanhoja tuttuja. Olimme molemman pukeutuneet aika houkuttelevasti, ehkä suorastaan lutkamaisesti. Meikitki oli molemmilla vähän yli ja saimme välittömästi osakksemme pitkiä katseita miesten taholta. Ei ehditty kunnolla istumaan, kun jo hakijoita alkoi työntymään. Minulla oli tapana ärsyttään tanssikummppaneitani työntymällä ihan tukkaan kiini heihin ja joskus jopa nytkyttelin itseäni heitä vasten. Se kiihotti minua valtavasti. Sitten tuli yllätys. Eräs vanha poikakaverini tunnisti minut ja tuli hakemaan tanssiin. Hän oli nuorena eräs vakipanoistani ja usein olin saanut tuntea hänet sisälläni. Kuulumiset vahdettuamme alkoi se vanha tavallinen suostuttelu. Eikä aikaakaan kun jo olimme hänen suuren autonsa takapenkillä nautiskelemassa. Se oli sellaista pikaista, mutta sovimme että tapaisimme vielä ja niin teimmekin. Joka päivä livahdin ukolta salaa hänen luokseen ja vajaa viikon sain vierasta, (tai tuttua), Sitten jäin kiini, sillä mieheni oli tavannut naimakumppanini kaupungilla ja tämähän oli leuhkinut valloituksellaan. Katastrofin sijaan alkoi seikkailujen aika. miestäni kiihotti kuunella seikkailuistani toisten miehten kanssa ja se antoi todella uutta potkua avioliittoomme.

      • Anonyymi

        Vanha homo miehenä


    • Anonyymi

      Miehesi vanha homo

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2072
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1878
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe