Asun vuokralla ja minulla on nykyinen asuntoni vuokralla vielä tämän kuun loppuun asti, olen tosin muuttanut jo asunnosta pois. Välitystoimistosta minulle ilmoitettiin että pitävät näytön ja hyväksyin ehdotetun ajan. Näyttöaikana välittäjä soitti minulle ja kysyi missä olen. Minun olisi pitänyt olla paikalla avaamassa heille ovi näyttöä varten.
Onko tämä kuinka yleinen käytäntö?
Oletin että he kyllä pyytävät avaimen näyttöä varten vuokranantajalta.
Täytyykö vuokralaisen avata ovi asuntonäyttöä varten
Anonyymi
4
65
Vastaukset
- Anonyymi
Pitää. Vuokraisännällä ei välttämättä ole asunnon avainta.
- Anonyymi
Niin. Välttämättä. Eli olisi heidän pitänyt informoida asiasta. Tai minun ymmärtää kysyä.
- Anonyymi
Asunnon myynti ei ole vuokralaisen asia.
On välittäjän ja omistajan asia huolehtia siitä että välittäjällä on avain esittelyä varten.
Vuokralaisella ei ole asiassa mitään vastuuta. - Anonyymi
Muistakaa aina että ette suostu yleisnäyttöön jotta koti ei muutu asematunneliksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984