Hei!
Oon nuori poika ja oon katellu Skandin Gomoto 2.4 Katettua sähköskootteria. Onko kokemuksia kyseisestä laitteesta tai muista Skandin kulkuneuvoista?
Kiitos :)
-Tässä vielä linkki Skandin sivuille kyseiseen ajoneuvoon: https://skand.fi/tuote/gomoto24/
Kokemuksia Skandin Ajoneuvoista?
2
56
Vastaukset
- Anonyymi
Kokemuksesta voin kertoa, kaikki toimii niin kauan kuin hajoaa-ja sen jälkeen olet maksajan roolissa ellet ole supersähkäri vikojen etsinnässä. Ainakin pitää olla kaverilla peräkärry mitä voi lainata jotta laitteen saa roudattua huoltoliikkeeseen. Ja skandin mainostama huoltoverkosto on ihan mainostemppu. On vaan huoltamoiden nimiä listattu mistä voi yrittää saada korjausta. Kiinalaiset sähköosat suomen ilmastossa huonosti suojattuna. On monta kertaa jättänyt tielle!
- Anonyymi
Nuo on kohdennettu lähinnä seniorikansalaisille jotka ovat joutuneet luopumaan ajokortista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3768313Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1682655- 76958
- 12910
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 25846
- 55843
- 64822
- 46796
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72742