Olen aika yksinäinen nainen maalla ja ollut pitkään ilman miestä ?
Onko Kouvolassa mies seuraa ?
15
<50
Vastaukset
Lähellä Lappeenrantaa ois yks 36v Mies joka on vielä kokemusta vailla naisen kanssa. Kemioidenkin kohtaa livenä pitää ja sen lisäksi on vain yksi toive... Yhteys nimimerkki ja Googlen sähköposti loppuun..
- Anonyymi
Mitä sä täällä vingut vai onko tane hyljännyt sut.Meehän lepyttää tanee ja nukkuu sen viereen.Ei kannata tanen takia yö unia menettää,
- Anonyymi
Kun kyttäät ja valvot kiristä löystyneet ruuvit ja etsi niitä päästäsi pudonneita.Ehkä sustakin lähes tulkoon ihminen tulee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun kyttäät ja valvot kiristä löystyneet ruuvit ja etsi niitä päästäsi pudonneita.Ehkä sustakin lähes tulkoon ihminen tulee.
Näin kertoo itse palsta kyyläri menehän peilin eteen leikkimään luumuillasi diu diu 😚
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin kertoo itse palsta kyyläri menehän peilin eteen leikkimään luumuillasi diu diu 😚
No niihän minä sinusta kerroin ja tunnistit siitä erittäin hyvin.Meehän leikii tuhkaluukku tanen palleila.Voit vaikka imeskellä kuun tunnut tykkäävän niistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaahas palsta kyyläri yötkin valvoo ettei vaan mikään ohi.Joko olet ehtinyt alaston suomi jutut lukea ja kommentoida.Taitaa kiitettä pitää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pahasti tuntuu viheltävän sun tuulitunnelissasi.
- Anonyymi
aika lähellä kik MikkoVailla
- Anonyymi
Kikkeli mikkovailla 😂🤣😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kikkeli mikkovailla 😂🤣😁
Voi jeesus mikä urpo.Väläys tuli missä äly.
Seksi kiinnostaa
- Anonyymi
Minkä ikäinen olet?
Viiskymppinen mies - Anonyymi
olen 52v sinkkumies, en ole ihan kouvolassa mutta en kaukana ja olisin halukas tutustumaan sinuun aloittaja. Lähetä viestiä ositteeseen [email protected] niin kirjoitellaan lisää
- Anonyymi
Juu...taalla maalla on myos yksinaisia miehia...63v. Ja vois kiinnostaa...
- Anonyymi
Voi voi puuttessa elävä bimbo.Te tiedäkkään kuin paljon kysyntää on.Juttele ihan omasta puolestasi.On se nähty ja kuultu sä et vaan ole kelvannut.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä4043159Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944482899- 1221606
- 541455
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo951285- 61998
Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s26962Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39885Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi127882En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä30859