Onko Kouvolassa mies seuraa ?

Anonyymi

Olen aika yksinäinen nainen maalla ja ollut pitkään ilman miestä ?

15

54

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lähellä Lappeenrantaa ois yks 36v Mies joka on vielä kokemusta vailla naisen kanssa. Kemioidenkin kohtaa livenä pitää ja sen lisäksi on vain yksi toive... Yhteys nimimerkki ja Googlen sähköposti loppuun..

• Anonyymi

Mitä sä täällä vingut vai onko tane hyljännyt sut.Meehän lepyttää tanee ja nukkuu sen viereen.Ei kannata tanen takia yö unia menettää,

• Anonyymi

Kun kyttäät ja valvot kiristä löystyneet ruuvit ja etsi niitä päästäsi pudonneita.Ehkä sustakin lähes tulkoon ihminen tulee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun kyttäät ja valvot kiristä löystyneet ruuvit ja etsi niitä päästäsi pudonneita.Ehkä sustakin lähes tulkoon ihminen tulee.

Näin kertoo itse palsta kyyläri menehän peilin eteen leikkimään luumuillasi diu diu 😚

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin kertoo itse palsta kyyläri menehän peilin eteen leikkimään luumuillasi diu diu 😚

No niihän minä sinusta kerroin ja tunnistit siitä erittäin hyvin.Meehän leikii tuhkaluukku tanen palleila.Voit vaikka imeskellä kuun tunnut tykkäävän niistä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaahas palsta kyyläri yötkin valvoo ettei vaan mikään ohi.Joko olet ehtinyt alaston suomi jutut lukea ja kommentoida.Taitaa kiitettä pitää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pahasti tuntuu viheltävän sun tuulitunnelissasi.

• Anonyymi

aika lähellä kik MikkoVailla

• Anonyymi

Kikkeli mikkovailla 😂🤣😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kikkeli mikkovailla 😂🤣😁

Voi jeesus mikä urpo.Väläys tuli missä äly.

• Seksi kiinnostaa

• Anonyymi

Minkä ikäinen olet?
      Viiskymppinen mies

• Anonyymi

olen 52v sinkkumies, en ole ihan kouvolassa mutta en kaukana ja olisin halukas tutustumaan sinuun aloittaja. Lähetä viestiä ositteeseen [email protected] niin kirjoitellaan lisää

• Anonyymi

Juu...taalla maalla on myos yksinaisia miehia...63v. Ja vois kiinnostaa...

• Anonyymi

Voi voi puuttessa elävä bimbo.Te tiedäkkään kuin paljon kysyntää on.Juttele ihan omasta puolestasi.On se nähty ja kuultu sä et vaan ole kelvannut.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      174
      4924
    2. Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?

Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o
      Ikävä
      254
      4512
    3. Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?

Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat
      Kuhmo
      33
      4487
    4. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      16
      4315
    5. Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän

elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi
      Maailman menoa
      201
      3543
    6. Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?

Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis
      Maailman menoa
      88
      3217
    7. Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin

Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos
      Puolanka
      81
      3159
    8. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3057
    9. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      246
      2880
    10. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2812
    Aihe