Onko Kouvolassa mies seuraa ?

Anonyymi

Olen aika yksinäinen nainen maalla ja ollut pitkään ilman miestä ?

15

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lähellä Lappeenrantaa ois yks 36v Mies joka on vielä kokemusta vailla naisen kanssa. Kemioidenkin kohtaa livenä pitää ja sen lisäksi on vain yksi toive... Yhteys nimimerkki ja Googlen sähköposti loppuun..

• Anonyymi

Mitä sä täällä vingut vai onko tane hyljännyt sut.Meehän lepyttää tanee ja nukkuu sen viereen.Ei kannata tanen takia yö unia menettää,

• Anonyymi

Kun kyttäät ja valvot kiristä löystyneet ruuvit ja etsi niitä päästäsi pudonneita.Ehkä sustakin lähes tulkoon ihminen tulee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun kyttäät ja valvot kiristä löystyneet ruuvit ja etsi niitä päästäsi pudonneita.Ehkä sustakin lähes tulkoon ihminen tulee.

Näin kertoo itse palsta kyyläri menehän peilin eteen leikkimään luumuillasi diu diu 😚

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin kertoo itse palsta kyyläri menehän peilin eteen leikkimään luumuillasi diu diu 😚

No niihän minä sinusta kerroin ja tunnistit siitä erittäin hyvin.Meehän leikii tuhkaluukku tanen palleila.Voit vaikka imeskellä kuun tunnut tykkäävän niistä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaahas palsta kyyläri yötkin valvoo ettei vaan mikään ohi.Joko olet ehtinyt alaston suomi jutut lukea ja kommentoida.Taitaa kiitettä pitää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pahasti tuntuu viheltävän sun tuulitunnelissasi.

• Anonyymi

aika lähellä kik MikkoVailla

• Anonyymi

Kikkeli mikkovailla 😂🤣😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kikkeli mikkovailla 😂🤣😁

Voi jeesus mikä urpo.Väläys tuli missä äly.

• Seksi kiinnostaa

• Anonyymi

Minkä ikäinen olet?
      Viiskymppinen mies

• Anonyymi

olen 52v sinkkumies, en ole ihan kouvolassa mutta en kaukana ja olisin halukas tutustumaan sinuun aloittaja. Lähetä viestiä ositteeseen [email protected] niin kirjoitellaan lisää

• Anonyymi

Juu...taalla maalla on myos yksinaisia miehia...63v. Ja vois kiinnostaa...

• Anonyymi

Voi voi puuttessa elävä bimbo.Te tiedäkkään kuin paljon kysyntää on.Juttele ihan omasta puolestasi.On se nähty ja kuultu sä et vaan ole kelvannut.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      5751
    2. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      82
      3898
    3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      22
      3264
    4. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      117
      2707
    5. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2695
    6. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      45
      2631
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      2051
    8. Maija Kajan

Aiheutti hormoonien määräämisellään massiivisen rintasyöpien lisääntymisaallon!!!!
      Tampere
      105
      1933
    9. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      43
      1705
    10. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1576
    Aihe