Olen aika yksinäinen nainen maalla ja ollut pitkään ilman miestä ?
Onko Kouvolassa mies seuraa ?
15
<50
Vastaukset
Lähellä Lappeenrantaa ois yks 36v Mies joka on vielä kokemusta vailla naisen kanssa. Kemioidenkin kohtaa livenä pitää ja sen lisäksi on vain yksi toive... Yhteys nimimerkki ja Googlen sähköposti loppuun..
- Anonyymi
Mitä sä täällä vingut vai onko tane hyljännyt sut.Meehän lepyttää tanee ja nukkuu sen viereen.Ei kannata tanen takia yö unia menettää,
- Anonyymi
Kun kyttäät ja valvot kiristä löystyneet ruuvit ja etsi niitä päästäsi pudonneita.Ehkä sustakin lähes tulkoon ihminen tulee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun kyttäät ja valvot kiristä löystyneet ruuvit ja etsi niitä päästäsi pudonneita.Ehkä sustakin lähes tulkoon ihminen tulee.
Näin kertoo itse palsta kyyläri menehän peilin eteen leikkimään luumuillasi diu diu 😚
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin kertoo itse palsta kyyläri menehän peilin eteen leikkimään luumuillasi diu diu 😚
No niihän minä sinusta kerroin ja tunnistit siitä erittäin hyvin.Meehän leikii tuhkaluukku tanen palleila.Voit vaikka imeskellä kuun tunnut tykkäävän niistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaahas palsta kyyläri yötkin valvoo ettei vaan mikään ohi.Joko olet ehtinyt alaston suomi jutut lukea ja kommentoida.Taitaa kiitettä pitää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pahasti tuntuu viheltävän sun tuulitunnelissasi.
- Anonyymi
aika lähellä kik MikkoVailla
- Anonyymi
Kikkeli mikkovailla 😂🤣😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kikkeli mikkovailla 😂🤣😁
Voi jeesus mikä urpo.Väläys tuli missä äly.
Seksi kiinnostaa
- Anonyymi
Minkä ikäinen olet?
Viiskymppinen mies - Anonyymi
olen 52v sinkkumies, en ole ihan kouvolassa mutta en kaukana ja olisin halukas tutustumaan sinuun aloittaja. Lähetä viestiä ositteeseen [email protected] niin kirjoitellaan lisää
- Anonyymi
Juu...taalla maalla on myos yksinaisia miehia...63v. Ja vois kiinnostaa...
- Anonyymi
Voi voi puuttessa elävä bimbo.Te tiedäkkään kuin paljon kysyntää on.Juttele ihan omasta puolestasi.On se nähty ja kuultu sä et vaan ole kelvannut.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1064858Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403233Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503155Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4152276Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2371402Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111233- 761217
- 711166
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311138Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1211042