Sanna rakas....

Anonyymi

Mitä sulle kuuluu

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 Sanna ei taida Nyt kuulla yhtään mitään muuta kuin kuorsausta ihan vaan asian vierestä hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 taisi mennä nukkumaan

      • Anonyymi

        No enkä mennyt 😠😠😠 täällä mä kotona olen hiki hatussa tehnyt suur siivousta vaan eipä näkynyt missään kaisaa eikä kikeä tänäänkään!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        No enkä mennyt 😠😠😠 täällä mä kotona olen hiki hatussa tehnyt suur siivousta vaan eipä näkynyt missään kaisaa eikä kikeä tänäänkään!!!!!!!!!!!

        No mikäs siinä jos tykkää!!!!!mä en tuu käymää ennen kuin olet oikeasti tehnyt Sen suursiivouksen että en vaan joudu tekemään mitään raskaita töitä!!nyt ei millään pysty eikä kyllä jaksaisi!! niin on veto poikki!!!!!


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        No mikäs siinä jos tykkää!!!!!mä en tuu käymää ennen kuin olet oikeasti tehnyt Sen suursiivouksen että en vaan joudu tekemään mitään raskaita töitä!!nyt ei millään pysty eikä kyllä jaksaisi!! niin on veto poikki!!!!!

        Kike mikä sun voinnissa on vikana???? ja miksi sä et muka pysty tekemään mitään raskaita töitä??????? älä vaan sano että olet raskaana???? terveisin Sanna 😁😁😁😁🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kike mikä sun voinnissa on vikana???? ja miksi sä et muka pysty tekemään mitään raskaita töitä??????? älä vaan sano että olet raskaana???? terveisin Sanna 😁😁😁😁🤣

        Ja Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 meidän Kike, raskaana 😂😂😂😂🤣🤣😂🤣😂no ei todellakaan ole ihan vaan sivusta vaan 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 että kike varjelee kaikin keinoin sen kynsien kuntoa ja siivouksen yhteydessä ne voivat kuluttaa rakenteesta pintaa!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 meidän Kike, raskaana 😂😂😂😂🤣🤣😂🤣😂no ei todellakaan ole ihan vaan sivusta vaan 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 että kike varjelee kaikin keinoin sen kynsien kuntoa ja siivouksen yhteydessä ne voivat kuluttaa rakenteesta pintaa!!!

        Riippuu vähän siitä peseekö paljailla näpeillä kloori pitoista ainetta yleensä ihminen laittaa hanskat jos esimerkiksi tiskaa tai esimerkiksi jos kastaa rättiä kloriitti vedessä!!!! vähän voisi järkee käyttää myös siivouksessa mutta en halua osallistua mihinkään talkoo hommiin nyt kun mulla on ollut kiirettä muutenkin niin ehkä sitten vaikka Sanna voi hieman jelppii hiukan 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 paremmin tulee kyllä itse siivottua mutta kyllä ymmärrän että jos olet kiireinen ja sitten muutenkin voimat loppunut niin silloin on sanomattakin selvää että kannattaa pyytää vaikka jartsaa auttaa!!!!


    • Anonyymi

      Kelle Sannalle tämä?
      Ei kovin hyvää suoraan sanottuna...

    • Anonyymi

      Jaa Sannaa täällä taas kiusataan. Aikuiskiusaaja vauhdissa. Sairas tyyppi.

      • Anonyymi

        Niinpä, jos et saa naista itsellesi ja olet tarpeeksi pipi päästä, niin tässä on lopputulos, kyllähän tuo naistenvihaaja tiietään


    • Anonyymi

      Mikä tää Kike ja Kaisa juttukin oikein on. 🙄 Ihme kalastelua. Hyi vittu.

    • Anonyymi

      Pitääkö pilata toisten asiat.

      • Anonyymi

        Niinpä jollain jotain hampaankolossa, kun pitää tolleen keskustella ilkeään sävyyn. Hyvä ketju menee pilalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä jollain jotain hampaankolossa, kun pitää tolleen keskustella ilkeään sävyyn. Hyvä ketju menee pilalle.

        Rakkaus mä oon aina sun omaisuutta!!!!😘😘😘😘😘😘😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaus mä oon aina sun omaisuutta!!!!😘😘😘😘😘😘😘

        Tahtoo nähdä


    • Anonyymi

      Jaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      263
      6187
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      146
      3616
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2609
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2476
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2062
    6. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      121
      1635
    7. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1635
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1483
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1300
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      107
      1150
    Aihe