Sanna rakas....

Anonyymi

Mitä sulle kuuluu

15

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 Sanna ei taida Nyt kuulla yhtään mitään muuta kuin kuorsausta ihan vaan asian vierestä hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 taisi mennä nukkumaan

      • Anonyymi

        No enkä mennyt 😠😠😠 täällä mä kotona olen hiki hatussa tehnyt suur siivousta vaan eipä näkynyt missään kaisaa eikä kikeä tänäänkään!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        No enkä mennyt 😠😠😠 täällä mä kotona olen hiki hatussa tehnyt suur siivousta vaan eipä näkynyt missään kaisaa eikä kikeä tänäänkään!!!!!!!!!!!

        No mikäs siinä jos tykkää!!!!!mä en tuu käymää ennen kuin olet oikeasti tehnyt Sen suursiivouksen että en vaan joudu tekemään mitään raskaita töitä!!nyt ei millään pysty eikä kyllä jaksaisi!! niin on veto poikki!!!!!


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        No mikäs siinä jos tykkää!!!!!mä en tuu käymää ennen kuin olet oikeasti tehnyt Sen suursiivouksen että en vaan joudu tekemään mitään raskaita töitä!!nyt ei millään pysty eikä kyllä jaksaisi!! niin on veto poikki!!!!!

        Kike mikä sun voinnissa on vikana???? ja miksi sä et muka pysty tekemään mitään raskaita töitä??????? älä vaan sano että olet raskaana???? terveisin Sanna 😁😁😁😁🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kike mikä sun voinnissa on vikana???? ja miksi sä et muka pysty tekemään mitään raskaita töitä??????? älä vaan sano että olet raskaana???? terveisin Sanna 😁😁😁😁🤣

        Ja Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 meidän Kike, raskaana 😂😂😂😂🤣🤣😂🤣😂no ei todellakaan ole ihan vaan sivusta vaan 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 että kike varjelee kaikin keinoin sen kynsien kuntoa ja siivouksen yhteydessä ne voivat kuluttaa rakenteesta pintaa!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 meidän Kike, raskaana 😂😂😂😂🤣🤣😂🤣😂no ei todellakaan ole ihan vaan sivusta vaan 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 että kike varjelee kaikin keinoin sen kynsien kuntoa ja siivouksen yhteydessä ne voivat kuluttaa rakenteesta pintaa!!!

        Riippuu vähän siitä peseekö paljailla näpeillä kloori pitoista ainetta yleensä ihminen laittaa hanskat jos esimerkiksi tiskaa tai esimerkiksi jos kastaa rättiä kloriitti vedessä!!!! vähän voisi järkee käyttää myös siivouksessa mutta en halua osallistua mihinkään talkoo hommiin nyt kun mulla on ollut kiirettä muutenkin niin ehkä sitten vaikka Sanna voi hieman jelppii hiukan 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 paremmin tulee kyllä itse siivottua mutta kyllä ymmärrän että jos olet kiireinen ja sitten muutenkin voimat loppunut niin silloin on sanomattakin selvää että kannattaa pyytää vaikka jartsaa auttaa!!!!


    • Anonyymi

      Kelle Sannalle tämä?
      Ei kovin hyvää suoraan sanottuna...

    • Anonyymi

      Jaa Sannaa täällä taas kiusataan. Aikuiskiusaaja vauhdissa. Sairas tyyppi.

      • Anonyymi

        Niinpä, jos et saa naista itsellesi ja olet tarpeeksi pipi päästä, niin tässä on lopputulos, kyllähän tuo naistenvihaaja tiietään


    • Anonyymi

      Mikä tää Kike ja Kaisa juttukin oikein on. 🙄 Ihme kalastelua. Hyi vittu.

    • Anonyymi

      Pitääkö pilata toisten asiat.

      • Anonyymi

        Niinpä jollain jotain hampaankolossa, kun pitää tolleen keskustella ilkeään sävyyn. Hyvä ketju menee pilalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä jollain jotain hampaankolossa, kun pitää tolleen keskustella ilkeään sävyyn. Hyvä ketju menee pilalle.

        Rakkaus mä oon aina sun omaisuutta!!!!😘😘😘😘😘😘😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaus mä oon aina sun omaisuutta!!!!😘😘😘😘😘😘😘

        Tahtoo nähdä


    • Anonyymi

      Jaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      191
      1980
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      123
      1081
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      785
    5. 58
      776
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      690
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      512
    Aihe