Mitä sulle kuuluu
Sanna rakas....
15
74
Vastaukset
- Anonyymi
Ja Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 Sanna ei taida Nyt kuulla yhtään mitään muuta kuin kuorsausta ihan vaan asian vierestä hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 taisi mennä nukkumaan
- Anonyymi
No enkä mennyt 😠😠😠 täällä mä kotona olen hiki hatussa tehnyt suur siivousta vaan eipä näkynyt missään kaisaa eikä kikeä tänäänkään!!!!!!!!!!!
Anonyymi kirjoitti:
No enkä mennyt 😠😠😠 täällä mä kotona olen hiki hatussa tehnyt suur siivousta vaan eipä näkynyt missään kaisaa eikä kikeä tänäänkään!!!!!!!!!!!
No mikäs siinä jos tykkää!!!!!mä en tuu käymää ennen kuin olet oikeasti tehnyt Sen suursiivouksen että en vaan joudu tekemään mitään raskaita töitä!!nyt ei millään pysty eikä kyllä jaksaisi!! niin on veto poikki!!!!!
- Anonyymi
KirsikkaKirsikka kirjoitti:
No mikäs siinä jos tykkää!!!!!mä en tuu käymää ennen kuin olet oikeasti tehnyt Sen suursiivouksen että en vaan joudu tekemään mitään raskaita töitä!!nyt ei millään pysty eikä kyllä jaksaisi!! niin on veto poikki!!!!!
Kike mikä sun voinnissa on vikana???? ja miksi sä et muka pysty tekemään mitään raskaita töitä??????? älä vaan sano että olet raskaana???? terveisin Sanna 😁😁😁😁🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kike mikä sun voinnissa on vikana???? ja miksi sä et muka pysty tekemään mitään raskaita töitä??????? älä vaan sano että olet raskaana???? terveisin Sanna 😁😁😁😁🤣
Ja Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 meidän Kike, raskaana 😂😂😂😂🤣🤣😂🤣😂no ei todellakaan ole ihan vaan sivusta vaan 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 että kike varjelee kaikin keinoin sen kynsien kuntoa ja siivouksen yhteydessä ne voivat kuluttaa rakenteesta pintaa!!!
Anonyymi kirjoitti:
Ja Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 meidän Kike, raskaana 😂😂😂😂🤣🤣😂🤣😂no ei todellakaan ole ihan vaan sivusta vaan 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 että kike varjelee kaikin keinoin sen kynsien kuntoa ja siivouksen yhteydessä ne voivat kuluttaa rakenteesta pintaa!!!
Riippuu vähän siitä peseekö paljailla näpeillä kloori pitoista ainetta yleensä ihminen laittaa hanskat jos esimerkiksi tiskaa tai esimerkiksi jos kastaa rättiä kloriitti vedessä!!!! vähän voisi järkee käyttää myös siivouksessa mutta en halua osallistua mihinkään talkoo hommiin nyt kun mulla on ollut kiirettä muutenkin niin ehkä sitten vaikka Sanna voi hieman jelppii hiukan 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 paremmin tulee kyllä itse siivottua mutta kyllä ymmärrän että jos olet kiireinen ja sitten muutenkin voimat loppunut niin silloin on sanomattakin selvää että kannattaa pyytää vaikka jartsaa auttaa!!!!
- Anonyymi
Kelle Sannalle tämä?
Ei kovin hyvää suoraan sanottuna... - Anonyymi
Jaa Sannaa täällä taas kiusataan. Aikuiskiusaaja vauhdissa. Sairas tyyppi.
- Anonyymi
Niinpä, jos et saa naista itsellesi ja olet tarpeeksi pipi päästä, niin tässä on lopputulos, kyllähän tuo naistenvihaaja tiietään
- Anonyymi
Mikä tää Kike ja Kaisa juttukin oikein on. 🙄 Ihme kalastelua. Hyi vittu.
- Anonyymi
Pitääkö pilata toisten asiat.
- Anonyymi
Niinpä jollain jotain hampaankolossa, kun pitää tolleen keskustella ilkeään sävyyn. Hyvä ketju menee pilalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä jollain jotain hampaankolossa, kun pitää tolleen keskustella ilkeään sävyyn. Hyvä ketju menee pilalle.
Rakkaus mä oon aina sun omaisuutta!!!!😘😘😘😘😘😘😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaus mä oon aina sun omaisuutta!!!!😘😘😘😘😘😘😘
Tahtoo nähdä
- Anonyymi
Jaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1911980
- 1231081
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21785- 58776
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä33690ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9512