Heippa!
Onko Milanon päärautatieasemalla hyvät ja turvalliset säilytysmahdollisuudet matkatavaroille?
Milanon rautatieasema
Bella Italia
2
2157
Vastaukset
- TT=)
Milanon rautatieasemalla on hyvä matkatavarasäilytys. Käytettiin itse viime vuonna...Jätettiin rinkat säilöön. Varaudu avamaan kapsakit koska ne tarkistaa laukkujen sisällöt ennen kuin ne jätetään säilöön. Ja passi tai henkkari pitää olla...Ottavat siitä kopion. Oisko ollut jotain 3-5e se säilytys.
Suosittelen.- Bella Italia
Hyvä juttu! Kiitos viestistäsi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670