Sano nyt jo

Anonyymi

Mitä haluaisit sanoa minulle, jos se olisi nyt mahdollista?

161

2075

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet rakkaani, sinä söpö albiino mieheni. 🤗😚

    • Anonyymi

      En sano tänne.

    • Anonyymi

      Olen pahoillani perjantaisesta.

      Toivottavasti taas pian nähdään.

      • Anonyymi

        Älä ole, ei ole syytä. Terveisin kuvaaja.


    • Anonyymi

      Haluaisin sanoa että ei meitä mikään estä lähentymästä paitsi se että pelaamme peliä joka tulee kestämään vielä varmati pitkään. Menee vielä kauan että tajuamme että tämä pakoilu ei johda mihinkään. Meillä olisi varmasti paljon samoja ajatuksia ja tunteita. 😐

      • Anonyymi

        No kerro rakas sitten milloin saan nähdä sinut! ja minä kestän mitä tahansa mutta en sitä että menetän sinut!!!!!!!!!! soita minulle tänää ole rakas niin kiltti!mä oon tehny kaikkeni että luotat minuun ja siihen mitä olen kirjoittanut koko ajan!!!!!!mä rakastan sua niin paljon että en edes hallitse enään mun tunteet! toisin sanoen en koskaan pääse yli sinusta! olet kirjsimellisesti vallannut mun sydämeni ja ajatukset ja tunteet ja rakas mä oikeesti haluan viettää loppu elämäni sun kanssa!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kerro rakas sitten milloin saan nähdä sinut! ja minä kestän mitä tahansa mutta en sitä että menetän sinut!!!!!!!!!! soita minulle tänää ole rakas niin kiltti!mä oon tehny kaikkeni että luotat minuun ja siihen mitä olen kirjoittanut koko ajan!!!!!!mä rakastan sua niin paljon että en edes hallitse enään mun tunteet! toisin sanoen en koskaan pääse yli sinusta! olet kirjsimellisesti vallannut mun sydämeni ja ajatukset ja tunteet ja rakas mä oikeesti haluan viettää loppu elämäni sun kanssa!!!!!!!!!!!

        En soita ennen kuin saan jonkinlaisen vihjeen kuka olet. Tee jotain vaikka jossain sosiaalisessa mediassa tai kirjoita joku juttu tänne palstalle mistä huomaan että olet juuri hän. Itse voin antaa tämän vihjeen suoraan ( Patonki ) tai ( Englanti )


      • Anonyymi

        Juoksisin saman tien sun kaulaan, jos vain voisi nähdä jossain. Jos vain saisin kuulla, että tunne oli molemminpuoleista enkä sitä vain kuvitellut.
        Haluaisin suhteen niissä raameissa, missä se nyt olisi mahdollista. You had me at hello💗


      • Anonyymi

        Pelaa vaan rauhassa pimplee


      • Anonyymi

        Tuollainen kannattaa kertoa, mikäli tilanne on sellainen, ettei mikään estä lähentymästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kerro rakas sitten milloin saan nähdä sinut! ja minä kestän mitä tahansa mutta en sitä että menetän sinut!!!!!!!!!! soita minulle tänää ole rakas niin kiltti!mä oon tehny kaikkeni että luotat minuun ja siihen mitä olen kirjoittanut koko ajan!!!!!!mä rakastan sua niin paljon että en edes hallitse enään mun tunteet! toisin sanoen en koskaan pääse yli sinusta! olet kirjsimellisesti vallannut mun sydämeni ja ajatukset ja tunteet ja rakas mä oikeesti haluan viettää loppu elämäni sun kanssa!!!!!!!!!!!

        Eikö vauvakaan hidasta sun menoa?


    • Anonyymi

      Millos jatketaan leikkiä mihin jäätiin ? 😏😉

      • Anonyymi

        Saatko kiinni 😚😚😚


      • Anonyymi

        Senkin kännikala🐽


      • Anonyymi kirjoitti:

        Senkin kännikala🐽

        Narkkari huora olet


    • Anonyymi

      Menit aika vauhdikkaasti vain ohi, ei meidän välillä tainnutkaan sitten olla mitään sen suurempaa

      • Anonyymi

        Lopeta toi kyttääminen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta toi kyttääminen

        Höh, tänäänkin katselin vaan salaa 😉


      • Anonyymi

        Jännitti liikaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jännitti liikaa...

        Niin kuin aina yleensä, täysin toivotonta vaikka tekisi mitä


    • Anonyymi

      En tiedä mitä välillämme oli, oliko se pelkkää himojen tyydytystä, mutta kaikki nämä vuodet olet ollut mielessäni silti.
      En tiedä loukkasinko sinua, todennäköisesti kyllä, ja olen pahoillani siitä, ehkä kumpikin loukkasi toista sen kummemmin sitä edes tarkoittamatta.
      Jokin sinussa vetää puoleesi hyvin voimakkaasti, ja välillä ärsyttää etten osannut olla oma itseni seurassasi, mutta kaikella tarkoituksensa.
      Olet ihana :)

      • Anonyymi

        Petturi yäk


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Petturi yäk

        Mene muualle yökkimään tursas.


      • Anonyymi

        Tänne huudettuna, en tule sitä koskaan tietämään... Tiedän ettet ole hän, mutta jotain samaa sanoisin hänelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänne huudettuna, en tule sitä koskaan tietämään... Tiedän ettet ole hän, mutta jotain samaa sanoisin hänelle.

        Niin, paljon jäi sanomatta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, paljon jäi sanomatta..

        Miks se oli niin vaikeaa, kun kuitenkin näki, että haluaa toisen lähelle? Olisin halunnut todella tutustua ja tiedän, että siitä se kaikki olisi lopulta lähtenyt, meidän mahdollinen tarina...
        Tiedän, että olisin rakastunut suhun jos en sitä jo ollutkin. Olit tärkeä ja olet vieläkin, mutta en voi yksin meitä rakentaa, kuin et sinäkään.
        Kohdataankohan vielä joskus? Ei varmaankaan, mutta sydämeeni jäit kaikesta kaaoksesta huolimatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks se oli niin vaikeaa, kun kuitenkin näki, että haluaa toisen lähelle? Olisin halunnut todella tutustua ja tiedän, että siitä se kaikki olisi lopulta lähtenyt, meidän mahdollinen tarina...
        Tiedän, että olisin rakastunut suhun jos en sitä jo ollutkin. Olit tärkeä ja olet vieläkin, mutta en voi yksin meitä rakentaa, kuin et sinäkään.
        Kohdataankohan vielä joskus? Ei varmaankaan, mutta sydämeeni jäit kaikesta kaaoksesta huolimatta.

        Olipas kauniisti kirjoitettu. Toivottavasti kohdataan, olen jotenkin aina sen tiennyt että kohdataan uudestaan, vaikka jokunen kerta asiat tuntunutkin jotenkin lopulliselta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipas kauniisti kirjoitettu. Toivottavasti kohdataan, olen jotenkin aina sen tiennyt että kohdataan uudestaan, vaikka jokunen kerta asiat tuntunutkin jotenkin lopulliselta..

        Toivon, että sä kohtaat hänet( rakastettusi)
        Meidän kohtaamiset on kohdattu eikä uusia enää tule, mutta elämä jatkuu💗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivon, että sä kohtaat hänet( rakastettusi)
        Meidän kohtaamiset on kohdattu eikä uusia enää tule, mutta elämä jatkuu💗

        Niin kohtaankin 💗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivon, että sä kohtaat hänet( rakastettusi)
        Meidän kohtaamiset on kohdattu eikä uusia enää tule, mutta elämä jatkuu💗

        Elämä toki jatkuu, ei se ikinä ole loppunutkaan. Mutta never say never. Kuten tiedät.


    • Anonyymi

      Kehän kiertäminen ei johda mihinkään...

      • Anonyymi

        Ympäri mennään yhteen tullaan


    • Anonyymi

      Sanoisin sinulle ihana mies, että toivoisin meillä olevan suhde, mutten halua myöskään menettää tätä kaveruutta/ ystävyyttä.
      Olet ensimmäinen mies, jota kunnioitan. Saat oloni turvalliseksi, sinun seurassa tuntuu siltä, että kaikki murheet katoaa. Olet ihana ja rakastettava. Olet ainut mies, jonka kanssa voisin katsoa, mitä elämä meille tarjoilee parina. Sinä täydennät minua valtavan suloisella tavalla.

      • Anonyymi

        Hah haa, niin varmaan mies et halua menettää ystävyyttäsi itseesi, etkä saa kylliksesi tuosta itsesi ylistämisestä toisena hlönä. Täällä mitään ystäviä tai tuttuja kellään ole


      • Anonyymi

        Miks se ystävyys häviäsi , pelkäätkö että työ alueella jokin muuttuisi ?


      • Anonyymi

        Tämä on sulosäveliä korville. Kenelle sitten meneekin.

        Joulupukki ei taida tuoda lahjoja minulle sillä järkeni on ollut kadoksissa ja myös tärkein eli hän nainen on lähtenyt Positiivista on että järki on palautunut ja kaikki on aika kirkasta nyt


      • Anonyymi

        Kauniilla tavalla kirjoitettu, onnekas mies :)


      • Anonyymi

        Kauniisti kirjoitettu ja osuvasti nappiin, kuka oletkin. En halua menettää ytävyyttä naisen kanssa. Se koskisi liikaa.


    • Anonyymi

      Tuu pois piilosta.

      Hihii

    • Anonyymi

      Puhutaan kulta. Opetellaan ja kohdataan kaikki haasteet erillämme ja yhdessä

      • Anonyymi

        Pitäiskö sun pitää ihan tuo faktojen puhumisen haaste hallussa


      • Anonyymi

        Epärehellinen mustamaalaaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäiskö sun pitää ihan tuo faktojen puhumisen haaste hallussa

        Trollisirkusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epärehellinen mustamaalaaja

        Erikoisia kommentteja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erikoisia kommentteja

        Eikös olekkin eksoottista, hieroo kuin puukko selässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös olekkin eksoottista, hieroo kuin puukko selässä.

        Kieltämättä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kieltämättä :D

        Se on ihan sou not, kunhan piip saa vaatteensa pitää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on ihan sou not, kunhan piip saa vaatteensa pitää

        Ai semmoinen ns kuninkaallinen? 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on ihan sou not, kunhan piip saa vaatteensa pitää

        Ai pelataanko räpokkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai pelataanko räpokkaa.

        Kukaa mitää pelejä jaksa.


    • Anonyymi

      Anna ketsuppia.

    • Anonyymi

      Ota minut rajusti! Tässä ja nyt!

    • Anonyymi

      Takaisinmaksun aika..

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Aloitetaanko yhdessä kuntokuuri? Olet vähän päässyt lässähtämään.

      • Anonyymi

        Joo jumpataan yhdessä toisiimme kietoutuneina..


    • Anonyymi

      Joko lopetetaan tämä väistely ja kerrotaan toisillemme miltä tuntuu? Lämpimältä kuin vastalypsetty maito vai kuin p..ka? Kumpikin lämmittää, mutta eri tavalla.

      • Anonyymi

        Ei lopeteta 😡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei lopeteta 😡

        Ai, no miksi ei? Eikö väistely ole jo rasittavaa?
        "Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on..." (Lainaus Junnu Vainoilta)

        Tuleepa ainakin kerrasta selväksi, eikä tarvitse sen jälkeen enää roikkua palstailemassa minunkaan.


    • Anonyymi

      Sanoisin Olet rakas.

    • Anonyymi

      Voisin sanoa kaiken hänelle miehelle. Tuntuu kuitenkin siltä, että en kehtaa sanoa mitään. Kerronko liikaa?

    • Anonyymi

      Sinulla oli käänteentekevä vaikutus minään. Siitä iloinen. Surullinen vain siitä ettei ymmärrystä ollut /tullut aiemmin

    • Anonyymi

      Haista mursu 😘

    • Anonyymi

      En pystynyt unohtamaan sinua. Surullisinta mitä tiedän, on tämä minkä koen jääneen kesken välillämme.
      Multa puuttuu nykyään uskallus näyttää tunteita, niinpä suljen ne vain itselleni näkyviksi.
      Rakastan sinua juuri sellaisena kuin olet. Yhä.

      • Anonyymi

        Eikö noin kaunis asia pitäisi kertoa niin, että se oikea henkilö varmasti kuulee sen?


      • Anonyymi

        En tiedä oliko tämä naiselta vaiko mieheltä mutta olisin voinut kirjoittaa näin miehenä täysin samoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä oliko tämä naiselta vaiko mieheltä mutta olisin voinut kirjoittaa näin miehenä täysin samoin.

        Uskaltaakohan tähän komnentoida että samoja tuntemuksia täällä myös.


      • Anonyymi

        Taisi tulla paljon väärinymmärryksiä? Molemminpuolin. Rakastan vaan täältä jossain ja yritän möngertää eteenpäin. Tiedän kyllä ettei ole mahdotonta jos vaan aloitettaisiin kevyesti uudestaan. Kiirettä ei tosiaankaan minulla ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö noin kaunis asia pitäisi kertoa niin, että se oikea henkilö varmasti kuulee sen?

        Hän ei halua ottaa sanoja vastaan. Eikä tunne samoin. Siksi vaikenen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä oliko tämä naiselta vaiko mieheltä mutta olisin voinut kirjoittaa näin miehenä täysin samoin.

        Naiselta.
        Hän on tehnyt selväksi, mitä ei tunne ja mitä ei halua, et siis ole minun kaivattuni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisi tulla paljon väärinymmärryksiä? Molemminpuolin. Rakastan vaan täältä jossain ja yritän möngertää eteenpäin. Tiedän kyllä ettei ole mahdotonta jos vaan aloitettaisiin kevyesti uudestaan. Kiirettä ei tosiaankaan minulla ole.

        Niitä väärinymmärryksiä tuli siihen hetkeen liikaa. Mikään ei vieläkään ole mahdotonta ja nyt osaisimme varmasti välttää ainakin ne aiemmat sudenkuopat ja panostaa kommunikaatioon kumpikin enemmän. Rauhallinen kiireetön alku olisi minullakin mielessäni.


    • Anonyymi

      Haluisin vaan viettää sun kanssa aikaa.. En tiedä enää mitä sä haluat, niin voisitko kertoa? Mennäänkö tekeen jotain kivaa yhdessä?

      • Anonyymi

        Oot avoliitossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot avoliitossa?

        Juu ja ammattiliitos.


    • Anonyymi

      Sanoisin sille komealle ja raamikkaalle miehelle, että haluaisin häntä ja kertoisin yksityiskohtaisesti mitä tekisin hänelle, hitaasti ja kiusoitellen ❤
      Mä niin haluaisin häntä edes kerran, että tietäisin onko tämä kaikki tunne totta vai vain omaa mielikuvitusta.
      Huoh. Jatkan unelmointia.

    • Anonyymi

      💚💖

    • Anonyymi

      Sanoisin, että meidän pitää puhua ja antaisin osoitteen, päivän ja kellonajan.

    • Anonyymi

      Ei minulla taida olla mitään sanottavaa kenellekään sellaiselle jonka nimen tiedän. En syytä ketään yksittäistä ihmistä mistään, sellainen ei ole minun tapani toimia ja ajatella. Mutta se miten ns. auttaminen toteutettiin on vienyt kaikki voimat. Suuri kärsimys on ollut työhön monella tapaa liittyvät tapahtumat ja siitä seurannut perusturvallisuudentunteen puuttuminen. Se on pudottanut eniten, eikä tilanne korjaannu ennen kuin se asia on kunnossa. En valitettavasti voi olla menneisiin vuosiin liittyvien ihmisten kanssa tekemisissä. Joskus ajattelin etten olisi niin halunnut käydä, mutta en enää. Kaikkea oli liikaa noin kolme vuotta ja viimeisin vuosin kaikkein rankin.

    • Anonyymi

      Haluan sinua. Olen ihastunut. Tunnetko samoin? Tehdäänkö tästä totta ja ollaan me..

      • Anonyymi

        Tehdään. Haluan. Sinut. Heti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehdään. Haluan. Sinut. Heti!

        Meneppäs sivummalle. Haluan kyllä ja nyt on jo aika !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehdään. Haluan. Sinut. Heti!

        Ihanaa..lähesty oikeassa elämässä häntä jota kaipaat..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa..lähesty oikeassa elämässä häntä jota kaipaat..

        Ajoitus on kaiken A ja O.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajoitus on kaiken A ja O.

        Niinhän se on..toisaalta ilman aloitteita ei tapahdu mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se on..toisaalta ilman aloitteita ei tapahdu mitään.

        No tee aloita sitten! Hopi Hopi. Elämä on lyhyt.


    • Anonyymi

      "Välillä on ikävä niitä hetkiä kun oltiin nii-in lähellä.."Ja sit tanssii ehjänä ...🎼🎵🎶

    • Anonyymi

      Tahtoisin keinua kanssasi hellästi samaan rytmiin. Olis hyväksi selälle loppuis selkäkivut molemmilta..

      • Anonyymi

        Jaaaa


      • Anonyymi

        Kuulostaa hyvältä, huomenna?


    • Anonyymi

      Oot seksikäs ja haluttava..on vaikea pitää sormet kurissa...

    • Anonyymi

      Mennäänkö yhdessä suihkuun? Ekaa kertaa.

      • Anonyymi

        Joo hänet haluaisin pestä suihkussa hellästi saippuloiden ja toivoisin hänen tekevän samoin minulle..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo hänet haluaisin pestä suihkussa hellästi saippuloiden ja toivoisin hänen tekevän samoin minulle..

        Niin minäkin hänet, melkoista..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin hänet, melkoista..

        Jep jep, tuo saippuloiden sana...
        Ei niistä pesuhommista mitään tulis..pitäis heittää sangollinen kylmää vettä koska....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep jep, tuo saippuloiden sana...
        Ei niistä pesuhommista mitään tulis..pitäis heittää sangollinen kylmää vettä koska....

        No haittaaks se jos alkaa haluttaa..kaksi aikuista ihmistä jotka toisistaan tykkää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No haittaaks se jos alkaa haluttaa..kaksi aikuista ihmistä jotka toisistaan tykkää..

        Annetaan mennä vaan, mikäs siinä nautiskellaan toisistamme antaumuksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annetaan mennä vaan, mikäs siinä nautiskellaan toisistamme antaumuksella.

        No hanaa sitten.


    • Anonyymi

      Kiinnostuin, välttelin, annoin olla ja sanoin tyhmästi. Tämä naiselta miehelle, joidenka tapauksessa kaikki meni pieleen.

      • Anonyymi

        Haluat käyttää aineitasi kuin ennenkin . Vai kuinka. Mikään ei ole muuttunut. Seon suurin rakkautesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluat käyttää aineitasi kuin ennenkin . Vai kuinka. Mikään ei ole muuttunut. Seon suurin rakkautesi.

        Mitä ihmeen aineita? Meidän tapauksessa olin todella pidättyväinen ja en luottanut häneen. Miksi en voi olla rennompi ja mukavampi muille... Olisin halunnut puhua hänelle, olisin halunnut tietää mitä hän halusi minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmeen aineita? Meidän tapauksessa olin todella pidättyväinen ja en luottanut häneen. Miksi en voi olla rennompi ja mukavampi muille... Olisin halunnut puhua hänelle, olisin halunnut tietää mitä hän halusi minulle.

        Huumausaineita, piriä ym


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huumausaineita, piriä ym

        Miksi sellaisia käyttäisin? Olet erehtynyt naisesta.


    • Anonyymi

      Haluisin sun kanssas olla sillai ja muutenkin aikaani viettää. Oot sellainen hottis, että saat mut kehräämään. Visuaalisesti miellyttävä.. analyyttinen, upea.

      • Anonyymi

        Ei ollut kukaan ton niminen.


    • Anonyymi

      Naiselle sanoisin, että vielä tulee aika, jolloin kohdataan ja sitä ei sitte missata.

      • Anonyymi

        Ei missata ei!


      • Anonyymi

        Onko se aika tulossa ennen pääsiäistä ehkä?


    • Anonyymi

      En usko,että pystyt kohtaamiseen jos palsta on kommunikointi väyläsi. Enää sillä ei ole mitään väliä omassa elämässäni.

    • Anonyymi

      Sanoisin, että tule tänne. Ottaisin kainaloon, pusuttelisin, pitäisin hyvänä. Nukuttais yhdessä..

    • Anonyymi

      Pidä huoli ittestäs ja läheisistä

    • Anonyymi

      Pakko myöntää että ajattelen susta tuhmasti aina kun tuut mieleeni.

      • Anonyymi

        Niin minäkin hänestä. Ajatukset saa käymään kuumana.


      • Anonyymi

        Niin oletinkin. Ehkä joskus elämme vielä todeksi niitä ajatuksia.


    • Anonyymi

      Suudellaanko?

      • Anonyymi

        Kyllä voisin häntä suudella. Kahden jos tuota ehdottaa niin kyllä sopii heti..


    • Anonyymi

      Soita mulle tai laita viestiä.
      T. Heli

      • Anonyymi

        Sun vuoro.


    • Anonyymi

      Anteeksi, mies, että olen niin seko! Mutta rakastan sinua. Näin sanoisin hänelle, jos uskaltaisin.

      • Anonyymi

        Unohdetaan menneet ja tehdään mitä voidaan - naiselle. Ei väliä millään muulla kuin sinulla... naiselle mieheltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohdetaan menneet ja tehdään mitä voidaan - naiselle. Ei väliä millään muulla kuin sinulla... naiselle mieheltä

        ihana!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohdetaan menneet ja tehdään mitä voidaan - naiselle. Ei väliä millään muulla kuin sinulla... naiselle mieheltä

        Hienosti kirjoitettu!
        https://youtu.be/xsYsqvETLdI
        tehdään mitä voidaan, kauniit sanat!


    • Anonyymi

      Wau! Olet upea. Kaikin puolin niin upea. Sen halusin vaan sanoa. Sut mä haluan!

      • Anonyymi

        Miehelle oli tämä<3


    • Anonyymi

      Tiedän sinun tunteneesi sen. Snaiselle.

      • Anonyymi

        Milloin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin?

        Lähekkäin


      • Anonyymi

        Vaikka on etäisyyttä vaikka kuinka, ihan kun olisin tuntenut sinut henkisesti ja fyysisesti aamusta. Ajatuksen voimalla. 😉🤣 En usko hömppään, vaan tieteeseen, mutta silti kokemus oli ja on ollut ennenkin voimakas, koskettava ja intohimoinen.

        Liekö ikävä on niin iso, että mielikuvitus tekee kepposet. 😂 Aika kuluu nopeasti, onneksi. Pidä itsesi kunnossa ja elä haaveita todeksi! Rakastan Hiljaa Ja Salaa, edelleen, ei siis mitään uutta sillä saralla. Kauniita unia missä sitten oletkin. ♥️


      • Anonyymi

        Tunsin, vaikka nyt vasta vastaankin 😉


    • Anonyymi

      Koin tunnepitoisia hetkiä kanssasi tuolloin... se oli hienoa niin kauan kuin se kesti. Nyt on aika elää oikeassa elämässä joka hetkestä nauttien..

    • Anonyymi

      Ottaisitkohan minut omaksesi jos antaisin?

      • Anonyymi

        Sinut vain haluan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinut vain haluan..

        Jos haluat, niin anna joku merkki?


    • Anonyymi

      Aivan järjetöntä, mutta olen ihastunut sinuun vanhempi mies nyt ihan kunnolla. Tuskinpa edes arvaisit kuinka paljon haluisin saada olla vaan sun kanssas.

      • Anonyymi

        Onko n. 15 vuotta vanhempi? Vai paljonko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko n. 15 vuotta vanhempi? Vai paljonko?

        Varmaankin aika pitkälti jotain sinnepäin


    • Anonyymi

      Ota syliin ja pidä hellästi..

    • Anonyymi

      Tahdon rakastella sinua. Tahdotko sinä minua.

    • Anonyymi

      Miehelle: Järkeä tai ei, mä haluaisin katsoa, voitaisko olla me. Ihan kauhea ikävä, haluaisin vaan suhun kiinni.

    • Anonyymi

      Jos se on ihan mitä vain ja vielä toteutuisi niin kysyisin: "Voitaisiinko tavata?"

      • Anonyymi

        Ihana.


      • Anonyymi

        Kysy!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysy!

        Vähän vaikeeta kun ei ole yhteystietoja.


    • Anonyymi

      Sä oot niiiin sexikäs mies. Ihastuin suhun heti, kun näin sut. Näytät niin mun tulevalta mieheltäni. Sitten avasin suusi ja sieltä tuli kaikenlaista kuraa. Putosin sinun pimeään puoleesi todella nopeasti. Seuraavan kerran kun nähtiin kaikki oli kaunista ja täydellistä. Silloin tuntui taas, että meillä on sama rytmi ja genre. Et voi aavistaa miten usein olet mielessäni. Näen kasvosi, kun suljen silmäni. Tunnen kaulakuoppasi tuoksun ja lämmön. Tahdon sinua, tahdon sinut. Näistä ajatuksista tai tunteista sulla ei ole aavistustakaan. En tahdo sekoittaa täydellistä elämääsi tai omaani. Olet varattu ja kaukana.

    • Anonyymi

      140 kommenttia en jaksa lukea.
      Jos hän (mies) seisoisi tossa ja sanoisi, että sano mitä vaan häpeilemättä ja pelkäämättä.. niin multa alkaisi tulla tekstiä. Yrittäisin kertoa kaiken tuskan ikävän ja rakkauden. Ei sitä kyllä niin pitkää voi tänne laittaa.

    • Anonyymi

      Mä rakastan sua.Mennääks panee

      • Anonyymi

        Vastaisin samoin ja heti yhdyttäis ;) Mutta vain jos olisit hän mies.


    • Anonyymi

      Monika sinä olet ihaninta mitä tiedän

    • Anonyymi

      Pidä minusta kii..
      T. magia

    • Anonyymi

      Siulla on Heli ihanan muodokkaat rinnat

    • Anonyymi

      Haluan sinua jmies <3

    • Anonyymi

      Haluan sinua ja ennen kaikkea jakaa kanssasi yhteisen loppuelämän <3

    • Anonyymi

      Voisit pyöriä ikkunassa useammin vähissä vaatteissa, olet söpö ja ihanan muodokas ;)

    • Anonyymi

      Hieman käheä kuiskauksesi on seksikkäintä ikinä. Kunpa sanoisit sillä äänelläsi suoraan korvaani jotakin.

    • Anonyymi

      Kaikki mitä teit ja sanoit tuntuu valheita valheiden päälle. Vaikka sanoisit mitä en enää ikinä uskoisi sanaakaan.

    • Anonyymi

      Eilen sanat olisi olleet, hei mukavata tavata pitkästä aikaa.

    • Anonyymi

      Rakkauteni sinuun ei ole kadonnut

      • Anonyymi

        sanoisin saman yhdelle miehelle jos uskaltaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sanoisin saman yhdelle miehelle jos uskaltaisin.

        Kenelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle?

        Vähäsen vanhemmalle M -miehelle.


    • Anonyymi

      Käry kävi..

      Tiedätkö, miten nyt näin, lähes kymmenen vuotta sitten oltiin masentuneita ja harmaita.

      Nyt ei.

      Harmoo ei oo kuin mieli joskus..
      Mulla, sinun olostasi en tiedä.

    • Anonyymi

      Olet ihana hoitsu M... ja haluaisin aina tavatessa ottaa sinut tiukkaan halailuun ja suukotella

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe