Te äiti ihmiset joilla ollut syömishäiriö jotka hakenut apua. Kovasti mietin että kun olette hakeneet apua niin onko syömishäiriö ollut lastensuojelullinen asia. Ilmoitetaanko siitä sinne. Nähdäänlö vanhemman syömishäiriö haitaksi lapselle? Kovasti mietin uskollanko hakea apua, mutta pelkään että mitä siitä tulee. Minulla on alle vuoden ikäinen lapsi.. Kertokaa joku kokemuksia. Niin väsynyt sairastamaan, mutta pelottaa hakea apua... :( - mama 24v
Äidit joilla ollut syömishäiriö!
3
150
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä oikeuttaa sut ajattelemaan, ettei sun lapsi ansaitse lastensuojelun tukea, jos äidin mt.sairaus on hänen kehitykselleen haitaksi? Sitä jotenkin luulis, että vanhemmilla ja lasulla on yhteinen tavoite, että lapsen paras kiinnostaa molempia, mutta niinhän se ei oikeesti mene. Vanhempia kiinnostaa niiden oma napa. So what, jos lapsi traumatisoituu, mut sainpa oksentaa syömishäiriötäni sen niskaan ammatilaisten sijaan, eiks niin? Ihan sama, jos itsekin jäät siinä sivussa ilman apua, kunhan lapsi varmasti jää. Sitähän sä oot nyt kysymässä, että jäähän se varmasti.
- Anonyymi
No joopa joo.. Ei mun lapseni kärsi tästä millään tavalla. Hänen nähden en ikinä tee mitään siihen liittyvää, joten pieni on asiasta täysin tietämätön ja näin sen aion pitää.. Ja mä olen muuten hyvinvoiva ja jaksava ihminen joten ei vaikuta lapseni elämään millään tavalla. Oli vähän turha tämä sun kommenttisi eikä vastannut asiaan millään tavalla.
- Anonyymi
Ei ne tee lasua ellet oirehdi niin vakavasti että lapsi jäis heitteille, näkee näitä syömishäiriötilanteita tai oot itsetuhoinen yms. Tiedän kun oon elänyt ton saman läpi.
Mut apua sun pitäis nyt hakea itselles, syömishäiriö ei ole sun syy mutta vain sä itse voit tehdä sen päätöksen että parannut. Ammattilaiset sitten auttaa sua tän paranemisen kanssa.
Mukavaa syksyä, T. Vilma.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389