Meinasin ostaa niitä tervapaperin tuoksuisia kamppeita, mutta onneksi en ostanut. Tänään kuulin huhua, että niissä olisi ollut jotain haitalliseempaakin. En kyllä osaa nyt sanoa enempää. Kertokoon joku, joka tietää.
Mutta kuka kehtaa tuolla tavalla hämätä ostajia? No, ehkä mun tietotoimista saattoi taas puhua omiaan. On nimittäin puhunut ennenkin.
Nuorisotalon kamppeiden myynnistä
Anonyymi
4
122
Vastaukset
- Anonyymi
Eipäs vihjailla mitään. Kunta päätti myydä ja kunta hoiti myymisen hyvin.
- Anonyymi
"kunta hoiti myymisen hyvin"
Kerrankin hyvin.
Puukaupoissa ei ainakaan hyvin
- Anonyymi
Tuo oli kanssa niin mahotonta vouhkaamista. Eihän siellä kukaan edes oireillut.
- Anonyymi
Onko se paikka homeessa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.754276Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112293- 1561445
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2421445- 1201271
- 1141207
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721129Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81106- 601004
- 35946