Lukekaa liite oikeudenkäynnistä....ainakin sivut 21 -22
https://www.justice.gov/usao-sdny/press-release/file/1141986/download
Faktaa OneScam Usa
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No niin.
Nyt kaikki Rujan pikku kultamussukkaiset opetuslapset, voitte tavata tuon dokumentin sisällön ja tehdä johtopäätöksiä.
Olisiko jo aika avata silmät ja herätä?- Anonyymi
Jaa mutta...
Ettehän te raasut juurikaan osaa vieraita kieliä. Ehkä on parempi että jatkatte vain koulutuspakettienne myyntiä ja ahkerasti luotte kolikolle käytettävyyttä.
Tiedä vaikka ruja odotettu uusi tuleminen on jo lähellä..
Älkää lannistuko ilkeiden panettelijoiden puheista, olkaa uskossanne vahvoja ja teidät pelastetaan vielä, kun uusi maailmanjärjestys tulee voimaan ihan pian, muut valuutat lakkaavat olemasta ja hei, yhtiö on ostanut oman pankin!
Mikä pankki se on, emme tiedä, mutta pankki on joka tapuksessa ostettuna!
Masteri konvertoi ihan näillä hetkillä ja kolikoista on louhittuna jo 30% - eiku 80% - eiku sori, eihän meillä ollutkaan vielä louhittuna mitään, mutta uusi parempi ja globaalisti auditoitu lohkoketju on melkein jo valmis.
Tästä on hyvä jatkaa kohti taloudellista riippumattomuutta! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa mutta...
Ettehän te raasut juurikaan osaa vieraita kieliä. Ehkä on parempi että jatkatte vain koulutuspakettienne myyntiä ja ahkerasti luotte kolikolle käytettävyyttä.
Tiedä vaikka ruja odotettu uusi tuleminen on jo lähellä..
Älkää lannistuko ilkeiden panettelijoiden puheista, olkaa uskossanne vahvoja ja teidät pelastetaan vielä, kun uusi maailmanjärjestys tulee voimaan ihan pian, muut valuutat lakkaavat olemasta ja hei, yhtiö on ostanut oman pankin!
Mikä pankki se on, emme tiedä, mutta pankki on joka tapuksessa ostettuna!
Masteri konvertoi ihan näillä hetkillä ja kolikoista on louhittuna jo 30% - eiku 80% - eiku sori, eihän meillä ollutkaan vielä louhittuna mitään, mutta uusi parempi ja globaalisti auditoitu lohkoketju on melkein jo valmis.
Tästä on hyvä jatkaa kohti taloudellista riippumattomuutta!Järvisen blogissa viimeinen onelahkolainen yrittää taistella tuulimyllyjä vastaan. Vaikka Tommi Vuorinen itse myöntäisi tälle tomppelille että koko homma on kusetusta, tuo tolvana todennäköisesti inttäisi Vuoriselle vastaan. Hämmästyttävää miten typeriä ihmisiä voikaan olla olemassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järvisen blogissa viimeinen onelahkolainen yrittää taistella tuulimyllyjä vastaan. Vaikka Tommi Vuorinen itse myöntäisi tälle tomppelille että koko homma on kusetusta, tuo tolvana todennäköisesti inttäisi Vuoriselle vastaan. Hämmästyttävää miten typeriä ihmisiä voikaan olla olemassa.
Ei saa olla liian ankara, kirjoitustyylistään helposti tunnistettava vajakki.
- Anonyymi
Onekarja (eli lahko) kuuluu siihen älyltään siihen Gaussin käyrän alimpaan kolmeen prosenttiin jota Tri Rujo maalitti koko arsenaalillaan,,,,,kiilapoikien Wallu..Parru säestyksellä. Napakymppi sanoisin. Neljän miljardin puhallus.
- Anonyymi
On kyllä onnistunut huijaus.
Mutta onko nyt sitten kiva odotella oikeudenkäyntejä?
Tulee monella ahkeralla värvärillä Suomessa puntti tutisemaan, eli tutisee jo.
Eipä käy sääliksi.
Menettämisseuraamukset tullee olemaan ankaria.
- Anonyymi
Oheinen video kertoo riidosita joita maahohtaja ja rutjake kävi kun louhintakone oli hävinnyt. Salli Flash, muuten ei näy.
http://www.bombay-tv.net/agence-en-9079ae607c130b5fb4a5e8f746f5dfd7.html
Tämäkin video on RKP todisteaineistossa- Anonyymi
Rikollinen kansanpuolue
Järvisen blogissa heiluva onelahkolainen on varmaan vuorinen itse. Ei kai noin hulluja oikeasti enää voi olla olemassa.
- Anonyymi
Uusi diilinravistaja on mahtava, sieltä löytää helposti kaiken arjen elintarvikkeista urheiluautoihin. Mikäs tässä on kolikoita käytellessä. Tilasin itsekin sieltä sen paljonpuhutun ja kehutun S500 mersun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uusi diilinravistaja on mahtava, sieltä löytää helposti kaiken arjen elintarvikkeista urheiluautoihin. Mikäs tässä on kolikoita käytellessä. Tilasin itsekin sieltä sen paljonpuhutun ja kehutun S500 mersun
Mahtaako olla totta?
Olisiko Stutgartissa todella tehty soppari diilishakkerin kanssa ,,?
Mahtavaa jos näin on!!
Miksi suotta vaivata enää Vehon myyjiä näillä pikkuasioilla - hyvä onecoin!
Massimiesten elämä helpottuu kummasti nyt.
Mutta mutta.....
Eikös autoja ole voinut ostaa jo pitkään näillä leikkikolikoilla? Ettei vain ole kyseessä taas yksi tökerö valhe tämän surkean pyramidihuijauksen historiassa.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uusi tiilinravistaja tuli ja sehän on aivan sama kuin vanhakin, paitsi että kuvat ovat kadonneet.
USKOMATON SUORITUS.
Nyt pääsevät kauppiaat taas puurtamaan ja tienaamaan ONEja. Saatte tietysti vähemmän ja tekemään enemmän kuin LOUHIAT, mutta mitäs olette tyhmiä, ettekä ryhdy Onekoulutetuiksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r356621JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t224791Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.5492891Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai672463Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳342116- 331964
V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!421658- 411615
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul321613Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv71351