Oletko huomionkipeä?

Anonyymi

Keksitkö aloituksia tämän tästä suomi24-palstoille, jotta tulet huomatuksi?
Keksitkö tikusta asiaa ja soittelet tuttavillesi innokkaana?
Lähetteletkö viestejä ja kuvia kavereille ja faceen, instagramiin, whatsappiin?
Että sinut huomattaisiin.

44

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ole huomionkipeä, ainakaan tavallista enempää.
      Laittelen kuvia Faceen kun sattuu huvittamaan.
      Tänne kirjoittelen jos huomaan aloituksen johan olisi jotain sanomista.
      Liika huomio tekee minut vaivautuneeksi.

• Anonyymi

Joskus on mieli tehnyt tehdä aloitus,
      ei koskaan huomionkipeydestä, vaan kun täällä on aloituksia liian vähän tai ne ei osu sen hetkiseen kirjoitusintoon... onneksi se mieli on mennyt nopeasti ohi.

• Teekö itse niin,koska tunnet tikapuut joilla se suosio saavutetaan?
      Aivan todella.
      Meillä on todella saitteja,joissa voimme toteuttaa itseämme.
      Olen läpikäynyt sururyhmän,olen läpikäynyt omaishoitajien mukanaolon.

Minua todella ihmetyttää,että minä aloitteellisuudellani olisin koko palstan mielipide?

• Anonyymi

Sijoittajista oppii kun rakastaa rahaa haluaa olla tuntematon

Tänään haastateltiin ukonkäppyrä Sam Zelliä
      Aivan huomaamaton
      Omaisuus noin 5000 miljoonaa dollaria

Sijoittaminen terveystuote. Selitykseni on, että sijoittaja elää monta elämää nopeaan tahtiin, esim. pari elämää tänä vuonna tuho 23.3. ja uudelleen synty sen jälkeen

Tämä kasvattaa hallitsemaan ylimielisyyttä kateutta murhetta jatkuvasti ei ehdi dementoitua

• Eiköhän minut huomata muutenkin ihan tarpeeksi, ehkä joskus vähän liikaakin.

• Anonyymi

Luethan tuomiosi muista kirjoittajista, olet palstatuomari, ainakin olet ottanut viran keneltäkään kysymättä.
        Harvoin näkee myönteistä kommenttia kenestäkään kirjoittajasta.

• Anonyymi kirjoitti:

Luethan tuomiosi muista kirjoittajista, olet palstatuomari, ainakin olet ottanut viran keneltäkään kysymättä.
        Harvoin näkee myönteistä kommenttia kenestäkään kirjoittajasta.

Eikös tuo edellinen kommenttini ollut ihan myönteinen tästä kirjoittajasta.

• Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

Eikös tuo edellinen kommenttini ollut ihan myönteinen tästä kirjoittajasta.

Myönteinen kun itsestäsi kirjoitit.

• Minun ei tarvitse olla huomion-kipeä.
      Minä saan NIIN paljon huomiota ilmankin.
      Kuvanikin laitoin vain koska Palomakin laittoi.
      Nuorena ja öh...sillee toisin.
      Noh.
      Pyysivät sitä jotkut toisetkin.
      -
      Mukavaa olla komea ja ylettömän fiksu mies. :)

H.

• Ihan ok. näköinen ikäiseksesi :)

• liekko kirjoitti:

Ihan ok. näköinen ikäiseksesi :)

Pitäisköhän minunkin kehaista....espanjankielessä on sopiva ilmaisu "aguanta" :))

• Paloma01 kirjoitti:

Pitäisköhän minunkin kehaista....espanjankielessä on sopiva ilmaisu "aguanta" :))

"Paloma01"

Ettei vaan olisi ihan aguantar?

H.

• huruksz kirjoitti:

"Paloma01"

H.

Ai niin.
        Se öga mitä kerran aprikoit.
        Se on Nahkiainen.

H.

• huruksz kirjoitti:

"Paloma01"

H.

"aguanta" on taivutettu verbi. El/ella aguanta. Aguantar on perusmuoto.

• Paloma01 kirjoitti:

"aguanta" on taivutettu verbi. El/ella aguanta. Aguantar on perusmuoto.

"Paloma01"

No juu, niin on.

Tuo -tar muoto oli niinku sinulle.
        Sana-leikki siis.

H.

• huruksz kirjoitti:

Ai niin.
        Se öga mitä kerran aprikoit.
        Se on Nahkiainen.

H.

Joo, kiitos.
        Muistinkin sen sitten myöhemmin, muta ei tullut mieleen kirjoittaessa.
        Täällä ne savustaa ja /tai grillaa. Pitävät suurena herkkuna. Mä en voi syödä kun mä ajattelen missä se sen suu on ollut.

• Paloma01 kirjoitti:

Joo, kiitos.
        Muistinkin sen sitten myöhemmin, muta ei tullut mieleen kirjoittaessa.
        Täällä ne savustaa ja /tai grillaa. Pitävät suurena herkkuna. Mä en voi syödä kun mä ajattelen missä se sen suu on ollut.

"Paloma01"

Kuten aina.
        Kalan päitä söi vain tutun valtion muinainen pää-mies.
        Yritähän nyt muuttaa asennettasi.
        Lukemalla tarkoin, laittamani linkin asiat.
        Tosin voi se mennä niinkin että.
        Et raaski syödä sitä, koska se on niin nätti. :)
        Melkein kuin Broilerin poikanen.
        -
        http://nahkiaispaistamo.com/

H.

• Anonyymi

Tänne aloitan, jos on asiaa tai kysymys. Joskus toisia kiinnostaa sama asia, joskus ei tipan tippaa. Parasta on kun saan vastauksen, jonkin rakentavan näkökannan asiaan.
      Keksin tikusta asiaa, soitan jos olen yksinäinen. Aloitan puhelun, onko sulla jotain siinä meneillään vai joudatko lörpötellä. Tietenkin joskus on kunnon asiaa. Ja joillekin soitan, mitä kuuluu, tiedoksi että välitän.
      En yleensä lähettele mitään kenellekään. Tuttaville menopyyntöjä häpeningeihin ja nimpparionnittelut. Sisaruksille synttäriviestit.
      Seurassa joskus olen myönteisen huomion kohteena, on tosi mukavaa olla hyväksytty ja huomattu. Silloin esittelen jonkin uuden idean tai kerron sattuneen ajankohtaisen tapauksen. Sitten taas pitkän aikaa hiljaa ja annan muiden loistaa.

• Anonyymi

En. En. Ja EN!

• Anonyymi

Just äskettäin keksin kirjoittaa ittensä tappamisesta, se on herkullinen ja iloista mieltä tuova aihe, mutta joku toinen seonnut ehti ennen.

• Anonyymi

Nyt voi tilaustyö ketjuun tulla kertomaan, että itsellä on kaikki onnellisuus tekijät kohdallaan, vaikka ei ole mitattu. Mutta niiten pitää olla kohdallaan kun on niin kaikin puolin hyvä ja onnellinen ja onnistunut ihminen että ihan säteilee sieltä eturivistä takarivin alahyllylle. Eikä ole sellaista heikompaa ainesta kuten takariviläiset.

• Anonyymi kirjoitti:

Nyt voi tilaustyö ketjuun tulla kertomaan, että itsellä on kaikki onnellisuus tekijät kohdallaan, vaikka ei ole mitattu. Mutta niiten pitää olla kohdallaan kun on niin kaikin puolin hyvä ja onnellinen ja onnistunut ihminen että ihan säteilee sieltä eturivistä takarivin alahyllylle. Eikä ole sellaista heikompaa ainesta kuten takariviläiset.

Voivoivoi.
        Kaikki paikat kipeenä, mielimaassa ja matti kukkarossa. Kädet tärisee niin että ei jaksa edes nettitohtoriin ottaan yhteyttä. Elämä on yhtä helvettiä.
        Onko nyt paree?
        (Nyt meen syömään sitä ihanaa linssi-chorizokeittoa) Hauskaa illanjatkoa. Kaikiin riveihin, kerroksiin ja kasteihin.

• Paloma01 kirjoitti:

Voivoivoi.
        Kaikki paikat kipeenä, mielimaassa ja matti kukkarossa. Kädet tärisee niin että ei jaksa edes nettitohtoriin ottaan yhteyttä. Elämä on yhtä helvettiä.
        Onko nyt paree?
        (Nyt meen syömään sitä ihanaa linssi-chorizokeittoa) Hauskaa illanjatkoa. Kaikiin riveihin, kerroksiin ja kasteihin.

Lainaus Ferranten kirjasta "Aikuisten valheellinen elämä"

• Anonyymi
        Paloma01 kirjoitti:

Voivoivoi.
        Onko nyt paree?

Onko se nyt diabeetikolle hyväksi syödä yötä myöten tukevaa ateriaa? Mutta pitäähän se kun toisella on kermapyttis. Turha siinä niillä riveillä ja kerroksilla pelleillä, olet itsesi nolannut eikä tuo asiaa ainakaan paranna. Olisit pystynyt parempaankin, jos et olisi alkanut sen lakeijaksi.

• Anonyymi

Se on itseensä pettyneen ihmisen keino nostaa itseään muitten yläpuolelle
      keksimällä itselleen hieno elämä ja hienoja ominaisuuksia,
      joita ei ole.

• Miksi (te) molette vapaaehtoisesti jääneet kuvannoilliseen takariviin?
        Tunnette(ko) epävarmuutta tuoda itsestänne esiin positiivisia puolia?
        Negatiiviset puolen(ne) olen noteerannut ja tiedostanut.
        Onko (teistä) ylimielistä olla tyytyväinen ihteensä siis vähään?
        Valittaminen ei auta, jokainen itse valitsee tiensä, rivinsä, suuntansa.
        Menen aina eturiviin jos siihen saan mahdollisuuden, sieltä kuulee ja näkee parhaiten.
        Sieltä pääsee myös nopeasti ulos etukautta.
        Parasta mitä tiedän on kertoa juuri siitä elämästäni jota elän. Sitä kun ei mielestäsi ole. Joten lie turhaa valittaa, jos ei usko, että sitä ei on.

• Voihan olla tyytyväinen elämäänsä ihan taviksenakin.
        Minä ainakin tunnen itseni nykyisin hyvin onnekkaaksi, tulevasta en tiedä, enkä halua menneitä muistella.
        Kun on ollut paljon huolia ja vaikeuksia niin arvostaa ihan tavallista rauhallista elämäänsä.

• Anonyymi

Itserakkaus ei sammu koskaan.

• Näin toivon, mutta sitten kun hygieeniahaalarit puetaan ylleni, minulla on lupa hyväksyttävästi pää pystyssä tehdä tarpeeni niihin.

• Anonyymi
        korppis kirjoitti:

Näin toivon, mutta sitten kun hygieeniahaalarit puetaan ylleni, minulla on lupa hyväksyttävästi pää pystyssä tehdä tarpeeni niihin.

Laitettiinko ne taas aamulla yllesi ?

• Anonyymi
        korppis kirjoitti:

Näin toivon, mutta sitten kun hygieeniahaalarit puetaan ylleni, minulla on lupa hyväksyttävästi pää pystyssä tehdä tarpeeni niihin.

Hahahahahahahaahha :DDDDDDDDDDD

• Anonyymi

Itserakas ei kyllästy kehumaan itseään.

• Teen tuota kaikkea, mutta motiivi ei ole koskaan huomionhaku.
      Jos olisin huomionkipeä menisin kyllä ihan eri areenoille kuin suoni24 70
      ja tekisin jotain ihan muuta kuin kirjoittelisin tänne joukon jatkoksi.

Tähän ikään mennessä on jo saanut huomiota ihan tarpeeksi,
      ei tarvitse hakea lisää.
      On kivaa olla vaan.

• Anonyymi

Se on ihmisten normaalia sosiaalisuutta.

Pirre

• Anonyymi

Ei ole normaalia toitottaa jokaarkipäiväinen liikkeensä tänne,
      se on juuri sitä huomionkipeyttä.

• Anonyymi

Kyllä sen toisaalta ymmärtää, kun on ihan yksin. Vain englantia örräävä ulkomaalainen vuokraisäntä eri kerroksessaan.

• Anonyymi

Joillekin ei mikään riitä. Ne varmaan arkustakin nousee huutamaan
      kuinka hyviä ne kaikessa, huussintyhjennyksessä ja turnipsinkeitossa ja sen sellaisessa.

• Anonyymi

On äärettömän tärkeää kaikille tietää nuo asiat jonkun "suuren tuntemattoman" tekemänä.

• Anonyymi

En keksi, harvakseltaan vastailen johonkin aloitukseen, mikä vaikuttaa mielenkiintoiselta. Facebookin lopetin muutama sitten, en kokenut omakseni, whatsappi on läheisteni kanssa viestittelyyn. Kyllä he minut huomaa muutenkin kenenkä kuuluukin :)

• Anonyymi

saa toitittaa niin paljon kun tykköä, vuerin ohi, en edes lue, jos ei kiinnosta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

saa toitittaa niin paljon kun tykköä, vuerin ohi, en edes lue, jos ei kiinnosta

sori tarkoitin tykkää ja vierin :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sori tarkoitin tykkää ja vierin :)

nyt nauran omille jutuille, olenko seko :), toitottaa tarkoitin myös

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

nyt nauran omille jutuille, olenko seko :), toitottaa tarkoitin myös

Tätä on joskus liikkeellä itelläkin, hih.

• Anonyymi

Kun aloits kiinnostaa aiheeltaan ja siitä tai kommenteista löytyy yhteyttä omaan elämääni, niin kilkuttelen jonkin sortin hengentuotteen.

Labran tippaiita on luonnehtinut minua hillittömäksi kuntoilijaksi niin se on alue jolla joskus tarkoituksella hieman tökin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      106
      2585
    2. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      107
      2042
    3. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      22
      1867
    4. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      205
      1570
    5. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      4
      1565
    6. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      99
      1507
    7. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      103
      1121
    8. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      58
      1011
    9. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      126
      983
    10. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      976
    Aihe