Mitä lahjaksi veljelle morsiamineen

Systeri

Olisiko vinkkejä, mitä voisin ostaa lahjaksi veljelleni ja tulevalle kälylleni. Rahaa ei ole hirveästi käytettävissä, enkä ole koskaan ostanut kenellekään häälahjaa. Mitä siis voisin antaa ainokaiselle ja rakkaalle broidilleni ja hänen vaimolleen heidän suurena päivänään?! Remontoivat taloa, joten ehkä siihen liittyen keksisi jotakin.

6

3791

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---

Miten olis lahjakortti, esim. rautakauppaan tai johonkin sisustusliikkeeseen? Remonttia silmällä pitäen?

• Anette

Isäni vaimoineen sai kummilapseltaan häälahjaksi kirsikkapuun - hieno idea mielestäni omakotitaloasujalle. Nyt he vaimon kanssa hoivaavat tuota kirsikkapuuta pihassaan, erikoinen ja koristeellinen puu muistuttaa antajastaan pitkään.

Eli miten olisi joku erikoinen, eksoottinen mutta kuitenkin Suomen oloissa toimeen tuleva marja/hedelmä/koristepuu veljesi pihamaalle? Taimi ei paljoa maksa mutta sen symbolinen arvo on suuri. Kuinka mukava onkaan mennä veljelle vuosien päästä kylään ja syödä lettujen päällä hilloa joka on tehty antamasi puun/pensaan marjoista! :-D

Hauskaa ideointia!

Ps. Täällä on erilaisten hedelmäpuiden hintoja, esim. kirsikkapuita saa istutustaimena 35 eurosta eteenpäin. Myös aprikoosipuita ja päärynäpuita!!! :-D
      http://www.jarvenpaanpihapalvelu.fi/hedelmakasvit.html

• oveen

Nimikilpi talon oveen, oven viereen seinään tai vaikkapa porttiin jos sellainen on. Niitä myydään tilauksesta, suutariliikkeet, rautakaupat ja erilaiset tilaisuudet. Uskoisin, että ensi viikonloppuna Pasilan Messukeskuksessa olevilla Kevät puutarha, Oma Mökki ja Oma Koti messuilla sellainen esittelijäkin löytyisi.

Kilpeen voi laittaa hääparin yhteisen sukunimen, molempien sukunimen tai vaikkapa vain etunimet "Matti ja Maija". Olen myös nähnyt kilpiä joissa lukee esim. "Virtaset" monikossa. Kilpiä ja niihin sopivia tekstejä ja fontteja on erilaisia.

Mikä estää kysymästä heidän mielipidettään asiasta.

Mielestäni taloa remontoivalle hääparille varsin sopiva lahja. Näkevät sen aina ovesta kulkiessa. Mutta, kirsikkapuu varmasti yhtähyvä, sitä voi hoitaa ja seurata sen kasvua. Nimikilven saa kuitenkin helpommin mukaansa kun muuttaa.

• Systeri

Tosi hienoja vinkkejä, kiitos niistä!
        Taimitarhan lahjakortti voisi olla hyvä, koska heidän pihansa on vielä sellaisessa kunnossa ettei sinne voi mitään istuttaa.
        Oven nimikilpikin on loistava idea, samoin sisustusliikkeen lahjakortti.
        Pitääpä laittaa kaikki ehdotukset mietintämyssyyn.

• nimikyltin

aikoinaan veljelle ja hänen vaimolleen häälahjaksi.
        Siinä lukee hiedän yhteinen sukunimensä.
        Olivat erittäin tyytyväisiä lahjasta.
        Kannatan tätä ehdottomasti!!

• Huono idis

Mielestäni tuo on ennemminkin tuparilahja, ei häälahja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      177
      1580
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      104
      793
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      598
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      128
      561
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      546
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      528
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      493
    Aihe