Mitä lahjaksi veljelle morsiamineen

Systeri

Olisiko vinkkejä, mitä voisin ostaa lahjaksi veljelleni ja tulevalle kälylleni. Rahaa ei ole hirveästi käytettävissä, enkä ole koskaan ostanut kenellekään häälahjaa. Mitä siis voisin antaa ainokaiselle ja rakkaalle broidilleni ja hänen vaimolleen heidän suurena päivänään?! Remontoivat taloa, joten ehkä siihen liittyen keksisi jotakin.

6

3485

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---

Miten olis lahjakortti, esim. rautakauppaan tai johonkin sisustusliikkeeseen? Remonttia silmällä pitäen?

• Anette

Isäni vaimoineen sai kummilapseltaan häälahjaksi kirsikkapuun - hieno idea mielestäni omakotitaloasujalle. Nyt he vaimon kanssa hoivaavat tuota kirsikkapuuta pihassaan, erikoinen ja koristeellinen puu muistuttaa antajastaan pitkään.

Eli miten olisi joku erikoinen, eksoottinen mutta kuitenkin Suomen oloissa toimeen tuleva marja/hedelmä/koristepuu veljesi pihamaalle? Taimi ei paljoa maksa mutta sen symbolinen arvo on suuri. Kuinka mukava onkaan mennä veljelle vuosien päästä kylään ja syödä lettujen päällä hilloa joka on tehty antamasi puun/pensaan marjoista! :-D

Hauskaa ideointia!

Ps. Täällä on erilaisten hedelmäpuiden hintoja, esim. kirsikkapuita saa istutustaimena 35 eurosta eteenpäin. Myös aprikoosipuita ja päärynäpuita!!! :-D
      http://www.jarvenpaanpihapalvelu.fi/hedelmakasvit.html

• oveen

Nimikilpi talon oveen, oven viereen seinään tai vaikkapa porttiin jos sellainen on. Niitä myydään tilauksesta, suutariliikkeet, rautakaupat ja erilaiset tilaisuudet. Uskoisin, että ensi viikonloppuna Pasilan Messukeskuksessa olevilla Kevät puutarha, Oma Mökki ja Oma Koti messuilla sellainen esittelijäkin löytyisi.

Kilpeen voi laittaa hääparin yhteisen sukunimen, molempien sukunimen tai vaikkapa vain etunimet "Matti ja Maija". Olen myös nähnyt kilpiä joissa lukee esim. "Virtaset" monikossa. Kilpiä ja niihin sopivia tekstejä ja fontteja on erilaisia.

Mikä estää kysymästä heidän mielipidettään asiasta.

Mielestäni taloa remontoivalle hääparille varsin sopiva lahja. Näkevät sen aina ovesta kulkiessa. Mutta, kirsikkapuu varmasti yhtähyvä, sitä voi hoitaa ja seurata sen kasvua. Nimikilven saa kuitenkin helpommin mukaansa kun muuttaa.

• Systeri

Tosi hienoja vinkkejä, kiitos niistä!
        Taimitarhan lahjakortti voisi olla hyvä, koska heidän pihansa on vielä sellaisessa kunnossa ettei sinne voi mitään istuttaa.
        Oven nimikilpikin on loistava idea, samoin sisustusliikkeen lahjakortti.
        Pitääpä laittaa kaikki ehdotukset mietintämyssyyn.

• nimikyltin

aikoinaan veljelle ja hänen vaimolleen häälahjaksi.
        Siinä lukee hiedän yhteinen sukunimensä.
        Olivat erittäin tyytyväisiä lahjasta.
        Kannatan tätä ehdottomasti!!

• Huono idis

Mielestäni tuo on ennemminkin tuparilahja, ei häälahja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1710
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1350
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      76
      1298
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      850
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      72