Orimattilan kisat

Anonyymi

Kuka voittaa ja kenelle tulee korona??

22

769

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Järjestäjä voittaa rahaa ja 35 saa koronan

    • Anonyymi

      Rahasta en tiedä, mutta ikävää, jos päästään iltapäivälehtiin koronan vuoksi...

      • Anonyymi

        On suurimmassa sarjassa 13 osallistujaa. Korkeintaan 4 matsia henkilölle. Jos ne ei muuten hiplaile toisiaan niin pienet on tartuntamäärät kisoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On suurimmassa sarjassa 13 osallistujaa. Korkeintaan 4 matsia henkilölle. Jos ne ei muuten hiplaile toisiaan niin pienet on tartuntamäärät kisoista.

        Taidetaan kuitenkin olla melko pitkiä aikoja samoissa tiloissa, vai kuinka? Urheilijat lienevät todennäköisesti kunnossa (ellevät ole oireettomia tartutajia), mutta entäpä ne "hieman flunssassa" olevat huoltajat/valmentaja/katsojat, joiden "pakko" tulla paikalle katsomaan, miten omat javieraat pärjää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidetaan kuitenkin olla melko pitkiä aikoja samoissa tiloissa, vai kuinka? Urheilijat lienevät todennäköisesti kunnossa (ellevät ole oireettomia tartutajia), mutta entäpä ne "hieman flunssassa" olevat huoltajat/valmentaja/katsojat, joiden "pakko" tulla paikalle katsomaan, miten omat javieraat pärjää.

        Ei pidetä enään tänä syksynä kisoja kun on niin vitun vaikeeta!
        Reenataan vaan ja käydään koulussa, töissä, konserteissa, lomsreissuissa ulkomailla, uimahalleissa, kylpylöissä, baareissa, marketeissa, kirjastoissa, liikutaan julkisilla, jne niin ei saatana tule koronaa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidetä enään tänä syksynä kisoja kun on niin vitun vaikeeta!
        Reenataan vaan ja käydään koulussa, töissä, konserteissa, lomsreissuissa ulkomailla, uimahalleissa, kylpylöissä, baareissa, marketeissa, kirjastoissa, liikutaan julkisilla, jne niin ei saatana tule koronaa....

        Aika moni jäikin kotiin, hyvä niin, ei tartutella toisiamme, niin päästään terveinä töihin, kouluun, salille, leffaan, konsertteihin, jääkiekko-otteluihin, jne.
        Kova into on kisoihin, mutta kun ei uskalla, kun on tullut vähän huonosti reenattua kesällä.....


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllä kuoli laji nopeasti, kyllä judo vetää kilpailukajina Suomessa viimeisiä henkäyksiä.
      Yli puoleen vuoteen ei kisoja ja silti jäätiin kotiin imeen peukaloa. Ei taida Roki tietää mihin paskaan on kätensä iskenyt.
      Judo ei voittanut ainakaan ja kenellekään ei tullut koronaa, toistaiseksi.

      • Anonyymi

        Kyllä Roki sen tietää. Ei ole vain kehdannut kaikille ääneen sanoa.


    • Anonyymi

      Hyvät kisat, hyvin huomioitu epidemiatilanne kisajärjestelyissä, hienoja matseja, tuomarilinja...noh! joku kysy katsomossa K-P:ltä, että missä tuomarit reenaa tuomarointia? ku urheilijat reenaa dojol valkun kans, ni mis dumarit hajoittaa taitojaan? Mun mielest asiallinen kysymys!

      • Anonyymi

        Ainahan dumareissa on vikaa :)


    • Anonyymi

      Erittäin hyvät ja turvalliset järjestelyt, kuten aina Orimattilassa. Siinä on seuraavalle järjestäjälle rima korkealla! Saa nähdä loppuiko turvajärjestelyt jo tähän?

    • Anonyymi

      Osallistujia joka vuosi vähän vähemmän syksyn avauksessa
      2020 - 115
      2019 - 129
      2018 - 111
      2017 - 97

      • Anonyymi

        Mikä oli osallistujamäärä kun kahteen sarjaan osallistumiset lasketaan yhdeksi eikä kahdeksi kilpailijaksi? Montako kilpailijaa yhteensä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä oli osallistujamäärä kun kahteen sarjaan osallistumiset lasketaan yhdeksi eikä kahdeksi kilpailijaksi? Montako kilpailijaa yhteensä?

        Ja nyt myös u15 mukana


    • Anonyymi

      Kun katsoo edellisen viestin numeroita, niin yllättävän hyvin lähti porukka liikenteeseen ja hyvät kinkerit olikin, siitä propsit kaikil!

    • Anonyymi

      Hienosti vaihtui valtikka M 73 ja M 81 sarjoissa.

      • Anonyymi

        Kilpailunjohtajan mielestä se ei ollut kohokohta vaan loistavat koronajärjrstelyt ja katsomo pysyi tyhjänä!
        Pölvästi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kilpailunjohtajan mielestä se ei ollut kohokohta vaan loistavat koronajärjrstelyt ja katsomo pysyi tyhjänä!
        Pölvästi...

        ja järjesti taas uskomattoman hyvät kisat... ota jo pois se palko pers...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kilpailunjohtajan mielestä se ei ollut kohokohta vaan loistavat koronajärjrstelyt ja katsomo pysyi tyhjänä!
        Pölvästi...

        Taitaa kilpailunjohtajalle kuulua muita hommia kuin kommentoida muutamaa sarjaa.

        Hyvin vedetty "nykyinen normaali". Ei tarvinnut nytkään pettyä. Orimattila hoitaa. Sm-kisoja odotellessa.


      • Anonyymi

        Onko yllätys jos Pekkola on valmentajana.


      • Anonyymi

        Nämä kaksi ainoat sarjat missä riittää kilpailua


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      915
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      714
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      80
      698
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      46
      659
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      636
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      87
      571
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      553
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      492
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      473
    Aihe