Priiskoitusveri

Anonyymi

Priiskoitusveri on Jeesuksen Kristuksen vuotama veri pitkäperjantaina Golgatalla, meidän edestämme vuodatettu, meidän syntisten edestä annettu ja vuodatettu syntien anteeksiantamiseksi.

Se on niin iso asia, ihmismieli ei voi sitä kaikkea käsittää.

Priiskoitusveri ei ole ihmisten käsissä tai hallittavissa millään tavalla, joka sellaisesta puhuu, pilkkaa Jeesuksen sovitustyötä, pilkkaa Jumalaa, pilkkaa Pyhää Henkeä.

Pyytäkää armoa että pelastuisitte. Pyytäkää että teidät johdettaisiin oikealle tielle. Minäkin pyydän sitä pelastusta teille.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä olen kuullut sanottavan, että ensimmäiset verenpisarat Jeesuksesta vuotivat jo kahdeksantena päivänä ympärileikkauksessa. Sitten on tullut mieleeni Getsemanen verihiki, veri, joka vuoti ruoskinnan jälkeen, veri joka merkitsi koko kärsimystien. Nämä kaikki ovat samaa Jeesuksen verta, mutta miksi puhutaan vain ristillävuodatetusta.

    • Anonyymi

      Yliarvostettu machokulttuurin ilmiö. Moni nainen vuotaa verta kerran kuussa ja itsellänikin kersana nenä ratkesi monta kertaa viikossa ihan itsekseen. Harva noista jaksaa numeroa tehdä.
      Jeesus tuskin kävi edes verenluovutuksessa ja eikä hänen kärsimyksensäkään ollut hyvin tavanomaista kummempi. Turha legenda, melua tyhjästä.

    • Anonyymi

      Lizelius käänsi noin v. 1776. Vuoden 1938 käännöksessä vihmontaveri.

      Terskan suojanahan (esinahan) irroituksessa ei niin paljon verta lähde, että sillä voisi vihmoa ketään.

      Eli kyse on Jeesuksen kyljen puhkaiseen keihään reijästä ristillä vuotanut veri.
      Joh. 19:33 Mutta kun he tulivat Jeesuksen luo ja näkivät hänet jo kuolleeksi, eivät he rikkoneet hänen luitaan,
      Joh. 19:34 vaan yksi sotamiehistä puhkaisi keihäällä hänen kylkensä, ja heti vuoti siitä verta ja vettä.

      1. Joh. 5:7 Sillä kolme on, jotka todistavat:
      1. Joh. 5:8 Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme pitävät yhtä.

    • Anonyymi

      Veren vihmonta liittyi puhdistautumiseen synneistä

      Hepr. 12:24 ja uuden liiton välimiehen, Jeesuksen, tykö, ja vihmontaveren tykö, joka puhuu parempaa kuin Aabelin veri.


      Hepr. 9:13 Sillä jos kauristen ja härkäin veri ja hiehon tuhka, saastaisten päälle vihmottuna, pyhittää lihanpuhtauteen,

      Hepr. 10:22 niin käykäämme esiin totisella sydämellä, täydessä uskon varmuudessa, sydän vihmottuna puhtaaksi pahasta omastatunnosta ja ruumis puhtaalla vedellä pestynä;

    • Anonyymi

      Tästä on siis kysymys.

      Hepr. 9:13 Sillä jos kauristen ja härkäin veri ja hiehon tuhka, saastaisten päälle vihmottuna, pyhittää lihanpuhtauteen,
      Hepr. 9:14 kuinka paljoa enemmän on Kristuksen veri, hänen, joka iankaikkisen Hengen kautta uhrasi itsensä viattomana Jumalalle, puhdistava meidän omantuntomme kuolleista teoista palvelemaan elävää Jumalaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Savonlinnassa machete hyökkäys!

      Myös kirvestä käytetty lyömäaseena......näin se Savonlinnakin rikastui...
      Maailman menoa
      172
      2587
    2. Jos sinua kiinnostaa nainen

      tai olet miettinyt, niin ei minulla ole ollut ketään. Olen viettänyt hiljaista ja yksinäistä elämää. En ole "käynyt nais
      Ikävä
      59
      1715
    3. Mikä siinä sun kaivatussasi on niin

      erityistä muihin verrattuna? 🙋‍♂️
      Ikävä
      115
      1569
    4. Suoraan Sinulle

      En usko välttämättä mihinkään sielunkumppanuuteen tai muuhun maagiseen voimaan, mutta sinussa olen silti nähnyt jotain,
      Ikävä
      50
      1339
    5. Miksi toisille löytyy kumppani, mutta joillekin ei?

      Usein ihmettelee, miten helppoa joillekin on löytää seuraa. Jo nuoresta asti on kumppani vierellä ja jos tulee ero, vaih
      Sinkut
      160
      1100
    6. Mikähän auttaisi kun kuIIi

      Seisoo kun lipputanko. PaIIien sitominen antaa voimakkaan orkun mikä jeesaa himoja hetkeksi, mutta se panetus tulee pian
      Ikävä
      76
      1051
    7. Apokryfikirjat: mitä "kielletyt kirjat" kätkevät sisäänsä?

      Itämaiset palstat eivät ole Raamatun tai kristinuskon asialla, mutta koska meitä häiritään täällä, meidän on puhuttava a
      Hindulaisuus
      373
      1040
    8. Niin siinä kävi

      Mä ihastuin suhun. Kukapa ei? Olisi pitänyt kuunnella sisäistä naisen vaistoa, etten takuulla ollut ainut. Kuulin sattum
      Ikävä
      61
      953
    9. Kuvaile omaa ulkonäköäsi

      Niin kaivattusi voi bongata sinut täältä.
      Ikävä
      75
      882
    10. Mitä siellä tapahtuu?

      Mitä ihmettä? Joku hyökkäys?
      Savonlinna
      20
      854
    Aihe