terveyteesi-- Kirkkaita rautoja hitsaamaan nyt pikaisesti.
Niistä kun lähtee väkevimmät höyryt jotka kirvelee vereslihalle kymmenenvuoden päästä terveyden
Hitsaamalla kulutusta
3
73
Vastaukset
- Anonyymi
Rosteri sankarit käy vähiin kun ikää alkaa tulemaan, horsma kasvaa monen ex-hitsarin päällä jo ennen 60-vuotis synttäreitä, otan osaa...
- Anonyymi
Hitsaajakin voi kouluttautua alallaan eteenpäin. Esim. hitsausinsinööriksi, tai diplomi-insinööriksi kuten eräs tuttavani. Suunnittelualalla on iso etu jos oikeasti tietää paljon hitsatuista rakenteista, varsinkin kokemuksen kautta. Lisäetuna on että tietää miten homma pyörii siellä pajalla. AMK:issa oli konetekniikan linjoilla joka luokalla 2-3 vanhempaa opiskelijaa 25-40v. jotka olivat yleensä joko entisiä hitsareita, koneistajia tai rekkakuskeja.
- Anonyymi
Pispalan woiman sivuilla kirjoitus asiaan liittyen: "Monissa vitamiinivalmisteissa on kuitenkin se ongelma, että niiden vitamiinipitoisuudet ovat yksinkertaisesti aivan liian pieniä jos kyseessä on esim. huippu-urheilija, kolmivuorotyöläinen, kova tupakoitsija tai raskaan fyysisen työn tekijä, niin silloin kyseinen vitamiiniannos ei yleensä riitä antamaan riittävää antioksidanttisuojaa, eikä muutenkaan riittävää tärkeimpien vitamiinien saantia.
Myös kampaamo/kauneudenhoito- ja rakennusalalla, joissa altistutaan kemikaaleille, on terveyden kannalta hyvä varmistaa, että kehon antioksidanttipuolustus on kunnossa.
Virallinen vitamiinien RDA suositus on ainoastaan suuntaa antava määritelmä, ja siihen ei kannata liikaa luottaa ainakaan noissa aiemmin mainituissa tapauksissa. RDA esim. määrittää päivän C-vitamiinin saantisuositukseksi 80mg, olitpa sitten 45 kiloinen toimistotyöntekijä tai 250 kiloinen sumopainija. Ei tarvitse olla Nikola Teslan kaltainen supernero ymmärtääkseen, että 80mg C-vitamiinia ei riitä 250 kiloiselle sumopainijalle, kuten ei myöskään riitä huippu-urheilijalle, tai kolmivuorotyötä tekevälle tupakoitsijalle, eikä työssään kemikaaleille altistuvalle."
https://www.pispalanwoima.info/40662
Ja tämä ei ole mitään mainostusta sillä tuolla ei näyttänyt olevan edes postimyyntiä vaan on joku mielenterveyskahvila perusteilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432191Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151430Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141396Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21958Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist163854Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19806- 75752
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57736Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101675