50 & teinipukeutuminen

etteikö saisi

ei sillä etteikö saisi, mutta jos naamasta näkyy että ikävuosia on, jo ja harmaassa tukassa on sellainen ajaton, lyhyt permis, niin kyllä yhdiltelma on vähäntäänkin jos ei nyt ihan huvittava, niin ainakin hymähdyttävä.

59

3358

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jermu

hymistellä vaikka mille, mutta harvapa menee suoraan vastaantulijalle sanomaan jotain asiasta. Ei minuakaan kiinnosta katsella jotain napapaitoja, oli ne sitten kenen päälä tahansa. Huoliteltu nainen on aina päänkääntäjä. Hillitty tuoksu, joka ei esim. hississä tukahduta muita, vaan jää kevyesti viipymään siellä ja käytävällä. Siinä mallia, oli sitten ikää minkä verran tahansa. Isolla tarkennan vielä NAISISTA.

• että on monenlaisia henkilöitä myös puketumisen suhteen.

Sitä ihmettelen,mikä on siihen hymähdykseen se varsinainen syy?
      Esim kohdallasi.

• plunger

Paljonko on 50 ihmisiä, jotka teinien vaatteisiin edes mahtuvat, kun teinit itse jo näyttävät pursuvan ulos vaatteistaan - paitsi ne (pojat) joilla liaan isot housut ovat putoamassa.

Onko aikuisen arvolle sopiva pukeutua teinin tavalla? Itse en yritä siihen. Rento vapaan ajan pukeutuminen voi olla lähellä teinien tapaa, mutta jos aikuinen nainen yrittää näyttää 15 vuotiaalta, en hymyile: minun tulee sääli.

• Yökyöpelicn

Nyt kiireellä vaatekauppaan ostamaan kukallinen krimpleemekko, violetti huivi ja läskipohjakengät.
        Se huivi siks, että ehtis tukka kasvaa nutturalle. Sais kiristettyy ton lunnonkiharan permiksen suoraks. *hymy*
        Antaa kaikkien kukkien kukkia miten kukkivat....elämä on:)))

• 49-vuotias

Minun pukeutumiseni ei ole koskaan seurannut muotia; päälläni ovat vaatteet, joissa viihdyn. Ehkä se on teinityyliä, kukaan tuttavistani ei tosin ole sellaista sanaa sanonut.

Painan saman verran kuin 18-vuotiaana, käytän stretchfarkkuja, syksyllä oransseja, piristää tätä ankeaa suomalaista pukeutumista eli pukeudun värikkääsi. Jos on paha olo niin silloin lähes mustiin. Jakkupukua en päälleni koskaan laittaisi!

Tukkani on vähän punertava, hieman harteitten alapuolelle. Pari vuotta sitten "repäisin" ja laitatin permanentin. Tuttavani ja silloin 24-vuotias tyttäreni sanoivat; tuo EI SOVI SINULLE. En käytä napapaitoja enkä varsinaisia teinikuteita, pidän just niistä vaatteista, joissa viihdyn.KUKAAN EI OLE SÄÄLINYT! Tuttavani ovat suorapuheisia joten kehuja olen lähinnä saanut kun olen oma itseni.

Onhan minulla ns. asiallisiakin vaatteita, en esim. menisi hautajaisiin farkuissa vaan siisteissä asiaan sopivissa kuteissa. Muitakin "yleisesti" hyväksyttyjä vaatteitä on, mutta vain arvokkaampia tilaisuuksia varten.

En ymmärrä oikeastaan tätä keskustelua kohdaltani; jos tahallani esittäisin teiniä niin olisi eri asia. Nyt olen mikä olen ja sillä selvä!!!

• 49-vuotias
        49-vuotias kirjoitti:

Minun pukeutumiseni ei ole koskaan seurannut muotia; päälläni ovat vaatteet, joissa viihdyn. Ehkä se on teinityyliä, kukaan tuttavistani ei tosin ole sellaista sanaa sanonut.

Painan saman verran kuin 18-vuotiaana, käytän stretchfarkkuja, syksyllä oransseja, piristää tätä ankeaa suomalaista pukeutumista eli pukeudun värikkääsi. Jos on paha olo niin silloin lähes mustiin. Jakkupukua en päälleni koskaan laittaisi!

Tukkani on vähän punertava, hieman harteitten alapuolelle. Pari vuotta sitten "repäisin" ja laitatin permanentin. Tuttavani ja silloin 24-vuotias tyttäreni sanoivat; tuo EI SOVI SINULLE. En käytä napapaitoja enkä varsinaisia teinikuteita, pidän just niistä vaatteista, joissa viihdyn.KUKAAN EI OLE SÄÄLINYT! Tuttavani ovat suorapuheisia joten kehuja olen lähinnä saanut kun olen oma itseni.

Onhan minulla ns. asiallisiakin vaatteita, en esim. menisi hautajaisiin farkuissa vaan siisteissä asiaan sopivissa kuteissa. Muitakin "yleisesti" hyväksyttyjä vaatteitä on, mutta vain arvokkaampia tilaisuuksia varten.

En ymmärrä oikeastaan tätä keskustelua kohdaltani; jos tahallani esittäisin teiniä niin olisi eri asia. Nyt olen mikä olen ja sillä selvä!!!

Taisi tulla Kyöppis vastaukseksi sinulle, ei ollut ja siksi tämä lisäys.

• maron

olevani niin arvonsa tunteva että pukeutuisin aina viimeisen päälle, kyllä napapaita on helteellä ihan hyvä päällä, en yritäkään olla 15 vuotias, mutta on oma asiani vaikka pukeutuisin armeijan 25 hengen telttaan! Kamiinoineen kaikkineen!

• maron
        Yökyöpelicn kirjoitti:

Nyt kiireellä vaatekauppaan ostamaan kukallinen krimpleemekko, violetti huivi ja läskipohjakengät.
        Se huivi siks, että ehtis tukka kasvaa nutturalle. Sais kiristettyy ton lunnonkiharan permiksen suoraks. *hymy*
        Antaa kaikkien kukkien kukkia miten kukkivat....elämä on:)))

esiliinan ja tukisukat:) Äläkä unohda "muumi mamma" kassia, sitä ilman ei 50 vuotias voi yksinkertaisesti elää!!!!

• maron
        49-vuotias kirjoitti:

samaa mieltä kanssasi!!

• plunger
        49-vuotias kirjoitti:

Taisi tulla Kyöppis vastaukseksi sinulle, ei ollut ja siksi tämä lisäys.

Mikä on Kyöppis?
        Minun kommentti ei miellyttänyt, ehkä siitä on luettu enemmän kuin siinä oli. Tai ehkä minä olen vanhan aikainen.
        Mutta en todella tiedä, mikä on Kyöppis.

• 49-vuotias
        plunger kirjoitti:

Mikä on Kyöppis?
        Minun kommentti ei miellyttänyt, ehkä siitä on luettu enemmän kuin siinä oli. Tai ehkä minä olen vanhan aikainen.

Yökyöpelicn on nainen, joka aikoinaan oli samaan aikaan sätissä kuin minä ja hänelle joku antoi nicknamen Kyöppis.

• Yökyöpelicn
        plunger kirjoitti:

Mikä on Kyöppis?

*käsipäivää* hau tuu juu tuu.
        Toivottelee rimpleenemekkonen mummeli:))
        *kyöppis*

• Yökyöpelicn
        maron kirjoitti:

esiliinan ja tukisukat:) Äläkä unohda "muumi mamma" kassia, sitä ilman ei 50 vuotias voi yksinkertaisesti elää!!!!

Löysin postimyyntikatalookin ja laitoin heti tilaukseen. Lupasivat toimittaa vielä tämän viikon aikana.

• plunger
        Yökyöpelicn kirjoitti:

*käsipäivää* hau tuu juu tuu.
        Toivottelee rimpleenemekkonen mummeli:))
        *kyöppis*

Siis, jos rempleene = Crimplene, tekstiili siis, jota kauan sitten hameissa käytettiin (Yhdysvalloissa varmaan vieläkin, sic!) on yhä muotia? Minä luulin että keinokuitun tilalla on puuvilla voittanut alaa.

• taikanainen

näkee tuolloin tällöin, ja ainakin minun on pakko kääntää pää pois, etten tikahdu nauruun. Ei sitä kadotettua nuoruuttaan vaatteilla takaisin saada. Toinen asia taas on, kuka mitäkin teinimuotina pitää. Farkut sopivat mielestäni hyvinkin viisikymppiselle arkipäivään ja vapaa-aikaan, kunhan vain eivät ole niitä valmiiksi revittyjä....

Iänmukainen tilanteisiin sopiva pukeutuminen lienee paikallaan aikuisella ihmisellä. nuorekkuuttahan saa väreillä ja leikkauksilla.

• maron

taidan saada itkukohtauksen kun pukeutumiseni on jo julkisesti oikein nettikeskustelussa:(
        Siltä minusta tuntuu-olenko vai enkö ole vainoharhainen???
        En minä kyllä sellaisia persuuksista revittyjä farkkuja laittaisi jalkaani. Stretsiä sen olla pitää, on mukava päällä ja joustaa hyvin kumartuessa:)

• taikanainen
        maron kirjoitti:

taidan saada itkukohtauksen kun pukeutumiseni on jo julkisesti oikein nettikeskustelussa:(
        Siltä minusta tuntuu-olenko vai enkö ole vainoharhainen???
        En minä kyllä sellaisia persuuksista revittyjä farkkuja laittaisi jalkaani. Stretsiä sen olla pitää, on mukava päällä ja joustaa hyvin kumartuessa:)

sinusta että kaikki parjaavat pukeutumistasi... kamalaa :)) Mä nyt lähinna ajattelen teinimuotina niitä hulppealahkeisia peffan altarevittyjä farkkuja jotka hätäisesti ylettyvät puoleenvakoon asti siihen just rinnuksen peittävää napapaitaa liian pikkuista vartaloa nuolevaa pusakkaa :))

Normaalit farkut, nahkarotsit, pootsit yms aikuisten vaatetus on mielestäni ok. Itsekin käytän paljon farkkuja ja yleensä naisellisia ei tätimäisiä vaatteita :)

• maron
        taikanainen kirjoitti:

sinusta että kaikki parjaavat pukeutumistasi... kamalaa :)) Mä nyt lähinna ajattelen teinimuotina niitä hulppealahkeisia peffan altarevittyjä farkkuja jotka hätäisesti ylettyvät puoleenvakoon asti siihen just rinnuksen peittävää napapaitaa liian pikkuista vartaloa nuolevaa pusakkaa :))

Normaalit farkut, nahkarotsit, pootsit yms aikuisten vaatetus on mielestäni ok. Itsekin käytän paljon farkkuja ja yleensä naisellisia ei tätimäisiä vaatteita :)

täytyy että farkut jotka hädin tuskin vaon peittävät ei ole kyllä minunkaan juttuni, olen joskus mielenkiinnolla kaupassa sovittanut sellaisia ja nauranut jopa ääneen pukukopissa.
        Pahin juttu oli kun vuosia sitten vedin jalkaani "pillifarkut" ja jäin niihin kiinni. Vaikka tein kaiki mahdolliset ja mahdottomat voimisteluliikkeet, niin farkut pysyivät jalassa kuin liimattuina, makasin jopa pienen pukukopin lattialla ja yritin viimeisenä keinonani vapautua mokomista kidutusvälineistä, ei auttanut oli pakko huutaa apua, myyjää ei tietenkään missään joten jouduin eräälle rouvasihmiselle kertomaan pulmastani ja hän haki myyjän. Arvaa ostinko pillifarkkuja, tästä voisi myös tehdä "elämäni noloimman tapauksen". Tai onhan niitä kyllä muitakin:( jopa noloinpiakin!

• panettelua

heh heh..
      Tämä on juuri tätä, en muista missä lukee että minkä ikäisenä minkälaisia vaatteista saa pitää.
      Siihen ei ole ikä normia, vaan vartalo normi.Kammottavaa kuunnella joskus kaupassa kun joku on epävarma, että pitää myyjältä kysyä voiko tämän ikäinen pukeutua tähän,SO WHAT! antaa mennä jos siltä tuntuu.Mitä sitä keneltäkään kyselemään.

Suurinosa 50 naisista on vartaloltaan kuin pallo, jolla on tikku jalat ja kädet siinä sivuilla.On sanomattakin selvää että tätä naista ei nuorekas muoti pue.On kuitenkin myös naisia jotka ovat 50 vielä hyvässä tämmissä, ei todellakaan ole syytä pukeutua vaatteisiin jotka eivät tee oikeutta vartalolle.

Siinä se onkin, jos sinulla on vartalo mallia X
      sitä ei täällä saa näyttää, viis veisaan nykyään mitä muut ajattelevat pukeutumisesta.Pukeudun miten haluan.Vaikka jätesäkkiin jos siltä tuntuu.
      Suomalaiset ovat vaan niin ahdasmielisiä että kukkan ei saa erottua massasta, hyvässä ei pahassa.

• Pirre*

paha tuo ajaton lyhyt permis:)))

Olishan se hieman huvittavan näköistä jos meikä pistäisi micelinit ja navan näkyviin jättävän paidan päälle ja siihen pillifarkut jotka just ja just peittäisi pyllyvaon :DDDD

• n52

mua juoksis kylän kissat ja koiratkin karkuun....=)

Vaikka mä kyllä käytänkin farkkuja ja t-paitaa paljon kotona ja piipahtaessani lähikaupassa tai ylipäätään eniten kesällä.
        Toisaalta jos olen lähdössä iltaa viettämään tai johonkin kutsuttuun tilaisuuteen niin minusta on jo nautinto siinä valmistautumisessa ja tunnema hiipii mukaan "paremmin"pukeutumisen mukana.

Tämän päivän aikuiset ovat onneksi sitä sukupolvea joka valitsee vaatteensa aivan oman maun mukaan ja suurin osa ihan tyylikkäästi.

• Pirre*
        n52 kirjoitti:

mua juoksis kylän kissat ja koiratkin karkuun....=)

Vaikka mä kyllä käytänkin farkkuja ja t-paitaa paljon kotona ja piipahtaessani lähikaupassa tai ylipäätään eniten kesällä.
        Toisaalta jos olen lähdössä iltaa viettämään tai johonkin kutsuttuun tilaisuuteen niin minusta on jo nautinto siinä valmistautumisessa ja tunnema hiipii mukaan "paremmin"pukeutumisen mukana.

Tämän päivän aikuiset ovat onneksi sitä sukupolvea joka valitsee vaatteensa aivan oman maun mukaan ja suurin osa ihan tyylikkäästi.

tuoma esimerkki oli nyt tahallisen karrikoitu :)), erilaisissa farkuissa minäkin viihdyn, näin kotimaisemissa ja matkoillakin, mutta juhlat on tietysti eri asia sitte.

Tosi on että juhlafiilis syntyy pukeutumisestakin, vaikka harvoin on nykyään enää juhlia varten tarvinnut tälläytyä, on hiljaiseloa paremminkin..jo

• n52
        Pirre* kirjoitti:

tuoma esimerkki oli nyt tahallisen karrikoitu :)), erilaisissa farkuissa minäkin viihdyn, näin kotimaisemissa ja matkoillakin, mutta juhlat on tietysti eri asia sitte.

Tosi on että juhlafiilis syntyy pukeutumisestakin, vaikka harvoin on nykyään enää juhlia varten tarvinnut tälläytyä, on hiljaiseloa paremminkin..jo

myöntää,että ihan pikkuisen liioittelin tuossa kissa ja koira jutussa sillä naapurin elukat tuntee minut joten ne ei pelästy.....=)

• Kakku

on meilläpäin "lähiöpermanentti".

• Pirre*
        Kakku kirjoitti:

kampoojako lähiössä:)))

• Kakku
        Pirre* kirjoitti:

kampoojako lähiössä:)))

Nuorin poikani ihmetteli vanhempaa sisartani(siis tätiään), kuinka siitä on tullut niin kamalan tätimäinen. Ja kuvaukseen kuului myös hiusten arvostelu. Entinen nuorekas poninhäntä on vaihtunut lähiöpermanenttiin. :0)))))))))))

• n52
        Kakku kirjoitti:

Nuorin poikani ihmetteli vanhempaa sisartani(siis tätiään), kuinka siitä on tullut niin kamalan tätimäinen. Ja kuvaukseen kuului myös hiusten arvostelu. Entinen nuorekas poninhäntä on vaihtunut lähiöpermanenttiin. :0)))))))))))

vähän niinkuin niitä samoja juttuja kun sanoin tyttäreni kuullen ystävättärelleni,että eiköhän minun pitäisi jo ruveta pitämään lyhyitä hiuksia niin molemmat olivat sitä mieltä,että ei ja tyttäreni lisäsi että sitten sinä olet ihan niinkuin mummo.......=)

• Olisiko niin
        n52 kirjoitti:

vähän niinkuin niitä samoja juttuja kun sanoin tyttäreni kuullen ystävättärelleni,että eiköhän minun pitäisi jo ruveta pitämään lyhyitä hiuksia niin molemmat olivat sitä mieltä,että ei ja tyttäreni lisäsi että sitten sinä olet ihan niinkuin mummo.......=)

Moni nainen on nuoremman näköinen lyhyissä hiuksissa joissa muodikas leikkaus,ei permanentti,pitkät hiukset varsinkian harmaat ja huonostihoidetut ne juuri mummottavatkin

• n52
        Olisiko niin kirjoitti:

Moni nainen on nuoremman näköinen lyhyissä hiuksissa joissa muodikas leikkaus,ei permanentti,pitkät hiukset varsinkian harmaat ja huonostihoidetut ne juuri mummottavatkin

eikä uskoakseni huonosti hoidetutkaan.

• n52
        Olisiko niin kirjoitti:

miksi sinulle tuli heti moinen mielikuva kun satuin mainitsemaan,että minulla ei ole lyhyt kuontalo?

• Olisiko niin
        n52 kirjoitti:

eikä uskoakseni huonosti hoidetutkaan.

Puhun ain ayleisesti,harmaat hiukset ovat OK jos ovat hyvin leikatut ja hoidetut,sensijaan 60-luvun pitkä roikkuva tukka harmaana ja kuluneena tekee kenestä tahansa vanhan näköisen,samoin miehillä patettista jos on edelleen pitkähkö "pottakampaus alá muinaismuisto 60-luvulta" viisikymppisenä,varsinkin jos lisäksi päältä kalju,hyvinleikatut hiukset ovat nuorekkaammat

• n52 kirjoitti:

miksi sinulle tuli heti moinen mielikuva kun satuin mainitsemaan,että minulla ei ole lyhyt kuontalo?

malli sanalle empaattisuus?

Alas pitää ampua heti eikä sitten,kun asian oikea tila selviää.
        Ehkä oikeasti on'tyypillisellä'suomalaisella itsetunnolla varustetun henkilön reaktio,ts hätävarjelun liiottelu.

• Olisiko niin
        emw34 kirjoitti:

Ehkä oikeasti on'tyypillisellä'suomalaisella itsetunnolla varustetun henkilön reaktio,ts hätävarjelun liiottelu.

En koskaan tarkoita henkilökohtaista,kirjoitan asioista yleisesti,en voi mitään sille jos joku ottaa itseensä

• n52
        Olisiko niin kirjoitti:

En koskaan tarkoita henkilökohtaista,kirjoitan asioista yleisesti,en voi mitään sille jos joku ottaa itseensä

mitenkään itseeni.Minähän sanoi,että jäin ihmettelemään ja minä kysyin ainoastaan siksi,että en olisi saanut vastausta kysymättä sitä.
        Noin niinkuin yleisellä tasolla en ryntää kuitenkaa heti leikkauttamaan hiuksiani.
        Tai ehkä minun sittenkin pitäisi tilata aika kampaajalle koska minulle on erittäin tärkeää itsetuntoni takia näyttää ehdottomasti paljon ikäistäni nuoremmalta...=)

• n52
        emw34 kirjoitti:

huomenta...=)

• Olisiko niin
        n52 kirjoitti:

mitenkään itseeni.Minähän sanoi,että jäin ihmettelemään ja minä kysyin ainoastaan siksi,että en olisi saanut vastausta kysymättä sitä.
        Noin niinkuin yleisellä tasolla en ryntää kuitenkaa heti leikkauttamaan hiuksiani.
        Tai ehkä minun sittenkin pitäisi tilata aika kampaajalle koska minulle on erittäin tärkeää itsetuntoni takia näyttää ehdottomasti paljon ikäistäni nuoremmalta...=)

Äidilläni oli loppuun asti pitkät hiukset,vaikeahoitoiset vanhempana,hän kyllä leikkautti latvat,hiukset oivat aina upealla nutturalla,tarkoitinkin juuri sitä että pitkät hiukset naisella pitää olla hyvinhoidetut,sekä nuorella että vanhalla

• n52 kirjoitti:

huomenta...=)

jäi huomaamatta toivottaa myös kaikille ja ennenkaikkea henkilölle jolle vastasin Hyvää ja kaunista huomenta;Kiitos kovasti.

• Pirre*
        Kakku kirjoitti:

, minusta se on kyllä melkein kampaajan vika:), mutta ponnarikin on jossain iässä huvittava, tai sitten pitkät hiukset pitäisi mielestäni sitoa ja kieputella jotenkin muuten "suttunutturalle..

Joillakin näkee jotenkin nuoruudesta jämähtäneitä hiusluukkeja, ja siitä pitkästä ja vapaana, yli hartoiden roikkuvasta letistä ei uskalleta luopua...tai huomata, että se pikkutyttö on vähäsen hmm..isompi:))

• Pirre*
        Olisiko niin kirjoitti:

Puhun ain ayleisesti,harmaat hiukset ovat OK jos ovat hyvin leikatut ja hoidetut,sensijaan 60-luvun pitkä roikkuva tukka harmaana ja kuluneena tekee kenestä tahansa vanhan näköisen,samoin miehillä patettista jos on edelleen pitkähkö "pottakampaus alá muinaismuisto 60-luvulta" viisikymppisenä,varsinkin jos lisäksi päältä kalju,hyvinleikatut hiukset ovat nuorekkaammat

ihan kaljuksi leikattu päälakikalju on ihan sexy, mieluummin kaikki pois kuin yrittää kompensoida kalju pitkillä niskahiuksilla:::

• Olisiko niin
        Pirre* kirjoitti:

ihan kaljuksi leikattu päälakikalju on ihan sexy, mieluummin kaikki pois kuin yrittää kompensoida kalju pitkillä niskahiuksilla:::

Veetihän äänestettiin Suomen seksikkäimäksi mieheksi ;D

• maron
        n52 kirjoitti:

huomenta...=)

että kerrot kuinka kaunista on teinipukeutuminen, mutta se olikin kaunista huomenta, Joten kaunista huomenta sinullekin:) aurinko paistaa linnut rääkyy niin että korviin sattuu, se on kevättä se:)

• Pirre*
        n52 kirjoitti:

yksinkertaisesti käyvät pitkät hiukset iästä riippumatta..niin se vain on. Lastemme mummojahan tässä aletaan muistuttaa:)))

• n52
        maron kirjoitti:

että kerrot kuinka kaunista on teinipukeutuminen, mutta se olikin kaunista huomenta, Joten kaunista huomenta sinullekin:) aurinko paistaa linnut rääkyy niin että korviin sattuu, se on kevättä se:)

mikään paha juttu ole ja aikuinen tietää rajansa,rajoituksensa.Jos nyt ajatellaan vapaa ajan pukeutumista niin nehän tulee monet nuorten puolelta aikuisiin vähän vaan viiveellä ja minusta on turha vetää karrikoiden aina esiin ylilyönnit.
        Jokainen vetäköön niskaansa juuri ne hyntteet missä viihtyy.
        On mullakin ollut vaikka minkälaista t-paitaa.
        Olen vähän heikkona kuvallisiin ja kantaa ottaviin paitoihin ja vetänyt niskaani usein vielä poikien paitoja.
        Minä kyllä jokunen vuosi sitten ensimmäisen kerran ajattelin kunnolla mitä minä viestitän kun yksi pojistani kysyi,että oletko äiti ajatellut,että joku tulkitsee paitasi juuri sinuksi.
        Minulla oli Gun´s and Roses ja siinä joku luuranko..Meinasin tukehtua kahviini kun purskahdin nauruun ..eipä mits minä porskutan eteenpäin....=)

• maron
        Kakku kirjoitti:

väärin tuon permiksen, aioin jo vastata että mitäs siinä rivoilet, mutta onneksi sentään lukihäiriöni oli ohimenevää laatua:)

• n52
        maron kirjoitti:

väärin tuon permiksen, aioin jo vastata että mitäs siinä rivoilet, mutta onneksi sentään lukihäiriöni oli ohimenevää laatua:)

sen luit?Kuiska mulle.Ei tääl kukaa kuule!

• n52
        Pirre* kirjoitti:

yksinkertaisesti käyvät pitkät hiukset iästä riippumatta..niin se vain on. Lastemme mummojahan tässä aletaan muistuttaa:)))

Oisit vähä aikasemmin sanonnu!
        Mul on jo puoli päätä klani....=)

Jätänkö näin??

• Pirre*
        n52 kirjoitti:

Oisit vähä aikasemmin sanonnu!
        Mul on jo puoli päätä klani....=)

Jätänkö näin??

siitä, josko se jotenkin nyt jo viittaisi tulevan sesongin malliin:)

• n52
        Pirre* kirjoitti:

siitä, josko se jotenkin nyt jo viittaisi tulevan sesongin malliin:)

ollu aina semmonen oman tien kulkija,mut mä vaan aattelin jot mitäs jos ne ottaa mut kiinni kun mä lähen baanalle....=)

• Pirre*
        n52 kirjoitti:

ollu aina semmonen oman tien kulkija,mut mä vaan aattelin jot mitäs jos ne ottaa mut kiinni kun mä lähen baanalle....=)

tuo oli hyvä peruste, ainakkii jos et halua tulla kiinniotetuksi...:)

• n52
        Pirre* kirjoitti:

tuo oli hyvä peruste, ainakkii jos et halua tulla kiinniotetuksi...:)

sille paljaalle puolelle vaikka kutsun,että tämä typy vapaa niin jos silleen löytäisi sen tyypin joka saa ottaa kiinni...=)

• Pirre*
        n52 kirjoitti:

sille paljaalle puolelle vaikka kutsun,että tämä typy vapaa niin jos silleen löytäisi sen tyypin joka saa ottaa kiinni...=)

tatuoita, se ei lähe ikinä pois ja sitten sinnuu on aina joku viemässä :))

• n52
        Pirre* kirjoitti:

tatuoita, se ei lähe ikinä pois ja sitten sinnuu on aina joku viemässä :))

siihe vientii ja se vois olla kivaaaaaaa!!!!!!
        Tulis ja vaa veis ja mä vaan vikisisin vaaauuu!!!!

• Pukeudu ihan niinkuin haluat

Pääasia että viihdyt ja valitset itse vaatteesi

• Ani_liini

Espanjassa edessäni jonossa seisoi nainen joka oli kirjaimellisesti takaa kun lyseo edestä kun museo.
        Mutta hänellä oli vartalo trimmissä, ei ollenkaan paha.
        Ainut oli shokki kun hän kääntyi, kun oli odottanut aivan jotain muuta mitä edestä paljastui.

• maron

asian otin esille tällä palstalla pari viikkoa sitten ja sain aikamoiset moitteen siitä, että olen 50 ja pukeudun nuorten vaatteisiin.
      Pukeudun edelleen niinkuin haluan ja silläpä sipulitsimo!
      Tukkani ei kylläkään ole harmaa eikä mummomainen, mutta onhan se ihan selvää että 50 vuotta on jättänyt joitakin jälkiä naamavärkkiin.
      Mutta kun VIIHDYN näin, en tokikaan tee kovin isoja ylilyöntejä, kyllä minihamoset ovat jääneet jo monta vuotta sitten kaapin perimmäiseen nurkkaan.Mutta kesällä pidän kyllä lyhyitä puseroita, niin että vielä toistaiseksi kohtalaisen pieni masuni on näkyvissä. Se ei tarkoita sitä että menisin joka paikkaan niillä vaatteilla, onhan selvää että on paikkoja joissa on pukeuduttava asiallisesti.
      Mutta minun mielestäni jokainen saa pukeutua ihan miten haluaa, ja kaupasta on tosi vaikea löytää mitään vaatetta nuorisovaatteen ja mummovaatteen välistä.

• T.R.maalari.N

En koskaan, ostaessani vaatteita mieti, että onko kyseinen vaate teinimuotia tai mummomuotia. Vaatteen sopivuuden ratkaisee oma mieltymys ja peili...
      Minusta pukeutuminen on parhaimmillaan leikkiä jolla voi korostaa oma mielialaa, persoonallisuutta ja tunnelmia.

• iästä riippumatta

Turhaa olla niin kriittinen toisten tekemisiin ja pukeutumisiin .Jokaisen makuasia tuokin ,kuka tykkää mistäkin .
      Ei harmaa tukka vaikuta mitenkään siihen mitä pistät päällesi
      Kyllä voi pukeutua nuorekkaasti ja vaikka teinimäisesti ja vartalonmukaisesti ja jakkupukuun ym .
      Iäkkäillä on varaa valita sen mukaan millainen on mieli ja kroppa .
      Turhaa kateutta jos jotain häiritsee toisen pukeutuminen katselee sittenmuualle.
      Ja mikä ihmeen vika on nuorten pukeutumisessa .
      Suurinosahan pukeutuu erittäin hyvin ja erittäin monet pukeutuu farkkuihin joka on kaikille todellakin sama nuorille vanhoille lapsille
      Hiusten lyhyt ajaton permis on monella ihmisellä suomessa ,kun kampaajat sen laittaa ,permanentin tai ihminen itse ,ja ohuet suomalaiset hiukset, ne vain on noin suurimmalla osalla ,jos ei niitä sitten viitsi laittaa föönillä tai rullilla toisenlaisenmallisiksi . Ja eihän niitä tarvitse laittaa myöskään jos ei halua ja harmaata ei tarvii värjätä jos ei halua .Ohueen hiuslaatuun on turha laittaa monia rankkoja käsittelyjä jos aikoo hiukset päässä pitää.
      Sinä voit naureskella sielä toisten ulkonäölle mutta arvaappa mitä .
      On monia jotka varmasti vähintäin hymähtää ja nauraa sulle ja puheillesi ja olet varmasti aika tylsä ihminen ja pinnallinen .
      Katsele ihmisiä toisin kuin vaatteiden tai permisten kautta .
      Et ole täydellinen eikä sinusta tule koskaan ja naurettava voit olla monenkin mielestä kun eivät tykkää sun tyylistäsi

• Kansaa

Onhan se kumma kun kateelliset naiset jotka ei itse pysty pukeutumaan miten haluaa, niin arvostelee niitä jotka uskaltaa olla oma itsensä.
      Onko sillä väliä pursuaako se nykyisten lihavien teinityttöjen vatsa sieltä napapuseron alta vai näkyykä se siististi pukeutuneen viiskympisen napa.
      Pitääkö se kaikkien olla kolmekymppisestä ylöspäin tuulipuvuissa.

• tuulipuvussa

Tuulipuku on ihan OK, jos se ei vaan KAHISE!!!!
        Sellainen ihanan pehmeä, microkuituinen ja vettä hylkivä tuulipuku on ihana lenkkeillessä!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      39
      2701
    2. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      53
      2507
    3. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      49
      2212
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      334
      1923
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      135
      1655
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1515
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1338
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1197
    9. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      42
      1106
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1076
    Aihe