Syksyn suunnitelmia? (Rek!)

Noh, onkos teillä kivoja suunnitelmia syksyksi?

Itsellä kai aika menee kotitöissä ja harrastusten parissa ainakin.

104

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ole..
      Töissä vaan ja muutenkin elelen päivä kerrallaan :)

• No on ihan hyvä elää päivä kerrallaan. 🙂

• Kittiechihunen kirjoitti:

No on ihan hyvä elää päivä kerrallaan. 🙂

On se vähän pakkokin...

• Vai niin, kukahan se olisi?

• tinttu-liina kirjoitti:

On se vähän pakkokin...

No on! 😀

• tinttu-liina
        Kittiechihunen kirjoitti:

No on! 😀

Ihan hyväkin elää hetkessä.

Olis se vaa hyvä noudattaa ohjetta, elä kuin viimeistä päivää..

Ihan hyväkin elää hetkessä.

Olis se vaa hyvä noudattaa ohjetta, elä kuin viimeistä päivää..

Ihan mukava päivä on ollut täällä, kotitöitä ja koiran hoitoa, ja parin naapurin kanssa juteltu. 🙂

Ihan mukava päivä on ollut täällä, kotitöitä ja koiran hoitoa, ja parin naapurin kanssa juteltu. 🙂

Hitsi, ku mua huvitti toi mun edellinen viesti, ku alku oli saman toistoa. Ihan ku olis huppelissa höpöttämässä, ku sellaset toistaa samaa asiaa useaan kertaan :))

Kiva, että on sulla ollu mukava päivä.

Tänään kyllä muutes tuntu jo sää kolealta. Nyt tekis mieli upota soffaan ja laittaa paksu fleecepeite päälle! :}

Hitsi, ku mua huvitti toi mun edellinen viesti, ku alku oli saman toistoa. Ihan ku olis huppelissa höpöttämässä, ku sellaset toistaa samaa asiaa useaan kertaan :))

Kiva, että on sulla ollu mukava päivä.

Tänään kyllä muutes tuntu jo sää kolealta. Nyt tekis mieli upota soffaan ja laittaa paksu fleecepeite päälle! :}

Juu, viileää on täälläkin.. Minä myös kaivoin voltin esiin ja olen kääriytynyt siihen.. Koira vetää nokosia ulkoilun jälkeen.. 🙂

Juu, viileää on täälläkin.. Minä myös kaivoin voltin esiin ja olen kääriytynyt siihen.. Koira vetää nokosia ulkoilun jälkeen.. 🙂

Siis viltin!

Siis viltin!

Kyllähän se volttikin olis varmaan lämmittänyt ;))

Tulipa tässä mieleen, kun muksuna sitä veti vaikka minkälaisia kuperkeikkoja ym. Nyt jos yrittäis, niin varmaan makais lattialla luut katkenneena :))

Kyllähän se volttikin olis varmaan lämmittänyt ;))

Tulipa tässä mieleen, kun muksuna sitä veti vaikka minkälaisia kuperkeikkoja ym. Nyt jos yrittäis, niin varmaan makais lattialla luut katkenneena :))

😀

No, itse olen aika kömpelö, niin parempi etten ala kuperkeikkoja tekemään.. 😀

Lapsena kerran putosin portaat alas, ei onneksi tullut kuin mustelmia. 😀 Mutta, aikuisena on kyllä joskus hankala mennä rappusia alaspäin, jotenkin liittyy huonoon näköön, meinaa iskä? Ei olen pari kertaa meinannut niissä pudota.. 😕

• tinttu-liina

😀

Lapsena kerran putosin portaat alas, ei onneksi tullut kuin mustelmia. 😀 Mutta, aikuisena on kyllä joskus hankala mennä rappusia alaspäin, jotenkin liittyy huonoon näköön, meinaa iskä? Ei olen pari kertaa meinannut niissä pudota.. 😕

Minä oikeasti tulin muksuna kolme kertaa yhden päivän aikana portaat alas. Joka kerta otti vaan kipeämpää :{
        Sillee se meni, ku mukamas kiire oli...

Minä oikeasti tulin muksuna kolme kertaa yhden päivän aikana portaat alas. Joka kerta otti vaan kipeämpää :{
        Sillee se meni, ku mukamas kiire oli...

No hupsista! 😕 En ole sitten ainoa kömpelys..

No hupsista! 😕 En ole sitten ainoa kömpelys..

No mä kiipeilin tenavana korkeissa puissa ja taiteilin katolla, mut yksistä portaista sitten tulin alas :{

No on! 😀

Ny on mimmit väärässä :) Ku parikin päivää voi kuulkaas elää kerrallaan jos ei vedä sikeitä välissä ;)

• artagnan kirjoitti:

Ny on mimmit väärässä :) Ku parikin päivää voi kuulkaas elää kerrallaan jos ei vedä sikeitä välissä ;)

:))
        Katos... Artsilla sytty oikein kirkas lamppu. Toi oli muutes hyvin oivallettu :))

• Anonyymi

😀

Itelleni noi liikuntatunnit oli koulussa yhtä tuskaa. Oon hiton jäykkä, joten voimistelu oli vihon viimeinen laji. Joukkuepelit, uinti jne. oli kans per sees tä. Anteeksi toi ilmaisu:D

Sunflower

• Anonyymi kirjoitti:

Itelleni noi liikuntatunnit oli koulussa yhtä tuskaa. Oon hiton jäykkä, joten voimistelu oli vihon viimeinen laji. Joukkuepelit, uinti jne. oli kans per sees tä. Anteeksi toi ilmaisu:D

Sunflower

En minäkään ollut hyvä liikunnassa ja se joukkue jako oli kanssa tympeetä.. 😞

No, tykkään koiran kanssa kävellä ja ehkä alan tässä syksyllä polkea kuntopyörää.

• Noh, Syyskuun ensimmäinen päivä tulee eläke. Ajattelin pistää hulinaksi ja ostaa Korv Goranin kebabbia pakaste-altaasta. Eikä siinä vielä kaikki. Myös kebabkastiketta.

Loppuvuosi täytyykin sitten elää varovaisemmin ja pihistellä. Vakavasti ottaen, vuosia tulee ensi kuussa, mutta mitään suunitelmia mistään ei ole. Näillä mennään. Päivä kerrallaan.

• Kiva "nähdä" uutta verta täällä. 🙂

Vai että kebabia, en ole sitä aikoihin syönyt. Mutta muistan että Korv Göranin kebab on ihan hyvää.

• Anonyymi

Luin tuon nikkisi vapaan kuvauksen ja ihmettelen tuon postausesi takia että miksi meidän pitäisi tuntea tuollainen 0?

• Anonyymi kirjoitti:

Luin tuon nikkisi vapaan kuvauksen ja ihmettelen tuon postausesi takia että miksi meidän pitäisi tuntea tuollainen 0?

Piti oikein käydä katsomassa, että mitä tarkoitit. Palautteesi ansiosta lisäsin, että okei, saat olla olemassa.

Kiva "nähdä" uutta verta täällä. 🙂

Vai että kebabia, en ole sitä aikoihin syönyt. Mutta muistan että Korv Göranin kebab on ihan hyvää.

Muistan vielä ne hurjat ajat, kun piti mennä Pietarsaareen saadakseen sen viikottaisen annoksen. Siellä ap jööränillä ei muuten annosten koossa pihistelty.

Mutta hassu kaupunki tuo Jeppis. Siellä ajetaankin ihan miten sattuu, mutta löytyy sieltä Lontookin. Siellä muuten on upea kirppis.

• Anonyymi
        TimoPohjanmaalta kirjoitti:

Piti oikein käydä katsomassa, että mitä tarkoitit. Palautteesi ansiosta lisäsin, että okei, saat olla olemassa.

Kuka oot?? En tunne. Miks pitäis tuntea? Oletko julkkis? Oletko politiikko?

• Anonyymi kirjoitti:

Jos nyt antaisit olla, mitä se sinulle kuuluu urkkia? Kyllä hän saa tänne kirjoittaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Olen sinua vuoden vanhempi eli 11 vuotias. Sä vaan et tajuu!

• TimoPohjanmaalta kirjoitti:

Muistan vielä ne hurjat ajat, kun piti mennä Pietarsaareen saadakseen sen viikottaisen annoksen. Siellä ap jööränillä ei muuten annosten koossa pihistelty.

Mutta hassu kaupunki tuo Jeppis. Siellä ajetaankin ihan miten sattuu, mutta löytyy sieltä Lontookin. Siellä muuten on upea kirppis.

No minä olen just siellä Pietarsaaressa kebabia syönyt, eli siitä on pitkä aika..

Voi, en ole Pietarsaaressa siis aikoihin käynyt.. Harmi. Opiskelin siellä vuoden aikoinaan. Tykkäsin yhdestä Aasialaisesta ravintolasta, Jaakon päivistä ja siitä kauniista puutarhasta...

• TimoPohjanmaalta kirjoitti:

Olen sinua vuoden vanhempi eli 11 vuotias. Sä vaan et tajuu!

Älä jankkaa tuon kanssa, se on trollina täällä..

Älä jankkaa tuon kanssa, se on trollina täällä..

Kittie hei...

Lueppa tuon 'timopohjanmaalta' profiilikuvaus ja vielä kommentit avauksessa 'venetsialais'.
        Tinttu siellä vastasikin että uhoilu ärsyttää ja olen täysin samaa mieltä.

• Toljanter kirjoitti:

Kittie hei...

Lueppa tuon 'timopohjanmaalta' profiilikuvaus ja vielä kommentit avauksessa 'venetsialais'.
        Tinttu siellä vastasikin että uhoilu ärsyttää ja olen täysin samaa mieltä.

Joo, huomasin.. Kiitos kun vihjaisit. 🙂👍

• Anonyymi

Kiva "nähdä" uutta verta täällä. 🙂

Itekkin kerkesin innostua uudesta jätkästä mutta kai se on vaan niin, että parhaat jätkät on varattuja ja vapaat ei tään näköisiä muijia kattele. Toiki on täys seko.

Sunflower

• Anonyymi kirjoitti:

Itekkin kerkesin innostua uudesta jätkästä mutta kai se on vaan niin, että parhaat jätkät on varattuja ja vapaat ei tään näköisiä muijia kattele. Toiki on täys seko.

Sunflower

Niin, eipä se haittaisi että tulisi tänne uuttakin mukavaa porukkaa..

• Ja ongelmasi on?

• Anonyymi

Jos nyt antaisit olla, mitä se sinulle kuuluu urkkia? Kyllä hän saa tänne kirjoittaa.

Saa kirjoittaa jos se on laillista. ☺️

• Kuinka tyhmänä pidät ihmisiä?

• Ja sinusta on tehty monta ilmoitusta, tiedoksi vaan.

• Anonyymi

Ja sinusta on tehty monta ilmoitusta, tiedoksi vaan.

Tajuatko mitä olet kirjoitellut pitkin palstoja toisista ihmisistä? Ymmärrätkö!!???

• Anonyymi kirjoitti:

Tajuatko mitä olet kirjoitellut pitkin palstoja toisista ihmisistä? Ymmärrätkö!!???

Ja entäs sinä?

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Kuinka tyhmänä pidät ihmisiä?

Mitä tarkoitat? Jos on mollannut toista ihmistä julkisesti niin se on rikos. Jos pyytää anteeksi kiltisti niin kaverini antaa asian olla.

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä tarkoitat? Jos on mollannut toista ihmistä julkisesti niin se on rikos. Jos pyytää anteeksi kiltisti niin kaverini antaa asian olla.

Hohhoijaa.. Jos ei kantti kestää, niin poistu palstalta. Kuulostat siltä joka näitä asiakas ketjuja väänsit.

Ja sinä myös täällä uhkailet, se on väärin. Meneppäs viettämään viikonloppua.

• Anonyymi kirjoitti:

Lue itse oma tekstisi myös tarkkaan.

Tuo otti nyt herneen nenään kun sai kritiikkiä..

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

-Saa kirjoittaa jos se on laillista. ☺️
        -Sinusta on tehty rikosilmoitus. 🙂
        -Ilmoituksia siitä kun kerroin tekeväni ilmoituksen?
        -Tajuatko mitä olet kirjoitellut pitkin palstoja toisista ihmisistä? Ymmärrätkö!!???
        -Mitä tarkoitat? Jos on mollannut toista ihmistä julkisesti niin se on rikos. Jos pyytää anteeksi kiltisti niin kaverini antaa asian olla.

Tässä on minun tekstini. Mikä näistä on laiton?

Tuo otti nyt herneen nenään kun sai kritiikkiä..

No hän sai ihan asiallisiakin vastauksia, mutta mikään ei kelvannut.

En tiedä mitä hän sitten oikein haluaa...

• Anonyymi kirjoitti:

-Saa kirjoittaa jos se on laillista. ☺️
        -Sinusta on tehty rikosilmoitus. 🙂
        -Ilmoituksia siitä kun kerroin tekeväni ilmoituksen?
        -Tajuatko mitä olet kirjoitellut pitkin palstoja toisista ihmisistä? Ymmärrätkö!!???
        -Mitä tarkoitat? Jos on mollannut toista ihmistä julkisesti niin se on rikos. Jos pyytää anteeksi kiltisti niin kaverini antaa asian olla.

Tässä on minun tekstini. Mikä näistä on laiton?

Ensimmäisessä ruikutuksessa kirjoitit kyllä ihan toisella sävyllä.

En ala sinun kanssasi jankkaamaan.

Ensimmäisessä ruikutuksessa kirjoitit kyllä ihan toisella sävyllä.

En ala sinun kanssasi jankkaamaan.

Todella rasittava tapaus, jankuttaa, syyttää muita, ei tajua mitään..

• Mitä jos nyt OIKEASTI LOPETAT JA HÄIVYT!

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

No hän sai ihan asiallisiakin vastauksia, mutta mikään ei kelvannut.

En tiedä mitä hän sitten oikein haluaa...

Asiallisia vastauksia liittyen mihin asiaan?

• Anonyymi

Mitä jos nyt OIKEASTI LOPETAT JA HÄIVYT!

Mistä sinä puhut? Lopetan jos tietäisin aiheen minkä lopettaa. Osaatko kertoa syytä vai et?

• Anonyymi kirjoitti:

Asiallisia vastauksia liittyen mihin asiaan?

Se ensimmäinen aloitus asiakaspalvelusta, joka oli aiemmin täällä.
        Kai olet sama kirjoittaja?

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Se ensimmäinen aloitus asiakaspalvelusta, joka oli aiemmin täällä.
        Kai olet sama kirjoittaja?

En ole edes kyseisellä alalla.

• Anonyymi kirjoitti:

En ole edes kyseisellä alalla.

Tätä tämä sitten on, kun kirjoittajat ovat suurin osa anonyymejä...

• Anonyymi

Itse sanoi että pitäis tuntea.

En tunne. Ei näytä kuva tutulta.

• Ei ole suunnitelmia

• Okei.

• Anonyymi

Ei oo suunnitelmia täälläkään suunnalla. Ottaa hitosti kaaliin koko syksy, kylmenevä sää ja pimeys:(

Sunflower

• Keksi jotain harrastuksia? Ja kirkasvalo lamppu voi auttaa?

• Anonyymi

Keksi jotain harrastuksia? Ja kirkasvalo lamppu voi auttaa?

Toi talvi on vaan niin hiton vaikeaa aikaa ku päivät kuluu sisällä nyhjätessä. Tota kirkasvalolamppua oon harkinnu:)

Sunflower

• Korona ottaa päähän ku sotkee kaiken...

• Mitäs muu porukka, odottateko syksyä?

• Mun suunnitelmissa on istua takkatulen ääressä, lämmitellä mun luuvalon runtelemia sääriä sekä paikata villalangalla kaikki rikkoutuneet kantapäät mun ruskeista talvisukkiksista. Välillä luen myös Apu-lehden vanhoja vuosikertoja ja tarkistan neulontapiirin historiikin oikeakielisyyttä. Niin se aika kuluu joutuisasti kohti ensi kesää... (◠‿◠✿)

• Toivottavasti ensi kesä tulee nopeaan.

• Anonyymi

Ei st ana kun kuolee nauruun:DDDD

• Ai laittaako tätsy lankakerään liimapuikkoo ku paikkailee niitä sukkiksii? ;)

• Olet kyllä ihastuttava nainen ja sopivan säädyllinen kaiken lisäksi... Olen puhunut sinusta
        Ariel-rakkaalleeni paljon mutta jostain syystä hän rupeaa mököttämään aina kun tuon esille sun hienostuneita luonteenpiirteitäsi... Ehkä voisitte tutustua toisiinne paremmin, uskon että teistä löytyy lopulta aika paljonkin yhteistä...?

• Toljanter kirjoitti:

Olet kyllä ihastuttava nainen ja sopivan säädyllinen kaiken lisäksi... Olen puhunut sinusta
        Ariel-rakkaalleeni paljon mutta jostain syystä hän rupeaa mököttämään aina kun tuon esille sun hienostuneita luonteenpiirteitäsi... Ehkä voisitte tutustua toisiinne paremmin, uskon että teistä löytyy lopulta aika paljonkin yhteistä...?

Kylläpä mun vanhoja niveliä alkoi lämmittää, kun noin komea nuorukainen yltyi kehumaan. Tarjoan sulle pannullisen Kulta Katriinaa sekä uskovaisten pastillin mun käsilaukusta, mikäli tulet pitelemään mun lankavyyhtiä tänä iltana. Luetaan sitten samalla vaikkapa pyhän Basileios Suuren luostarisääntöä, ettei aika käy pitkäksi... ♡♡♡♡(ಥ‿ಥ❀)♡♡♡♡

• artagnan kirjoitti:

Ai laittaako tätsy lankakerään liimapuikkoo ku paikkailee niitä sukkiksii? ;)

Siis parsin tietenkin mun sukkia senkin nenäkäs nuorimies... (눈_눈❀)

• Mutta sehän on Tinttu-Liina tyttönen? Olit aina niin mukavan reipas vanhaa tätiä kohtaan ja kyselit kohteliaasti, joko täti on opetellut harpun soiton. Täti osaa soittaa pianolla "Jänis istui maassa" ja se riittäköön toistaiseksi... (◠‿◠✿)

• SäädyllinenVanhaTäti kirjoitti:

Mutta sehän on Tinttu-Liina tyttönen? Olit aina niin mukavan reipas vanhaa tätiä kohtaan ja kyselit kohteliaasti, joko täti on opetellut harpun soiton. Täti osaa soittaa pianolla "Jänis istui maassa" ja se riittäköön toistaiseksi... (◠‿◠✿)

Oi, sä muistit mut vielä... 😊

Vähän mua ny nolottaa, ku vanhainkodista höpöttelin... :{
        No, täti varmasti unohtaa tuon lipsahduksen, kun lähetän sulle paketin kaffeeta ja korppuja, niin saat liottaa niitä sumpissa 😇

Pitäsköhän täti sun pitää tuolle keskenkasvuselle nulikalle pieni oppitunti siitä, miten käyttäydytään vanhempien ihmisten seurassa? ;)

• Anonyymi

Ite en osaa lähteä mukaan mielikuvitusjuttuihin, ei vaan onnistu.

Sunflower

Kylläpä mun vanhoja niveliä alkoi lämmittää, kun noin komea nuorukainen yltyi kehumaan. Tarjoan sulle pannullisen Kulta Katriinaa sekä uskovaisten pastillin mun käsilaukusta, mikäli tulet pitelemään mun lankavyyhtiä tänä iltana. Luetaan sitten samalla vaikkapa pyhän Basileios Suuren luostarisääntöä, ettei aika käy pitkäksi... ♡♡♡♡(ಥ‿ಥ❀)♡♡♡♡

Luostarisäännön lukeminen kuulostaa aivan loistavalta idealta lauantai-illan ratoksi:)

Nuo papiljottisi ovat kyllä tosi suloisesti aseteltu tuuheaan hiustoosi, näytät suloiselta...♡

Toivottavasti ensi kesä tulee nopeaan.

Joo. Odotan ensi kesää. Toivottavasti silloin korona ei sotke kesän suunnitelmia... Hullu kesä oli...

Toivottavasti ensi kesänä pääsee kunnolla harrastamaan... Ikävä jo....

Ai ku mä kadun :( Ollaankos me sujut jos mä tuun hieromaan tätsyn säärii et niihin ei tuu veritulppii? Mä oon siinä duunis ihan pro ku tätsy ottaa vaan ne sukkikset veke ;)

• Anonyymi

On suunnitelmia. Rosiksessa on yksi tapaus missä pitäisi olla. Mökille ja vaeltamaan.

• Kai mä soitan partsilla skittaa niin kauan ku säät sallii :)

• Pakko kysyä, että oletko itse opetellut soittamaan, vai ootko ottanut kitaratunteja?

• Tuo on kiva harrastus. 🙂👍

Pakko kysyä, että oletko itse opetellut soittamaan, vai ootko ottanut kitaratunteja?

Kyl mä kävin soittotunneilla skidinä. Pianoo, poikkihuiluu ja sen sellaista. Skittaa opin soittamaan sit suht helposti ku oli musikaalista taustaa :)

• artagnan kirjoitti:

Kyl mä kävin soittotunneilla skidinä. Pianoo, poikkihuiluu ja sen sellaista. Skittaa opin soittamaan sit suht helposti ku oli musikaalista taustaa :)

Oho! Olet taitava, hienoa! 🙂👍

Oho! Olet taitava, hienoa! 🙂👍

No mimmit on yleensä sulaa vahaa ku mä tempaisen poikkihuilun esiin :) Tinttiksellä on kai teoria et mikä jutska täs voisi olla taustalla ;)

• artagnan kirjoitti:

No mimmit on yleensä sulaa vahaa ku mä tempaisen poikkihuilun esiin :) Tinttiksellä on kai teoria et mikä jutska täs voisi olla taustalla ;)

😀😀😀 Minun isä ja sedät ovat myös musikaalista, osa vissiin edelleen soittaa, laulaa ja esiintyy myös.

• artagnan kirjoitti:

Ai, on vai???
        Onkos se semmonen lemmenluritus-soitin, jota vedellään parvekkeiden alla??
        Eikös se ole kitara.. :}
        Nyt oon pihalla...eikä mitään uutta :))

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Ai, on vai???
        Onkos se semmonen lemmenluritus-soitin, jota vedellään parvekkeiden alla??
        Eikös se ole kitara.. :}
        Nyt oon pihalla...eikä mitään uutta :))

Poikkihuilumusaa :)

https://youtu.be/6GwfuWhOOdY

• Anonyymi kirjoitti:

Poikkihuilumusaa :)

https://youtu.be/6GwfuWhOOdY

Tuli mieleen tuosta äänestä ihaan pikkasen Panhuilu...Mä rakastan kaikkea musaa mikä soitetaan sillä :)

• Anonyymi

Pidän lomaa.

• Anonyymi

Jaa, no jokapäiväiset kotityöt vie tietenkin oman osansa päivästä.
      Syksyllä on mukava käpertyä kotiin ja harrastaa erilaisia asioita, kun ulkona on pimeä, sataa vettä, räntää ja on kalsea ilma.
      Tiffanylasitöitä vois tehdä, jos innostuisi niitä väsäämään.
      Myös digitaalista taidetta vois alkaa tekemään, kun on digitaalinen piirtopöytä, johon voi piirtää, tosin se on vaan A4 kokoinen ja haluis isomman.
      Farming simulator19, Euro Truck2 simulaattoria tulee varmaan myös pelattua ahkerasti, kun tulee pelattua ihan vuoden ympäri.

• Sinullahan on hyvät suunnitelmat! 🙂 Hienoa!

Joo, minäkin teen kotitöitä ja koiran hoitoa arkisin. Harrastuksia löytyy myös, mm. Piirtäminen, maalaus, askartelu, miniatyyri.. jne..

• Anonyymi

Sinullahan on hyvät suunnitelmat! 🙂 Hienoa!

Joo, minäkin teen kotitöitä ja koiran hoitoa arkisin. Harrastuksia löytyy myös, mm. Piirtäminen, maalaus, askartelu, miniatyyri.. jne..

Juu, tekemistä ja harrastuksia on niin paljon, ettei päivä meinaa riittää kaikkeen, pitäs jakaa harrastukset eri päiville, kun mahdoton kaikkea on tehdä yhtä aikaa.
        Olen ilta ihminen ja iltaisin innostuu tekemään kaikkea, että lähes joka ilta menee klo 24.00 ennenkuin menen nukkumaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Juu, tekemistä ja harrastuksia on niin paljon, ettei päivä meinaa riittää kaikkeen, pitäs jakaa harrastukset eri päiville, kun mahdoton kaikkea on tehdä yhtä aikaa.
        Olen ilta ihminen ja iltaisin innostuu tekemään kaikkea, että lähes joka ilta menee klo 24.00 ennenkuin menen nukkumaan.

On se hyvä että on puuhaa. Ai olet ilta ihminen, minä taas olen aamuvirkku.

Aloitin eilen kuntopyörällä polkemisen, kai se kunto paranee pikku hiljaa.

• Anonyymi

On se hyvä että on puuhaa. Ai olet ilta ihminen, minä taas olen aamuvirkku.

Aloitin eilen kuntopyörällä polkemisen, kai se kunto paranee pikku hiljaa.

Poljetkos pitkiä matkoja kerrallaan? Vai näkeekös sitä mistään? Ite tykkään pyöräillä ja geokätköillä samalla, nytki vois käydä tsekkaamassa pari paikkaa:)

Sunflower

• Anonyymi kirjoitti:

Poljetkos pitkiä matkoja kerrallaan? Vai näkeekös sitä mistään? Ite tykkään pyöräillä ja geokätköillä samalla, nytki vois käydä tsekkaamassa pari paikkaa:)

Sunflower

Vasta aloitin eilen, minulla on kuntopyörä niin että voin katsoa telkkaria samalla. Pikku matkoja alkuun ja sitten enemmän kun kunto nousee.

En ole geokätköilyä harrastanut.

• Anonyymi

Vasta aloitin eilen, minulla on kuntopyörä niin että voin katsoa telkkaria samalla. Pikku matkoja alkuun ja sitten enemmän kun kunto nousee.

En ole geokätköilyä harrastanut.

Toi geokätköily on hiton koukuttavaa, itekkin innostuin niin että muija painelee pyörällä kätköltä kätkölle:D On muutes kätevä idea katella telkkua samalla ku pyöräilee:)

Sunflower

• Anonyymi kirjoitti:

Toi geokätköily on hiton koukuttavaa, itekkin innostuin niin että muija painelee pyörällä kätköltä kätkölle:D On muutes kätevä idea katella telkkua samalla ku pyöräilee:)

Sunflower

Olen kuullut että geokätköily on suosittua, mikäpä siinä, pääsee ulkoilemaan samalla. 🙂

Joo, kuntopyörällä on hyvä polkea ja samalla katsoa jotain kivaa ohjelmaa samalla.😁

• Ei ole suunnitelmia. Ei kannata. Katsoo mihin syksy menee.. Aion nauttia luonnosta. Ei muuta suunnitelmaa... Kotona sotkee kaikki suunnitelmat.

Joten.. Nautin vain syksystä

• Anonyymi

Kannattaa lähteä pyöräilemään. Kävin eilen pyöräilylenkillä Kälviällä ja oli oikein hieno ja sopiva keli.
      Lämmin meinasi tulla, kun aurinko tuli pilvestä esiin ja sopivan lämpöistä oli, kun aurinko oli pilvessä.
      Luonto on hienon näköistä näin alkusyksystä ja kannattaa ulkoilla.
      Hienon näköistä, kun puimuri pui keltaista viljapeltoa.
      Eikä satanut vettäkään, vaikka eiliselle lupasivat vesisateita.
      Tulin takaisin Kälviän pyörätietä, jossa oli satanut, mutta maantiellä ei ollut, kun menomatkalla sitä kautta menin.
      Tänäänkin näyttää tulevan hieno syyspäivä, ihan on shortsikelit auringonpaisteessa.

• Ei voi suunnitella mitään ku ei tiedä miten syksyllä korona etenee...

Ei kannata suunnitella kun kesä meni penkin alle....

Haaveilen ensi kesästä ja toivottavasti silloin pääsen tekemään kaikkea kivaa.

Oli tämä vaan erikoinen vuosi ollut....

Ei olisi uskonut että korona pilaa kesän suunnitelmat täysin...

Miksi suunnitella mitään ku et tiedä pääsetkö tekemään kivaa?? No. Jos pääsee ni sitte se on mukava yllätys...

Parempi varautua siihen ettei tänä syksynä pääse kunnolla harrastamaan... Ettei pety turhaan...

No. Kun seuraavan kerran pääsen kunnolla harrastamaan niin nautin siitä täysin...

• 'Jotain meni pieleen, yritä hetken kuluttua uudelleen'. Tota se herjaa koko ajan :(

• Joo, kyllä tämä palsta takkuilee nyt usein..

• Anonyymi

Joo, kyllä tämä palsta takkuilee nyt usein..

Itelläni oli samaa, koitin eilen aikani ja annoin olla:(

Sunflower

• Anonyymi kirjoitti:

Itelläni oli samaa, koitin eilen aikani ja annoin olla:(

Sunflower

Okei. Saisivat korjata kuntoon..

Joo, kyllä tämä palsta takkuilee nyt usein..

Niin takkuilee

• ilmannimiiä kirjoitti:

Niin takkuilee

Täällä on usein häikkää.. En tiedä mistä johtuu.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      140
      7895
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      41
      2039
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1980
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1663
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1595
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1050
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      989
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      50
      955
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      840
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      822
    Aihe