knalli ja sateenvarjo

jiikuu

voiko kukaan auttaa eli nauhoittaako joku muukin
kaikki jaksot. itse on tullut hieman tössittyä ja
pitäs saada muutama jakso uudestaan taltioitua

105

32349

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • espen

      löytyy cd:nä (poltettuina) seuraavat jaksot:

      1. Eufrosyyne- täti auttaa& sori shakespeare
      2. Polskan pyörteissä & Silppua
      3. Hirmu-Harrin taistelu & Kyyditys New Yorkissa
      4. Nimetön vihje & Tipu tietokoneessa
      5. Hupulla tuulee & Pastalasti
      6. Arvaamaton arvonlisävero & Leipää tai Sirkushuveja
      7. Itsepäinen ja itsenäinen & Sotilasfarssi
      8. Putkeen menee & kirje joulupukille

      • espen

        näissä ei ole aikajärjestystä, ihan summamutikassa laitettu.


      • Bonanza84

        Kaikki knallit löytyy mp3 ja cd levyillä


      • JK84
        Bonanza84 kirjoitti:

        Kaikki knallit löytyy mp3 ja cd levyillä

        Kaipailen jaksoja 1 - 10. Antaisitko sähköpostiosoitteesi, jotta voimme keskustella asiasta tarkemmin?


      • JK84
        JK84 kirjoitti:

        Kaipailen jaksoja 1 - 10. Antaisitko sähköpostiosoitteesi, jotta voimme keskustella asiasta tarkemmin?

        Sain jo haluamani jaksot muualta, joten en enää tarvitsekaan niitä sinulta.


      • JK84
        Bonanza84 kirjoitti:

        Kaikki knallit löytyy mp3 ja cd levyillä

        Saisinko sittenkin vielä sinulta nuo jaksot 1 - 10? Niitä tuntuu olevan vaikea löytää mistään hyvälaatuisina. Eli antaisitko sähköpostiosoitteesi?


      • mj0104
        Bonanza84 kirjoitti:

        Kaikki knallit löytyy mp3 ja cd levyillä

        Terve. Voisiko noita Knalleja tosiaan saada sinulta? Laitatko sähköpostisi?


      • vesseinen
        Bonanza84 kirjoitti:

        Kaikki knallit löytyy mp3 ja cd levyillä

        Minulta puuttuu muutama jakso,olisiko mihdollista saada niitä? Voisitko ottaa yhteyttä maililla [email protected]

        024 Pulut pulassa
        028 Alas toitoi
        031 Avaruustiedoituskeskustoimisto
        032 anteeksi maalaisuuteni
        034 Teillä tietämättömillä
        035 Vaaralliset vaalit
        038 Sinä vakooja
        039 Oikeat saappaat
        043 Lammin harharetket
        044 Ministeriön miehet Etelänmerellä
        054 Vaihtelu virkistää
        055 Päin tähtiä
        078 Alimittaiset nakit
        087 Iloa elämään
        092 Ministeriön häpeäpilkku
        094 Mars marssiin
        108 sinisalama
        109 Fyi Faarao
        110 Super paljonki
        114 Vuoto virastossa
        115 Omalehmä ojassa
        121 Modermi ministeriö
        136 Saarivaltakunta
        143 Kiinteistö kieputus
        144 Joukkojensiitoruljanssi
        148 Kirjailija Kivinen
        156 Leikkipuiston kohtalonhetket
        158 Sorrettujen ystävä


      • ah
        Bonanza84 kirjoitti:

        Kaikki knallit löytyy mp3 ja cd levyillä

        Terve,

        Onko sinulla vielä Knallin ja sateenvarjon kaikki jaksot tallessa?
        Meillä olisi yksi 12 v sokea tytteli, joka ilahtuisi niistä kovasti, jos saisi kuunneltavakseen.


      • ew,noin!
        ah kirjoitti:

        Terve,

        Onko sinulla vielä Knallin ja sateenvarjon kaikki jaksot tallessa?
        Meillä olisi yksi 12 v sokea tytteli, joka ilahtuisi niistä kovasti, jos saisi kuunneltavakseen.

        Wareta, älä itke.


    • Kika-72

      Mitäh? Tuleeko knallia ja sateenvarjoa radiosta?
      Siis sitä missä on Kauko Helovirta ja se toinen, viiksekäs mies (en muista nyt nimeä)??
      Milloin se aina tulee?

      • Hamilton-Jones

      • agentti-kotka

        knalli ja sateenvarjo tulee joka lauantaina klo 15 00


    • puuttuu...

      Tähän mennessä kaveri on toimittanut oggeina osat 1-50, yhteensä niitä oli kai 156 olemassa...

      • kratti

        Yhteensä niintä on tuo 156 ja nykyisessä uusinnassa niitä on esitetty 66. Kesällä ilmeisesti tulee muutama aivan uusikin jakso.


      • jiikuu

        ..merihädässä pitäs ainakin saada sekä tarjolla
        ollessa alas toi-toi ja kemiallista sodankäyntiä


      • kaksi...
        jiikuu kirjoitti:

        ..merihädässä pitäs ainakin saada sekä tarjolla
        ollessa alas toi-toi ja kemiallista sodankäyntiä

        Löytyy heti. Keksi siirtokeino.


      • noin...
        kratti kirjoitti:

        Yhteensä niintä on tuo 156 ja nykyisessä uusinnassa niitä on esitetty 66. Kesällä ilmeisesti tulee muutama aivan uusikin jakso.

        Kun viimeinen oli Päin tähtiä, julkaisujärjestyksessä 56.


      • .....
        kratti kirjoitti:

        Yhteensä niintä on tuo 156 ja nykyisessä uusinnassa niitä on esitetty 66. Kesällä ilmeisesti tulee muutama aivan uusikin jakso.

        Kuka korvaa Kauko Helovirran (kuollut 1997)?

        Ei ole alkuperäisen voittanutta


      • on tuo..

      • kratti
        ..... kirjoitti:

        Kuka korvaa Kauko Helovirran (kuollut 1997)?

        Ei ole alkuperäisen voittanutta

        Helovirran korvasi Erkki Nousiainen ja samalla muutettiin Hamilton-Jones Lennox-Browniksi. Uusimmissa jaksoissa ei ole mukana myöskään Yrjö Järvistä.

        Ei uudet jakso ole pelkkä epäilys. Tieto perustuu tähän:
        http://chat.yle.fi/yleradio1/keskustelu/viewtopic.php?p=8966#8966


      • kratti
        noin... kirjoitti:

        Kun viimeinen oli Päin tähtiä, julkaisujärjestyksessä 56.

        Lähetysjärjestys on jostakin syystä hiukan sekaisin. Sotilasfarssi on alkuperäisestä lähtysjärjestyksestä uusin jakso, jonka on lähetetty. Sen numero on kai 73. Välistä puuttuu kuusi jaksoa.


      • kolme..
        kaksi... kirjoitti:

        Löytyy heti. Keksi siirtokeino.

        Löytyy.


      • Kratti
        kratti kirjoitti:

        Helovirran korvasi Erkki Nousiainen ja samalla muutettiin Hamilton-Jones Lennox-Browniksi. Uusimmissa jaksoissa ei ole mukana myöskään Yrjö Järvistä.

        Ei uudet jakso ole pelkkä epäilys. Tieto perustuu tähän:
        http://chat.yle.fi/yleradio1/keskustelu/viewtopic.php?p=8966#8966

        Uudet jaksot nättävät ilmestyneen Ylen sivuille.

        "Juhannuksesta 2005 lähetettävien uusien jaksojen otsikot ovat: Kukkona tunkiolla; Sorrettujen ystävä; Talvinen tarina; Myllystä allikkoon; Riita poikki ja Siivekkäät ystävämme."

        http://www.yleradio1.fi/teatteri/id449.shtml


      • jiikuu
        kaksi... kirjoitti:

        Löytyy heti. Keksi siirtokeino.

        ...on sen verran pitkä ettei taida toista mahtua
        samale levylle,mutta sen jos voisit polttaa
        jotenkin että se toimii minullakin cd- tai dvdsoittimissa. siinä tapauksessa ,että homma saat
        taa onnistua voitko pirauttaa 050-360 2609


      • jon2.k
        jiikuu kirjoitti:

        ..merihädässä pitäs ainakin saada sekä tarjolla
        ollessa alas toi-toi ja kemiallista sodankäyntiä

        mullakin on jä'änyt ministeriön miehet merihädässä ja alas toitoi välistä, mutta kemiallista sodankäyntiä on tallessa. Niitä saa myös KIRJASTOSTA!!!!!!


      • ilekoo
        jiikuu kirjoitti:

        ...on sen verran pitkä ettei taida toista mahtua
        samale levylle,mutta sen jos voisit polttaa
        jotenkin että se toimii minullakin cd- tai dvdsoittimissa. siinä tapauksessa ,että homma saat
        taa onnistua voitko pirauttaa 050-360 2609

        löytyykö netistä knalli ja sateenvarjo jaksoja, jostakin ylen sivulta olen lukenut että yksi löytyy, mutten ole löytänyt


      • Knallipää
        kratti kirjoitti:

        Helovirran korvasi Erkki Nousiainen ja samalla muutettiin Hamilton-Jones Lennox-Browniksi. Uusimmissa jaksoissa ei ole mukana myöskään Yrjö Järvistä.

        Ei uudet jakso ole pelkkä epäilys. Tieto perustuu tähän:
        http://chat.yle.fi/yleradio1/keskustelu/viewtopic.php?p=8966#8966

        Heikki Nousiainen tuli Helovirran paikalle.


      • agentti-kotka
        kratti kirjoitti:

        Helovirran korvasi Erkki Nousiainen ja samalla muutettiin Hamilton-Jones Lennox-Browniksi. Uusimmissa jaksoissa ei ole mukana myöskään Yrjö Järvistä.

        Ei uudet jakso ole pelkkä epäilys. Tieto perustuu tähän:
        http://chat.yle.fi/yleradio1/keskustelu/viewtopic.php?p=8966#8966

        oon kuunnellu knalli ja sateenvarjoo jo 3 vuotta knalli ja sateenvarjo on paras minkä tiiän se lamm on paras ja vitsikkäin


      • lamm
        ilekoo kirjoitti:

        löytyykö netistä knalli ja sateenvarjo jaksoja, jostakin ylen sivulta olen lukenut että yksi löytyy, mutten ole löytänyt

        piratebayn sivuilta löytyy ja sieltä voi ne imuttaa dvd levylle. hyvin toimii ja kaikki jaksot löytyy, kuten myös linnunradan käsikirjat.


    • Annie

      Omistan itse tällä hetkellä 102 knalli ja sateenvarjo jaksoa. Äänen laatu ei kaikissa ole mikään kehuttava... mutta kullä niistä suunnilleen selvää saa. Kaikki löytyvät kasetteina, raitoina ja mp3 muodossa... vaihtareita otetaan tietty kans vastaan :D

      • Annie

        vielä tuossa ois muuten n. 15-20 knalli ja sateenvarjo jaksoa kasetteina, mutta pitäis vaan laittaa ne mp3 muotoon.. eli yhteensä joku 120 kpl. löytyy.


      • Knallifani
        Annie kirjoitti:

        vielä tuossa ois muuten n. 15-20 knalli ja sateenvarjo jaksoa kasetteina, mutta pitäis vaan laittaa ne mp3 muotoon.. eli yhteensä joku 120 kpl. löytyy.

        Mä olen pikkupoikana osannut kuulemma neljä jaksoa ulkoa ja ollut ylen jossain ohjelmassa aiheesta haastateltavanakin. Ja taisi olla katsolehdessäkin oikein juttu heti Matti Nykäsen mäkihyppyvoittouutisen vieressä.

        Eli nyt olis retrohinku ja pitäisi saada mahdollisimman paljon knallia vaikka mp-kolmosina. Mulla on ihan muutama jakso vanhoilla venyneillä C-kaseteilla... Voisin maksaa mediasta ja vaivastakin jos vaikka sais burnattuna...


      • Annie
        Knallifani kirjoitti:

        Mä olen pikkupoikana osannut kuulemma neljä jaksoa ulkoa ja ollut ylen jossain ohjelmassa aiheesta haastateltavanakin. Ja taisi olla katsolehdessäkin oikein juttu heti Matti Nykäsen mäkihyppyvoittouutisen vieressä.

        Eli nyt olis retrohinku ja pitäisi saada mahdollisimman paljon knallia vaikka mp-kolmosina. Mulla on ihan muutama jakso vanhoilla venyneillä C-kaseteilla... Voisin maksaa mediasta ja vaivastakin jos vaikka sais burnattuna...

        Kaikki on nyt siirretty mp3 muotoon ja niitä löytyi 125 kpl. Haluaisin kuitenkin painottaa että ne eivät ole huippu kunnossa (vanhoilta kaseteilta nauhoitettuja). Laita sähköposti osoitteesi niin jutellaan niiden välityksellä lisää.


      • Knallifani
        Annie kirjoitti:

        Kaikki on nyt siirretty mp3 muotoon ja niitä löytyi 125 kpl. Haluaisin kuitenkin painottaa että ne eivät ole huippu kunnossa (vanhoilta kaseteilta nauhoitettuja). Laita sähköposti osoitteesi niin jutellaan niiden välityksellä lisää.

        [email protected]


      • Viliantero
        Annie kirjoitti:

        Kaikki on nyt siirretty mp3 muotoon ja niitä löytyi 125 kpl. Haluaisin kuitenkin painottaa että ne eivät ole huippu kunnossa (vanhoilta kaseteilta nauhoitettuja). Laita sähköposti osoitteesi niin jutellaan niiden välityksellä lisää.

        Heips. Löysin sattumalta tälle sivulle ja kiinnostuin aiheesta kun olen noita knalleja koittanut saada haalituksi kasaan. Vuosien varrella olen niitä kuunnellu ja nauhoitellu mutta useita puuttuu. Olisiko mahdollista saada mp3 muodossa sarja täyteen


      • Timo Kuusisto

        Latasin kokeeksi alkuperäisiä brittikuunnelmia eMule:sta, innostuksissani kaikki mitä löysin. Kun olin pari minuuttia kuunnellut ensimmäisenä valmistunutta jaksoa totesin että jaaha, kiitos mutta ei kiitos. Yleisön naurua joka välissä!


      • knalli ja sateenvarjo fani

        Omistan kaikki muut kuunnelmat paitsi 2005: ilmestyneet: Kukkona tunkiolla, Sorrettujen ystävä, Talvinen tarina, Myttystä allikkoon, Riita poikki, Siivekkäät Ystävämme sekä 2006 ilmestyneet: Hei me lennetään, Terveenä töihin, Helunan tähtihetki ja Outo vieras. Jos joltain löytyisi puuttuvat, niin minulta saa vastineeksi toisen mokoman. Kaikki minulla olevat löytyvät sekä wav ja mp3 muodossa ja ensimmäiset 156 kuunelmaa vielä kasetteina.


      • agentti-kotka
        Annie kirjoitti:

        vielä tuossa ois muuten n. 15-20 knalli ja sateenvarjo jaksoa kasetteina, mutta pitäis vaan laittaa ne mp3 muotoon.. eli yhteensä joku 120 kpl. löytyy.

        kuka tietää knalli ja sateenvarjosta


      • JK84
        knalli ja sateenvarjo fani kirjoitti:

        Omistan kaikki muut kuunnelmat paitsi 2005: ilmestyneet: Kukkona tunkiolla, Sorrettujen ystävä, Talvinen tarina, Myttystä allikkoon, Riita poikki, Siivekkäät Ystävämme sekä 2006 ilmestyneet: Hei me lennetään, Terveenä töihin, Helunan tähtihetki ja Outo vieras. Jos joltain löytyisi puuttuvat, niin minulta saa vastineeksi toisen mokoman. Kaikki minulla olevat löytyvät sekä wav ja mp3 muodossa ja ensimmäiset 156 kuunelmaa vielä kasetteina.

        Minulta löytyy nuo kaikki mainitsemasi jaksot. Jos mahdollista, niin haluaisin vastineeksi jaksot 1-10, koska olen nauhoittanut ne joskus radiosta ja äänenlaatu ei niissä ole mikään kovin kehuttava. Ilmoitapa sähköpostiosoitteesi, niin jatketaan keskustelua aiheesta


      • knalli ja sateenvarjo fani
        JK84 kirjoitti:

        Minulta löytyy nuo kaikki mainitsemasi jaksot. Jos mahdollista, niin haluaisin vastineeksi jaksot 1-10, koska olen nauhoittanut ne joskus radiosta ja äänenlaatu ei niissä ole mikään kovin kehuttava. Ilmoitapa sähköpostiosoitteesi, niin jatketaan keskustelua aiheesta

        Moro!

        Tässä osoitteeni.


      • knallifani
        JK84 kirjoitti:

        Minulta löytyy nuo kaikki mainitsemasi jaksot. Jos mahdollista, niin haluaisin vastineeksi jaksot 1-10, koska olen nauhoittanut ne joskus radiosta ja äänenlaatu ei niissä ole mikään kovin kehuttava. Ilmoitapa sähköpostiosoitteesi, niin jatketaan keskustelua aiheesta

        Moro!

        Tässä uusi yritys kirjautumisen jälkeen.


      • JK84
        knallifani kirjoitti:

        Moro!

        Tässä uusi yritys kirjautumisen jälkeen.

        Sähköpostiosoitettasi ei näy vieläkään. Yrittäisitkö uudestaan?


      • knallifani
        JK84 kirjoitti:

        Sähköpostiosoitettasi ei näy vieläkään. Yrittäisitkö uudestaan?

        [email protected]


      • ekoisti
        agentti-kotka kirjoitti:

        kuka tietää knalli ja sateenvarjosta

        Hei

        Minulla on 170 jaksoa aikajärjestykssä alkaen vuodesta 1979. Ne on MP3-formaatissa 8 GB:n muistitikulla. Voisin myydä tikun. Kiinnostaako?


    • Lamm

      sairaan myöhässä vastaan kun en tätä foorumia pahemmin lue mutta kyllähän noi löytyis. mitä kaipaat?

      • JIIKUU

        ...PITÄS AINAKII SAAHA


      • Lamm
        JIIKUU kirjoitti:

        ...PITÄS AINAKII SAAHA

        Ota yhteyttä s-osoitteesi ja nimesi muodossa niin eiköhän asia järjesty !

        Osoite on [email protected]


      • jiikuu
        Lamm kirjoitti:

        Ota yhteyttä s-osoitteesi ja nimesi muodossa niin eiköhän asia järjesty !

        Osoite on [email protected]

        jos ei meikäläisen osoitteeseen saa yhteyttä(seki
        on yleensä mahdollista) nii pirautatko 050-3602609


    • jon2.k

      Mä nauhotan joka lauantai knalli ja sateenvarjon, nytkin olen odottamassa nauhotuksen alkua. Sieltä tulee jakso ¨super pulionki¨
      mulla on kaikki cd.t ja 47 nauhaa..
      joitakin on jäänyt välistä..

    • MrLam

      Haes vaikka MuLella- ;)

      • Mai2

        juu-u


      • herra yli herra
        Mai2 kirjoitti:

        juu-u

        knallit teillä on housuissanne ja sateenvarjot ******** --..--


      • Mai2
        herra yli herra kirjoitti:

        knallit teillä on housuissanne ja sateenvarjot ******** --..--

        .... :P


      • JK84
        Mai2 kirjoitti:

        .... :P

        Kaikkia faneja varmasti ilahduttaa tieto, että tulossa on neljä uutta Knallijaksoa. Ensimmäinen niistä kuullaan 6.1.2007. Tässä linkki Ylen sivulle, jolta löytyy jaksojen nimet, lähetysajat ja lyhyet kuvaukset siitä, mitä jaksoissa tapahtuu:

        http://www.yleradio1.fi/teatteri/id8775.shtml


    • ViPuEnator

      Mitä knalli ja sateenvarjo -jaksoja sinulla on?

      Minulla on itsellä kaikki knallit, mutta en oo yhtään itse nauhoittanu, vaan oon saanu ne kaverilta.

      • JK84

        Minultakin löytyy kaikki 166 Knalli-jaksoa, mutta niistä 12 ensimmäistä ovat hiukan huonolaatuisia. Tulikin tässä mieleeni, että olisiko mahdollista saada sinulta noiden tilalle hyvälaatuiset jaksot? (Edellyttäen tietenkin, että omistamissasi jaksoissa ei kuulu mitään ylimääräisiä ääniä, kuten suhinaa tai rätinää yms).


      • ViPuEnator
        JK84 kirjoitti:

        Minultakin löytyy kaikki 166 Knalli-jaksoa, mutta niistä 12 ensimmäistä ovat hiukan huonolaatuisia. Tulikin tässä mieleeni, että olisiko mahdollista saada sinulta noiden tilalle hyvälaatuiset jaksot? (Edellyttäen tietenkin, että omistamissasi jaksoissa ei kuulu mitään ylimääräisiä ääniä, kuten suhinaa tai rätinää yms).

        Minulla on kaikki Knallit DVD-levyllä MP3 -tiedostoina. Jos haluat niin, lähetä yhteystiedot, niin voin lähettää Knallit sinulle.


      • JK84
        ViPuEnator kirjoitti:

        Minulla on kaikki Knallit DVD-levyllä MP3 -tiedostoina. Jos haluat niin, lähetä yhteystiedot, niin voin lähettää Knallit sinulle.

        Hyvä homma! Jos ilmoitat sähköpostiosoitteesi, niin lähetän sinulle sitten yhteystietoni.


      • ViPuEnator
        JK84 kirjoitti:

        Hyvä homma! Jos ilmoitat sähköpostiosoitteesi, niin lähetän sinulle sitten yhteystietoni.

        Sähköposti osoitteeni on: [email protected]


      • Nimetön

        Olen suuri Knalli ja Sateenvarjo -fani. Puuttuu aika paljon jaksoja. Onko kenelläkään kaikki ja myytävänä ja missä muodossa?


      • Nimetön
        ViPuEnator kirjoitti:

        Minulla on kaikki Knallit DVD-levyllä MP3 -tiedostoina. Jos haluat niin, lähetä yhteystiedot, niin voin lähettää Knallit sinulle.

        Ostan knalli ja sateenvarjo -kuunnelmia.
        Missä muodossa löytyy ja paljon hintaa>?


      • ksfan
        Nimetön kirjoitti:

        Olen suuri Knalli ja Sateenvarjo -fani. Puuttuu aika paljon jaksoja. Onko kenelläkään kaikki ja myytävänä ja missä muodossa?

        Mulla on kaikki Knallit ja Sateenvarjot (170 jaksoa) DVD:nä MP3-muodossa...kyllähän minä mielelläni kuuntelunautintoja jaan...


      • Knalliholisti
        ksfan kirjoitti:

        Mulla on kaikki Knallit ja Sateenvarjot (170 jaksoa) DVD:nä MP3-muodossa...kyllähän minä mielelläni kuuntelunautintoja jaan...

        Olisiko mahdollista saada sinulta jaksot 1 - 10? Itselläni on noista niin huonolaatuiset versiot, että olisi kiva saada kunnolliset tilalle.


      • Keegan
        Nimetön kirjoitti:

        Olen suuri Knalli ja Sateenvarjo -fani. Puuttuu aika paljon jaksoja. Onko kenelläkään kaikki ja myytävänä ja missä muodossa?

        Minulla on kaikki (1-170) Knalli ja Sateenvarjo -jaksot Mp3-muodossa CDllä.

        Ota yhteyttä: [email protected]


      • ViPuEnator
        ViPuEnator kirjoitti:

        Minulla on kaikki Knallit DVD-levyllä MP3 -tiedostoina. Jos haluat niin, lähetä yhteystiedot, niin voin lähettää Knallit sinulle.

        Minulta tosiaan löytyy kaikki Knallit, mutta en ala mielellään CD/DVD-levyillä lähettämään, vaan mielummin käytän sähköistä tiedon siirtoa, eli Skype tai Mese ja eniten käytän ensimmäisenä mainittua.


      • JK84

        kaikki 170 Knalli-jaksoa löytyy. Minäkään en kyllä niitä alunperin itse nauhoittanut, vaan sain ensimmäiset 138 jaksoa yhdeltä tutulta. Myöhemmin olen sitten P2P-ohjelmalla ja viime syyskuusta lähtien YLE Areenasta haalinut kokoon puuttuvat jaksot ja korvannut jo omistamani huonolaatuiset jaksot Areenasta otetuilla. Aion kyllä ottaa kaikki jaksot talteen Areenasta sitä mukaa kuin niitä sinne ilmestyy, jotta Knalli-kokoelmastani tulisi täydellinen, koska mikään muu ei ehdottomasti tule kysymykseenkään! :)


      • ah
        ViPuEnator kirjoitti:

        Minulla on kaikki Knallit DVD-levyllä MP3 -tiedostoina. Jos haluat niin, lähetä yhteystiedot, niin voin lähettää Knallit sinulle.

        Terve,
        Minulla olisi 12 v näkövammainen tyttö joka haluaisi kuunnella Knalleja ja sateenvarjoja. Onko sinulla vielä niitä tallessa, jos voisit lähettää tms.?
        email: [email protected]


    • Mai2

      Edward Taylor on jälleen kirjoittanut Radioteatterille myös neljä uutta jaksoa. Ne kuullaan näillä näkymin vuoden 2008 alussa.

      • Mildred Murphin

      • JK84
        Mildred Murphin kirjoitti:

        Knalleja voi kuunnella http://areena.yle.fi/hae?pid=167702 YLE areenalla

        Voisiko joku, joka on hankkinut Yle Shopista nuo kaikki Knalli-CD:t, laittaa tässä alla luettelemani jaksot MP3-tiedostoina nettiin saataville? Olisi nimittäin aivan pakko saada jostain hyvälaatuiset versiot, koska itse radiosta nauhoittamissani kuuluu ärsyttävää suhinaa ja napsahtelua.

        Tässä lista haluamistani jaksoista:
        Päävoitto
        Hyvin menee
        Kruununjalokivet varmoissa käsissä
        Mikä taulu
        Sitruunoita
        Soittakaa enemmän
        Rooli näytelmässä
        Työryhmä, pelastakaa maanviljelys
        Pariisin kokous

        Siirtotapana voisi käyttää esim. SendSpace (www.sendspace.com)- tai YourSendIt (www.yoursendit.com)-tiedostonsiirtopalvelua. On myös mahdollista käyttää tiedostojen siirtoon tarkoitettua HTTP-palvelinta, jolloin ne siirtyvät suoraan minun koneelleni.


      • agentti-kotka

        oon aina kuunnellu yle areenassa kaikki knalli ja sateenvarjo jaksot jipii


      • agentti-kotka

        kuka on kuunnellu ensimmäisen knalli ja sateenvarjon mä olen


      • knalli ja sateenvarjo
        agentti-kotka kirjoitti:

        oon aina kuunnellu yle areenassa kaikki knalli ja sateenvarjo jaksot jipii

        vautsi ookko kuunnellu kaikki miten


      • keegan
        JK84 kirjoitti:

        Voisiko joku, joka on hankkinut Yle Shopista nuo kaikki Knalli-CD:t, laittaa tässä alla luettelemani jaksot MP3-tiedostoina nettiin saataville? Olisi nimittäin aivan pakko saada jostain hyvälaatuiset versiot, koska itse radiosta nauhoittamissani kuuluu ärsyttävää suhinaa ja napsahtelua.

        Tässä lista haluamistani jaksoista:
        Päävoitto
        Hyvin menee
        Kruununjalokivet varmoissa käsissä
        Mikä taulu
        Sitruunoita
        Soittakaa enemmän
        Rooli näytelmässä
        Työryhmä, pelastakaa maanviljelys
        Pariisin kokous

        Siirtotapana voisi käyttää esim. SendSpace (www.sendspace.com)- tai YourSendIt (www.yoursendit.com)-tiedostonsiirtopalvelua. On myös mahdollista käyttää tiedostojen siirtoon tarkoitettua HTTP-palvelinta, jolloin ne siirtyvät suoraan minun koneelleni.

        Multa löytyy kaikki Knallit, Mp3 -muodossa; äänenlaatu hyvä.

        Lisätietoja voi kysellä:

        [email protected]


    • agentti-kotka

      oon kuunnellu knalli ja sateenvarjoo jo monta vuotta en osaa silti nauhoittaa mitään oon knalli ja sateenvarjon suuri ihailija

    • Richard Lamm

      Omalla koneellani on 120 knallia aikajärjestyksessä(hyvä laatuisia), voisiko joku lähettä puuttuvat knallit???

      • keegan

        Mulla on kaikki Knallit (1-170). Hyväkuntoisia Mp3-formaatissa.


      • JK84

        Olisiko mahdollista saada sinulta jaksot 1-10? Sain kyllä äskettäin nuo yhdeltä tutultani, mutta ne olivat valitettavasti huonolaatuisia, joten tarvitsisin tilalle kunnolliset. Ilmoittaisitko sähköpostiosoitteesi, jos homma onnistuu, niin jatketaan keskustelua aiheesta.


      • Richard Lamm
        JK84 kirjoitti:

        Olisiko mahdollista saada sinulta jaksot 1-10? Sain kyllä äskettäin nuo yhdeltä tutultani, mutta ne olivat valitettavasti huonolaatuisia, joten tarvitsisin tilalle kunnolliset. Ilmoittaisitko sähköpostiosoitteesi, jos homma onnistuu, niin jatketaan keskustelua aiheesta.

        Tästä osoitteesta löytyy Knallin ja Sateenvarjon 1-10 hyvä laatuisina.([email protected])
        keegan saisiko ne 50 puuttuvaa knallia? S-posti edellä mainittuun osoitteeseen...


      • ersavola
        Richard Lamm kirjoitti:

        Tästä osoitteesta löytyy Knallin ja Sateenvarjon 1-10 hyvä laatuisina.([email protected])
        keegan saisiko ne 50 puuttuvaa knallia? S-posti edellä mainittuun osoitteeseen...

        Yle lähettää nykyisin kuunnelmat kahteen kertaan (Lauantaina ja Tiistaina) Sekä nämä ovat myös nykyään saatavina Radiosoittimesta (näkyi olevan viisi viimeistä) Joku vuosi sitten asiaa tiedustelellessani vastattiin, että ei näitä voi saada muuten kuin kuuntelemalla, asiat ovat näköjään muuttuneet. No kaikki 170 on jo kyllä koossa, joten ei asialla ole minulle merkitystä.


      • lamm
        ersavola kirjoitti:

        Yle lähettää nykyisin kuunnelmat kahteen kertaan (Lauantaina ja Tiistaina) Sekä nämä ovat myös nykyään saatavina Radiosoittimesta (näkyi olevan viisi viimeistä) Joku vuosi sitten asiaa tiedustelellessani vastattiin, että ei näitä voi saada muuten kuin kuuntelemalla, asiat ovat näköjään muuttuneet. No kaikki 170 on jo kyllä koossa, joten ei asialla ole minulle merkitystä.

        oon kuullut että vuonna 2011 knalli ja sateenvarjoon tulee semmonen jakso kuin:lamm menee pois:


      • JK84
        lamm kirjoitti:

        oon kuullut että vuonna 2011 knalli ja sateenvarjoon tulee semmonen jakso kuin:lamm menee pois:

        Ihanko totta? Mistä oikein kuulit tuon? Tiedätkö siitä mitään muuta? Eikö uusia jaksoja tule enempää kuin tuo yksi? Onko tosiaan niin, että vuotta 2011 ennen ei tule uusia jaksoja?


      • lamm
        JK84 kirjoitti:

        Ihanko totta? Mistä oikein kuulit tuon? Tiedätkö siitä mitään muuta? Eikö uusia jaksoja tule enempää kuin tuo yksi? Onko tosiaan niin, että vuotta 2011 ennen ei tule uusia jaksoja?

        tiiän vain että siinä on kuulemma uus lamm en muuta mutta kuulin tuon ku katoin yle areena sivuilta


      • JK84
        lamm kirjoitti:

        tiiän vain että siinä on kuulemma uus lamm en muuta mutta kuulin tuon ku katoin yle areena sivuilta

        Mikä oli se tarkka osoite, josta tuon tiedon löysit? Vai löytyykö se Areenasta jollain hakusanalla?


      • lamm
        JK84 kirjoitti:

        Mikä oli se tarkka osoite, josta tuon tiedon löysit? Vai löytyykö se Areenasta jollain hakusanalla?

        mä löysin sen ku menin yle areena sivuille ja sieltä knalli ja sateenvarjo niin mä ainaki löysin sen sillain


      • JK84
        lamm kirjoitti:

        mä löysin sen ku menin yle areena sivuille ja sieltä knalli ja sateenvarjo niin mä ainaki löysin sen sillain

        En kyllä löydä YLE Areenan Knalli ja sateenvarjo -sivulta mitään mainintaa siitä uudesta jaksosta. Kävin tuolla:
        http://areena.yle.fi/hae?cid=164550&pid=167702

        Eikä tuoltakaan löydy mitään:
        http://www.yleradio1.fi/teatteri/id449.shtml

        Onkohan se tieto sitten jostain syystä poistettu sinun käyntisi jälkeen? Voisitko käydä katsomassa, että löydätkö sinä siitä mistään mitään mainintaa?


      • lamm
        JK84 kirjoitti:

        En kyllä löydä YLE Areenan Knalli ja sateenvarjo -sivulta mitään mainintaa siitä uudesta jaksosta. Kävin tuolla:
        http://areena.yle.fi/hae?cid=164550&pid=167702

        Eikä tuoltakaan löydy mitään:
        http://www.yleradio1.fi/teatteri/id449.shtml

        Onkohan se tieto sitten jostain syystä poistettu sinun käyntisi jälkeen? Voisitko käydä katsomassa, että löydätkö sinä siitä mistään mitään mainintaa?

        nyt mäkään en löyä sitä????????? yhyyy!


      • JK84
        lamm kirjoitti:

        nyt mäkään en löyä sitä????????? yhyyy!

        No, sepäs sattui... Minä kyllä vähän epäilen, että mahtoikohan siellä edes olla mitään mainintaa mistään uudesta jaksosta. Tuntuu nimittäin aika oudolta, että se tieto olisi yhtäkkiä poistettu. Jos uusi jakso olisi todella tulossa, niin varmasti sitä koskeva ilmoitus olisi edelleenkin Radio 1:n tai Areenan sivuilla.


    • Sepesese

      Kanlli ja sateenvarjon kaikki jaksot löytyvät pääkaupunki seudun kirjastossa.

      • Norsun kaveri

        Ei kirjastoista voi saada kaikkia jaksoja, koska läheskään kaikkia jaksoja ei ole tuotettu cd:nä.

        Tuolta voi lukea jaksokuvauksia ja äänestää omaa suosikkijaksoaan: www.knallijasateenvarjo.pikkupaprika.com

        Ps. Norsut on kivoja.


    • lamm

      piratebayn sivuilta löytyy ja sieltä voi ne imuttaa dvd levylle. hyvin toimii ja kaikki jaksot löytyy, kuten myös linnunradan käsikirjat.

    • da

      multa puuttuu 37 jakso

      • K&S

        mulla kaikki 170 aika järjestyksessä!!!!


      • v-i-h-d-o-i-n
        K&S kirjoitti:

        mulla kaikki 170 aika järjestyksessä!!!!

        nythän näitä näkyy olevan kaupan aitoina CD-versioinakin kaupoissa. Ainakin Anttilassa olen nähnyt. Ikifanille mannaa! :D


      • hintatieto
        v-i-h-d-o-i-n kirjoitti:

        nythän näitä näkyy olevan kaupan aitoina CD-versioinakin kaupoissa. Ainakin Anttilassa olen nähnyt. Ikifanille mannaa! :D

        minkä hintasia, muistatko?


      • v-i-h-d-o-i-n
        hintatieto kirjoitti:

        minkä hintasia, muistatko?

        taitaa olla 12,90 sisältäen kaksi kuunnelmaa. Tai neljä(?)


      • en tiedä

      • ei piratismille

      • ei vaikuta
        ei piratismille kirjoitti:

        nuo piratebayt ja vastaavat tappavat luovan työn.

        kuunnelta on tehty ennen koko intternettiä, joten ei siihen vaikuta.


    • vinku-vilkkins
    • Knalli fani

      Löytyy kaikki 170 jaksoo. Osa radiosta nauhotettu ja nyttemmin mp3 käännetty ja osa suoraan striimattu nettiradiosta.

    • Knalliiii

      YouTubesta löytyy hyvä valikoima Knalli ja Sateenvarjo -jaksoja

      • jiikuu

        aijaa, mkstä?

        Yle estiiää jakson 9.9.2016 , jännää


    • lkjsffldsjlfsj

      Nyt Knalli ja sateenvarjo-kuunnelmat on kuunneltavissa yle Areenalla. Ei kaikki kerrallaan, vaan läjittäin.

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1575
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1331
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1267
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1248
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1243
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1224
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe