Snap-store on olemassa, mutta ei aukea kuvakkeesta ja päätteeltä jotenkuten. Ubuntu softwaressa sama ongelma. Päätteeltä tarkistanut ja kyllä ovat uusimmat. Esim. pelit eivät aukea ja oikeastaan ei mikään muukaan. Pitäisikö poistaa. Edellinen 18.04 sentään toimi.
sovellukset 20.04lts
4
192
Vastaukset
- Anonyymi
Snapia ei voi suositella mihinkään. Ihmetyttää miksi niitä on ollenkaan tarjolla pakettivarastossa. (joku hyötyy niistä?) Niiden vakaus, ylläpito ja kontrollointi muutenkin on vähän sitä sun tätä.Käytä mieluimmin oikeita Canonical sovelluksia. ne on aina turvallisempia ja toimivampia. Itse olen heivannut kaikki snapit sinne ns. nevadaan.
- Anonyymi
Canonicalin sivullahan nimenomaan on snap asennus ja poisto-ohjeet. Jotakin vääntöä tässä nyt on, mutta niinpä katosivat sovellukset 18.04.n tilalle ladattua 20.04lts, kuten pelit jne. Ubuntu softwaressako sovellukset pitäisi olla, mutta kun eivät avaudu kuten aiemmassa 18.04.ssä, joka on olemassa uusin versio.
- Anonyymi
Minä olen samaa mieltä, itse en snappia huolisi jos samasta sovelluksesta on myös deb-paketti!
- Anonyymi
Tuohan viittaa yhteysongelmiin. Aluksi testaa avautuuko esim. https://www.xvideos.com/
Sitten jos ei, niin tarkasta nettiyhteys.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata431491Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981375Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l3091329- 1091135
- 191091
- 681083
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva171047- 711022
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f177902Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju18841