Snap-store on olemassa, mutta ei aukea kuvakkeesta ja päätteeltä jotenkuten. Ubuntu softwaressa sama ongelma. Päätteeltä tarkistanut ja kyllä ovat uusimmat. Esim. pelit eivät aukea ja oikeastaan ei mikään muukaan. Pitäisikö poistaa. Edellinen 18.04 sentään toimi.
sovellukset 20.04lts
4
216
Vastaukset
- Anonyymi
Snapia ei voi suositella mihinkään. Ihmetyttää miksi niitä on ollenkaan tarjolla pakettivarastossa. (joku hyötyy niistä?) Niiden vakaus, ylläpito ja kontrollointi muutenkin on vähän sitä sun tätä.Käytä mieluimmin oikeita Canonical sovelluksia. ne on aina turvallisempia ja toimivampia. Itse olen heivannut kaikki snapit sinne ns. nevadaan.
- Anonyymi
Canonicalin sivullahan nimenomaan on snap asennus ja poisto-ohjeet. Jotakin vääntöä tässä nyt on, mutta niinpä katosivat sovellukset 18.04.n tilalle ladattua 20.04lts, kuten pelit jne. Ubuntu softwaressako sovellukset pitäisi olla, mutta kun eivät avaudu kuten aiemmassa 18.04.ssä, joka on olemassa uusin versio.
- Anonyymi
Minä olen samaa mieltä, itse en snappia huolisi jos samasta sovelluksesta on myös deb-paketti!
- Anonyymi
Tuohan viittaa yhteysongelmiin. Aluksi testaa avautuuko esim. https://www.xvideos.com/
Sitten jos ei, niin tarkasta nettiyhteys.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1216922Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243797- 1862615
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2862500Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1962121Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.101956Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.3001820Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.1351411- 721336
Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.271305