tosiaan oon 12v tyttö ja säästän tosiaan 1500€, mulla on jo 110€ joten tarvitsen enään 1390€. Säästän koiranpentuun sillä ostetaan mun äitin kanssa koira kunhan kerään itse rahat siihen eli äiti on siis 100% mukana tässä koirassa!
Äiti siis maksaa koiran tulevat kulut vakuutukset, ruuat ymm.
nyt kysynkin että miten voisin tienata rahaa?
Asun siis mun äitin kanssa ja äiti lupasi että saan kotitöistä rahaa aina hieman.
Mun kaikki sukulaiset asuu 300km päässä ja naapureiltakaan en voi oikein kysyä pieniä töitä.
Mun synttärit on vasta tammikuussa ja haluaisin kerätä summan mahdollisimman pian. Otan kaikki vastaukset ilosylin vastaan ja kiitos jo etukäteen jos vastaat<3
miten saisin rahaa?
3
63
Vastaukset
- Anonyymi
Jotakin myynti työtä, vaikka kukkia torilla, leivot mustkka piiroita, riisi. Puolukoita keräät ja myyt. Käyt siivoamassa naapurin mummoja auttamassa. Onha niitä töitä, liikaakin. Lasten likkana naapureilla! Laitat ilmoitusia kauppojen ilmoitustaululle ja nettiin ja soitat kyselet.
Osta halvempi koira, pyydät ilmaiseksi ja kyllähän tinkiäkin voi.- Anonyymi
Mitään luettelemaasi ei nykypäivänä 12-vuotiaan anneta tehdä. Lukuunottamatta hömppien mummojen viilaamista linssiin, mutta siinäkin saisi vähintään lapsen äiti miettiä, onko se oikein.
Sehän onkin oikein loistoidea ehdottaa 12-vuotiaalle halvempaa koiraa! Sellaista ei ole kuin tehdaspennuissa, joten ole mieluummin hiljaa kuin neuvot jotain, mitä ei todellakaan pidä mennä neuvomaan.
Aloittaja:
Jos äitisi antaa rahaa kotitöistä, niin äitisihän siinä pennun oikeasti maksaa etkä sinä itse, vaikka kuinka olette niin näennäisesti sopineet, että sinä maksat. Yritä keskustella etukäteismaksua niin, että äitisi maksaa pennun ja sinä teet seuraavat kaksi vuotta tai muun vastaavan ajan kotitöitä mukisematta ihan ilmaiseksi. Lopputulema on molemmissa ihan sama.
- Anonyymi
Onko joku tietty rotu, josta haaveilet? Sillä äitisi on mukana jutussa, voisitte miettiä olisiko sijoituskoira hyvä ajatus tai hyvätapainen aikuinen kodinvaihtaja. Pennun kasvattaminen on usein haaveen tasolla parhaimmillaan, todellisuudessa ajoittain rankkaakin aikaa.
Pystyisitkö ilmoittaa ottaa koiria hoitoon/ käyttää lenkillä? Tai jotain muita lemmikkejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1065520Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453683Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503245Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4532568Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2611610- 871356
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131309Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321283- 771248
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1501192