Paimioon. Paimiossa on kai/kki: valmennus, taustat, ja jatkossa vielä suunnistushalli, ensin kuitenkin suunnistus- putki. Kerroin muillekin tytöile. Häpeä Sinä!
Kun olin nuori urheilija niin minua houkuteltiin
5
87
Vastaukset
- Anonyymi
Paimionpitäisikin olla pikkuisen parempi, kun olen jostain lukenut.
- Anonyymi
Siis kenen tässä hävetä pitäisi ?
- Anonyymi
Aloittaja on oikeassa. Paimiossa on herra/rouvakerho, joka ei kanna mistään vastuuta. Ehkä vastuuttominta oli tuo laajalle ("puoli salaisesti") levinnyt suunnistushalli, josta tälläkin palstalla silloin tällöin on nähty kommentteja. Vastuulliset ovat tietysti mykkiä.
- Anonyymi
Tämäkin aloitus lienee Trolli? Kyllä, Paimiossa olemme me kaikki tehneet hyvää työtä, kaikilla on hyvä ja turvalinen olo. Paimio on turvallinen, ja suorastaan yrittäjäy stävällinen paikkakunta.Näin on, ja tulee olemaan. P.S. Kuulin itsekin huhuja tuosta suunnistushallista, mutta siihen täytyisi löytyä aidosti joku vetäjä. Tyhjiä halleja paikkakunnalta tosiaankin löytyy ja uskon, että teatteri- ja muu taideporukka saataaisin mukaan "talkoisiin". Paimio takaisin!
- Anonyymi
Tarkoitatteko kenties juorukerhoa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1742047
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,851489Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821414Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta121172Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita401066Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!210993- 42908
- 96854
- 85815
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49775