Hyvällä ystävälläni Karilla on ongelma . Hän ei ole ollut omien lastensa kanssa enää moneen vuoteen ja hän kokee olevansa uhri ja syyttää asiasta ex-puolisonsa katkeruutta ja lastenvalvojia. Olen monesti kysynyt häneltä, kuinka jonkun sivullisen katkeruus voi olla muka syynä, ettei vanhempi hakua tavata omia lapsiaan. En juurikaan käsitä hänen perusteluitaan ja epäilen, että hän vain tarkoitushakuisestl yrittää langettaa omasta huonosta omatunnostaan johtuvan pahan olonsa syyn muiden harteille. Olen monesti pyrkinyt ravistelemaan häntä ja esim. kehottanut hankkimaan jo oma elämä. Kuinkahan voisimme auttaa häntä?
Kun vanhempi ei halua tavata lapsiaan!
351
1477
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä hän ei koskaan tajua asiaa ja jotenkin juuttunut katkeruuteensa?
- Anonyymi
Näyttää, ettei äiti ja lastenvalvoja ym viranomaiset koskaan tajua asiaa ja jotenkin juuttunut katkeruuteensa?
- Anonyymi
näyttää, ettei Karilla ole ongelmaa vaan sinulla, ex-puolisolla ja lastenvalvojalla on joku ongelma. varmaan vain haluaa manipuloida muita/ lapsia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
näyttää, ettei Karilla ole ongelmaa vaan sinulla, ex-puolisolla ja lastenvalvojalla on joku ongelma. varmaan vain haluaa manipuloida muita/ lapsia
Jos ketjun avaaja kertoo ystävällään olevan ongelma eli sanonut kokevansa olevansa uhri, niin millä perusteella luulet, ettei hänellä ole ongelmaa? Luulen, että sinulla on sisälukutaito-ongelma?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ketjun avaaja kertoo ystävällään olevan ongelma eli sanonut kokevansa olevansa uhri, niin millä perusteella luulet, ettei hänellä ole ongelmaa? Luulen, että sinulla on sisälukutaito-ongelma?
näyttää, ettei avaajalla/ hänellä ole ongelmaa vaan sinulla,
ex-puolisolla ja lastenvalvojalla on joku ongelma. varmaan vain
haluaa manipuloida muita/ lapsia - Anonyymi
ET OLE HÄNEN YSTÄVÄNSÄ - HÄN EI OLE YSTÄVÄSI!
PAINA SE KALLOOSI! Myös virheellisen
tiedon levittäminen toisesta henkilöstä on rikos. - Anonyymi
äyttää, ettei avaajalla/ hänellä ole ongelmaa vaan sinulla,
ex-puolisolla ja lastenvalvojalla on joku ongelma. varmaan vain
haluaa manipuloida muita/ lapsia - Anonyymi
Annat virheellistä tietoa tuntemattomasta henkilöstä,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antaa virheellistä tietoa tuntemattomasta henkilöstä,
joka ei edes ystävä, kaveri - Anonyymi
Annat virheellistä tietoa tuntemattomasta henkilöstä,
joka ei edes ystäväsi, kaverisi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ET OLE HÄNEN YSTÄVÄNSÄ - HÄN EI OLE YSTÄVÄSI!
PAINA SE KALLOOSI! Myös virheellisen
tiedon levittäminen toisesta henkilöstä on rikos.kenestä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi ettei hänellä oikeasti ole tätä ystävää- ei ole koskaan ollut; täysin keksitty juttu???
- Anonyymi
serkullani Siirimatleenlla on ongelma, hän ei halua olla naimisissa ja haluu eron. Lapset estää mutta Siiri matleena haluu eron. Kysyin siiriltä et misk haluueeron, sanoi että ei jaksa kun naiset jahtaa hänen miestään, ja haluis Siirimatleena haluis muuttaa inariin lasten kanssa kauas pois täältä.
No mie ravistelin Siirimatleenaa ja kehottanut häntä jatkamaan avioliittoo mut hän haluu inariin, siellä kun on kuulemma kaunista. En tiiä miten voin auttaa häntä et jisi tänne.- Anonyymi
näyttää, ettei siirimatleenalla ole ongelmaa vaan sinulla on joku ongelma. varmaan vain haluat manipuloida muita?
- Anonyymi
Nuoret on sellaisia.
- Anonyymi
Et ole kysynyt - ei ole ystäväsi - annat virheellistä tietoa
- Anonyymi
kenestä puhut? sekoitatko hänet johonkin toiseen, esim itseesi?
- Anonyymi
kyllä on vaan säälittävää jos ei isä halua olla lastensa kanssa!..
- Anonyymi
Sutturathan niin vaativat, että joko hän tai lapset. Kyllä isät haluisi olla, muttei uskalla vastustaa sutturoita, muutenjäsivät ilman siivoojaa ja kokia jos tapaisi lapsiaan. Sutturat sanelee mitä mies saa tehdä.
Miettikääpä sitä. Suomessa hajoaa perhietä paljon sutturoiden käskystä, he vievät lsten isät ja naiselta miehen, ja ilakoivat siitä että taas onnistuivat särkemään toisen omaa.
Se onkin tarkoitus hajottaa mahdollisiman monta perhettä vuodessa. Se on heidän elämäntyö. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sutturathan niin vaativat, että joko hän tai lapset. Kyllä isät haluisi olla, muttei uskalla vastustaa sutturoita, muutenjäsivät ilman siivoojaa ja kokia jos tapaisi lapsiaan. Sutturat sanelee mitä mies saa tehdä.
Miettikääpä sitä. Suomessa hajoaa perhietä paljon sutturoiden käskystä, he vievät lsten isät ja naiselta miehen, ja ilakoivat siitä että taas onnistuivat särkemään toisen omaa.
Se onkin tarkoitus hajottaa mahdollisiman monta perhettä vuodessa. Se on heidän elämäntyö.keitä on sutturat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se onkin tarkoitus hajottaa mahdollisiman monta perhettä vuodessa. Se on heidän elämäntyö.häntäheikithän niin vaativat, että joko hän tai lapset. Kyllä äidit haluisi olla, muttei uskalla vastustaa häntähessua, muutenjäsivät ilman autonkorjaajaa ja remppamiestä jos tapaisi lapsiaan. Häntähessut sanelee mitä nainen saa tehdä.
Miettikääpä sitä. Suomessa hajoaa perhietä paljon häntähessujen käskystä, he vievät lsten äidit ja mieheltä vaimon , ja ilakoivat siitä että taas onnistuivat särkemään toisen omaa.
Se onkin tarkoitus hajottaa mahdollisiman monta perhettä vuodessa. Se on heidän elämäntyö. - Anonyymi
kyllä on vaan säälittävää jos ei äiti halua olla lastensa kanssa!..
- Anonyymi
Kyllä on vaan säälittävää, jos äiti ei halua isän olevan lastensa kanssa!..
- Anonyymi
Kyllä on vaan niin säälittävää, kun äiti ei halua lasten olevan oman isänsä- ja isovanhempiensa kanssa.
- Anonyymi
surullistahan tuollainen on. syytellä muita ja kuitenkin itse kärsii eniten. Aina muissa vika.
- Anonyymi
toivottavasti Kari saa asiansa kuntoon. Ei muuten kannata kirjoitella mielipideosastoilla omalla nimellään, jos se sitten alkaa harmittamaan jälkeenpäin.
- Anonyymi
hyvää 14 lapsetonta isänpäivää. Ei kannata kirjoitella omalla nimellään mielipideosastoilla, jos ei halua omaa nimeään muiden tietoon.
- Anonyymi
hyvää 11 lapsetonta isänpäivää. Ei kannata vieraannuttaa lapsiansa isästään- ja suvustaan, jos se sitten alkaa harmittamaan jälkeenpäin? jos ei halua omaa nimeään muiden tietoon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hyvää 11 lapsetonta isänpäivää. Ei kannata vieraannuttaa lapsiansa isästään- ja suvustaan, jos se sitten alkaa harmittamaan jälkeenpäin? jos ei halua omaa nimeään muiden tietoon?
"Isän ja lapsien suhde kunnossa"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Karilla oli yksinäinen isänpäivä.
- Anonyymi
hyvää 11 lapsetonta isänpäivää. Ei kannata vieraannuttaa lapsiaan jos ei halua omaa nimeään muiden tietoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Isän ja lapsien suhde kunnossa"
"äidin ja lapsien suhde kunnossa"
- Anonyymi
hyvää 14 lapsetonta äitiepäivää. Ei kannata vieraannuttaa yhteisiä lapsia isästään- ja suvustaan viranomaismenettelyssä, jos ei halua isän olevan omien lapsiensa kanssa
- Anonyymi
Sinun täytyy varmaan vain ouhua puhua ja puhua hänen kanssaan??
- Anonyymi
Yhteystiedot kenen kanssa puhua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhteystiedot kenen kanssa puhua?
Sinun kaa tietty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun kaa tietty.
Yhteystiedot kenen kanssa puhua? Minun kanssa tietty, muta kenen kanssa puhun- anna henkilön yhteystiedot kenen kanssa puhua????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhteystiedot kenen kanssa puhua? Minun kanssa tietty, muta kenen kanssa puhun- anna henkilön yhteystiedot kenen kanssa puhua????
Mitkä yhteystiedot, tässä olen sen ,kun puhut...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitkä yhteystiedot, tässä olen sen ,kun puhut...
Yhteystiedot kenen kanssa puhua? Minun kanssa tietty, muta kenen kanssa puhun- anna henkilön yhteystiedot kenen kanssa puhua???? Ei täällä voi puhua - täällä kirjoitetaan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhteystiedot kenen kanssa puhua? Minun kanssa tietty, muta kenen kanssa puhun- anna henkilön yhteystiedot kenen kanssa puhua???? Ei täällä voi puhua - täällä kirjoitetaan..
Onko sinulla jokin mielenterveysjuttu päällä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla jokin mielenterveysjuttu päällä?
Yhteystiedot kenen kanssa puhua? Minun kanssa tietty, muta kenen kanssa puhun- anna henkilön yhteystiedot kenen kanssa puhua???? Ei täällä voi puhua - täällä kirjoitetaan.....
- Anonyymi
Äiti ja perhepalvelut ym. viranomaiset kieltäytyy puhumasta
- Anonyymi
Hyvällä ystävälläni Karilla on ongelma . Hän ei ole ollut omien lastensa kanssa enää moneen vuoteen ja hän kokee olevansa uhri ja syyttää asiasta ex-puolisonsa katkeruutta ja lastenvalvojia. Olen monesti kysynyt häneltä, kuinka jonkun sivullisen katkeruus voi olla muka syynä, ettei vanhempi hakua tavata omia lapsiaan. En juurikaan käsitä hänen perusteluitaan ja epäilen, että hän vain tarkoitushakuisestl yrittää langettaa omasta huonosta omatunnostaan johtuvan pahan olonsa syyn muiden harteille. Olen monesti pyrkinyt ravistelemaan häntä ja esim. kehottanut hankkimaan jo oma elämä. Kuinkahan voisimme auttaa häntä?
- Anonyymi
Emme puhu eri henkilöstä - Et tunne, ei ole ystäväsi- minä tunnen hänet, mutta kuka sinä olet? Nimi ja yhteys tieto? wink wink...
- Anonyymi
Hyvällä ystävälläni Karitalla on ongelma . Hän ei ole ollut omien lastensa kanssa enää moneen vuoteen ja hän kokee olevansa uhri ja syyttää asiasta ex-puolisonsa katkeruutta ja lastenvalvojia. Olen monesti kysynyt häneltä, kuinka jonkun sivullisen katkeruus voi olla muka syynä, ettei vanhempi hakua tavata omia lapsiaan. En juurikaan käsitä hänen perusteluitaan ja epäilen, että hän vain tarkoitushakuisestl yrittää langettaa omasta huonosta omatunnostaan johtuvan pahan olonsa syyn muiden harteille. Olen monesti pyrkinyt ravistelemaan häntä ja esim. kehottanut hankkimaan jo oma elämä. Kuinkahan voisimme auttaa häntä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvällä ystävälläni Karitalla on ongelma . Hän ei ole ollut omien lastensa kanssa enää moneen vuoteen ja hän kokee olevansa uhri ja syyttää asiasta ex-puolisonsa katkeruutta ja lastenvalvojia. Olen monesti kysynyt häneltä, kuinka jonkun sivullisen katkeruus voi olla muka syynä, ettei vanhempi hakua tavata omia lapsiaan. En juurikaan käsitä hänen perusteluitaan ja epäilen, että hän vain tarkoitushakuisestl yrittää langettaa omasta huonosta omatunnostaan johtuvan pahan olonsa syyn muiden harteille. Olen monesti pyrkinyt ravistelemaan häntä ja esim. kehottanut hankkimaan jo oma elämä. Kuinkahan voisimme auttaa häntä?
Ei Karilla ole ongelmaa - sinulla, ex-puolisolla ja "lastenvalvojilla, lastensuojelulla" ongelmia.. etkä tunne häntä- et ole myöskään kysynyt häneltä yhtään mitään. Et ole myöskään ravistellut häntä ja esim. kehottanut hankkimaan jo oma elämä. Kuinkahan voisimme auttaa sinua?
- Anonyymi
Ei Karilla ole ongelmaa - sinulla, ex-puolisolla ja "lastenvalvojilla, lastensuojelulla" ongelmia.. etkä tunne häntä- et ole myöskään kysynyt häneltä yhtään mitään. Et ole myöskään ravistellut häntä ja esim. kehottanut hankkimaan jo oma elämä. Kuinkahan voisimme auttaa sinua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emme puhu eri henkilöstä - Et tunne, ei ole ystäväsi- minä tunnen hänet, mutta kuka sinä olet? Nimi ja yhteys tieto? wink wink...
En olekkaan kuka sää olet?
- Anonyymi
Jos Kari ei halua tavata lapsiaan, niin ei kai se hänelle ongelma ole, mutta miksi hän sitten syyttelee muita asiasta?
- Anonyymi
Ainahan helppo syytellä muita omista virheistään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainahan helppo syytellä muita omista virheistään.
Kun äiti ei halua lastensuojelun menettelyssä sän tapaavan/ asuvan, huoltajan lapsiaan - Ainahan helppo syytellä muita omista virheistään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun äiti ei halua lastensuojelun menettelyssä sän tapaavan/ asuvan, huoltajan lapsiaan - Ainahan helppo syytellä muita omista virheistään.
Eipä siinä toisen vanhemman haluamisella merkitystä ole. Molemmilla vanhemmilla on 50/50 päätäntävalta omiin lapsiinsa. lastenvalvojillahan ei ole tuomio- tai määräysvaltaa lapsiin, paitsi kun he järjestämässä lähestymiskieltoa. Jos et halua käyttää omaa päätäntävaltaa omiin lapsiisi, niin älä käytä. Aina kun itket täällä, että joku exä vienyt valtasi tai joku lastenvalvoja muka "päättänyt" ettet muka voisi olla lapsiesi kanssa, niin aina silloin itket vain omaa täydellistä munattomuuttasi. Älä ole lastesi kanssa jos et halua olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä siinä toisen vanhemman haluamisella merkitystä ole. Molemmilla vanhemmilla on 50/50 päätäntävalta omiin lapsiinsa. lastenvalvojillahan ei ole tuomio- tai määräysvaltaa lapsiin, paitsi kun he järjestämässä lähestymiskieltoa. Jos et halua käyttää omaa päätäntävaltaa omiin lapsiisi, niin älä käytä. Aina kun itket täällä, että joku exä vienyt valtasi tai joku lastenvalvoja muka "päättänyt" ettet muka voisi olla lapsiesi kanssa, niin aina silloin itket vain omaa täydellistä munattomuuttasi. Älä ole lastesi kanssa jos et halua olla.
Kukas sää sitte olet ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttää, ettei äiti ja lastenvalvoja ym viranomaiset koskaan tajua asiaa ja jotenkin juuttunut katkeruuteensa? Virheellisen tiedon julkinen levittäminen on rikos.
- Anonyymi
Näyttää, ettei äiti ja lastenvalvoja ym viranomaiset koskaan tajua asiaa ja jotenkin juuttunut katkeruuteensa? Virheellisen tiedon julkinen levittäminen on rikos....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttää, ettei äiti ja lastenvalvoja ym viranomaiset koskaan tajua asiaa ja jotenkin juuttunut katkeruuteensa? Virheellisen tiedon julkinen levittäminen on rikos.
Tavataan käräjillä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tavataan käräjillä...
Koska tavataan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska tavataan...
Minäkin tulen mukaan käräjille nauramaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin tulen mukaan käräjille nauramaan
Koska tavataan...
- Anonyymi
Väärin meni!!!
- Anonyymi
ulko-ovea ei avata lähestymiskiellon vuoksi. Käräjäoikeuden lausunto oli siis totuudenmukainen.
Jos sinulla ei olisi lähestymiskieltoa ja se lausunto olisi perätön, niin voisit olla lapaiesi kanssa.
- Anonyymi
Pystytkö vähän selventämään, kun joka toisessa lauseessa sanot, että tuomioistuimen päätöksen vuoksi et voi tavata lapsiasi ja sitten joka toisessa lauseessa sanot, ettei tuomistuimen päätös kuitenkaan ole lähestymiskielto?
Oletko vankilassa tai jossain pakkohoidossa?- Anonyymi
Jep, kysyin juuri Sieltä vastasivat:
"Lastenvalvojalla oikeus vain sovitella- ei laatia mitään sopimuksia ilman molempien vanhempien toimeksiantoa. Lastenvalvoja ei ole toimivaltainen viranomainen omassa menettelyssään!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Lastenvalvojalla oikeus vain sovitella- ei laatia mitään sopimuksia ilman molempien vanhempien toimeksiantoa. Lastenvalvoja ei ole toimivaltainen viranomainen omassa menettelyssään!!Lastenvalvojilla ei ole valtaa päättää lasten asioista eli miksi syyttelet heitä, ettet pysty tapaamaan lapsiasi?
Mistä tuomioistuimen päätöksestä puhut, jollei se ole lähestymiskielto? Oletko jossain vankilassa tai ehdonalaisessa tai jopa pakkohoidossa? Juttusi ovat niin täydellisen sekavia, että pakko kysyä, onko sinulla jotain mielenterveysongelmia? Mikä on todellisuudentajusi tila? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Lastenvalvojalla oikeus vain sovitella- ei laatia mitään sopimuksia ilman molempien vanhempien toimeksiantoa. Lastenvalvoja ei ole toimivaltainen viranomainen omassa menettelyssään!!eivät ole tähän aikaan tavoitettavissa - eivät ole olleet
13 vuoteen tavoitettavissa; yhteydenottoihin ei saa vastausta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eivät ole tähän aikaan tavoitettavissa - eivät ole olleet
13 vuoteen tavoitettavissa; yhteydenottoihin ei saa vastausta.Ovat tavoitettavissa. Juurihan sieltä minulle vastasivat ja voin kyllä aina puolestasi esittää heille kysymyksesi ja välittää tiedot sinulle, jos sinulla niitä ongelmia yhteydenoton kanssa. 13 vuottahan on aika pitkä aika, niin pakkohan sinulla jokin ongelma siinä olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ovat tavoitettavissa. Juurihan sieltä minulle vastasivat ja voin kyllä aina puolestasi esittää heille kysymyksesi ja välittää tiedot sinulle, jos sinulla niitä ongelmia yhteydenoton kanssa. 13 vuottahan on aika pitkä aika, niin pakkohan sinulla jokin ongelma siinä olla.
Anonyymi kirjoitti:
13 vuoteen tavoitettavissa; yhteydenottoihin ei saa vastausta.Nimi ja yhteystiedot?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
13 vuoteen tavoitettavissa; yhteydenottoihin ei saa vastausta.En ole pakkohoidossa, toisin kuin sinä
- Anonyymi
En ole ollut pakkohoidossa 13 vuoteen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimi ja yhteystiedot?
Syntymäaika ja sosiaalitunnus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lastenvalvojilla ei ole valtaa päättää lasten asioista eli miksi syyttelet heitä, ettet pysty tapaamaan lapsiasi?
Mistä tuomioistuimen päätöksestä puhut, jollei se ole lähestymiskielto? Oletko jossain vankilassa tai ehdonalaisessa tai jopa pakkohoidossa? Juttusi ovat niin täydellisen sekavia, että pakko kysyä, onko sinulla jotain mielenterveysongelmia? Mikä on todellisuudentajusi tila?No, olen kyllä alen aika kujalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
13 vuoteen tavoitettavissa; yhteydenottoihin ei saa vastausta.Ei saakaan ellei kerro nimeään ja yhteystietojaan
- Anonyymi
Mistä tuomioistuimen päätöksestä puhut, jollei se ole lähestymiskielto? Oletko vankilassa tai ehdonalaisessa tai jopa pakkohoidossa? Juttusi ovat niin täydellisen sekavia, että pakko kysyä, onko sinulla jotain mielenterveysongelmia? Mikä on todellisuudentajusi tila?
Miksi välillä kuvittelet, että lastenvalvojat päättää vanhempien asiat ja välillä kuvittelet, että he eivät päätä vanhempien asioita? Olet varmaan melko sekaisin? Epäilen, että olet pakkohoidossa- Anonyymi
En tarkoita - en kuvittele!!!
- Anonyymi
ei pidä paikkansa!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei pidä paikkansa!!!
Jos ei olekaan mitään tuomioistuimen päätöstä, ettet voi tavata lapsiasi, niin tällöin et tapaa heitä omasta tahdostasi johtuen. Väärän tiedon levittäminen on rikollista eli miksi levität tietoa, että olisi jokin tuomioistuimen päätös, jonka vuoksi et voi tavata lapsiasi ja sitten sanotkin ettei olekaan mitään päätöstä? Väärän tiedon levittäminen on rikos.
- Anonyymi
Kysyin 13 vuotta sitten, ei vastausta
- Anonyymi
Mistä syystä?
- Anonyymi
Jos lausunto olisi perätön, niinkuin tuo kaveri väittää, niin lausunto ei ole lainvoimainen ja hän voisi tavata lapsiaan. Lausunto ei varmastikaan ole perätön, koska hän ei voi tavata lapsiaan.
Ei tuon asian tajuamiseen mikään 'järjen jättiläinen' tarvitse olla. Tuo kaverihan on saanut lähestymiskiellon ja nyt sitä vituttaa asia ja purkaa täällä pahaa oloaan?!- Anonyymi
Niinpä ja luulisi että olisi uusintakäsittey käräjillä ollut tapaamisista jos asiassa olis ilmennyt väärinkäytöksiä. Moniahan huoltajuuskiistoja käsitellään useita kymmeniä kertoja käräjillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä ja luulisi että olisi uusintakäsittey käräjillä ollut tapaamisista jos asiassa olis ilmennyt väärinkäytöksiä. Moniahan huoltajuuskiistoja käsitellään useita kymmeniä kertoja käräjillä.
Näin on. Tuo tyyppihän vaan purkaa pahaa oloaan täällä.
- Anonyymi
Useimmat vihreät vieläkin ajavat tuota taktiikkaa.
- Anonyymi
Ja demarit..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja demarit..
Kerroin nimen ja yhteystietoni 15 v sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole kertonut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole kertonut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole kertonut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole kertonut
Olen kertonut ja annoin täälläkin taannoin sähköpostiosoitteenikin.
- Anonyymi
Syntymäaika ja paikka?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syntymäaika ja paikka?
Et ole kertonut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole kertonut?
Olen kertonut ja laitoin sähköpostiosoitteenkin, mutta se otetaan aina pois täältä. en viitsi enää laittaa sitä, koska olen jo sen muutaman kerran laittanut sinulle.
- Anonyymi
Ystäväsi siis ei halua olla lastensa kanssa mutta tuntee vain huonoa omatuntoa!
- Anonyymi
"Ystäväsi" lasten äiti
siis ei halua isän olevan lastensa kanssa missään tekemisissä ja tuntee huonoa omatuntoa vieraannuttaessaan lapset isästään!
- Anonyymi
Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.
Hänessä oli elämä, ja elämä oli ihmisten valo.
Matteuksen evankeliumi:5:5 Autuaita ovat hiljaiset, sillä he saavat maan periä.
https://www.msn.com/fi-fi/uutiset/tiede/tartuntoja-tutkiva-professori-”jos-jokainen-lopettaisi-puhumisen-pandemia-kuolisi-pois”/ar-BB18Hbrj?li=BBr5KbI- Anonyymi
Jumala on samanlainen satuhahmo kuin klonkku.
- Anonyymi
TUOLLA alempana viestiketjussa on Sinulle ja monenlle muulle painavaa asiaa...........
- Anonyymi
Voi hyvät hyssykät..
Tämä ystävä on jostain syystä päättänyt tehdä elämän hankalaksi vainoamalleen kaverille. Ja kuten varsin tavallista, saanut mukaansa porukkakiusaajia. (vertaa koulukiusaajat)
Eiköhän olisi aika puhaltaa peli poikki ja kaikkien asianosaisten lopettaa...
Onhan mukaan vedetty täysin viattomia sivullisiakin .. (vanhoja ihmisiä, jotka eivät varmaankaan ole olleet syyllisiä tilanteeseen.
Siis, pyydän, lopettakaa ja antakaa tilaa niille, joilla on jotain asiaakin.- Anonyymi
Mistä vainoamisesta puhut? Tämä on keskustelupalsta, eikä mikään vainoamispalsta. Keskustelustahan vain palstan seriffi poistaa massapostittajan viestit, niin ei sellaista tarvitse kenenkään vainoamisena ottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä vainoamisesta puhut? Tämä on keskustelupalsta, eikä mikään vainoamispalsta. Keskustelustahan vain palstan seriffi poistaa massapostittajan viestit, niin ei sellaista tarvitse kenenkään vainoamisena ottaa.
Suurimmalta osaltahan tämä kyseinen henklö on itse aiheuttanut tilanteen. Sotkemalla kaikki ketjut kääntämällä itseensä. Oman perheensä ja lähipiirinsä asiat samalla. Ymmärrän täällä monen turtumuksen tähän hänen kirjoittelemiseensa myös ja aiheuttaneen aika monellekkin negatiivisia tuntemuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurimmalta osaltahan tämä kyseinen henklö on itse aiheuttanut tilanteen. Sotkemalla kaikki ketjut kääntämällä itseensä. Oman perheensä ja lähipiirinsä asiat samalla. Ymmärrän täällä monen turtumuksen tähän hänen kirjoittelemiseensa myös ja aiheuttaneen aika monellekkin negatiivisia tuntemuksia.
Olisi järkevää että ko. henkilö lopettaisi kaikenlaisen kirjoittelunsa ja massapostittamisensa. Hän toistaa itseään ja monessa asiassa hän paljastaa vain hakevansa huomiota ja jonkinlaista yleistä hyväksyntää päätökselleen. Siksi pahoin pelkään, ettei hän pysty lopettamaan koskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi järkevää että ko. henkilö lopettaisi kaikenlaisen kirjoittelunsa ja massapostittamisensa. Hän toistaa itseään ja monessa asiassa hän paljastaa vain hakevansa huomiota ja jonkinlaista yleistä hyväksyntää päätökselleen. Siksi pahoin pelkään, ettei hän pysty lopettamaan koskaan.
Me emme kukaan tiedä totuutta, mutta asioilla on aina kaksi puolta ja valitettavasti nyky-yhteiskunnassa se, joka osaa asiansa parhaiten esittää tulee kuulluksi.
Kun vaikeuksia tulee saattaa ihminen kaatua niiden alle ja näin voi käydä kenelle tahansaq.
Joten muistakaa tämä kun heitätätte kiviä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me emme kukaan tiedä totuutta, mutta asioilla on aina kaksi puolta ja valitettavasti nyky-yhteiskunnassa se, joka osaa asiansa parhaiten esittää tulee kuulluksi.
Kun vaikeuksia tulee saattaa ihminen kaatua niiden alle ja näin voi käydä kenelle tahansaq.
Joten muistakaa tämä kun heitätätte kiviä.Jos ihminen puhuu ristiin eli itseään vastaan on kyse valehtelusta ja kun sama henkilö massapostittaa, niin vaikuttaa tosiaan vain huomionhaulta. Ehkä si7nä henkilö itsr itseään vainoaa?
Keskustelupalstalla on hyvä esittää kysymyksiä ja vastata esitettyihin kysymyksiin. Minun mielestäni perustelut ovat tärkeimpiä, sillä kuten sanot itsekin niin totuuksia on monenlaisia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ihminen puhuu ristiin eli itseään vastaan on kyse valehtelusta ja kun sama henkilö massapostittaa, niin vaikuttaa tosiaan vain huomionhaulta. Ehkä si7nä henkilö itsr itseään vainoaa?
Keskustelupalstalla on hyvä esittää kysymyksiä ja vastata esitettyihin kysymyksiin. Minun mielestäni perustelut ovat tärkeimpiä, sillä kuten sanot itsekin niin totuuksia on monenlaisia.Niin ja kyllähän kirjoittaja ottaa aina itse vastuun kirjoittamisistaan. Myös senkin miten se vaikuttaa omaan lähipiiriin. Kirjoittaa sitten omalla nimellään tai anonyyminä.
- Anonyymi
Vain omalla nimellä esiintyvällä on sitä ns. munaa puhuessaan totta. Koska "yksinhuoltajat" tulevat julkisuuteen omalla nimellään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain omalla nimellä esiintyvällä on sitä ns. munaa puhuessaan totta. Koska "yksinhuoltajat" tulevat julkisuuteen omalla nimellään?
Jos muuttelee toisten tekstejä, jankuttaa ja massapostittaa omalla nimellään, niin se on melkoisen idiotismin osoitus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos muuttelee toisten tekstejä, jankuttaa ja massapostittaa omalla nimellään, niin se on melkoisen idiotismin osoitus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimi ja yhteystieto
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimi ja yhteystieto
Olet ne saanut, älä jankuta.
- Anonyymi
En välitä nähdä poikaani, koska lapset ei kiinnosta.
- Anonyymi
Miksi et välitä? Minä ainakin välitän lapsistani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et välitä? Minä ainakin välitän lapsistani.
Minä en. Ihmiset ovat yksilöitä, nuoret yksilöt ovat tietämättömyydessään tylsiä. Sillä, onko nuori ihminen minulle sukua, ei ole väliä. Ei kiinnosta lapset, ei omat eikä muiden. Eivät ne omatkaan ole muuta kuin lapsia, eli tylsiä.
- Anonyymi
Hyvät naurut saa taas poliisi
- Anonyymi
En ota
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ota
Mitä et ota?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä et ota?
Koska en halua naurattaa poliisia ja tehdä itseäni naurunalaiseksi
- Anonyymi
KUKAS SITTEN SINÄ OLET
- Anonyymi
Lestarukousta ymmärtääkseen asian rivien välistä.
- Anonyymi
Rikosilmoitud ei mene lävitse, jos lausunto onkin totuudenmukainen. Muistatahan, että virheellisen tiedon julkinen levittäminen on rikollista.
- Anonyymi
Rikosilmoitus menee lävitse, kun lausunto onkin totuudenvastainen ja lausumassa kunnianloukkaus. Muistatahan, että virheellisen tiedon julkinen levittäminen on rikollista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rikosilmoitus menee lävitse, kun lausunto onkin totuudenvastainen ja lausumassa kunnianloukkaus. Muistatahan, että virheellisen tiedon julkinen levittäminen on rikollista.
Sinun tekemäsi rikosilmoitus kertomastasi lausunnosta ei mennyt lävitse. Siksi lausunto on totuudenmukainen.
- Anonyymi
Kukaan ei tee rikosilmoitusta, että lausunto on totuudenmukainen ja se ei todista, että lausunto olisi totuudenvastainen.
- Anonyymi
En ole tehnyt rikosilmoitusta lausunnosta, koska lausunto on totuudenvastainen- eikä poliisi puutu lapsen edun- ja oikeuksien vastaiseen "lasten valvojan, lastensuojelun" rikolliseen menettelyyn lapsen olosuhteista huoltoriidoissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei tee rikosilmoitusta, että lausunto on totuudenmukainen ja se ei todista, että lausunto olisi totuudenvastainen.
Kukaan ei tee rikosilmoitusta, että lausunto on totuudenvastainen ja se ei todista, että lausunto olisi totuunmukainen- poliisi ei puutu lapsen edun- ja oikeuksien vastaiseen "lastenvaalvojan, lastensuojelun" rikolliseen menettelyyn lapsen olosuhteista huoltoriidoissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun tekemäsi rikosilmoitus kertomastasi lausunnosta ei mennyt lävitse. Siksi lausunto on totuudenmukainen.
En ole tehnyt rikosilmoitusta lausunnosta, koska lausunto on totuudenvastainen- eikä poliisi puutu lapsen edun- ja oikeuksien vastaiseen "lasten valvojan, lastensuojelun" rikolliseen menettelyyn lapsen olosuhteista huoltoriidoissa.
- Anonyymi
- Anonyymi
En ole tehnyt rikosilmoitusta lausunnosta, koska lausunto on totuudenvastainen- eikä poliisi puutu lapsen edun- ja oikeuksien vastaiseen "lastenvalvojan, lastensuojelun" rikolliseen menettelyyn lapsen olosuhteista huoltoriidoissa. En ole levitellyt "viranomaisista" julkisesti virheellistä tietoa, koska sellainen ei ole edes rikollista, sen sijaan "viranomaiset" levitelleet virheellistä tietoa lapsen olosuhteista perättömässä ausumassa tuomioistuimessa, joka rikollista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, olet sanonut sen jo eli olet kertonut, että mielestäsi se lausunto on totuudenvastainen ja siksi et halua tehdä rikosilmoitusta lausunnosta . Et siis halua olla " lastesi" kanssa ja jätä sen vuoksi jopa kansalaisvelvollisuuden eli rikoksesta ilmoittamisen tekemättä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, olet sanonut sen jo eli olet kertonut, että mielestäsi se lausunto on totuudenvastainen ja siksi et halua tehdä rikosilmoitusta lausunnosta . Et siis halua olla " lastesi" kanssa ja jätä sen vuoksi jopa kansalaisvelvollisuuden eli rikoksesta ilmoittamisen tekemättä.
En ole tehnyt rikosilmoitusta lausunnosta, koska lausunto on totuudenvastainen- eikä poliisi puutu lapsen edun- ja oikeuksien vastaiseen "lastenvalvojan, lastensuojelun" rikolliseen menettelyyn lapsen olosuhteista huoltoriidoissa. En ole levitellyt "viranomaisista" julkisesti virheellistä tietoa, koska sellainen ei ole edes rikollista, sen sijaan "viranomaiset" levitelleet virheellistä tietoa lapsen olosuhteista perättömässä ausumassa tuomioistuimessa, joka rikollista.
- Anonyymi
En ole tehnyt rikosilmoitusta lausunnosta, koska lausunto on totuudenvastainen- eikä poliisi puutu lapsen edun- ja oikeuksien vastaiseen "lastenvalvojan, lastensuojelun" rikolliseen menettelyyn lapsen olosuhteista huoltoriidoissa. En ole levitellyt "viranomaisista" julkisesti virheellistä tietoa, koska sellainen ei ole edes rikollista, sen sijaan "viranomaiset" levitelleet virheellistä tietoa lapsen olosuhteista perättömässä lausumassa tuomioistuimessa, joka rikollista ja tuottavaa..
- Anonyymi
En ole tehnyt rikosilmoitusta lausunnosta, koska lausunto on totuudenvastainen- eikä poliisi puutu lapsen edun- ja oikeuksien vastaiseen "lastenvalvojan, lastensuojelun" rikolliseen menettelyyn lapsen olosuhteista huoltoriidoissa. En ole levitellyt "viranomaisista" julkisesti virheellistä tietoa, koska sellainen ei ole edes rikollista, sen sijaan "viranomaiset" levitelleet virheellistä tietoa lapsen olosuhteista perättömässä lausumassa tuomioistuimessa, joka rikollista ja tuomittavaa..
- Anonyymi
En ole tehnyt rikosilmoitusta lausunnosta, koska lausunto on totuudenvastainen- eikä poliisi puutu lapsen edun- ja oikeuksien vastaiseen "lastenvalvojan, lastensuojelun" rikolliseen menettelyyn lapsen olosuhteista huoltoriidoissa. En ole levitellyt "viranomaisista" julkisesti virheellistä tietoa, koska sellainen ei ole edes rikollista, sen sijaan "viranomaiset" levitelleet virheellistä tietoa lapsen olosuhteista perättömässä lausumassa tuomioistuimessa, joka rikollista ja tuomittavaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole tehnyt rikosilmoitusta lausunnosta, koska lausunto on totuudenvastainen- eikä poliisi puutu lapsen edun- ja oikeuksien vastaiseen "lastenvalvojan, lastensuojelun" rikolliseen menettelyyn lapsen olosuhteista huoltoriidoissa. En ole levitellyt "viranomaisista" julkisesti virheellistä tietoa, koska sellainen ei ole edes rikollista, sen sijaan "viranomaiset" levitelleet virheellistä tietoa lapsen olosuhteista perättömässä lausumassa tuomioistuimessa, joka rikollista ja tuottavaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, viestisi on kyllä ymmärretty eli et halua tehdä rikosilmoitusta saadaksesi olla "lapsiesi" kanssa, vaikka mielestäsi olet menettänyt heidät rikoksen vuoksi. Olet aivan itse päättänyt asian. Lisäksi kerrot, ettei poliisi ole kanssasi asiasta samaa mieltä.
- Anonyymi
Vahvasti siltä näyttää ja onneksi hänkin ymmärtää "lapsiensa" edun!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vahvasti siltä näyttää ja onneksi hänkin ymmärtää "lapsiensa" edun!
jos hänellä oikeasti olisi ollut päätös lastensa tapaamisista, eikä ne olisi toteutuneet. Tuolla aggressiolla latautunut ihminen olisi kyllä valittanut ja ex vaimo saanut lukemattomia uhkasakkoja asian johdosta. Enpä ole täällä kertaakaan kuullut asiaa mainitsevan kuitenkaan. Yleensähän ne uhkasakot saa, jos ei noudata huolto -ja tapaamissopimusta .
- Anonyymi
Tolla lausumalla kun ei ole mitään merkitystä. 7v. Vanha.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tolla lausumalla kun ei ole mitään merkitystä. 7v. Vanha.
7 vuotta helvetissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
7 vuotta helvetissä
Toi on niin selittelyä. Niinkuin tuossa edellä mainittiin olisi ex puoliso saanut useita uhkasakkoja huolto-ja tapaamissopimukset noudsttamatta jättämisestä. Jos sellainen olisi. Selitellähän voi kuka vain mut kaikki tietävät nyt, että lausuntosi ei ole mitä väität. Helvettisi olet itse tehnyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi on niin selittelyä. Niinkuin tuossa edellä mainittiin olisi ex puoliso saanut useita uhkasakkoja huolto-ja tapaamissopimukset noudsttamatta jättämisestä. Jos sellainen olisi. Selitellähän voi kuka vain mut kaikki tietävät nyt, että lausuntosi ei ole mitä väität. Helvettisi olet itse tehnyt.
Niinpä, eli kaverin pään sisällä on helvetti koska ei halua edes omia lapsiaan tavata?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, eli kaverin pään sisällä on helvetti koska ei halua edes omia lapsiaan tavata?
Virheellisen tiedon julkinen levittäminen on rikollista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totuudellisen tiedon julkinen levittäminen ei ole rikollista.
- Anonyymi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totuudellisen tiedon julkinen levittäminen ei ole rikollista.
- Anonyymi
- Anonyymi
- Anonyymi
2014 ja häbnen on lausunto. Ei mitään todistetta juuri kuin "oma sana". Noissa tapauksissa jos haluaa muutoksia pitää olla paljon lausuntoja esim. Psykiatri, hoitava lääkäri, lasten koulu ym ym...paljon eri paikoista pelkällä tuolla ei edetä huoltajuusriidoissa.
- Anonyymi
En ihmettele yhtään enää miksi sai yksinhuoltajuuden. Kyllä on lasten etu toteutunut juurikin näin.
- Anonyymi
Eli helvettisi vaan jatkuu. Onneksi lapsiisi se ei vaikuta ja heifän asiat hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli helvettisi vaan jatkuu. Onneksi lapsiisi se ei vaikuta ja heifän asiat hyvin.
Kun ajatellaan lasten hyvinvointia, niin jo pelkästään sinun kirjoittelu omalla nimelläsi julkisesti on vahingoittanut monin tavoin lasten tasapainoista elämää. Ja kaikki muu miten olet toiminut niin vielä enemmän. Jos olisit oikeasti tavoitellut lasten etkä omaa etuasi olisit toiminut toisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun ajatellaan lasten hyvinvointia, niin jo pelkästään sinun kirjoittelu omalla nimelläsi julkisesti on vahingoittanut monin tavoin lasten tasapainoista elämää. Ja kaikki muu miten olet toiminut niin vielä enemmän. Jos olisit oikeasti tavoitellut lasten etkä omaa etuasi olisit toiminut toisin.
Kun ajatellaan lasten hyvinvointia, niin jo pelkästään lasten vieraannuttaminen, manipulaatio, vainoaminen, aivopesu pois omasta isästään- ja suvustaan viranomais menettelyssä yhteistyössä äidin kanssa on vahingoittanut monin tavoin lasten tasapainoista elämää- ja hyvinvointia. Ja kaikki muu miten ovat toimineet niin vielä enemmän. Jos olisivat oikeasti tavoitelleet lasten eikä ainoastaan vieraannuttaja äidin omaa etua olisivat toimineet toisin. Vai sillä, joka uskaltaa tulla julkisuuteen on sitä "munaa"- eikä todellakaan mitään oleellista salattavaa kuten vieraannuttaja äidillä tarkoitushakuisesti viranomaismenettelyssä- paha saa joskus vielä palkkansa?
- Anonyymi
Lopeta jo virheellisrn tiedon levitys- teenkö rikosilmoituksen poliisille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun ajatellaan lasten hyvinvointia, niin jo pelkästään lasten vieraannuttaminen, manipulaatio, vainoaminen, aivopesu pois omasta isästään- ja suvustaan viranomais menettelyssä yhteistyössä äidin kanssa on vahingoittanut monin tavoin lasten tasapainoista elämää- ja hyvinvointia. Ja kaikki muu miten ovat toimineet niin vielä enemmän. Jos olisivat oikeasti tavoitelleet lasten eikä ainoastaan vieraannuttaja äidin omaa etua olisivat toimineet toisin. Vai sillä, joka uskaltaa tulla julkisuuteen on sitä "munaa"- eikä todellakaan mitään oleellista salattavaa kuten vieraannuttaja äidillä tarkoitushakuisesti viranomaismenettelyssä- paha saa joskus vielä palkkansa?
Olisit toiminut toisiin. Olet tehnyt lapsiesi asiasta julkisen sirkuksen.
- Anonyymi
Lopeta valehtelu- Kasva aikuiseksi. Lapsia ei ole koskaan hakattu ja/ tai haettu mitään lähestymiskieltoa isän ja/ tai äidin toimesta
- Anonyymi
Millä tavalla jokin virheellinen tai rikolliseksi todettu lausunto estää sinua olemasta lapsiesi kanssa?
Onko lausuntontodertu virheelliseksi käräjäoikeudessa ja millaisen rangaistuksen rikoksen tekijät saivat? - Anonyymi
Kerrot noudattavasi jotain rikollista päätöstä, jonka perusteella et voi tavata lapsiasi.
Onko rikos todettu käräjäoikeudessa ja miksi noudatat rikollista päätöstä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta jo virheellisrn tiedon levitys- teenkö rikosilmoituksen poliisille?
Tee vain rikosilmoitus poliisille!
- Anonyymi
Oot törkee ja haukut muita. En ihmettele, että tuolla asenteella sinulla on ongelmia. Kun lukee näitä sun juttuja niin tulen niin hyvälle mielelle siitä etten onneksi tunne kaltaistasi ihmistä.
- Anonyymi
Lausunto annettu
27.03.2014 23:43
Ex-vaimo on tehnyt elämäni helvetiksi eron jälkeen- Anonyymi
Sinun lausunto?- ei minun
- Anonyymi
Sinun lausunto?- ei minun
- Anonyymi
Muistithan, että virheellisen tiedon julkinen levitys on rikollista?- omia lapsia ei ole hakattu!
- Anonyymi
Muistithan, että virheellisen tiedon julkinen levitys on rikollista?- omia lapsia ei ole hakattu!!!
- Anonyymi
En ole hakannut, en ole väkivaltainen. Ei ole hänen lausuntonsa- virheellisen tiedon julkinen levitys on rikos, kunnianloukkaus ym. Muistithan, että virheellisen tiedon julkinen levitys on rikollista?- omia lapsia ei ole hakattu!!!
- Anonyymi
Vuosia täällä itse virheellistä tietoa antanut tyyppi.
Ketjusta on poistettu 399 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1591394Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491205Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241159Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111090- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307957- 42929
- 72895
- 73879