Ruotsissa Paludan piti niin tehdä, muttei saanut ja joku kirjailija sitten teki.
miksi täällä ei ole siitä koraanin polttamisesta mitään
14
90
Vastaukset
- Anonyymi
miksei jo näytet totuuta ja eikuin suomen menetelmin
- Anonyymi
On se erikoista että olitpa missä päin maailmaa tahansa, niin eräs kirja ja siihen liittyvä uskonto katsoo oikeudekseen välittömästi tarttua väkivaltaan jos sitä arvostellaan!
Tätä ei tapahdu millään muulla oskonnolla!- Anonyymi
Ai jaa....
- Anonyymi
Onhan siellä saatu aikaan mielenosoitukset ja mellakat. Nyt sitten päästään taas toteamaan, kuinka sotaisa ja väkivaltainen uskonto islam on.
Ei huomata, että ärsyttämällä ja toisten uskonnollisten tunteiden halveksimisella osoitetaan, kuinka tyhmiä itse ollaan.
Väkivala on molemminpuolista, eikä se johda mihinkään hyvään.- Anonyymi
Jos joku uskoo kirjaa niin sitten joutuu kuolemaan kirjan vuoksi.
- Anonyymi
Milloin nousee henkilö, joka polttaa 100 koraania, tosin tehän sillä tienaisitte.
- Anonyymi
Tänään taas alkoi aamu kuudelta, syttyykö ruotsi palamaan viikonloppuna.
- Anonyymi
Joo ei tänne kannata Afganistania tuoda jos sieltä kerran pois lähtee.
- Anonyymi
Pitäisi polttaa kaikki raamatut ja koraanit, uskontojen takiahan tässä maailmassa kusessa ollaan.
Typeriä ideologioita kaikki uskonnot.- Anonyymi
Tämä on täysin totta!
- Anonyymi
Al -Qaidan listalle milloin toteutuu vai toteutuuko ?
- Anonyymi
Kaikki koraanit pitäisi polttaa, ne kusettaa ihmisiä vääräoppisuuteen.
- Anonyymi
Eikö teillä kristityillä ole mitään tekemistä kuin haukkua ja pilkata muiden uskontoja? Oikeaoppistako? Tuskin.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726213- 1471724
- 1131518
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46932Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢29860Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97846Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5799Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan226752- 41749