Kokemuksia? Must paikkoja valkoisen talon lisäksi? Shoppailu?
Washington DC
6
665
Vastaukset
- on paljonkin
Paljon riippuu siitä kauanko on aikaa viettää dc:ssä. Tästä on kysytty pari kertaa aiemmin (ja olen vastaillut) joten suosittelen A) käyttämään hakutoimintoa B)selaaman taaksepäin palstaa.
Sukulaisia asui siellä, joten on tullut käytyä useamman kerran. Kysele jos on jostain erityisesti kysyttävää..- enää
ne on jo ilmeisesti poistettu, ei löydy marraskuuta vanhempia viestejä, joten voisitko vaikka kirjoittaa uudelleen tai suositella jotain nettisivua?
- Siilo
enää kirjoitti:
ne on jo ilmeisesti poistettu, ei löydy marraskuuta vanhempia viestejä, joten voisitko vaikka kirjoittaa uudelleen tai suositella jotain nettisivua?
- ja noista
Siilo kirjoitti:
shoppailuista vois lisätä, että Georgetownissa on paljon pikkuliikkeitä.
Tysons corne on iso ostarikeskittymä kaupuingin ulkopuolella. pitänee olla auto jos siellä haluu käydä. Metrolla pääsee Pentagon Mall:iin.
Ajattelinpa tässä muutaman vinkin antaa, kun olen itsekin tältä palstalta apua saanut ja juuri paikan päältä saapunut, - tosin olin vain 2 vrk:ta paikan päällä ekakertalaisena.
Arlingtonin sotilashautausmaa: Tunnelmaltaan ja miljööltää erikoinen ja jotenkin rauhoittava paikka New Yorkin vilinän jälkeen.
Tuntemattoman sotilaan haudalla on vahdinvaihtoseremonia tasatunnein, joka kannattaa käydä katsomassa.(On muuten skarppia touhua,- ehkäpä paikkapaikoin menee jopa hieman korniksi)
Hautausmaalle pääsee näppärästi metrolla (Oma asema: Arlington Cemetery)
Arligtonilta pois lähdettäessä kannattaa mennä Potomacjoen yli Arlinton Memorial siltaa pitkin The Mall:le (kohti Lincoln Memorialia), jossa suurin osa tunnetummista muistomerkeistä ja museoista sijaitsee. Mm vietnaminsodan muistomerkkit jotka olivat yksinkertaisuudessaan pysäyttäviä ja vaikuttavia.
National Air and space museum: Yksi parhaita museoita missään olen ikinä käynyt (kokemusta on kertynyt ympäri maailmaa). Jokaisen pikkupojan ja ikuiseksi pikkupojaksi jääneen miehen unelma paikka (itse jälkimmäiseen lukeutuva). Iso ja aikaa vaativa paikka jos aikoo edes hieman aiheeseen perehtyä.- muuten
merijalkaväen poikien ray-ban arskalasit! Oli niissä sitä pintaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista937639- 1055522
- 2664738
- 494673
- 653392
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244