Kokemuksia? Must paikkoja valkoisen talon lisäksi? Shoppailu?
Washington DC
6
684
Vastaukset
- on paljonkin
Paljon riippuu siitä kauanko on aikaa viettää dc:ssä. Tästä on kysytty pari kertaa aiemmin (ja olen vastaillut) joten suosittelen A) käyttämään hakutoimintoa B)selaaman taaksepäin palstaa.
Sukulaisia asui siellä, joten on tullut käytyä useamman kerran. Kysele jos on jostain erityisesti kysyttävää..- enää
ne on jo ilmeisesti poistettu, ei löydy marraskuuta vanhempia viestejä, joten voisitko vaikka kirjoittaa uudelleen tai suositella jotain nettisivua?
- Siilo
enää kirjoitti:
ne on jo ilmeisesti poistettu, ei löydy marraskuuta vanhempia viestejä, joten voisitko vaikka kirjoittaa uudelleen tai suositella jotain nettisivua?
- ja noista
Siilo kirjoitti:
shoppailuista vois lisätä, että Georgetownissa on paljon pikkuliikkeitä.
Tysons corne on iso ostarikeskittymä kaupuingin ulkopuolella. pitänee olla auto jos siellä haluu käydä. Metrolla pääsee Pentagon Mall:iin.
Ajattelinpa tässä muutaman vinkin antaa, kun olen itsekin tältä palstalta apua saanut ja juuri paikan päältä saapunut, - tosin olin vain 2 vrk:ta paikan päällä ekakertalaisena.
Arlingtonin sotilashautausmaa: Tunnelmaltaan ja miljööltää erikoinen ja jotenkin rauhoittava paikka New Yorkin vilinän jälkeen.
Tuntemattoman sotilaan haudalla on vahdinvaihtoseremonia tasatunnein, joka kannattaa käydä katsomassa.(On muuten skarppia touhua,- ehkäpä paikkapaikoin menee jopa hieman korniksi)
Hautausmaalle pääsee näppärästi metrolla (Oma asema: Arlington Cemetery)
Arligtonilta pois lähdettäessä kannattaa mennä Potomacjoen yli Arlinton Memorial siltaa pitkin The Mall:le (kohti Lincoln Memorialia), jossa suurin osa tunnetummista muistomerkeistä ja museoista sijaitsee. Mm vietnaminsodan muistomerkkit jotka olivat yksinkertaisuudessaan pysäyttäviä ja vaikuttavia.
National Air and space museum: Yksi parhaita museoita missään olen ikinä käynyt (kokemusta on kertynyt ympäri maailmaa). Jokaisen pikkupojan ja ikuiseksi pikkupojaksi jääneen miehen unelma paikka (itse jälkimmäiseen lukeutuva). Iso ja aikaa vaativa paikka jos aikoo edes hieman aiheeseen perehtyä.- muuten
merijalkaväen poikien ray-ban arskalasit! Oli niissä sitä pintaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka tekee näitä aloituksia
jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa554887Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot
Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent2543544Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa
Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks2813410Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot362663Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?
Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär2932632Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?
He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun461908Rydmanin nousu sote-ministeriksi on kauttaaltaan irvokas
Mutta samalla se oli ainut todennäköinen lopputulema. Se myös alleviivaa sitä, mistä tällä hallituksella ja aivan erityi2721811En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia
Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis1431799Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm281412- 1201165