Nyt kun ryhdyin yhteishuoltajaksi

Anonyymi

miehen ja hänen ex vaimonsalapsille niin onko mun pakko hoitaa lapsia? Komentaa en saisi enkä määrätä, mutta katson että se on mun oikeus ja velvollisuus koska olen lasten komas huoltaja. KOulusta en saisi kysyä enkä heidän toisen kodin sen huonomman kodin asioista vaikka olisin huolissani. Mutta exä saa kysyä meidäna isoita vaikkei se lisi sallittua. Mikä oikeus sillä naakalla on kysellä meidän asioita? Ei mikään, minulla on oikeus koska olen ulkopuolinen huoltaja ja huolissani hänen lasistaan. Lapset häiriköitä ja ovat laiskoja, mutta komentaa en saisi, heti alkaa kauhee kiukku. Eivä tymmärrä että minä olen heidän äiti ja oiekus komentaa ja käskeä. Ei tee mitään mitä minä vaadin kova äänisesti vaan huutaa ja reiehuu, ja minäkun kohtelen heitä hienosti. Nämä vaan rääkyy.

2

96

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis mikä äiti? Lapsilla on jo äiti. Olet isän uusi puoliso ja kyllähän se niin menee jos haluat suhteenne onnistuvan olet mukana perhe-elämässä. Asennehan sen ratkaisee miten onnistut. Tietenkään lasten haukkuminen laiskaksi tai ex puolisonkaan kyseenalaistaminen ei ole ne oikeat keinot. Oma suhteenne tulee tällaisesta asenteesta kärsimään pidemmän päälle.

• Anonyymi

Onhan se lasten äiti jos mies jolla on lapsia ja kersat tulee isän luo, niin se toinen on äiti lapsille. Sehän on perhe, isä, äiti ja lapset!

Kyllä äiti on aina lapselle ä
        törkee vaikkei oma olisikaan, uusio äiti varsinkin on se päävastuullinen lasten kasvatuksessa, jolla on omia ja uusia ajatuksia elämiseen.
        Lapsia on komennettava ja vahdittava, ja viestitettävä lasten äidille että miten hän voisi parantaa omaa osallistumista lasten elämään, ja ohjata häntä oikeaan suuntaan.

Jos lapset eivät osaa äidiksi sanoa, niin se on isän homma komentaa lapsia sanomaan äitipuolta äidiksi, ja ex vaimon on kannustettava lapsiaan tykkäämään äitipuolesta. Se on yhteisen elämisen ehto että lapset kunnioittaa äitipuolta yli kaiken.

Lapet oppii kun ei anna periksi eikä anne heidän päättää mistään. Tiukasti vaan niin aikanaan kiittää ja ovat onnellisia kun äitipuoli välittää ja kasvattaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3829
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2964
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1865
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1598
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1079
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      718
    Aihe