Nyt kun ryhdyin yhteishuoltajaksi

Anonyymi

miehen ja hänen ex vaimonsalapsille niin onko mun pakko hoitaa lapsia? Komentaa en saisi enkä määrätä, mutta katson että se on mun oikeus ja velvollisuus koska olen lasten komas huoltaja. KOulusta en saisi kysyä enkä heidän toisen kodin sen huonomman kodin asioista vaikka olisin huolissani. Mutta exä saa kysyä meidäna isoita vaikkei se lisi sallittua. Mikä oikeus sillä naakalla on kysellä meidän asioita? Ei mikään, minulla on oikeus koska olen ulkopuolinen huoltaja ja huolissani hänen lasistaan. Lapset häiriköitä ja ovat laiskoja, mutta komentaa en saisi, heti alkaa kauhee kiukku. Eivä tymmärrä että minä olen heidän äiti ja oiekus komentaa ja käskeä. Ei tee mitään mitä minä vaadin kova äänisesti vaan huutaa ja reiehuu, ja minäkun kohtelen heitä hienosti. Nämä vaan rääkyy.

2

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis mikä äiti? Lapsilla on jo äiti. Olet isän uusi puoliso ja kyllähän se niin menee jos haluat suhteenne onnistuvan olet mukana perhe-elämässä. Asennehan sen ratkaisee miten onnistut. Tietenkään lasten haukkuminen laiskaksi tai ex puolisonkaan kyseenalaistaminen ei ole ne oikeat keinot. Oma suhteenne tulee tällaisesta asenteesta kärsimään pidemmän päälle.

• Anonyymi

Onhan se lasten äiti jos mies jolla on lapsia ja kersat tulee isän luo, niin se toinen on äiti lapsille. Sehän on perhe, isä, äiti ja lapset!

Kyllä äiti on aina lapselle ä
        törkee vaikkei oma olisikaan, uusio äiti varsinkin on se päävastuullinen lasten kasvatuksessa, jolla on omia ja uusia ajatuksia elämiseen.
        Lapsia on komennettava ja vahdittava, ja viestitettävä lasten äidille että miten hän voisi parantaa omaa osallistumista lasten elämään, ja ohjata häntä oikeaan suuntaan.

Jos lapset eivät osaa äidiksi sanoa, niin se on isän homma komentaa lapsia sanomaan äitipuolta äidiksi, ja ex vaimon on kannustettava lapsiaan tykkäämään äitipuolesta. Se on yhteisen elämisen ehto että lapset kunnioittaa äitipuolta yli kaiken.

Lapet oppii kun ei anna periksi eikä anne heidän päättää mistään. Tiukasti vaan niin aikanaan kiittää ja ovat onnellisia kun äitipuoli välittää ja kasvattaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4549
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2205
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      102
      1386
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      20
      1237
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      74
      1178
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      125
      1010
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      998
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      925
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      257
      905
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      886
    Aihe