miehen ja hänen ex vaimonsalapsille niin onko mun pakko hoitaa lapsia? Komentaa en saisi enkä määrätä, mutta katson että se on mun oikeus ja velvollisuus koska olen lasten komas huoltaja. KOulusta en saisi kysyä enkä heidän toisen kodin sen huonomman kodin asioista vaikka olisin huolissani. Mutta exä saa kysyä meidäna isoita vaikkei se lisi sallittua. Mikä oikeus sillä naakalla on kysellä meidän asioita? Ei mikään, minulla on oikeus koska olen ulkopuolinen huoltaja ja huolissani hänen lasistaan. Lapset häiriköitä ja ovat laiskoja, mutta komentaa en saisi, heti alkaa kauhee kiukku. Eivä tymmärrä että minä olen heidän äiti ja oiekus komentaa ja käskeä. Ei tee mitään mitä minä vaadin kova äänisesti vaan huutaa ja reiehuu, ja minäkun kohtelen heitä hienosti. Nämä vaan rääkyy.
Nyt kun ryhdyin yhteishuoltajaksi
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Siis mikä äiti? Lapsilla on jo äiti. Olet isän uusi puoliso ja kyllähän se niin menee jos haluat suhteenne onnistuvan olet mukana perhe-elämässä. Asennehan sen ratkaisee miten onnistut. Tietenkään lasten haukkuminen laiskaksi tai ex puolisonkaan kyseenalaistaminen ei ole ne oikeat keinot. Oma suhteenne tulee tällaisesta asenteesta kärsimään pidemmän päälle.
- Anonyymi
Onhan se lasten äiti jos mies jolla on lapsia ja kersat tulee isän luo, niin se toinen on äiti lapsille. Sehän on perhe, isä, äiti ja lapset!
Kyllä äiti on aina lapselle ä
törkee vaikkei oma olisikaan, uusio äiti varsinkin on se päävastuullinen lasten kasvatuksessa, jolla on omia ja uusia ajatuksia elämiseen.
Lapsia on komennettava ja vahdittava, ja viestitettävä lasten äidille että miten hän voisi parantaa omaa osallistumista lasten elämään, ja ohjata häntä oikeaan suuntaan.
Jos lapset eivät osaa äidiksi sanoa, niin se on isän homma komentaa lapsia sanomaan äitipuolta äidiksi, ja ex vaimon on kannustettava lapsiaan tykkäämään äitipuolesta. Se on yhteisen elämisen ehto että lapset kunnioittaa äitipuolta yli kaiken.
Lapet oppii kun ei anna periksi eikä anne heidän päättää mistään. Tiukasti vaan niin aikanaan kiittää ja ovat onnellisia kun äitipuoli välittää ja kasvattaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271291Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681284Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171019Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241012- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että277928- 72915