Nyt kun ryhdyin yhteishuoltajaksi

Anonyymi

miehen ja hänen ex vaimonsalapsille niin onko mun pakko hoitaa lapsia? Komentaa en saisi enkä määrätä, mutta katson että se on mun oikeus ja velvollisuus koska olen lasten komas huoltaja. KOulusta en saisi kysyä enkä heidän toisen kodin sen huonomman kodin asioista vaikka olisin huolissani. Mutta exä saa kysyä meidäna isoita vaikkei se lisi sallittua. Mikä oikeus sillä naakalla on kysellä meidän asioita? Ei mikään, minulla on oikeus koska olen ulkopuolinen huoltaja ja huolissani hänen lasistaan. Lapset häiriköitä ja ovat laiskoja, mutta komentaa en saisi, heti alkaa kauhee kiukku. Eivä tymmärrä että minä olen heidän äiti ja oiekus komentaa ja käskeä. Ei tee mitään mitä minä vaadin kova äänisesti vaan huutaa ja reiehuu, ja minäkun kohtelen heitä hienosti. Nämä vaan rääkyy.

2

109

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis mikä äiti? Lapsilla on jo äiti. Olet isän uusi puoliso ja kyllähän se niin menee jos haluat suhteenne onnistuvan olet mukana perhe-elämässä. Asennehan sen ratkaisee miten onnistut. Tietenkään lasten haukkuminen laiskaksi tai ex puolisonkaan kyseenalaistaminen ei ole ne oikeat keinot. Oma suhteenne tulee tällaisesta asenteesta kärsimään pidemmän päälle.

• Anonyymi

Onhan se lasten äiti jos mies jolla on lapsia ja kersat tulee isän luo, niin se toinen on äiti lapsille. Sehän on perhe, isä, äiti ja lapset!

Kyllä äiti on aina lapselle ä
        törkee vaikkei oma olisikaan, uusio äiti varsinkin on se päävastuullinen lasten kasvatuksessa, jolla on omia ja uusia ajatuksia elämiseen.
        Lapsia on komennettava ja vahdittava, ja viestitettävä lasten äidille että miten hän voisi parantaa omaa osallistumista lasten elämään, ja ohjata häntä oikeaan suuntaan.

Jos lapset eivät osaa äidiksi sanoa, niin se on isän homma komentaa lapsia sanomaan äitipuolta äidiksi, ja ex vaimon on kannustettava lapsiaan tykkäämään äitipuolesta. Se on yhteisen elämisen ehto että lapset kunnioittaa äitipuolta yli kaiken.

Lapet oppii kun ei anna periksi eikä anne heidän päättää mistään. Tiukasti vaan niin aikanaan kiittää ja ovat onnellisia kun äitipuoli välittää ja kasvattaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      52
      925
    2. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      104
      891
    3. Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle

Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust
      Kotimaiset julkkisjuorut
      16
      811
    4. Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi

Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,
      Suomalaiset julkkikset
      3
      750
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle?

Jos joskus kohtaatte?
      Ikävä
      70
      648
    6. Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?

Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.
      Vain elämää
      2
      616
    7. Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?

Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it
      Sinkut
      185
      579
    8. Jos oltais joskus samoissa bileissä

Niin lähdettäiskö yhdessä ”jatkoille?”
      Ikävä
      56
      561
    9. Ehkä taidat

Luovuttaa.
      Ikävä
      70
      543
    10. Sinulle jota kaipaan!

Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista
      Ikävä
      24
      516
    Aihe