Minulla on ongelma, että nauran välillä tilanteissa joissa ei saisi nauraa, koska voin loukata toisia ihmisiä. En koskaan tarkoita nauramistami pahalla, en tarkoituksella halua loukata ketään. Tiedän kuitenkin, että olen joskus niin vahingossa tehnyt. Tilanteet ei ole ollut yleensä kovin vakavia, ainakaan minun mielestä, joten itse en olisi niissä tilanteissa loukkaantunut. Mutta meitä on moneen lähtöön ja jollekin nauru tietyssä tilanteissa voi olla katastrofi. Nauran paljon myös itselleni.
En kuitenkaan vakavissa ja asiallisissa tilanteissa naura, vaikka joskus niissäkin saattaa tulla hetkiä jotka huvittaa. Olen outo varmaan, mutta näen paljon ympärilläni esim. tilannekomiikkaa ja muutenkin olen todella huumorintajuinen. Kaikki ei niitä ehkä tajua.
Saatan myös hermostuneena ja ahdistuneena joissain tilanteissa hörähtää, yleensä kylläkin itselleni.
Minulla ei ole ihan helppo lapsuus ja taustalla on masennusta, että tiedän kyllä ottaa elämässä asioita vakavasti. Toisaalta taas elämä on opettanut, että kaikki asiat ei ole niin vakavia, että on olemassa paljon kamalampia asioita. Joten osaan nauraa asioille, jotka voi toisen mielestä olla vakavia, mutta itse en näe niissä vielä niin kovin vakavuutta. Myös mustahuumori toimii minulle enimmäkseen.
Haluaisin vain vinkkejä miten päästä tuosta typerästä naurutavasta eroon, koska en haluaisi loukata ketään. Ja onko kellään muulla samantyylistä kokemusta?
Nauran tilanteissa joissa ei saisi nauraa
Anonyymi
1
153
Vastaukset
- Anonyymi
Jussienjako on peruttu joten leppilampi ei naura tänään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1116916KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3886577Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei653317Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521282869Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082460Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään351940- 1251834
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211697Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821367- 741257