Mun elämässä ei oikein ole mitään.

Anonyymi

Oon nuori mies joka on masentunut ollut jo kauan. Oon alle 40 ja asun Pk-seudulla. Mä oon aika pohjalla en sentään juoppo ja kaman käyttäjä. Mulle on diagnosoiti masennus ja kehityshäiriö heikkolahjaisuus. Mulla ei ole mitään elämää. En käy töissä en oo koskaa tehnyt kun pätkätöitä ja saan potkut tai epäonnistun. Oon aika pahasti velkaantunut kun kaikki tuntuu menevän päin vittua. En omista kavereita ja oon hyvin yksinäinen. Agressiivinen ja vihanen usein ja paha olla. Oon miettiny itsensä tappamista ku oon aina yksin. Vanhemmat ei jaksa mua ja en tiedä mitä tehdä. Oon hakenut apua mut paha olla kun en saa ees tyttöystävää. Usein on paha olla.

366

3633

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lähinnä oon sitä mieltä että olispa kuollut. Mulla on 16 tuhatta velkaa ja en koskas tehny mitää. Pilannu kaiken. Ei oo ollu koskaa kavereita ja ihmiset haukkuu mua tyhmäksi.

      • Anonyymi

        Noh, ne haukkujat on vähä-älyisiä ja tunnevammaisia itse.


    • Anonyymi

      Ketää ei vittu kiinnosta ees oonko elossa. Mä elän vaa velkarahoilla ja mulla ei ole mitään rahaa. Mulla nii paskat paperit etten saa ees töitä mistään.

      • Anonyymi

        Varmaan kun ketään juuri tunne sua tai sattuu vaan olemaan mänttejä? Meillä joillakuilla muillakin yhtä perseelleen asiat. Ei muuten, mutta yksin et sen suhteen ole. On paljon kulissielämää ja sellaista.


    • Anonyymi

      Vittu tää elämä on yhtä helvettiä...

      • Anonyymi

        Se on eikä auta miten paljon sä edes mietit tukahduttaa omaa suruasi ja miten sua kohdellaan huvikseen kaltoin ja naureskellaan terveydentilallekin.


    • Anonyymi

      Kaikilla on elämä töitä ja kavereita ja hienot autot ja mä oon yksin. Mulla on vitusti velkaa ja ei oo mitää. Halun tappaa itseni

      • Anonyymi

        Ei kaikilla ole kaikkea, on olemassa monia sinun kaltaisia ihmisiä.
        Turha ajatella että olisit yksin noiden ongelmien kanssa, monet kamppailevat elämässä.

        On sinulla sentään itsesi eli älä siitä luovu.
        Asioilla on yleensä tapana järjestyä, se voi viedä aikaa kauankin mutta silti.


      • Anonyymi

        Monilla on isompiakin velkoja ja osamaksuja kaikista hyödykkeistä.
        Sitten on niska vääränä tehtävä työtä että sama elintaso pysyy. Tiedän erään jolla on vaativa naisystävä, se ei armoa tunne vaatimuksissaan ja maku on kallis.


    • Anonyymi

      Ei ketää näytä kiinnostavan mitä mä kirjotan. Ilmeisesti kuolen yksin pois ja ketää vittu ei kiinnosta.

    • Anonyymi

      Mä tajusin vasta nelikymppisenä nyt,että oon ollu nuoresta asti masentunut. Äitini on mt ongelmainen/narsisti. Hän edelleen yrittää hallita elämääni. Mutta olen oppinut pistämään rajoja ja asun kauempana. Koulussa mua kiusattiin,kukaan ei ymmärtänyt,syyllistettiin vaan lintsariks,kun olin paljon poissa. Vanhempani eivät osanneet auttaa millään tavalla. Muutenkin olosuhteet lapsena oli aika heikot.

      • Anonyymi

        Hae jo ihmeessä sitä apua itelles............Ei mulle ainakaan ole ihan sama, vaikka kuolisit pois ja täällä on ihmiset koittanu sua neuvoa ja auttaa, mutta kukaan ei voi laittaa sun omia asioitas kuntoon ja parempaan jamaan kuin sinä itse loppupeleissä - jos olet sillä linjalla, että oot jo kussu asias eikä niille voi tehdä mitään ja mikään ei tule muuttumaan paremmaks sun elämässä, niin sitten ryvet tuossa samassa tilassa vielä viisi vuotta myöhemmin.
        Mutta jos päätät, että asiat voi vielä mennä parempaan suuntaan etkä halua luovuttaa ja rupeet tekemään jotain - sillon vasta asiasi tulevat muuttumaan.
        Itsesäälissä rypeminen ei auta eikä paranna mitään - voin kertoa omasta kokemuksesta.......
        Niin mullakin on tylsää ja niin mäkin olen miettiny, että olen ruma enkä ole itekään parisuhteessa, mutta nyt oon päättäny hyväksyä itteni niissä ruumiin mitoissa ja piirteissä, missä olen ja semmosena sekamelskana ku olen.......
        On mullakin ongelmia heräämisten kanssa välillä, nyt vielä tuli yks myrkkylääke lisää pakko-oireisiin ja nukuttaa hitosti.......
        Niin mullakin on huonoja hetkiä välillä ja munkaan lapsuus ei tod. ollut mikään niin onnellinen, mutta ite voi vaikuttaa omaan elämään ja keksiä siihen sisältöä......
        Käyn ite nyt päivätoiminnassa aikuissosiaalityön järjestämänä, ku ite halusin, ettei tarvi vaan nöhjöttää kotona ja vaikka palkkaa ei saa, se tuo mulle toivoa ja merkitystä paremmasta huomisesta.......
        Vältä sen äitis kanssa tekemisissä olemista äläkä ensinnäkään usko sitä, mitä se susta sanoo, ei pidä paikkaansa.......
        Kaikki me ollaan loppupeleissä samalla tavalla ihmisiä eikä kukaan ole toistaan parempi ja jos joku niin kuvittelee, niin vetäköön päähänsä........
        Jokainen möhlii välillä elämänsä aikana, ei kukaan ole puhdas pulmunen.......
        Opettele tai yritä edes opetella arvostamaan ja rakastamaan ittees vähän enemmän sellasena ku olet - ulkonäköä ei voi taikoa toisen näköiseks, vaikka haluaiskin eikä mun mielestä kenenkään pidä- muokata voi, jos haluaa.
        Niin mä oon opetellu hyväksymään itteni tämmösenä ku oon ja jos joku nyt sanoo mua joskus rumaks, osaan sanoa takaisin, vaikka että "Ai ruma.......? Kato ittees peiliin tai älä katokaan - peili saattaa särkyä eikä vain ulkoisesta rumuudesta vaan myös sisäisestä....."
        Tai sit " Ruma, vai? No sittenhän meitä on kaksi.......Fair share, darling, eikö vaan?" ;)))
        En jaksa enää tässä iässä välittää näistä pintahömpötyksistä ja kyllä muakin on kiusattu koulussa ja haukuttu just ulkonäöltä, mutta ne haukkujat on vaa olleet yhtä epävarmoja omasta outlookistaan, oon 100 % varma siitä, säälittää tollaset ihmiset........
        Nykyään mua on sanottu söpöks babyfaceksi ja tyttöpääks ja näytän nuoremmalta ku oon ja oonki jossain määrin, mutta oon oma itteni........:)
        Mikäli nyt naisen haluat ja varmaan löydät jossain vaiheessa, ni se nainenkaan ei voi pitää sua pinnalla ja toimia sun terapeuttina, vaikka masentunu selvästi oletkin, koska ei kukaan jaksa vahtia kokoajan, ettei toinen, olkoon se oma puoliso tai kaveri, tee itelleen mitään.....
        Ammattiauttajat on sitä varten, nainen ei sun masennusta voi poistaa eikä parantaa.
        Kokemuksen syvällä äänellä sanon, mun lähimmäiset pelkäsivät mun puolesta jatkuvasti aikoinaan, ku olin itsetuhoinen.........
        Nykyään en ole, se on taaksejäänyttä elämää, en itekään rupea kenenkään aisan kannattajana tai terapeuttina toimimaan, ku itekki koen masennuksen tunteita ajoittain, siksi pyrin elämään siten, että masennus pysyy kurissa - ei kovin usein alkoholia jne,
        T. 32-vuotias sekopää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hae jo ihmeessä sitä apua itelles............Ei mulle ainakaan ole ihan sama, vaikka kuolisit pois ja täällä on ihmiset koittanu sua neuvoa ja auttaa, mutta kukaan ei voi laittaa sun omia asioitas kuntoon ja parempaan jamaan kuin sinä itse loppupeleissä - jos olet sillä linjalla, että oot jo kussu asias eikä niille voi tehdä mitään ja mikään ei tule muuttumaan paremmaks sun elämässä, niin sitten ryvet tuossa samassa tilassa vielä viisi vuotta myöhemmin.
        Mutta jos päätät, että asiat voi vielä mennä parempaan suuntaan etkä halua luovuttaa ja rupeet tekemään jotain - sillon vasta asiasi tulevat muuttumaan.
        Itsesäälissä rypeminen ei auta eikä paranna mitään - voin kertoa omasta kokemuksesta.......
        Niin mullakin on tylsää ja niin mäkin olen miettiny, että olen ruma enkä ole itekään parisuhteessa, mutta nyt oon päättäny hyväksyä itteni niissä ruumiin mitoissa ja piirteissä, missä olen ja semmosena sekamelskana ku olen.......
        On mullakin ongelmia heräämisten kanssa välillä, nyt vielä tuli yks myrkkylääke lisää pakko-oireisiin ja nukuttaa hitosti.......
        Niin mullakin on huonoja hetkiä välillä ja munkaan lapsuus ei tod. ollut mikään niin onnellinen, mutta ite voi vaikuttaa omaan elämään ja keksiä siihen sisältöä......
        Käyn ite nyt päivätoiminnassa aikuissosiaalityön järjestämänä, ku ite halusin, ettei tarvi vaan nöhjöttää kotona ja vaikka palkkaa ei saa, se tuo mulle toivoa ja merkitystä paremmasta huomisesta.......
        Vältä sen äitis kanssa tekemisissä olemista äläkä ensinnäkään usko sitä, mitä se susta sanoo, ei pidä paikkaansa.......
        Kaikki me ollaan loppupeleissä samalla tavalla ihmisiä eikä kukaan ole toistaan parempi ja jos joku niin kuvittelee, niin vetäköön päähänsä........
        Jokainen möhlii välillä elämänsä aikana, ei kukaan ole puhdas pulmunen.......
        Opettele tai yritä edes opetella arvostamaan ja rakastamaan ittees vähän enemmän sellasena ku olet - ulkonäköä ei voi taikoa toisen näköiseks, vaikka haluaiskin eikä mun mielestä kenenkään pidä- muokata voi, jos haluaa.
        Niin mä oon opetellu hyväksymään itteni tämmösenä ku oon ja jos joku nyt sanoo mua joskus rumaks, osaan sanoa takaisin, vaikka että "Ai ruma.......? Kato ittees peiliin tai älä katokaan - peili saattaa särkyä eikä vain ulkoisesta rumuudesta vaan myös sisäisestä....."
        Tai sit " Ruma, vai? No sittenhän meitä on kaksi.......Fair share, darling, eikö vaan?" ;)))
        En jaksa enää tässä iässä välittää näistä pintahömpötyksistä ja kyllä muakin on kiusattu koulussa ja haukuttu just ulkonäöltä, mutta ne haukkujat on vaa olleet yhtä epävarmoja omasta outlookistaan, oon 100 % varma siitä, säälittää tollaset ihmiset........
        Nykyään mua on sanottu söpöks babyfaceksi ja tyttöpääks ja näytän nuoremmalta ku oon ja oonki jossain määrin, mutta oon oma itteni........:)
        Mikäli nyt naisen haluat ja varmaan löydät jossain vaiheessa, ni se nainenkaan ei voi pitää sua pinnalla ja toimia sun terapeuttina, vaikka masentunu selvästi oletkin, koska ei kukaan jaksa vahtia kokoajan, ettei toinen, olkoon se oma puoliso tai kaveri, tee itelleen mitään.....
        Ammattiauttajat on sitä varten, nainen ei sun masennusta voi poistaa eikä parantaa.
        Kokemuksen syvällä äänellä sanon, mun lähimmäiset pelkäsivät mun puolesta jatkuvasti aikoinaan, ku olin itsetuhoinen.........
        Nykyään en ole, se on taaksejäänyttä elämää, en itekään rupea kenenkään aisan kannattajana tai terapeuttina toimimaan, ku itekki koen masennuksen tunteita ajoittain, siksi pyrin elämään siten, että masennus pysyy kurissa - ei kovin usein alkoholia jne,
        T. 32-vuotias sekopää

        Ei ketään kiinnosta, oon hakenut, mut samanlaine nsekopää mä oon, saan kohtauksia ja mielialat heittelee,, mikää ei onnistu elämässä, äsken raivosin ja huusin 2 ihmisille ku en saa mistää töitä ja kaikki jo mut tuntee oon pilannu jo elämäni, ei vaa onnistu mikään. en saatana haen enää koskaa töitä ku aina saan potkut ja velkaannun vaa lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ketään kiinnosta, oon hakenut, mut samanlaine nsekopää mä oon, saan kohtauksia ja mielialat heittelee,, mikää ei onnistu elämässä, äsken raivosin ja huusin 2 ihmisille ku en saa mistää töitä ja kaikki jo mut tuntee oon pilannu jo elämäni, ei vaa onnistu mikään. en saatana haen enää koskaa töitä ku aina saan potkut ja velkaannun vaa lisää.

        EMmä vaa jaksa enää mä oon täynnä tätä raivoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hae jo ihmeessä sitä apua itelles............Ei mulle ainakaan ole ihan sama, vaikka kuolisit pois ja täällä on ihmiset koittanu sua neuvoa ja auttaa, mutta kukaan ei voi laittaa sun omia asioitas kuntoon ja parempaan jamaan kuin sinä itse loppupeleissä - jos olet sillä linjalla, että oot jo kussu asias eikä niille voi tehdä mitään ja mikään ei tule muuttumaan paremmaks sun elämässä, niin sitten ryvet tuossa samassa tilassa vielä viisi vuotta myöhemmin.
        Mutta jos päätät, että asiat voi vielä mennä parempaan suuntaan etkä halua luovuttaa ja rupeet tekemään jotain - sillon vasta asiasi tulevat muuttumaan.
        Itsesäälissä rypeminen ei auta eikä paranna mitään - voin kertoa omasta kokemuksesta.......
        Niin mullakin on tylsää ja niin mäkin olen miettiny, että olen ruma enkä ole itekään parisuhteessa, mutta nyt oon päättäny hyväksyä itteni niissä ruumiin mitoissa ja piirteissä, missä olen ja semmosena sekamelskana ku olen.......
        On mullakin ongelmia heräämisten kanssa välillä, nyt vielä tuli yks myrkkylääke lisää pakko-oireisiin ja nukuttaa hitosti.......
        Niin mullakin on huonoja hetkiä välillä ja munkaan lapsuus ei tod. ollut mikään niin onnellinen, mutta ite voi vaikuttaa omaan elämään ja keksiä siihen sisältöä......
        Käyn ite nyt päivätoiminnassa aikuissosiaalityön järjestämänä, ku ite halusin, ettei tarvi vaan nöhjöttää kotona ja vaikka palkkaa ei saa, se tuo mulle toivoa ja merkitystä paremmasta huomisesta.......
        Vältä sen äitis kanssa tekemisissä olemista äläkä ensinnäkään usko sitä, mitä se susta sanoo, ei pidä paikkaansa.......
        Kaikki me ollaan loppupeleissä samalla tavalla ihmisiä eikä kukaan ole toistaan parempi ja jos joku niin kuvittelee, niin vetäköön päähänsä........
        Jokainen möhlii välillä elämänsä aikana, ei kukaan ole puhdas pulmunen.......
        Opettele tai yritä edes opetella arvostamaan ja rakastamaan ittees vähän enemmän sellasena ku olet - ulkonäköä ei voi taikoa toisen näköiseks, vaikka haluaiskin eikä mun mielestä kenenkään pidä- muokata voi, jos haluaa.
        Niin mä oon opetellu hyväksymään itteni tämmösenä ku oon ja jos joku nyt sanoo mua joskus rumaks, osaan sanoa takaisin, vaikka että "Ai ruma.......? Kato ittees peiliin tai älä katokaan - peili saattaa särkyä eikä vain ulkoisesta rumuudesta vaan myös sisäisestä....."
        Tai sit " Ruma, vai? No sittenhän meitä on kaksi.......Fair share, darling, eikö vaan?" ;)))
        En jaksa enää tässä iässä välittää näistä pintahömpötyksistä ja kyllä muakin on kiusattu koulussa ja haukuttu just ulkonäöltä, mutta ne haukkujat on vaa olleet yhtä epävarmoja omasta outlookistaan, oon 100 % varma siitä, säälittää tollaset ihmiset........
        Nykyään mua on sanottu söpöks babyfaceksi ja tyttöpääks ja näytän nuoremmalta ku oon ja oonki jossain määrin, mutta oon oma itteni........:)
        Mikäli nyt naisen haluat ja varmaan löydät jossain vaiheessa, ni se nainenkaan ei voi pitää sua pinnalla ja toimia sun terapeuttina, vaikka masentunu selvästi oletkin, koska ei kukaan jaksa vahtia kokoajan, ettei toinen, olkoon se oma puoliso tai kaveri, tee itelleen mitään.....
        Ammattiauttajat on sitä varten, nainen ei sun masennusta voi poistaa eikä parantaa.
        Kokemuksen syvällä äänellä sanon, mun lähimmäiset pelkäsivät mun puolesta jatkuvasti aikoinaan, ku olin itsetuhoinen.........
        Nykyään en ole, se on taaksejäänyttä elämää, en itekään rupea kenenkään aisan kannattajana tai terapeuttina toimimaan, ku itekki koen masennuksen tunteita ajoittain, siksi pyrin elämään siten, että masennus pysyy kurissa - ei kovin usein alkoholia jne,
        T. 32-vuotias sekopää

        Emmä pärjää töissä mä aina saan potkut tai musta ihmisenä ei tykätä teen väärin työt tai oon hidas, vanhemmatki ihmettelee ku aina lopetan työt en jaksa missää olla ja en pärjää. sit mä vitusti velkaannun ja nyt en saa enää töitä ku on niin pohjalla ja paskat paperit, oon aivan nolla ei ole nousua tästä. on vielä asunto ja terve, mutta siihen se jää saatana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emmä pärjää töissä mä aina saan potkut tai musta ihmisenä ei tykätä teen väärin työt tai oon hidas, vanhemmatki ihmettelee ku aina lopetan työt en jaksa missää olla ja en pärjää. sit mä vitusti velkaannun ja nyt en saa enää töitä ku on niin pohjalla ja paskat paperit, oon aivan nolla ei ole nousua tästä. on vielä asunto ja terve, mutta siihen se jää saatana.

        Mä oon tullut nykyää hyvin agressiiviseksi kun pelkkää paskaa, sossu ei ole maksanu mitää kun olis pitäny olla säästöjä, no ei ole saatana ja kaikki tuntuu olevan niin paskaa, elän velalla ja oon masentunut yksin, en saa ees töitä ja mitä vittua, aikunen mies makoilee kotona, on tää helvettiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hae jo ihmeessä sitä apua itelles............Ei mulle ainakaan ole ihan sama, vaikka kuolisit pois ja täällä on ihmiset koittanu sua neuvoa ja auttaa, mutta kukaan ei voi laittaa sun omia asioitas kuntoon ja parempaan jamaan kuin sinä itse loppupeleissä - jos olet sillä linjalla, että oot jo kussu asias eikä niille voi tehdä mitään ja mikään ei tule muuttumaan paremmaks sun elämässä, niin sitten ryvet tuossa samassa tilassa vielä viisi vuotta myöhemmin.
        Mutta jos päätät, että asiat voi vielä mennä parempaan suuntaan etkä halua luovuttaa ja rupeet tekemään jotain - sillon vasta asiasi tulevat muuttumaan.
        Itsesäälissä rypeminen ei auta eikä paranna mitään - voin kertoa omasta kokemuksesta.......
        Niin mullakin on tylsää ja niin mäkin olen miettiny, että olen ruma enkä ole itekään parisuhteessa, mutta nyt oon päättäny hyväksyä itteni niissä ruumiin mitoissa ja piirteissä, missä olen ja semmosena sekamelskana ku olen.......
        On mullakin ongelmia heräämisten kanssa välillä, nyt vielä tuli yks myrkkylääke lisää pakko-oireisiin ja nukuttaa hitosti.......
        Niin mullakin on huonoja hetkiä välillä ja munkaan lapsuus ei tod. ollut mikään niin onnellinen, mutta ite voi vaikuttaa omaan elämään ja keksiä siihen sisältöä......
        Käyn ite nyt päivätoiminnassa aikuissosiaalityön järjestämänä, ku ite halusin, ettei tarvi vaan nöhjöttää kotona ja vaikka palkkaa ei saa, se tuo mulle toivoa ja merkitystä paremmasta huomisesta.......
        Vältä sen äitis kanssa tekemisissä olemista äläkä ensinnäkään usko sitä, mitä se susta sanoo, ei pidä paikkaansa.......
        Kaikki me ollaan loppupeleissä samalla tavalla ihmisiä eikä kukaan ole toistaan parempi ja jos joku niin kuvittelee, niin vetäköön päähänsä........
        Jokainen möhlii välillä elämänsä aikana, ei kukaan ole puhdas pulmunen.......
        Opettele tai yritä edes opetella arvostamaan ja rakastamaan ittees vähän enemmän sellasena ku olet - ulkonäköä ei voi taikoa toisen näköiseks, vaikka haluaiskin eikä mun mielestä kenenkään pidä- muokata voi, jos haluaa.
        Niin mä oon opetellu hyväksymään itteni tämmösenä ku oon ja jos joku nyt sanoo mua joskus rumaks, osaan sanoa takaisin, vaikka että "Ai ruma.......? Kato ittees peiliin tai älä katokaan - peili saattaa särkyä eikä vain ulkoisesta rumuudesta vaan myös sisäisestä....."
        Tai sit " Ruma, vai? No sittenhän meitä on kaksi.......Fair share, darling, eikö vaan?" ;)))
        En jaksa enää tässä iässä välittää näistä pintahömpötyksistä ja kyllä muakin on kiusattu koulussa ja haukuttu just ulkonäöltä, mutta ne haukkujat on vaa olleet yhtä epävarmoja omasta outlookistaan, oon 100 % varma siitä, säälittää tollaset ihmiset........
        Nykyään mua on sanottu söpöks babyfaceksi ja tyttöpääks ja näytän nuoremmalta ku oon ja oonki jossain määrin, mutta oon oma itteni........:)
        Mikäli nyt naisen haluat ja varmaan löydät jossain vaiheessa, ni se nainenkaan ei voi pitää sua pinnalla ja toimia sun terapeuttina, vaikka masentunu selvästi oletkin, koska ei kukaan jaksa vahtia kokoajan, ettei toinen, olkoon se oma puoliso tai kaveri, tee itelleen mitään.....
        Ammattiauttajat on sitä varten, nainen ei sun masennusta voi poistaa eikä parantaa.
        Kokemuksen syvällä äänellä sanon, mun lähimmäiset pelkäsivät mun puolesta jatkuvasti aikoinaan, ku olin itsetuhoinen.........
        Nykyään en ole, se on taaksejäänyttä elämää, en itekään rupea kenenkään aisan kannattajana tai terapeuttina toimimaan, ku itekki koen masennuksen tunteita ajoittain, siksi pyrin elämään siten, että masennus pysyy kurissa - ei kovin usein alkoholia jne,
        T. 32-vuotias sekopää

        Sitten en tule koskaa saamaan naista ja töitäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hae jo ihmeessä sitä apua itelles............Ei mulle ainakaan ole ihan sama, vaikka kuolisit pois ja täällä on ihmiset koittanu sua neuvoa ja auttaa, mutta kukaan ei voi laittaa sun omia asioitas kuntoon ja parempaan jamaan kuin sinä itse loppupeleissä - jos olet sillä linjalla, että oot jo kussu asias eikä niille voi tehdä mitään ja mikään ei tule muuttumaan paremmaks sun elämässä, niin sitten ryvet tuossa samassa tilassa vielä viisi vuotta myöhemmin.
        Mutta jos päätät, että asiat voi vielä mennä parempaan suuntaan etkä halua luovuttaa ja rupeet tekemään jotain - sillon vasta asiasi tulevat muuttumaan.
        Itsesäälissä rypeminen ei auta eikä paranna mitään - voin kertoa omasta kokemuksesta.......
        Niin mullakin on tylsää ja niin mäkin olen miettiny, että olen ruma enkä ole itekään parisuhteessa, mutta nyt oon päättäny hyväksyä itteni niissä ruumiin mitoissa ja piirteissä, missä olen ja semmosena sekamelskana ku olen.......
        On mullakin ongelmia heräämisten kanssa välillä, nyt vielä tuli yks myrkkylääke lisää pakko-oireisiin ja nukuttaa hitosti.......
        Niin mullakin on huonoja hetkiä välillä ja munkaan lapsuus ei tod. ollut mikään niin onnellinen, mutta ite voi vaikuttaa omaan elämään ja keksiä siihen sisältöä......
        Käyn ite nyt päivätoiminnassa aikuissosiaalityön järjestämänä, ku ite halusin, ettei tarvi vaan nöhjöttää kotona ja vaikka palkkaa ei saa, se tuo mulle toivoa ja merkitystä paremmasta huomisesta.......
        Vältä sen äitis kanssa tekemisissä olemista äläkä ensinnäkään usko sitä, mitä se susta sanoo, ei pidä paikkaansa.......
        Kaikki me ollaan loppupeleissä samalla tavalla ihmisiä eikä kukaan ole toistaan parempi ja jos joku niin kuvittelee, niin vetäköön päähänsä........
        Jokainen möhlii välillä elämänsä aikana, ei kukaan ole puhdas pulmunen.......
        Opettele tai yritä edes opetella arvostamaan ja rakastamaan ittees vähän enemmän sellasena ku olet - ulkonäköä ei voi taikoa toisen näköiseks, vaikka haluaiskin eikä mun mielestä kenenkään pidä- muokata voi, jos haluaa.
        Niin mä oon opetellu hyväksymään itteni tämmösenä ku oon ja jos joku nyt sanoo mua joskus rumaks, osaan sanoa takaisin, vaikka että "Ai ruma.......? Kato ittees peiliin tai älä katokaan - peili saattaa särkyä eikä vain ulkoisesta rumuudesta vaan myös sisäisestä....."
        Tai sit " Ruma, vai? No sittenhän meitä on kaksi.......Fair share, darling, eikö vaan?" ;)))
        En jaksa enää tässä iässä välittää näistä pintahömpötyksistä ja kyllä muakin on kiusattu koulussa ja haukuttu just ulkonäöltä, mutta ne haukkujat on vaa olleet yhtä epävarmoja omasta outlookistaan, oon 100 % varma siitä, säälittää tollaset ihmiset........
        Nykyään mua on sanottu söpöks babyfaceksi ja tyttöpääks ja näytän nuoremmalta ku oon ja oonki jossain määrin, mutta oon oma itteni........:)
        Mikäli nyt naisen haluat ja varmaan löydät jossain vaiheessa, ni se nainenkaan ei voi pitää sua pinnalla ja toimia sun terapeuttina, vaikka masentunu selvästi oletkin, koska ei kukaan jaksa vahtia kokoajan, ettei toinen, olkoon se oma puoliso tai kaveri, tee itelleen mitään.....
        Ammattiauttajat on sitä varten, nainen ei sun masennusta voi poistaa eikä parantaa.
        Kokemuksen syvällä äänellä sanon, mun lähimmäiset pelkäsivät mun puolesta jatkuvasti aikoinaan, ku olin itsetuhoinen.........
        Nykyään en ole, se on taaksejäänyttä elämää, en itekään rupea kenenkään aisan kannattajana tai terapeuttina toimimaan, ku itekki koen masennuksen tunteita ajoittain, siksi pyrin elämään siten, että masennus pysyy kurissa - ei kovin usein alkoholia jne,
        T. 32-vuotias sekopää

        Joo oon hakenut apua ja semmoista, muttakun sii kestää ja työelämäni olen jo pilannut. En tiedä antavatko työkyvyttömyyseläkettä.


      • Anonyymi

        Tunnen tuskan ja olen iloinen sun puolestasi irtautumisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnen tuskan ja olen iloinen sun puolestasi irtautumisesta.

        Tämä elämä on yhtä helvettiä ja yksinäistä ja tuskaa,, aina yksin ei kukaa halua soitella olla missää tekemisissä. kavereita ei ole koskaa ollut oikein, aina yksin oon, tekis mieli kuolla vain, ehdotuksia?


      • Anonyymi

        Mitä sinulle kuuluu nyt?
        Et kirjoittanut muusta kuin mitä on ollut, ainoa että nyt osaat pitää paremmin puoliasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon tullut nykyää hyvin agressiiviseksi kun pelkkää paskaa, sossu ei ole maksanu mitää kun olis pitäny olla säästöjä, no ei ole saatana ja kaikki tuntuu olevan niin paskaa, elän velalla ja oon masentunut yksin, en saa ees töitä ja mitä vittua, aikunen mies makoilee kotona, on tää helvettiä

        En tiedä lohduttaako, mutta sama tilanne on tuhansilla ihmisillä tällä hetkellä. Työelämässä täytyy olla sata lasissa koko ajan eikä ikääntyneet oo oikein haluttuja. Sanon kuitenkin, et tee yksi pieni muutos arjessa. Yksi. Lakkaa seuraamasta tv:tä. Se on yksi syy sun aggressioon. Meditoi. Hanki kirjastokortti ja etsi kirja jossa kerrotaan mietiskelystä. Selkeesti sun kotiolot on vieneet itsetunnon ja itsesi arvostamisen. Mitä jos sun vanhemmat onkin väärässä suhteesi? Pysy kaukana narsistiihmisistä. Ne syö sua henkisesti. Kuuntele musaa joka antaa energiaa. Heitä virsikasetit seinään, kuuntele punkkia, progee, hevii, mitä vaan. Kun opit tykkäämään itestäs, houkuttelet feminiinejä ihan luonnostaan.


      • Anonyymi

        Ei ole narsisteja on vain pahoinvoivia ihmisiä jotka ovat hukassa itsensä kanssa


    • Anonyymi

      -Huoh-
      Jaha, Allun bannit palstalle loppui ja vauhdissa ollaan.
      Kohta se suoltaa samaa kamaa palstat täyteen. Loputtomasti samaa vierttä. Kukaan enää ja´ksa tätä tyyppiä.

      • Anonyymi

        Joo ei paljoo kiinnosta mitä musta ajatellaan


    • Anonyymi

      Tykkäisitkö asua afrikassa?

    • Anonyymi

      No ihan sama kun ketään ei näytä kiinnostavan mun elämä.

    • Anonyymi

      Ihan sama ei ketään kiinnosta. Voin huonosti.

      • Anonyymi

        Allu hyvä.
        Ei enää todellakaan jaksa kiinnostaa. Tätä samaa virttä olet täällä veisannut ainakin sen kaksi vuotta mitä itse olen täällä vieraillut.
        Sinua on yritetty auttaa ja ehdottaa vaikka mitä. Vastaukseksi annat haistattelua ja kiroilua.
        Minäkään en enää lue ruikutuksiasi enkä varsinkaan vastaa niihin. Tee jotain elämällesi. Oikeasti. Tai ole sitten ainakin hiljaa.


      • Anonyymi

        Keksi jokin harrastus. Kiinnostaako sua jokin erityisesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keksi jokin harrastus. Kiinnostaako sua jokin erityisesti?

        Anna olla. Ehkä se häipyy kun kukaan ei vastaa.
        (toiveajattelua..)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Allu hyvä.
        Ei enää todellakaan jaksa kiinnostaa. Tätä samaa virttä olet täällä veisannut ainakin sen kaksi vuotta mitä itse olen täällä vieraillut.
        Sinua on yritetty auttaa ja ehdottaa vaikka mitä. Vastaukseksi annat haistattelua ja kiroilua.
        Minäkään en enää lue ruikutuksiasi enkä varsinkaan vastaa niihin. Tee jotain elämällesi. Oikeasti. Tai ole sitten ainakin hiljaa.

        No aha, oon hakenut apua, mutta ei näytä tulevan mitää tulosta,, syön lääkkeitä. silti saan välillä raivokohtauksia kun kaikki menee päin helvettiä. en saa mistää rahaa ja oon pahasti velkaantunut enää ei saa töitäkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Allu hyvä.
        Ei enää todellakaan jaksa kiinnostaa. Tätä samaa virttä olet täällä veisannut ainakin sen kaksi vuotta mitä itse olen täällä vieraillut.
        Sinua on yritetty auttaa ja ehdottaa vaikka mitä. Vastaukseksi annat haistattelua ja kiroilua.
        Minäkään en enää lue ruikutuksiasi enkä varsinkaan vastaa niihin. Tee jotain elämällesi. Oikeasti. Tai ole sitten ainakin hiljaa.

        Joo ei tarvi vastata, no ei näytä ketää kiinnostavan, parempi elää yksin ja kattoa seinää ja menkööt laskut ulosottoon ja rupeen alkoholistiksi ja tapan itseni maan alle,, siihen se elämä menee kun ei näyt ulospääsyä ja ei mikää onnistu mun elämässä. pelkkää paskaa


    • Anonyymi

      No mä alotan nyt koulutuksen katotaa ny saisko sieltä kavereita ja onnistuuko se, mutta olen todella sekaisin ollut jo pidemään. haukun ihmisiä huudan ihmisille oon yksin, mulla ei ole elämää. raha asiat aivan sekasin ja vittu kaikki tuntuu menevän päin vittua, oon niin pahois veloissa eikä saa töitäkää. kaikki on menny päi vittua ei tätä paska elämää jaksa enää

      • Anonyymi

        Oletko käynyt jossain terapiassa tms., saanut jotain apua noihin mielialajuttuihin joskus?

        Vaikka tilanteesi kuulostaa monin tavoin hankalalta, niin jotenkin tulee sellainen vaikutelma, että se voi vielä muuttua suurestikin.

        Älä anna periksi, äläkä käännä vihaa ja turhautumista itseesi. Hyvä tietty olisi, jos et sitä ihan holtittomasti ympärillesikään pura, vaan löytäisit oikeanlaiset kohteet ja kanavat sille. Se nyt ei niin vakavaa ole, jos tulee ihmisille avauduttua joskus; niitä voi yleensä kuitenkin korjata myöhemmin, jos on tarpeen.

        Miltä ne uudet kuviot on vaikuttaneet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko käynyt jossain terapiassa tms., saanut jotain apua noihin mielialajuttuihin joskus?

        Vaikka tilanteesi kuulostaa monin tavoin hankalalta, niin jotenkin tulee sellainen vaikutelma, että se voi vielä muuttua suurestikin.

        Älä anna periksi, äläkä käännä vihaa ja turhautumista itseesi. Hyvä tietty olisi, jos et sitä ihan holtittomasti ympärillesikään pura, vaan löytäisit oikeanlaiset kohteet ja kanavat sille. Se nyt ei niin vakavaa ole, jos tulee ihmisille avauduttua joskus; niitä voi yleensä kuitenkin korjata myöhemmin, jos on tarpeen.

        Miltä ne uudet kuviot on vaikuttaneet?

        En ole, mutta ei ketää kiinnosta vaikka oon olemassa, ei kavereita, ei koskaa töitä ja oon ihan vitun pohjalla, ei kukaa anna töitä. velkaantunut olen jo yli 15 tuhatta, laskut ei ole ulosotossa, mutta tätä menoa kohta on, tuntuu että joku karma, en pääse elämäs eteenpäin


      • Anonyymi

        Hirttoköysi kaulaan


    • Anonyymi

      Mulla ei ole mitää elämää. valvon yöt ja nukun päivät. psyyke tuntuu hajoovan, kun vitustu on tonneittan velkaaki ei pysty maksaa, sossu ei maksa ku ollu töissä ja kaikki tuntuu menevän päin vittua.

      • Anonyymi

        Tietääkö kukaan voisitko päästä velkasaneeraukseen? Rupee ihmeessä laittamaan asioita yksi askel kerrallaan kuntoon. Viina ja itsari ei oo mikään ratkaisu. Pahalla sisulla eteenpäin vaan. Näytät vielä kaikille. Näytä itsellesi. Lupaa se itsellesi. Pidä huolta että saat asunnon pidettyä.


    • Anonyymi

      Kaikki vain haukkuu sä oot niin pohjalla ja tyhmä jätkä ettet koskaa saa naista ja ketään. paskalta se tuntuu ku diagnooseille ei voi mitää ja on kussu asiansa ja ei pärjää ees työelämässä kun saa aina potkut.. oon niinku ihan semmoses pistees et räjähdän kohta.

    • Anonyymi

      JOka päi on yhtä helvettiä saatana ja pahenee vaan ja ei mikää muutu, ei oo rahaa, ei töitä ei mitää. ei kavereita,,, ei mitää

      • Anonyymi

        Nytki elän velkarahalla ku mulla ei ole rahaa...


    • Anonyymi

      Mulla ei juuri koskaan ollut elämää. Pätkätöitä ja en koskaa oikee mitää tehny. Kavereita ei ole. Tää on ihan hullua. Kaipaisin myös tyttöystävää mut ei ne koskaa kiinnostu. Oon pahasti jo velkaantunutkin yli 10 tuhatta. Elämä on helvettiä heikkolahjaisena.

    • Anonyymi

      Trollit elävät näköjänsä yöllä. Vetelee usein vanhoja ketjujaan, luullen niiden olevan aktivoivia ongelmaväelle.
      Ja tietysti Tor-selaimella, ettei satuiluja poisteltaisi.

      • Anonyymi

        Vedä sinä ittes hirteen


    • Anonyymi

      Miten täällä voi olla noin ilkeää kirjoittelua? Mitä sillä voittaa, että ilkeilee toiselle, ihan kamalaa.

      Aloittaja, voisitko ihan ekana mennä esimerkiksi sosiaalityöntekijän pakeille. Kunnasta heitä löytää ajanvarauksella. Mene ihmeessä kertomaan tilanteesi kokonaisuudesta. Sitä paitsi livittäisi heti yksinäisyyttäsikin, kun saisit puhuttua noita tuntojasi sekä velkaongelmaa. Voisitte yhdessä sitten suunnitella, miten pääset vähitellen eteenpäin. Ole kärsivällinen, ihan itsellesikin. Varmaan kaikki vielä järjestyy, kunhan saat vuorovaikutusta muihin ihmisiin jotenkin.

      • Anonyymi

        En pääse eteenpäin ,mulla on niin paskat paperit ei koulutuksia ja mitää pätkähistoriaa olen heikkolahjainen, ei kukaa halua mua töihin ja en osaa mitää jatkuvat potkut epäonnistumiset, en tiedä... olis ehkä parempi kun elää loppuelämänsä tuilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pääse eteenpäin ,mulla on niin paskat paperit ei koulutuksia ja mitää pätkähistoriaa olen heikkolahjainen, ei kukaa halua mua töihin ja en osaa mitää jatkuvat potkut epäonnistumiset, en tiedä... olis ehkä parempi kun elää loppuelämänsä tuilla

        Tai sitten hakee työkyvyttömyyseläkettä saatana ku mikää ei onnistu ja laittaa laskut ulosottoon ku ei oo rahaa maksaa ja ei kukaa ota töihin, varmaa 500 paikkaan hakenut jo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten hakee työkyvyttömyyseläkettä saatana ku mikää ei onnistu ja laittaa laskut ulosottoon ku ei oo rahaa maksaa ja ei kukaa ota töihin, varmaa 500 paikkaan hakenut jo

        Tuttu juttu, monet paikat on avoinna leikisti kun todellisuudessa paikka on täytetty joko suhteiden perusteella tai talon sisältä. Silloinhan ei ole kyse sinun lahjakkuudesta tai sen puutteesta vaan että hakusysteemi antaa ymmärtää että paikkoja on haussa vaikkei todellisuudessa olekaan. Toisekseen työnhakijoita on satojatuhansia, avoimia vain joku kymmenentuhatta. Revi siitä. Eipä ole sinun vikasi.


    • Anonyymi

      Jos ihmisellä ei ollut vanhempia tai vanhemmat olivat
      välinpitämättömiä tai
      jopa alistavia, se tulee esille kun pitäisi pärjätä itekseen.

      Liian monet tekevät lapsia, eli suorittavat elämää ajattelematta, onko heistä itsestää vahemmiksi ja kasvattajiksi.
      Sitten ne odottaa, että yhteiskunta kasvattaa. Joku muu.
      Aikuiset käy töissä ja lapset koulussa. MISSÄ SE YHTEINEN AIKA ON?
      JUURI SE ON TÄRKEÄÄ.
      EI SITÄ VOI ULKOISTAA.
      Jos ulkoisti, ei ollut reilu lapselle.

      Yhteiskunnan tuki? Onko sitä enää? Vai onko se säästetty jo pois?

      Työ? Työ voi olla yksin tulonlöhde ja sosiaalistava, eli ihminen voi löytää sieltä ystäviä,
      ainakin kiinnittyy johonkin. Jos työilmapiiri ei toimi, siitäkin pitää yrittää puolustautua.

      Mut mikä sun tehtävä on täällä maan päällä? Oppia jotain? Iloa, surua, kipua, terveyttä, välittämistä, osallistumista.....mitä?
      Aiheita on monia.


      Masennus ja ruumiillinen kipu voi olla aika hallitsevaa.


      Mä en usko, että kaikkien tehtävä on suorittaa the polku: syntyä, kouluun, töihin, eläkkeelle, ja taivaaseen.

      Se tyttöystävä? Nainen on ihminen, mitä odotat häneltä? Että hän ”suorittaa” sitä polkua. Ei toisen puolesta voi elää. Tai että hän antaa sulle kokemuksen ... mistä? Rakkaudesta? Seksiä? Että naapurit hyväksyisi sinut?
      Olisi ystäväsi ja kuuntelisi?

      Nainen, ihmissuhde ei ole sun lääkäri, eikä elämäsi rakentaja.

      Sinä rakennat itseäsi, elämääsi ja ystävä ei voi parantaa, vaan kulkea hetken mukana.

      Asia kerrallaan

      • Anonyymi

        On pilannu elämänsä ja maineen ja kaiken,, velkaantunut ja ihan vitun pohjalla ei saa mistään mitään vittu jaksa enää ku kaikki tuntuu menevän päin vittua..


      • Anonyymi

        Erittäin hyvin kirjoitettu.


      • Anonyymi

        Orpo on mielisairas


        Hän tarvitsee hoitoa


    • Anonyymi

      Nyt on taas se fiilis ettei jaksa enää. en saa mistää enää töitä vaikka kuinka haen, ja huudan ihmisille ja tuun iha hulluksi, oon niin pohjalla, ku mä oon heikkolahjainen niin eikai mä voi koskaa tehdä töitä ja kukaa ei anna töitä

      • Anonyymi

        Aina voi tappaa itsensä


    • Anonyymi

      EMmä enää jaksa tuntuu että mä oon joku vammainen en pärjää missää ja en vaa jaksa,, mikää ei onnistu, ei saa töitä. potkuja töistä tai mitää. en jaksa enää, olis varmaa kiva hakee työkyvyttömyyseläke ja alkaa alkoholistiksi, elämä menee nii vitun paskasti... mulla on jo 17 tuhatta velkaa, ja en pysty makselee, elän velalla ku en saa mistää rahaa.

    • Anonyymi

      Tässä on jo niin pahoissa veloissa ei kavereita, naiset ei kiinnostu ja ei pääse eteenpäin, oon hakenut apua ja katotaan nyt, syön masennuslääkkeitä mutta usein on paha olla, en käy terapiassa, ihmiset ei halua olla munkaa missää tekemisis kun kerron että oon heikkolahjainen ihmiset pitää mua tyhmänä ja haukkuu emmä jaksa enää vittu välittää. kai pitäs olla alkoholisti ja työkyvyttömyyseläkkeellä sossussa jonottaa kun ei mistää tule rahaa ja elettävä vittu luottkortilla ja lisää velkaa ja töitä ees mitää töitä saa saatana!!

    • Anonyymi

      Usein tuntuu ettei vaan jaksa enään. Kaikki on nii perseestä. Eletää saatana vaa luottokortilla ja maataan kotona. Ihmisiä ei kiinnosta paskaakaan

    • Anonyymi

      Allu mitä odotat ihmisten tekevän? Miten ajattelet että ihmiset jossain nettipalstalla voisivat sinua auttaa kun hoitotahokaan ei ole voinut?

      Olet omien sanojesi mukaan käynyt jossain neuropsykologisessa kuntoutuksessakin, mutta et siis enää sielläkään?
      Sitä ihmettelen miksei sinua suosilla pistetä työkyvyttömyys eläkkeelle.
      Onhan se ikävää että ihmisen elämä on tuossa jamassa, mutta vaikuttaa vahvasti sille että et kykene saamaan minkäänlaista hyötyä mistään hoidosta tai terapiasta. Vielä kun työpaikatkin menetät jatkuvasti, mitä ajattelet että pitäisi muitten tehdä asian eteen?
      Heikkolahjaisuutta ei kukaan voi parantaa. Aggressiivisuudelle on sinun itse oltava halukas tekemään jotain, samoin impulsiivisuudelle ja holtittomalle rahankäytölle. Sinulla taitaa olla hyvin monitahoiset ongelmat, jotka vaatisivat erikoistason hoitoa ja terapiaa, mutta koska et pysty sellaiseen sitoutumaan se on ilmeisesti katsottu turhaksi.Oman elämänlaatusi parantaminen ja elämäsi vakauttaminen on täysin omissa käsissäsi. Kukaan, ei kukaan voi tehdä taikatemppua ja tehdä kaiken hyväksi.

      • Anonyymi

        En pysty muuttumaan. Mä varmaa yritän saada eläkettä ku aina saan potkuja töistä ja missään en pärjää. Velkaannun ja menetän luottotiedot. En näköjään saa naistakaan koskaan ja töitä.


      • Anonyymi

        En käy enää neuropsykologisessa kuntoutuksessa koska kela ei maksa. Se on 47 e mun maksettava per käynti ja kela sen maksaa. Oon sössiny raha asiat kun pakko elää luottokortilla ja ostaa ruokaa ja maksaa laskut. Olen puhunut lääkärille ja sain lähetteen mielialapolille pääsen sinne hoitoon ja kerron millanen oon. En pääse heikkolahjaisuudesta eroon. Oon niin hiton pohjalla etten vaa jaksa enää


      • Anonyymi

        Mulla on alaaja alainen oppimisvaikeus. Toimminnan ohjauksen puutteet. Hermostun ja saan raivareita. Oon taistellu ja soitellu töitä ei kukaa anna ku oon sössiny ja oon kehari en osaa mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on alaaja alainen oppimisvaikeus. Toimminnan ohjauksen puutteet. Hermostun ja saan raivareita. Oon taistellu ja soitellu töitä ei kukaa anna ku oon sössiny ja oon kehari en osaa mitään

        On todetty toisella tomoo monimuotoinen kehityshäiriö ja oon kuin lapsi. Oon niin erilainen ku muut. Jos meen eläkkeelle en saa koskaa mun velkoja pois. Vanhemmat ei jaksa mua enää. Meen hakeen apua. En käy missää terapiassa


      • Anonyymi

        Vaadin nyt pääsyä poliklinikalle kun voin huonosti..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on alaaja alainen oppimisvaikeus. Toimminnan ohjauksen puutteet. Hermostun ja saan raivareita. Oon taistellu ja soitellu töitä ei kukaa anna ku oon sössiny ja oon kehari en osaa mitään

        Hei, haloo, mitä väliä sillä on, vaikka sulla onkin laaja-alainen oppimisvaikeus........?
        Ja toiminnan ohjauksen puutteet, ei se tee susta huonompaa ihmisenä.........
        Niinku mä oon jo maininnu, niin mullaki on todettu oppimisvaikeuksia ja dysfasia lapsena ja nuorena ja Asperger eikä mua ainakaan haittaa, jos miehellä on tollasia neuropsykologisia häiriöitä, ihmisiä silti samalla tavalla........
        Mulla on kans vielä skitsoffektiivinen häiriö, pakko-oireinen häiriö ja toistuva masennus ja oon oppinu hyväksymään itteni tämmösenä kuin oon........
        Jos joku ihminen - nainen tai mies ei hyväksy sua noitten takia sellasena kuin oot, ni sit se ei ole sulle oikee ihminen.........
        Ite ainaki, jos joku mies ei mua tällasena hyväksy, ni voi mun puolesta painua hiiteen - oon se näkönen ku oon ja sellanen ku oon enkä voi olla enempää........
        Noi aggression purkaukset ymmärrän myös, mutta olen huolissani, jos ne näyttäytyy väkivaltaisena käytöksenä, sillon en yhtään ihmettele, että naiset kiertää sut kaukaa.
        Ei kukaan ihminen halua olla väkivaltaisen ihmisen kanssa, olkoon mies tai nainen.......
        Pura ne aggressiot vaikka nyrkkeilysäkkiä hakkaamalla. Ite puran joskus siivoomalla tai tiskaamalla, ku ei ollu aikasemmin astianpesukonetta___
        Niin mullekin tulee niitä hetkiä, jollon suututtaa niin paljon, että tekis mieli rikkoa jotain tai heitellä tavaroita, mutta sitä ei varmaan esim. työpaikoilla suvaita ja ihan missä tahansa. Omassa kotona varmaan saa, mutta en ite ainakaan omaa kämppää rupeis hajottaan........: -)
        Nainen ei kuitenkaan sun asioita saa parempaan kuntoon, sun pitää ite tehä niille jotain, jos pystyt tekemään - jos et, ni sit ne on sellasena ku on ja pysyvät......
        Se, että oot aiemmin möhlinyt ja kussu asias, sille ei enää voi mitään. Yritä keskittyä nykyhetkeen ja kato, mitä voit tehä toisin nyt kuin oot aiemmin tehny.........
        En mäkään ole puhas pulmunen, oon mäkii sekoillu ja perseilly aiemmin, mutta se on mennyttä, ainoastaan tulevaan voi vaikuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei, haloo, mitä väliä sillä on, vaikka sulla onkin laaja-alainen oppimisvaikeus........?
        Ja toiminnan ohjauksen puutteet, ei se tee susta huonompaa ihmisenä.........
        Niinku mä oon jo maininnu, niin mullaki on todettu oppimisvaikeuksia ja dysfasia lapsena ja nuorena ja Asperger eikä mua ainakaan haittaa, jos miehellä on tollasia neuropsykologisia häiriöitä, ihmisiä silti samalla tavalla........
        Mulla on kans vielä skitsoffektiivinen häiriö, pakko-oireinen häiriö ja toistuva masennus ja oon oppinu hyväksymään itteni tämmösenä kuin oon........
        Jos joku ihminen - nainen tai mies ei hyväksy sua noitten takia sellasena kuin oot, ni sit se ei ole sulle oikee ihminen.........
        Ite ainaki, jos joku mies ei mua tällasena hyväksy, ni voi mun puolesta painua hiiteen - oon se näkönen ku oon ja sellanen ku oon enkä voi olla enempää........
        Noi aggression purkaukset ymmärrän myös, mutta olen huolissani, jos ne näyttäytyy väkivaltaisena käytöksenä, sillon en yhtään ihmettele, että naiset kiertää sut kaukaa.
        Ei kukaan ihminen halua olla väkivaltaisen ihmisen kanssa, olkoon mies tai nainen.......
        Pura ne aggressiot vaikka nyrkkeilysäkkiä hakkaamalla. Ite puran joskus siivoomalla tai tiskaamalla, ku ei ollu aikasemmin astianpesukonetta___
        Niin mullekin tulee niitä hetkiä, jollon suututtaa niin paljon, että tekis mieli rikkoa jotain tai heitellä tavaroita, mutta sitä ei varmaan esim. työpaikoilla suvaita ja ihan missä tahansa. Omassa kotona varmaan saa, mutta en ite ainakaan omaa kämppää rupeis hajottaan........: -)
        Nainen ei kuitenkaan sun asioita saa parempaan kuntoon, sun pitää ite tehä niille jotain, jos pystyt tekemään - jos et, ni sit ne on sellasena ku on ja pysyvät......
        Se, että oot aiemmin möhlinyt ja kussu asias, sille ei enää voi mitään. Yritä keskittyä nykyhetkeen ja kato, mitä voit tehä toisin nyt kuin oot aiemmin tehny.........
        En mäkään ole puhas pulmunen, oon mäkii sekoillu ja perseilly aiemmin, mutta se on mennyttä, ainoastaan tulevaan voi vaikuttaa.

        Tämä oli tosi hyvä kommentti aihepiireihin. Lue siitä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä oli tosi hyvä kommentti aihepiireihin. Lue siitä. :)

        Täytyy sanoa, että kiitos kiitos.......Tällaiselta vajaalta 32-vuotiaalta naispuoliselta sekopäältä.......;)) Ps. Sarkasmilla ja kyynisesti sanottu, yritän kertoa lähinnä aloittajalle, ettei mittais ihmisarvoaan sen sairauksien ja diagnoosien perusteella........:)
        Ei mua haittaa, vaikka miehellä olis joku neurologinen juttu, kuten Asperger tai adhd, itelläni on Asperger yms. kaikki nuo, mitä olen luetellu ja ihan oikein sarkastisesti naurattaa, minkälainen pakkaus mustakii on tähän mennessä tullu.........Mutta olen sinut itteni kanssa ja jos jotakuta nää häiritsee, ni oma on ongelmansa.......))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei, haloo, mitä väliä sillä on, vaikka sulla onkin laaja-alainen oppimisvaikeus........?
        Ja toiminnan ohjauksen puutteet, ei se tee susta huonompaa ihmisenä.........
        Niinku mä oon jo maininnu, niin mullaki on todettu oppimisvaikeuksia ja dysfasia lapsena ja nuorena ja Asperger eikä mua ainakaan haittaa, jos miehellä on tollasia neuropsykologisia häiriöitä, ihmisiä silti samalla tavalla........
        Mulla on kans vielä skitsoffektiivinen häiriö, pakko-oireinen häiriö ja toistuva masennus ja oon oppinu hyväksymään itteni tämmösenä kuin oon........
        Jos joku ihminen - nainen tai mies ei hyväksy sua noitten takia sellasena kuin oot, ni sit se ei ole sulle oikee ihminen.........
        Ite ainaki, jos joku mies ei mua tällasena hyväksy, ni voi mun puolesta painua hiiteen - oon se näkönen ku oon ja sellanen ku oon enkä voi olla enempää........
        Noi aggression purkaukset ymmärrän myös, mutta olen huolissani, jos ne näyttäytyy väkivaltaisena käytöksenä, sillon en yhtään ihmettele, että naiset kiertää sut kaukaa.
        Ei kukaan ihminen halua olla väkivaltaisen ihmisen kanssa, olkoon mies tai nainen.......
        Pura ne aggressiot vaikka nyrkkeilysäkkiä hakkaamalla. Ite puran joskus siivoomalla tai tiskaamalla, ku ei ollu aikasemmin astianpesukonetta___
        Niin mullekin tulee niitä hetkiä, jollon suututtaa niin paljon, että tekis mieli rikkoa jotain tai heitellä tavaroita, mutta sitä ei varmaan esim. työpaikoilla suvaita ja ihan missä tahansa. Omassa kotona varmaan saa, mutta en ite ainakaan omaa kämppää rupeis hajottaan........: -)
        Nainen ei kuitenkaan sun asioita saa parempaan kuntoon, sun pitää ite tehä niille jotain, jos pystyt tekemään - jos et, ni sit ne on sellasena ku on ja pysyvät......
        Se, että oot aiemmin möhlinyt ja kussu asias, sille ei enää voi mitään. Yritä keskittyä nykyhetkeen ja kato, mitä voit tehä toisin nyt kuin oot aiemmin tehny.........
        En mäkään ole puhas pulmunen, oon mäkii sekoillu ja perseilly aiemmin, mutta se on mennyttä, ainoastaan tulevaan voi vaikuttaa.

        No musta vain tuntuu ettei kukaa halua tyhmää ja työtöntä kaverinta miestä joka on sössiny asiansa. Kai se pitäs hyväksyy että on tyhmä ja yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei, haloo, mitä väliä sillä on, vaikka sulla onkin laaja-alainen oppimisvaikeus........?
        Ja toiminnan ohjauksen puutteet, ei se tee susta huonompaa ihmisenä.........
        Niinku mä oon jo maininnu, niin mullaki on todettu oppimisvaikeuksia ja dysfasia lapsena ja nuorena ja Asperger eikä mua ainakaan haittaa, jos miehellä on tollasia neuropsykologisia häiriöitä, ihmisiä silti samalla tavalla........
        Mulla on kans vielä skitsoffektiivinen häiriö, pakko-oireinen häiriö ja toistuva masennus ja oon oppinu hyväksymään itteni tämmösenä kuin oon........
        Jos joku ihminen - nainen tai mies ei hyväksy sua noitten takia sellasena kuin oot, ni sit se ei ole sulle oikee ihminen.........
        Ite ainaki, jos joku mies ei mua tällasena hyväksy, ni voi mun puolesta painua hiiteen - oon se näkönen ku oon ja sellanen ku oon enkä voi olla enempää........
        Noi aggression purkaukset ymmärrän myös, mutta olen huolissani, jos ne näyttäytyy väkivaltaisena käytöksenä, sillon en yhtään ihmettele, että naiset kiertää sut kaukaa.
        Ei kukaan ihminen halua olla väkivaltaisen ihmisen kanssa, olkoon mies tai nainen.......
        Pura ne aggressiot vaikka nyrkkeilysäkkiä hakkaamalla. Ite puran joskus siivoomalla tai tiskaamalla, ku ei ollu aikasemmin astianpesukonetta___
        Niin mullekin tulee niitä hetkiä, jollon suututtaa niin paljon, että tekis mieli rikkoa jotain tai heitellä tavaroita, mutta sitä ei varmaan esim. työpaikoilla suvaita ja ihan missä tahansa. Omassa kotona varmaan saa, mutta en ite ainakaan omaa kämppää rupeis hajottaan........: -)
        Nainen ei kuitenkaan sun asioita saa parempaan kuntoon, sun pitää ite tehä niille jotain, jos pystyt tekemään - jos et, ni sit ne on sellasena ku on ja pysyvät......
        Se, että oot aiemmin möhlinyt ja kussu asias, sille ei enää voi mitään. Yritä keskittyä nykyhetkeen ja kato, mitä voit tehä toisin nyt kuin oot aiemmin tehny.........
        En mäkään ole puhas pulmunen, oon mäkii sekoillu ja perseilly aiemmin, mutta se on mennyttä, ainoastaan tulevaan voi vaikuttaa.

        Naisten silmis musta tuntuu että oon täysin lapsi ja tyhmä mul on lapselliset jutut ja elän jossain omassa kuplassa. Koskaa tehny töitä ja ja oon niin erikoinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisten silmis musta tuntuu että oon täysin lapsi ja tyhmä mul on lapselliset jutut ja elän jossain omassa kuplassa. Koskaa tehny töitä ja ja oon niin erikoinen

        Naiset on ihmetelly sitä miksen käy töissä ja oon aika outo ja en oo koskaa käyny töissä.ja oon 35 se on kuulemma iso turn off ja vielä heikkolahjainen
        En voi sille mitää


      • Anonyymi

        Mulla on ongelmia elämässä. ei ne mihkään katoa. Nyt olen jäänyt elämässä ihan yksin. sain töitä mutta mitäs sen jälkeen.. taasko jään kotiin makaamaan ilman rahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei, haloo, mitä väliä sillä on, vaikka sulla onkin laaja-alainen oppimisvaikeus........?
        Ja toiminnan ohjauksen puutteet, ei se tee susta huonompaa ihmisenä.........
        Niinku mä oon jo maininnu, niin mullaki on todettu oppimisvaikeuksia ja dysfasia lapsena ja nuorena ja Asperger eikä mua ainakaan haittaa, jos miehellä on tollasia neuropsykologisia häiriöitä, ihmisiä silti samalla tavalla........
        Mulla on kans vielä skitsoffektiivinen häiriö, pakko-oireinen häiriö ja toistuva masennus ja oon oppinu hyväksymään itteni tämmösenä kuin oon........
        Jos joku ihminen - nainen tai mies ei hyväksy sua noitten takia sellasena kuin oot, ni sit se ei ole sulle oikee ihminen.........
        Ite ainaki, jos joku mies ei mua tällasena hyväksy, ni voi mun puolesta painua hiiteen - oon se näkönen ku oon ja sellanen ku oon enkä voi olla enempää........
        Noi aggression purkaukset ymmärrän myös, mutta olen huolissani, jos ne näyttäytyy väkivaltaisena käytöksenä, sillon en yhtään ihmettele, että naiset kiertää sut kaukaa.
        Ei kukaan ihminen halua olla väkivaltaisen ihmisen kanssa, olkoon mies tai nainen.......
        Pura ne aggressiot vaikka nyrkkeilysäkkiä hakkaamalla. Ite puran joskus siivoomalla tai tiskaamalla, ku ei ollu aikasemmin astianpesukonetta___
        Niin mullekin tulee niitä hetkiä, jollon suututtaa niin paljon, että tekis mieli rikkoa jotain tai heitellä tavaroita, mutta sitä ei varmaan esim. työpaikoilla suvaita ja ihan missä tahansa. Omassa kotona varmaan saa, mutta en ite ainakaan omaa kämppää rupeis hajottaan........: -)
        Nainen ei kuitenkaan sun asioita saa parempaan kuntoon, sun pitää ite tehä niille jotain, jos pystyt tekemään - jos et, ni sit ne on sellasena ku on ja pysyvät......
        Se, että oot aiemmin möhlinyt ja kussu asias, sille ei enää voi mitään. Yritä keskittyä nykyhetkeen ja kato, mitä voit tehä toisin nyt kuin oot aiemmin tehny.........
        En mäkään ole puhas pulmunen, oon mäkii sekoillu ja perseilly aiemmin, mutta se on mennyttä, ainoastaan tulevaan voi vaikuttaa.

        Niin pakko se kai hyväksyä. Asioille ei vaan voi mitään.. yksin se oltava ja käytävä töissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei, haloo, mitä väliä sillä on, vaikka sulla onkin laaja-alainen oppimisvaikeus........?
        Ja toiminnan ohjauksen puutteet, ei se tee susta huonompaa ihmisenä.........
        Niinku mä oon jo maininnu, niin mullaki on todettu oppimisvaikeuksia ja dysfasia lapsena ja nuorena ja Asperger eikä mua ainakaan haittaa, jos miehellä on tollasia neuropsykologisia häiriöitä, ihmisiä silti samalla tavalla........
        Mulla on kans vielä skitsoffektiivinen häiriö, pakko-oireinen häiriö ja toistuva masennus ja oon oppinu hyväksymään itteni tämmösenä kuin oon........
        Jos joku ihminen - nainen tai mies ei hyväksy sua noitten takia sellasena kuin oot, ni sit se ei ole sulle oikee ihminen.........
        Ite ainaki, jos joku mies ei mua tällasena hyväksy, ni voi mun puolesta painua hiiteen - oon se näkönen ku oon ja sellanen ku oon enkä voi olla enempää........
        Noi aggression purkaukset ymmärrän myös, mutta olen huolissani, jos ne näyttäytyy väkivaltaisena käytöksenä, sillon en yhtään ihmettele, että naiset kiertää sut kaukaa.
        Ei kukaan ihminen halua olla väkivaltaisen ihmisen kanssa, olkoon mies tai nainen.......
        Pura ne aggressiot vaikka nyrkkeilysäkkiä hakkaamalla. Ite puran joskus siivoomalla tai tiskaamalla, ku ei ollu aikasemmin astianpesukonetta___
        Niin mullekin tulee niitä hetkiä, jollon suututtaa niin paljon, että tekis mieli rikkoa jotain tai heitellä tavaroita, mutta sitä ei varmaan esim. työpaikoilla suvaita ja ihan missä tahansa. Omassa kotona varmaan saa, mutta en ite ainakaan omaa kämppää rupeis hajottaan........: -)
        Nainen ei kuitenkaan sun asioita saa parempaan kuntoon, sun pitää ite tehä niille jotain, jos pystyt tekemään - jos et, ni sit ne on sellasena ku on ja pysyvät......
        Se, että oot aiemmin möhlinyt ja kussu asias, sille ei enää voi mitään. Yritä keskittyä nykyhetkeen ja kato, mitä voit tehä toisin nyt kuin oot aiemmin tehny.........
        En mäkään ole puhas pulmunen, oon mäkii sekoillu ja perseilly aiemmin, mutta se on mennyttä, ainoastaan tulevaan voi vaikuttaa.

        Yritän ainaski jatkossa pitää työpaikkani. Mut nyt tehtii vaa määräaikanen sopimus. Mitä sitte. Tipun taas alas ja joudun velkoihin.


    • Anonyymi

      Tuntuu ettei ihmisiä kiinnosta ollenkaa enää mun elämä. Oon yksin jatkuvasti lenkkeilen. Ei kukaa halua olla yhteydessä ja oon rahaton. Ennen oli rahaa. Velkaantunur kun vuokraan en ole saanut rahaa ja sossu päätti jättää maksamatta. Neuropsykologin apua on ihan väärä. Mulla on muita mielenterveysongelmia.

    • Anonyymi

      Joka päivä on paha olla ja velka vaa kasvaa kun kaikki on päin helvettiä. Mä nyt syön velafaxin 75 mg ja semmosta.

    • Anonyymi

      Pakkohan mun saatanA ruokaa ostaa ja maksaa vuokra etten joudu kodittomaksi ja elän luottokortilla

    • Anonyymi

      Mut jo tunnetaan ja en jaksa enää oon niin pohjalla. Velkaa tuhansia euroja ja kauhee homma maksaa. Niin pienet tulot ja en kestä. Miks mä en oo jo tappanu itteeni. Vihaan sitä että mulla on masennus ja oppimisvaikeus

    • Anonyymi

      Kukaa ei halua olla missää tekemisis. Oon pitkä normaalin näkönen. Pienenä pahasti kiusattiin. Kavereita ei ole koskaan ollut ja useita potkuja töistä ja epäonnistumista jatkuvaa ja myös Jtkuvaa kierrättä velkaantunut ja ihmiset vaa vihaa mua. Miks pitää elää tätä helvettiä

    • Anonyymi

      En saa naista mitenkää ku en kelpaa tälläsenää ja mulla on vaa ongelmia elämässä

    • Anonyymi

      Emmä jaksa enää. Ennen sai vielä töitä. Nykyää aivan luuseri ja sekasin raha asiat ja yksin.

    • Anonyymi

      Työkyvyttömyyseläke pilaa ihmisen ja sitten on elämä pilalla. Ja en ees välttis sitä saa kun en oo vammainen ja rullatuolissa.

    • Anonyymi

      Ennen sentää oli jokseenni töitä ja raha asiat ok. Sitten loppu työt. Sossu päätti jättä maksamatta 2-3 kk oon satoi euroja velkaantunut eivät antanu ees rahaa vuokraan. Ja psyyke tullu aivan hulluksi. Nyt vasta lokakuussa ehkä maksaa. Ja pitäs tulla liitosta rahaa ehkä. Ennen pääsin naistenkaa treffeille ja nykyää eivät halua nähä ja mä en kelpaa ees lihavalle enää. Syitä miksi oon tullut hulluksi.

    • Anonyymi

      Kuka tälläistä elämää jaksaa??

    • Anonyymi

      Mä saan raivareita haukun ihmisiä. Huudan ihmisille. Oon tosi pohjalla ku oon pilannu elämäni. Enkä saa naista.

    • Anonyymi

      Heikkolahjaisten kilpailukyky avoimilla työmarkkinoilla on todennäköisesti heikko myös ammatillisen tutkinnon omaavilla henkilöillä[1]. Heikkolahjaisuutta ei kuitenkaan pidetä työkyvyttömyyseläkkeen perusteena kuten älyllistä kehitysvammaisuutta. Heikkolahjaisten työttömyys ja toimeentulo-ongelmat ovatkin merkittävä sosiaalinen ongelma."

      Niin, jos henkilö on hidas, vähä-älyinen, urpo ja huolimaton, niin miten tällainen henkilö työllistyisi? Nyt puhutaan henkilöstä, jolla on vaikeuksia kirjoittaa CV, selvitä arjen asioista tehokkaasti, on oppimisvaikeuksia, ulosanti ja sivistys on huono, on vaikeuksia aikojen kanssa, kärsii esimerkiksi dysleksiasta, dyskalkuliasta ja jolle on mahdoton antaa työtehtäviä ilman jatkuvaa valvontaa. Yksinkertaiset työt hoidetaan nykyään melko paljon koneella joten vaihtoehdot ovat vähissä.

      Valitettavasti monille työnantajille tällainen henkilö on riesa ja ne harvat tehtävät mihin tällainen heikkolahjainen pystyisi viedään nykypäivinä nopeasti kun työttömyys on korkea ja "normaalit" ovat luonnollisesti työnantajille mieluisampi vaihtoehto jos on varaa valita. Jossain agraariyhteiskunnassa heikkolahjaiset pistettiin jollekin pellolle työskentelemään, mutta sekin taitaa olla nykypäivänä mahdotonta kun koneilla hoidetaan kaikkea.

      Jos heikkolahjainen ei saa töitä, hän voi olla useampikin vuosi putkeen työttömänä. Jos on ollut esimerksi 10 vuotta työttömänä kun taidot eivät yksinkertaisesti riitä, niin 

      Silti byrokraattien mielestä näiden ei tulisi saada työkyvyttömyyseläkettä, koska eivät täytä vaatimuksia. Mutta työnantajat eivät näitä halua töihin! Jotkut ehkä joutuvat sitten elää eläkeikään asti toimeentulotuella ja kuulla "sossupummi"-haukkumasanaa.

      Olisikohan työkyvyttömyyseläke parempi heikkolahjaisille?

    • Anonyymi

      "Mä saan raivareita haukun ihmisiä. Huudan ihmisille. Oon tosi pohjalla ku oon pilannu elämäni. Enkä saa naista."

      Raivoat ja haukut ihmisiä. Olisiko siinä syy siihen, että kukaan ei halua olla kanssasi?
      Etkä saa naista. Mikä lääke se nainen olisi näihin ongelmiisi?
      Miten arvelet pystyväsi minkäänlaiseen ihmissuhteeseen niin kauan kun olet noin sekaisin?
      Miksi jonkun, sen naisen esim. pitäisi sietää raivonpuuskiasi ja hallitsematonta käytöstäsi? Vain koska sinä haluat naisen?
      Ymmärrätkö että nainen on ihminen, ei esine. Naisella on omat tarpeensa ja oikeus valita kumppani jonka kanssa on mahdollista rakentaa jotain yhteistä. Olisiko sinusta siihen? Ei ainakaan tällä hetkellä eikä ennenkuin saat pääsi jotenkuten selvitetyksi ja elämäsi raiteilleen.
      En tunne sinua enkä tilannettasi muuta kuin mitä olet täällä kertonut. Kuitenkin sen verran kuvaa saanut, että todella sekaisin nyt olet. En ole sossun kanssa ollut koskaan tekemisissä enkä tunne heidän toimintaansa, mutta jokin syy siihen on että et sieltä tällä hetkellä rahaa saa. Pitäähän heidän tehdä kirjallinen selvitys ja se sinulla varmasti on.
      En myöskään tiedä olisiko sieltä mahdollista saada apua ja infoa mihin kääntyä saadakseen tukea elämänsä kondikseen laittamisessa. Käsittääkseni heillä on velvollisuus sellaista infoa antaa. Oletko kysynyt? Se vaatii omaa halua ja motivaatiota tehdä jotain asioitten eteen. Heillä ei ole mitään vanhempien velvollisuuksia lastaan kohtaan, olet sentään jo hyvinkin aikuinen mies. Et voi vain odottaa että joku tekee jotain!

      • Anonyymi

        Herranjumala mä kyl kaipaan naista ja kumppania. Oon aina yksin ja kaipaisin naista eikö kukaan tajua. No mä nyt olen vain kehari eikä voi mitään. Oon niin erilainen ku muut ja outo. Mulla on ihme jutut ja oon heikkolahjainen. Mut asun itsenäisesti ja semmosta. Ei voi mitään


      • Anonyymi

        Olen hakenut apua. Ja pääsin husin mielialialapolille. Kohta tapaan lääkärin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen hakenut apua. Ja pääsin husin mielialialapolille. Kohta tapaan lääkärin.

        Hyvä kun olet hakenut apua. Ehkä voisit hyötyä jonkinlaisesta keskusteluavusta, se voisi auttaa noihin toistuviin keloihin "huonoudesta" ym. ja tietty masennukseen ja turhautumiseen ylipäätään. Ja tukea muissakin asioissa kuten vaikka työpaikkojen ja kontaktien etsimisessä. Vai mitä ajattelet?

        Et sinä kirjoitustesi perusteella miltään idiootilta vaikuta. Ihan hyvin osaat asioitasi ja tilanteitasi miettiä ja ilmaista, vaikka ne ovat vaikeita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kun olet hakenut apua. Ehkä voisit hyötyä jonkinlaisesta keskusteluavusta, se voisi auttaa noihin toistuviin keloihin "huonoudesta" ym. ja tietty masennukseen ja turhautumiseen ylipäätään. Ja tukea muissakin asioissa kuten vaikka työpaikkojen ja kontaktien etsimisessä. Vai mitä ajattelet?

        Et sinä kirjoitustesi perusteella miltään idiootilta vaikuta. Ihan hyvin osaat asioitasi ja tilanteitasi miettiä ja ilmaista, vaikka ne ovat vaikeita.

        Varmaan. Oon vaa omissa ajatuksissa ja säälin itteeni kui paska ihminen ja tyhmä olen ku en pärjää ees töissä saan aina potkut. Ja muut pärjää


      • Anonyymi

        No sitten ei voi mitää. musta on tullut tälläinen ihminen, ei mulle anneta ees töitä, ja en saa kavereita, oon aina yksin, ei tää kovin normaalia elämää ole, kaipaisin ihmisiä, nään aina äitiä en jaksa enää, haluaisin vain olla yksin, voin huonosti ja oon masentunut, elämässä ei oo mitää kivaa.. ehkä kuntoilu mutta ei se auta kun hetken


      • Anonyymi

        No ei varmaan halua.. en tiedä sitten mitä tehdä.. meen töihin ja oon yksin.


    • Anonyymi

      Asut Vantaalla? Siellä kuten muuallakin sosiaalitoimistolta on saatavilla tukea:

      "Ota rohkeasti yhteyttä sosiaalipalveluihin, jos tarvitset konkreettista apua mm. toimeentuloon ja sosiaaliseen hyvinvointiin liittyvissä kysymyksissä. Tarjoamme apua ja tukea erilaisissa haastavissa elämäntilanteissa. Aluksi teemme kanssasi palvelutarpeen arvioinnin ja suunnittelemme juuri sinulle sopivat tukimuodot."

      Nythän en tiedä onko näitä jo tarjottu, mutta tiedoksi että näitä löytyy. Ota yhteys omaan sossuusi ja kysy.

    • Anonyymi

      Ei oikein ketään kiinnosta mun elämä. EI Saisi olla ikinä ongelmia. En pärjää töissä jatkuvia potkuja paskaa. En jaksa enää. Todettu oppimisvaikeus. Emmä halua koko elämääni tehdä töitä 9 e päivä.. ja nyt alotin koulutukse 6 kk saa nähä miten tässä käy..

      • Anonyymi

        Oon tosi erikoinen. Käyny toimintaterapiassa ja todettii ongelmia jo ettei pärjää lähinnä ilman tukea. Olen aina yksin enkä pääse ees treffeille naistenkaa. Kuntoile se hyvä mutta ei se auta ku en kelpaa naisille..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon tosi erikoinen. Käyny toimintaterapiassa ja todettii ongelmia jo ettei pärjää lähinnä ilman tukea. Olen aina yksin enkä pääse ees treffeille naistenkaa. Kuntoile se hyvä mutta ei se auta ku en kelpaa naisille..

        No juokse maailman ennätys 3000 metriä niin takuulla kelpssssaa


    • Anonyymi

      Mitäpä jos kävisit paikkakuntasi mielenterveyskuntoutujien klubitalolla..Siellä voi olla muitakin vähän samoista ongelmista kärsiviä niin voisit saada vihjeitä miten voisit saada elämäsi asioita eteenpäin.Sosiaalitoimiston tai terveydenhuollon sosiaalityöntekijän kanssa voi tilatulla ajalla keskustella myös esim.ongelmistasi.Nyt meni myös vähän ohi tuo kehitys häiriö kohta että onko sinulla siis oikeus käyttää alueen kehitysvammaisten palvelu paikkaa?vai onko häiriösi niin lievä ettei sinua lasketa kehitysvammaiseksi?.Yritäpä jotakin siis noista neljästä ehdotetusta paikasta niin jos vyyhtesi alkaisi vähän selviämään..?.Hyvää syksyä kuitekin ja aina löytyy niitä joilla on asiat vielä huonommin vaikka nyt päihde ja huume helvetissä kieriskelevällä..

      • Anonyymi

        No ihan sama. En ole vammainen. Mutta todettu tuo häiriö. En saa kavereita ja tuntuu että kukaan ei halua olla munkaa missään tekemisissä. Oon turhake joka ei saa edes naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ihan sama. En ole vammainen. Mutta todettu tuo häiriö. En saa kavereita ja tuntuu että kukaan ei halua olla munkaa missään tekemisissä. Oon turhake joka ei saa edes naista.

        En saa mistään töitä ku ei anneta. Oon aina yksin. Alkaa riittään tää paska. Oon aika ujo ihminen en paljoo puhu ja oon vähän outo.. yksin ei huvita mikään.


    • Anonyymi

      Sitku pyydän naisia tapaamiselle tai kahville. Eivät helvetti koskaa lähe.

    • Anonyymi

      En oo koskaa oikee tehny töitä ja on velkaakin ja mulla ei ole ihmisiä elämässä oon vain yksin jatkuvasti se masentaa hitosti. En oo ruma mut en kelpaa naisille..

    • Anonyymi

      Musta tuntuu ettei kukaa halua olla munkaa tekemisis ku en tajua mitää. Oon erikoinen ja ei oo ees kaverin kaveria.

    • Anonyymi

      Kaikki normaalit ihmiset pärjää töissä mä saan aina potkut tai lopetan ja teen erilailla työt kun muut ku oon kehari. Alkaa jo riittään ku en saa ees naista.

    • Anonyymi

      Oon panostanu itseeni. Ja kuntoilen ei mikää auta ei naiset kiinnostu. Aina oon kans yksin.

    • Anonyymi

      Oon nii jotenki masentunu ku yli kaiken oon aina yksin ja kaipaisin tyttöystävää

    • Anonyymi

      Ei kannata työn tai työttömyyden mukaan itseäsi ihmisenä arvotella tai tuomita. Tai edes naisen tai ystäväpiirien. Vaikka kaikki tärkeitä asioita onkin. Voivat tilanteet niiden osalta myös muuttua.

      Sekin on todella hyvä juttu, jos liikut ja olet kunnossa fyysisesti. Usein sekin kyllä edesauttaa myös monia muita asioita pitemmän päälle, ja voi tietty antaa itsessään mielekkäitä sisältöjä elämään ja arkeen.

      Lykkyä siihen lääkäritapaamiseen, ja koulutusjuttuihin.

    • Anonyymi

      Joo mutta ei naiset koskaa kiinnostu en ymmärrä vaikka ruma en ole.

    • Anonyymi

      Ei oo 2 vuotee ollu naista ja mitään säätöä kyllä se vituttaa.

    • Anonyymi

      Oon vielä pitkä. En oikein ymmärrä.

    • Anonyymi

      Aloittaja, minua harmittaa puolestasi, että olet joskus saanut tuommoisen typerän, oikeastaan aika epätieteellisen leiman kuin "heikkolahjainen". Sille ei ole mitään perusteita. Jos se on jollain testeillä todettu, niin ne testithän ovat aika kapea otos ihmisen kaikista kyvyistä. Vaikka siis saisit niillä jotain tiettyjä pistemääriä, sinulla voi olla ja todennäköisesti onkin paljon muita kykyjä ja lahjakkuuksia. Kykyjä, joita juuri niissä testeissä ei tutkita, ja jotka voivat olla hyvin arvokkaita ja yhteiskuntaa ja omaa elämääsi hyödyttäviä kunhan vaan saat ne käyttöön.

      Olet varmasti monipuolinen ihminen. Tiedän monia, jotka ovat ihan virallisesti kehitysvammaisia (jota sinä siis et ole), ja hekin ovat lahjakkaita, ja kykenevät työhön, jossa antavat ainutlaatuisen panoksen yhteiskunnalle ja ansaitsevat elantoakin. Ja sosiaalisesti, ihmissuhteissa, he ovat ihan kuin muutkin. Olen työskennellyt kehitysvammaisten kanssa, ja jos en olisi ollut ammattiroolissa, olisin varmasti ystävystynyt monien heistä kanssa. Ammattiroolini vain rajoitti, en voinut ystävystyä, vaikka olisin halunnut. He ovat jääneet vuosiksi mieleeni. He myös tukivat minua tietämättään joissakin silloisen elämäntilanteeni vaikeuksissa (mistä en tietenkään puhunut heille). En erottele mitenkään ihmisiä tuollaisten leimojen perusteella. Yhtä hyvin minuakin voisi kutsua jotenkin "kehariksi" tai "heikkolahjaiseksi" tai vastaavaksi, vaikka minulla on korkeakoulututkinto. Aivan yhtä hyvin minua voisi kutsua niin kuin heitä tai sinua. Ikävä on vieläkin monia heistä... ja mietin, muistavatko he minua ollenkaan.

      Niin että älä enää halvenna itseäsi äläkä usko muiden ennakkoluuloisia puheita. Äläkä usko ettet merkitsisi kenellekään mitään. Ja ettei kukaan näkisi sisäistä "säteilyäsi." Surulliset ajatukset ja olot, ja raskas elämäntilanne tietysti vaikeuttaa yhteyden saamista toisiin.

      Keskusteluapua jos saat, ja jos siinä tulee oikea ihminen tueksesi, voivat asiat lähteä hyvinkin eteenpäin.

      Sinulla on hyvä ulkonäkö, ja olet ollut työelämässä. Tietenkään et halua työkyvyttömyyseläkkeelle, koska haluat elättää itsesi ja olla itsenäinen. Se on merkki kestävyydestä ja rohkeudesta, että asettaa tavoitteita ja haluaa pitää kiinni itsenäisyydestä. Kaiken kaikkiaan kirjoituksistasi tulee se kuva, että sinulla on selkärankaa ja monenlaisia voimavaroja, joita et masennuksessa ja ahdingossa vaan nyt juuri kaikilta osin tiedosta.

      Jos ei se apu mitä mielialahäiriöpolilta saat tunnu riittävän, niin kamppaile vaan eteenpäin paremman tilanteen saavuttamiseksi ja sellaisen tuen löytämiseksi mikä tuntuu sopivalta. Lääkkeitä en sinuna söisi paljoa, niillä on pitemmän päälle haittavaikutuksia sekä mielialaan että fyysiseen terveyteen.

      Hyviä vastauksiakin olet näköjään saanut, niissä on paljon asiaa, ihmiset ovat tosissaan miettineet. Olen samaa mieltä eräänkin kanssa mm. siitä, että naissuhde ei sinänsä ratkaise ongelmaasi. Vaikka on hyvin ymmärrettävä ja luonnollinen tarve kaivata sellaista. Kunhan ensin pääset sellaiseen tasapainoon, että jaksat paremmin ottaa vastaan ystävyyttä ja kaveruutta ihmisiltä, jotka tuntuvat olevan samalla aaltopituudella, ja kunhan pääset osalliseksi yhteiskuntaa työn tai vastaavan toiminnan kautta, niin sitten voi hyvinkin jonain päivänä tulla vastaan sinulle sopiva naishenkilö, ja kuuluu ns. klik, kuten Kaarle Kustaalla ja Silvialla aikoinaan....

      Huonot fiilikset kuluvat myös kuvaan, niistä saa valittaa, ja aina saa kirjoittaa, tännekin. Moni voi samastua tilanteeseesi ja huomaa ettei ole yksin.

      • Anonyymi

        Joo mutta oon ihan helvetin kauan kaivannut tyttöystävää.


    • Anonyymi

      Pelkään etten vain tyhmänä kelpaa naisille ja ei ole työtäkään ja rahaa. Vähä lihonut olen mutta kuntoilen ja kaljuuntunut. Pitäs kai olla erilainen kun ei vain kelpaa...

    • Anonyymi

      Itsetunto sen kaljuuntumisen takia heikko ja en enää uskalla jutella naisille mitä ennen. Ennen sain baarista sentää naisia. Enää en saa.

    • Anonyymi

      Siksi haluan vähä laihduttaa että saisin enempi itsevarmuutta et uskaltaisin lähestyä naisia ja jutella.

      • Anonyymi

        Lihominen voi johtua niistä psyykenlääkkeistäkin, vähennä niitä. Kuntoilusta tulee endorfiineja ja parempi olo, siitä älä luovu, mutta masislääkkeiden käyttö voi vähentää kuntoiluintoa ihan niiden lääkkeiden vaikutuksen vuoksi aivoihin. Ne tavallaan laiskistavat, vaikka itsellä olisi kuinka motivaatiota liikkumiseen. Varoituksen sana siis lääkkeistä. - Ja kalju on muotia, monen naisen mieleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lihominen voi johtua niistä psyykenlääkkeistäkin, vähennä niitä. Kuntoilusta tulee endorfiineja ja parempi olo, siitä älä luovu, mutta masislääkkeiden käyttö voi vähentää kuntoiluintoa ihan niiden lääkkeiden vaikutuksen vuoksi aivoihin. Ne tavallaan laiskistavat, vaikka itsellä olisi kuinka motivaatiota liikkumiseen. Varoituksen sana siis lääkkeistä. - Ja kalju on muotia, monen naisen mieleen.

        Se HUS:n mielialahäiriöpaikka voi olla siitä vähän huono, että niissä on tapana tuputtaa lääkkeitä. Suhtaudu kriittisesti siltä osin. Keskusteluapu on se joka taatusti voi auttaa, edellyttäen, että saat sinulle oikeasti sopivalta tuntuvan ja ymmärtävän keskustelukumppanin. Ihminen ihmiselle siis. Jos ensimmäinen ei tunnu olevan samalla aaltopituudella kanssasi, pyydä vaihtaa toiseen, se on normaali käytäntö. Koeta olla aktiivinen siellä, älä luota liian sokeasti lääkäreihin ja muihin, he usein esittävät enemmän asiantuntijaa kuin oikeasti ovatkaan. Olet itsesi paras asiantuntija kuitenkin. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lihominen voi johtua niistä psyykenlääkkeistäkin, vähennä niitä. Kuntoilusta tulee endorfiineja ja parempi olo, siitä älä luovu, mutta masislääkkeiden käyttö voi vähentää kuntoiluintoa ihan niiden lääkkeiden vaikutuksen vuoksi aivoihin. Ne tavallaan laiskistavat, vaikka itsellä olisi kuinka motivaatiota liikkumiseen. Varoituksen sana siis lääkkeistä. - Ja kalju on muotia, monen naisen mieleen.

        Joo mutta mä oon kaljuuntunut. En kalju!! Ei kelpaa naisille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta mä oon kaljuuntunut. En kalju!! Ei kelpaa naisille

        Vaikka mä oon pitkä en silti kelpaa naisille.ja naiset aina haluaa pitkän miehen. En vaan kelpaa tai helvetti en ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka mä oon pitkä en silti kelpaa naisille.ja naiset aina haluaa pitkän miehen. En vaan kelpaa tai helvetti en ymmärrä.

        Mä oon nii vihanen ja turhautunut ku en kelpaa ees tavalliselle naiselle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon nii vihanen ja turhautunut ku en kelpaa ees tavalliselle naiselle

        Hävettää ku on tällänen tyhmä ja pohjalla elämäs ja en ssa ees tyttöystävää. Mua paljo nuoremmatki pärjää töissä mä saan aina potkut tai lopetan. Saatana...


    • Anonyymi

      Ei noita naisia oikein mikään kiinnosta. Oon halunnu nähä naisia mutku ei ne koskaa halua nähä. Paskanmarjat jos ei kiinnostu, ollaan yksin

      • Anonyymi

        No nyt kun olet niin epätoivoinen naisten perään, niin ne säikähtävät. Tiedätkö, se on vähän niin kuin luonnonlaki. Myös toisinpäin. Jos nainen ajattelee melkein pelkästään sitä, että "pitää saada joku mies nyt äkkiä etten vaan olis enää yksin", niin arvaa kiinnostuuko yksikään mies? Ei. Jos itse kohtaisit sellaisen naisen, niin veikkaan, ettet huomaisikaan häntä, ei herättäisi kiinnostustasi. Vaikka olisit itse kuinka "puutteessa". Se vain on niin. Kyse on ilmeisesti jotenkin sellaisesta, että kun se jota "jahdataan" tajuaa että hänestä ollaan kiinnostuneita vain jotta ei oltaisi ihan yksin - siis, ei hänen itsensä takia, vaan jotta olisi edes joku, niin silloin tuntee ettei ole omana itsenään tärkeä. Sellaisesta ei tule hyvä olo, vaan että on vaan joku hyödykkeentapainen. En tiedä osaanko selittää oikein mitä tarkoitan.

        Siksi minusta sinun kannattaisi nyt hetkeksi koettaa - yrittää edes, vaikka se olisikin vaikeaa - päästää irti siitä ajatuksesta, että pitää saada joku nainen. Ja ajatella muita ihmisiä, naisiakin, vain ihmisinä ja mahdollisina kavereina. Ok, myönnän ettei ole välttämättä helppoa. Mutta koeta järkätä itsellesi tekemistä, jossa olisi muita ihmisiä mukana, mitä vaan. Että saisit jotain mukavantuntuista porukkaa ympärillesi. Sitten kestää läheisen ihmissuhteen puutettakin paremmin, ja tuntee itsensä myös vahvemmaksi. Tässä tulee toivottavasti sinua auttamaan se keskustelukumppani, jonka mielialahäiriöpoli toivottavasti järjestää (pidetään peukkuja, että hoitavat hommansa niin kuin pitää, ja että saat tarvitsemasi avun etkä vain lääkkeitä). Sellainen jatkuva keskustelutuki voimistaa ihmistä kummasti. Jonkin ajan päästä ehkä saat jotain työtä tai toimintaa, ja alat saada takaisin sitä entistä identiteettiäsi työtätekevänä ihmisenä (erittäin kunnioitettava juttu muuten, että olet ollut työelämässä mukana...). Ja kun tästä mielentilasta käsin tulevaisuudessa kohtaat naisia, voit tehdä vähän valintojakin, eikä tarvitse ottaa ensimmäistä vastaantulevaa. Ja naiset puolestaan tajuavat jo olemuksestasi, että teet valintoja etkä kelpuuta ketä tahansa, ja kun olet jostain naisesta kiinnostunut, hän on imarreltu, kokee että näet hänet yksilönä. Hänen ei siis tarvitse vaan vastata "naisenpuutteeseesi", vaan hän on itsenäänkin tärkeä. Se on erittäin hyvä lähtökohta ihmissuhteelle. Nyt relaa tällä saralla, liika yrittäminen kostautuu kuten olet jo ehkä havainnutkin.


      • Anonyymi

        Ymmärrän sua ja ongelmiasi jotenkin. Olet varmasti pohjalla missä ite kokenut joskus olevani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän sua ja ongelmiasi jotenkin. Olet varmasti pohjalla missä ite kokenut joskus olevani.

        Oon mä pohjalla. Tuntuu että ihmiset vihaa mua. En oo koskaa tehny töitä. Ei oo kavereita. Vanhemmat vain ja oon heikkolahjainen ja kukaa ei halua olla tekemisissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt kun olet niin epätoivoinen naisten perään, niin ne säikähtävät. Tiedätkö, se on vähän niin kuin luonnonlaki. Myös toisinpäin. Jos nainen ajattelee melkein pelkästään sitä, että "pitää saada joku mies nyt äkkiä etten vaan olis enää yksin", niin arvaa kiinnostuuko yksikään mies? Ei. Jos itse kohtaisit sellaisen naisen, niin veikkaan, ettet huomaisikaan häntä, ei herättäisi kiinnostustasi. Vaikka olisit itse kuinka "puutteessa". Se vain on niin. Kyse on ilmeisesti jotenkin sellaisesta, että kun se jota "jahdataan" tajuaa että hänestä ollaan kiinnostuneita vain jotta ei oltaisi ihan yksin - siis, ei hänen itsensä takia, vaan jotta olisi edes joku, niin silloin tuntee ettei ole omana itsenään tärkeä. Sellaisesta ei tule hyvä olo, vaan että on vaan joku hyödykkeentapainen. En tiedä osaanko selittää oikein mitä tarkoitan.

        Siksi minusta sinun kannattaisi nyt hetkeksi koettaa - yrittää edes, vaikka se olisikin vaikeaa - päästää irti siitä ajatuksesta, että pitää saada joku nainen. Ja ajatella muita ihmisiä, naisiakin, vain ihmisinä ja mahdollisina kavereina. Ok, myönnän ettei ole välttämättä helppoa. Mutta koeta järkätä itsellesi tekemistä, jossa olisi muita ihmisiä mukana, mitä vaan. Että saisit jotain mukavantuntuista porukkaa ympärillesi. Sitten kestää läheisen ihmissuhteen puutettakin paremmin, ja tuntee itsensä myös vahvemmaksi. Tässä tulee toivottavasti sinua auttamaan se keskustelukumppani, jonka mielialahäiriöpoli toivottavasti järjestää (pidetään peukkuja, että hoitavat hommansa niin kuin pitää, ja että saat tarvitsemasi avun etkä vain lääkkeitä). Sellainen jatkuva keskustelutuki voimistaa ihmistä kummasti. Jonkin ajan päästä ehkä saat jotain työtä tai toimintaa, ja alat saada takaisin sitä entistä identiteettiäsi työtätekevänä ihmisenä (erittäin kunnioitettava juttu muuten, että olet ollut työelämässä mukana...). Ja kun tästä mielentilasta käsin tulevaisuudessa kohtaat naisia, voit tehdä vähän valintojakin, eikä tarvitse ottaa ensimmäistä vastaantulevaa. Ja naiset puolestaan tajuavat jo olemuksestasi, että teet valintoja etkä kelpuuta ketä tahansa, ja kun olet jostain naisesta kiinnostunut, hän on imarreltu, kokee että näet hänet yksilönä. Hänen ei siis tarvitse vaan vastata "naisenpuutteeseesi", vaan hän on itsenäänkin tärkeä. Se on erittäin hyvä lähtökohta ihmissuhteelle. Nyt relaa tällä saralla, liika yrittäminen kostautuu kuten olet jo ehkä havainnutkin.

        No sitten en tule todellakaa koskaa saamaan ketään. Naiset ei vain koskaa kiinnostu. Ne vain sanoo oot kivan pitkä siihen se jää saatana mulle riitti. Ei kukaa tyhmää työtöntä koskaa halua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt kun olet niin epätoivoinen naisten perään, niin ne säikähtävät. Tiedätkö, se on vähän niin kuin luonnonlaki. Myös toisinpäin. Jos nainen ajattelee melkein pelkästään sitä, että "pitää saada joku mies nyt äkkiä etten vaan olis enää yksin", niin arvaa kiinnostuuko yksikään mies? Ei. Jos itse kohtaisit sellaisen naisen, niin veikkaan, ettet huomaisikaan häntä, ei herättäisi kiinnostustasi. Vaikka olisit itse kuinka "puutteessa". Se vain on niin. Kyse on ilmeisesti jotenkin sellaisesta, että kun se jota "jahdataan" tajuaa että hänestä ollaan kiinnostuneita vain jotta ei oltaisi ihan yksin - siis, ei hänen itsensä takia, vaan jotta olisi edes joku, niin silloin tuntee ettei ole omana itsenään tärkeä. Sellaisesta ei tule hyvä olo, vaan että on vaan joku hyödykkeentapainen. En tiedä osaanko selittää oikein mitä tarkoitan.

        Siksi minusta sinun kannattaisi nyt hetkeksi koettaa - yrittää edes, vaikka se olisikin vaikeaa - päästää irti siitä ajatuksesta, että pitää saada joku nainen. Ja ajatella muita ihmisiä, naisiakin, vain ihmisinä ja mahdollisina kavereina. Ok, myönnän ettei ole välttämättä helppoa. Mutta koeta järkätä itsellesi tekemistä, jossa olisi muita ihmisiä mukana, mitä vaan. Että saisit jotain mukavantuntuista porukkaa ympärillesi. Sitten kestää läheisen ihmissuhteen puutettakin paremmin, ja tuntee itsensä myös vahvemmaksi. Tässä tulee toivottavasti sinua auttamaan se keskustelukumppani, jonka mielialahäiriöpoli toivottavasti järjestää (pidetään peukkuja, että hoitavat hommansa niin kuin pitää, ja että saat tarvitsemasi avun etkä vain lääkkeitä). Sellainen jatkuva keskustelutuki voimistaa ihmistä kummasti. Jonkin ajan päästä ehkä saat jotain työtä tai toimintaa, ja alat saada takaisin sitä entistä identiteettiäsi työtätekevänä ihmisenä (erittäin kunnioitettava juttu muuten, että olet ollut työelämässä mukana...). Ja kun tästä mielentilasta käsin tulevaisuudessa kohtaat naisia, voit tehdä vähän valintojakin, eikä tarvitse ottaa ensimmäistä vastaantulevaa. Ja naiset puolestaan tajuavat jo olemuksestasi, että teet valintoja etkä kelpuuta ketä tahansa, ja kun olet jostain naisesta kiinnostunut, hän on imarreltu, kokee että näet hänet yksilönä. Hänen ei siis tarvitse vaan vastata "naisenpuutteeseesi", vaan hän on itsenäänkin tärkeä. Se on erittäin hyvä lähtökohta ihmissuhteelle. Nyt relaa tällä saralla, liika yrittäminen kostautuu kuten olet jo ehkä havainnutkin.

        Ei mulla ole helvetti kavereita. Mietin vain naisia jatkuvasti. Vituttaa ku kaikki muut löytää ja mä en koskaa kelpaa. Vitut se on naisten ongelma.. eletää saatana yksin


    • Anonyymi

      Kattelen kuulemma liian kauniita naisia. Mut kaikilla oma maku. Mullaki oma naismaku.

      • Anonyymi

        Ai, kuka on sanonut että muka kattelet liian kauniita? Tietenkin sinulla on oma makusi, ja siitä kannattaa pitää kiinni. Kauneus on katsojan silmässä. Moni, joka jonkun mielestä on upea ja ties mitä, ei toisen mielestä ole kummoinenkaan. Pidä kiinni omista standardeistasi. Joskus voi tulla yllätys, kun kohtaat sen "oikean" (tai yhden heistä), ja saat kuulla mitä hän ajattelee sinusta, että katteli sinua kauan eikä uskaltanut lähestyä, kun olit niin komea ja persoonallisen näköinen pitkä mies. Maailma yllättää.:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai, kuka on sanonut että muka kattelet liian kauniita? Tietenkin sinulla on oma makusi, ja siitä kannattaa pitää kiinni. Kauneus on katsojan silmässä. Moni, joka jonkun mielestä on upea ja ties mitä, ei toisen mielestä ole kummoinenkaan. Pidä kiinni omista standardeistasi. Joskus voi tulla yllätys, kun kohtaat sen "oikean" (tai yhden heistä), ja saat kuulla mitä hän ajattelee sinusta, että katteli sinua kauan eikä uskaltanut lähestyä, kun olit niin komea ja persoonallisen näköinen pitkä mies. Maailma yllättää.:)

        No en mä vain kelpaa,, oon jo menettäny toivon, kyl kaikenmaailman muut miehet kelpaa ihan muaki rumemmat. en tajua.


    • Anonyymi

      En ees juo joka vloppu alkoholia. Kai mun elämässä on joku karma miksen saa naista ja naiset ei kiinnostu.

      • Anonyymi

        No niin, siinäkin yksi hyvä puoli sinussa, pystyt olemaan juomattakin. Läheskään kaikkihan ei pysty, ja se on yksi ikävimmistä jutuista millä voi elämänsä pilata. - "Karma", luulen, on tällä hetkellä osittain juuri tuota mitä selitin, että juokset liikaa naisten perässä niin että he säikähtävät ja tuntevat itsensä vain hyödykkeiksi. Täytyy vain päästää irti vähäksi aikaa ja etsiä inhimillistä lämpöä ja läheisyyttä muista ihmissuhteista. Panosta siihen keskusteluapuun mitä toivottavasti lähitulevaisuudessa saat, ja vielä parempi jos saisit tiiviimpääkin terapiaa. Ole aktiivinen ja tee valintoja kun haet näitä apuja, niistä voi olla paljon hyötyä, mutta siinä tarvitaan paljon omaa aktiviteettia ja tahdonvoimaa mitä olet elämässä kyllä jo muutenkin osoittanut, kun olet ollut työelämässä, ja mm. pysynyt suht. raittiina. Sitäpaitsi minulle tulee kuva että olet saattanut tehdä elämäsi varrella aika paljon kiinnostavaa, mistä nyt et kerro etkä itse ehkä edes tiedosta sen merkitystä kun olet niin masentunut. Tsemppiä ja hyvää yötä tältä erää: )


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin, siinäkin yksi hyvä puoli sinussa, pystyt olemaan juomattakin. Läheskään kaikkihan ei pysty, ja se on yksi ikävimmistä jutuista millä voi elämänsä pilata. - "Karma", luulen, on tällä hetkellä osittain juuri tuota mitä selitin, että juokset liikaa naisten perässä niin että he säikähtävät ja tuntevat itsensä vain hyödykkeiksi. Täytyy vain päästää irti vähäksi aikaa ja etsiä inhimillistä lämpöä ja läheisyyttä muista ihmissuhteista. Panosta siihen keskusteluapuun mitä toivottavasti lähitulevaisuudessa saat, ja vielä parempi jos saisit tiiviimpääkin terapiaa. Ole aktiivinen ja tee valintoja kun haet näitä apuja, niistä voi olla paljon hyötyä, mutta siinä tarvitaan paljon omaa aktiviteettia ja tahdonvoimaa mitä olet elämässä kyllä jo muutenkin osoittanut, kun olet ollut työelämässä, ja mm. pysynyt suht. raittiina. Sitäpaitsi minulle tulee kuva että olet saattanut tehdä elämäsi varrella aika paljon kiinnostavaa, mistä nyt et kerro etkä itse ehkä edes tiedosta sen merkitystä kun olet niin masentunut. Tsemppiä ja hyvää yötä tältä erää: )

        EN halua oon jo 2 vuotta ollu yksin, ei naiset koskaa ite halua tutustua ja nähdä mua, en ymmärrä mitä vikaa minussa on saatana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin, siinäkin yksi hyvä puoli sinussa, pystyt olemaan juomattakin. Läheskään kaikkihan ei pysty, ja se on yksi ikävimmistä jutuista millä voi elämänsä pilata. - "Karma", luulen, on tällä hetkellä osittain juuri tuota mitä selitin, että juokset liikaa naisten perässä niin että he säikähtävät ja tuntevat itsensä vain hyödykkeiksi. Täytyy vain päästää irti vähäksi aikaa ja etsiä inhimillistä lämpöä ja läheisyyttä muista ihmissuhteista. Panosta siihen keskusteluapuun mitä toivottavasti lähitulevaisuudessa saat, ja vielä parempi jos saisit tiiviimpääkin terapiaa. Ole aktiivinen ja tee valintoja kun haet näitä apuja, niistä voi olla paljon hyötyä, mutta siinä tarvitaan paljon omaa aktiviteettia ja tahdonvoimaa mitä olet elämässä kyllä jo muutenkin osoittanut, kun olet ollut työelämässä, ja mm. pysynyt suht. raittiina. Sitäpaitsi minulle tulee kuva että olet saattanut tehdä elämäsi varrella aika paljon kiinnostavaa, mistä nyt et kerro etkä itse ehkä edes tiedosta sen merkitystä kun olet niin masentunut. Tsemppiä ja hyvää yötä tältä erää: )

        No mitä mä sitte teen unohdan naiset ja kattelen seiniä kotona?


    • Anonyymi

      Kai se vain pakko elää yksin, ei auta.

    • Anonyymi

      "EN halua oon jo 2 vuotta ollu yksin, ei naiset koskaa ite halua tutustua ja nähdä mua, en ymmärrä mitä vikaa minussa on saatana"
      Itse kertomanasi ja palstalla havaittua:
      -aggressiivisuus
      -suutut ja haukut kun naista ei kiinnosta
      -heittelet juomia naisten päälle baarissa
      -täällä palstalla kiroilet ja raivoat kun sinua yritetään neuvoa
      -et pysty pitämään työpaikkoja. Kerrot itse että yhdestä päivästä viikkoon, sitten taas potkut.
      -sanot itse olevasi outo ja hiljainen. Sellaista ihmistä on usein vaikea lähestyä.
      -impulssikontrollin puute ja holtiton rahan käyttö. Velkaa kerrot olevan aika lailla ja lisää teet luottokortilla. Näin olet kertonut.
      Sinulla on kehityshäiriö eli heikkolahjaisuus, mutta se yksin ei välttämättä estäisi kumppanin löytymistä. Kuitenkin sinulla on jotain muutakin koska olet avun piirissä ollut ja yritetty jos jonkinlaista terapiaa. Neuroterapia, mielialalääkkeet, psykologi mitä niitä nyt on ollut. Miksi sitten mistään ei ole ollut apua? Et pysty sitoutumaan hoitoon etkä motivoidu ottamaan apua vastaan.

      En tiedä miksi vastaan. Samaa jankutusta on ollut ainakin sen kaksi vuotta mitä itse olen palstaa seuraillut. Et ota kuuleviin korviisi mitään mitä sinulle yritetään sanoa. Kuka jaksaa?

      • Anonyymi

        Älä sinä viitsi mollata aloittajaa. Sinunkaltaisesi pöljät ja asiantuntemattomat ne työskentelevät joskus mielenterveysjärjestelmän paikoissakin, ja saavat paljon pahaa aikaan. Uskon, että aloittaja ei ole koskaan saanut kunnollista apua ongelmiinsa, esimerkiksi riittävän tiivistä terapiaa. Ja termit "heikkol." ym., joita sinäkin vastauksissasi viljelet ja jotka hänelle ovat elämänsä aikana selvästi aiheuttaneet valtavaa traumaa ja itsetunnon heikkenemistä, ne voi heittää samantien roskakoriin. Jokainen on omalla tavallaan lahjakas. Mielenterveysjärjestelmässä olisi paljon parannettavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sinä viitsi mollata aloittajaa. Sinunkaltaisesi pöljät ja asiantuntemattomat ne työskentelevät joskus mielenterveysjärjestelmän paikoissakin, ja saavat paljon pahaa aikaan. Uskon, että aloittaja ei ole koskaan saanut kunnollista apua ongelmiinsa, esimerkiksi riittävän tiivistä terapiaa. Ja termit "heikkol." ym., joita sinäkin vastauksissasi viljelet ja jotka hänelle ovat elämänsä aikana selvästi aiheuttaneet valtavaa traumaa ja itsetunnon heikkenemistä, ne voi heittää samantien roskakoriin. Jokainen on omalla tavallaan lahjakas. Mielenterveysjärjestelmässä olisi paljon parannettavaa.

        En oo saanutkaan apua. En saa mitään terapiaa. Lääkäri pisti mut vaa johki neuropsykologille se on ihan väärä apu.


      • Anonyymi

        Joo no on mussa hyviåki puolia. En vain ymmärrä miksei naiset kiinnostu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo no on mussa hyviåki puolia. En vain ymmärrä miksei naiset kiinnostu.

        Eivät nykyää edes katso pääälle. Vaikka suurin osa naisista tykkää pitkistä miehistä. Kai olen poikkeus ku en kelpaa naisille. Masentaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sinä viitsi mollata aloittajaa. Sinunkaltaisesi pöljät ja asiantuntemattomat ne työskentelevät joskus mielenterveysjärjestelmän paikoissakin, ja saavat paljon pahaa aikaan. Uskon, että aloittaja ei ole koskaan saanut kunnollista apua ongelmiinsa, esimerkiksi riittävän tiivistä terapiaa. Ja termit "heikkol." ym., joita sinäkin vastauksissasi viljelet ja jotka hänelle ovat elämänsä aikana selvästi aiheuttaneet valtavaa traumaa ja itsetunnon heikkenemistä, ne voi heittää samantien roskakoriin. Jokainen on omalla tavallaan lahjakas. Mielenterveysjärjestelmässä olisi paljon parannettavaa.

        Eihän tuossa missään kohtaa mollattu aloittajaa. Siinä vain listattiin kaikki mitä tämä Ande on itse vuosien aikana tänne palstoille itsestään kertonut. Aloittaja äimistelee päivittäin vuodesta toiseen miksi ei kelpaa, ja perään luettelee kaikki syyt, tietäen että siksi hän ei kavereita tai naisia saa. Aloittaja kuvaa itseään jatkuvasti "heikkolahjaisena" ja käyttää sitä suojakilpenä, jos hänelle tekee minkäänlaisia kehitysehdotuksia.


    • Anonyymi

      Minulle kelpaisi monet naiset,muttakun koen etten kelpaa kellekkään. En tajua vaan. Ihan sama.

    • Anonyymi

      Ihan sama oikeestaan. Aina vaa näkee naisia ja jatkuvasti saa jatkuvasti olla ykain kun ei ees lihavalle kelpaa.

    • Anonyymi

      EN mä varmaa tuu koskaa saamaa ketää. en kavereita en naista en töitä. oon aina yksin ja lenkkeilen ja mulla on ihan paska elämä. todettu persoona ongelmia masennusta heikkolahjainen

    • Anonyymi

      Kaikki sanoo sä oot kyl lapsi. Kasva aikuseksi ja ihmetellään mun pätkätyöhistoriaa jne. Eipä ketään kiinnosta. Yksin aina.

    • Anonyymi

      Ketään ei kiinnosta.
      Mikä? Minkälaista huomiota haluat ja odotat toisilta?
      Voisin väittää että huomiota olet saanut, mutta nyt on ihmisten mielenkiinto todellakin lopussa.
      Samaa jankutusta päivästä toiseen, viikosta toiseen, kuukaudesta toiseen ja jopa vuodesta toiseen. Kuka enää jaksaa???
      Täällä aikoinaan monikin osoitti sinulle huomiota, mutta kuin seinille olisi puhunut.
      Enää en jaksa minäkään.

      Muuten tuo huomio ettö olet kuin lapsi, se on totta. Samaa olen ajatelllut. Mies kohta 40, ei uskoisi.

      • Anonyymi

        Helvetti olis pitäny kirjottaa mitään tänne...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helvetti olis pitäny kirjottaa mitään tänne...

        En voi sille mitään että mulla on kehityshäiriö ja oon hullu ja yksinäinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi sille mitään että mulla on kehityshäiriö ja oon hullu ja yksinäinen

        Veloissa ja mulla ei oo töitä koskaa ollu en saa naista ja ajan romu autolla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veloissa ja mulla ei oo töitä koskaa ollu en saa naista ja ajan romu autolla

        Olen hakenut apua. Mutta ihmiset jauhaa musta vain paskaa saatana en jaksa enää. Painus kaikku helvettiin piste ja heido. En ees välitä mä oon mikä oon ja en jaksa enään.


    • Anonyymi

      On mussa hyviä puolia pituus, en oo kovin läski, on hieno asunto ja aina puhdas, mulla on hyvä tyyli, ostan välillä vaatteita, mut en vain tule kelpaamaan naisille en ees tavalliselle naiselle en ymmärrä, ehkä ku oon niin erikoinen ja heikkolahjainen en voi koskaa saada naista ja oon aina yksin ja kärsin

    • Anonyymi

      Muttakun ne hyvät puolet ei vain koskaa ei koskaa riitä. saatana menettäny jo toivon vihaan itteeni ku oon tyhmä en käy töissä en pärjää töissä. ei ihmiset halua olla missää tekemisissä oon aina yksin tai lenkkeilen, en tajua kai joku kehitysvammainen lievästi kattelee mua ku en normaalia naista saa ne pitää mua aina outoja lapsena ku en oo kasvanu aikuseksi tän diagnoosin takia ja oon vaikee persoona ja ihminen

    • Anonyymi

      Vihaan jatkuvasti itteeni miks oon tälläinen ja olemassa 25 työpaikkaa lukuisia useita potkuja, mikää ei onnistu, velkaa yli 10 tuhatta.. asun yksin ja oon yksin, kukaa ei halua olla tekemisissä. äiti pitää tyhmänä ja sanoi oot rasittava tapaus, oon yksin ja nukun yksin ja kaikkee teen yksin, käyn kaupas lenkillä ja ihmiset ei koskaa halua jutella ei mitää. oon ujo mulla on kehityshäiriö ja semmosta elämä on..

    • Anonyymi

      Mun elämä muutenki paskaa. Pitäs kai hyväksyä se ettei saa koskaa naista ja töitä ja elämää

    • Anonyymi

      Kaikki aina ihmettelee haastatteluussa miks oon tehny pätkätöitä ja eivät ymmärrä mua. Saatana 25 työpaikkaa mikää ei onnistu. Kohta varmaa nii paljo velkaa että saatana

      • Anonyymi

        Hävettää koko elämä naiset ei halua mua en ymmärrä


    • Anonyymi

      Ihan sama vloput on helvettiä yksin. Ennen mulla oli nainen,mutta ei ole enään.

    • Anonyymi

      Ei naisille näytä kelpaavan vaikka kuinka hakis apua ja kuntoilis. Silti silti olen jatkuvasti yksin enkä sa naista. Pakko se varmaa hyväksyä etten kelpaa koskaa.

    • Anonyymi

      Vaikka näytän normaalilta olen pitkä mies. En silti kelpaa koskaa naisille.

    • Anonyymi

      Oon niin kyllästyny tähän paska elämään.

    • Anonyymi

      Eipä näytä ketään kiinnostavan, no semmosta se on, oon muutenki ollut aina ulkopuolinen ja yksin elämässä. ei ihmiset oikee halua ees jutella mulle, en tiiä. ehkä tarvitsen vaa kovasti apua.

    • Anonyymi

      Kai se on pakko vain selvitä yksin ja olla yksin, ja elää yksin, ku ei pärjää töissä ja oo mitää kavereitakaa, äitiä nään välillä, mutta ei sekään jaksa mua ku oon niin vaikee ihminen, pakko hakee vaan lisää apua

    • Anonyymi

      Ei mulla ole oikein koskaa ollut minkäänlaista elämää, pisi ntyösuhde 4 kk jonka lopetin itse, ehkä ei olis pitänyt, alkoholisti tyhmiä kavereita, jotka ei käy töissä, en vain jaksa tuommosta porukkaa, naista ei ole, ja oon päivät pitkät vain yksin.

    • Anonyymi

      Olen hakenut apua ja syön nyt venlaa, mutta välillä ihan ok olo, mutta usein on paska olo, ku tietää että oon tyhmä ja oon yksin, olisi kiva jos olis jotain ihmisiä elämässä, kukaa ei halua olla munkaa tekemisissä ja tuntuu että olen siksi masentunut ja työt ei onnistu ja ei oo oikee elämää, käyn vaa lenkeillä ja sit vaan oon, usein paha olla ja en vain jaksa

    • Anonyymi

      Ehkä pitäisi vain hyväksyä että on heikkolahjainen ja yksin ja ihmiset ei halua olla missää tekemisissä, kyl se masentaa, ehkä vain pitäs hyväksyy et oon hullu ja sekopää psyykepotilas ja en saa ees naista... emmä tiedä kauanko jaksan ees elää

    • Anonyymi

      Nytki on niin paska fiilis ja on yksinäinen olo, kaipais jotain kaveria, mut ei aina mä oon yksin

    • Anonyymi

      Emmä jaksa enää. Mitä tehdä elämälle kun on niin jumissa ja sekasin, nytki voisin olla töissä mutta ei saa ees töitä.. vittuku paskaa, ja sitten ei oo ketää ihmisiä ympärillä.l.. oot aina vaan yksin ja paha mieli

    • Anonyymi

      Ei koskaa näytä ketää kiinnostavan, oon varmaa näkymätön ihminen joka on vaa elämänsä yksin, kaupan kassaa morjenstaa

    • Anonyymi

      Oon monesti miettiny miten muuttaisin elämäni. Ku oon aina yksin enkä saa tyttöystävää ja kavereita.

    • Anonyymi

      Alkaa riittää tää elämä. Pyörin vaa äitinkaa ja sillä menee hermot ku en käy töissä ja en saa ees tyttöystävää. On pahasti vikaa mussa

    • Anonyymi

      Vaikka oon pitkä ok näkönen urheilen. En ymmärrä oon aika ujo ja todettu passiivis vihamielinen persoona.

    • Anonyymi

      Mä en saa mitää terapiaa paha olla. Ei mitää ihmissuhteita elämässä. Asun pk seudulla. Kukaa ei halua ees jutella mulle. Nyt vasta huomaan miten pohjalla mä olen.

    • Anonyymi

      Ei paskaakaa ketää kiinnosta.

    • Anonyymi

      Naiset sanoo baarissa aina ettei niitä kiinnosta
      Emmä tajua mitä vikaa mussa on.

    • Anonyymi

      Ikinä naisille ei kelpaa.

    • Anonyymi

      Oon miettiny mitää vikaa mussa on. Ku en saa koskaa naista. En oo ruma ja pitkä mut aina ilman naista. Ehkä lopetan tän paskan ku en koskaa kelpaa....

    • Anonyymi

      Nyt vasra tajuan että en tuu koska kelpaa naisille. Pakko se olla yksin.

    • Anonyymi

      Naiset aina juttelee vaa baaris hetken sit niitä ei kiinnosta ja ne karkaa pois. Aina samaa paskaa.

    • Anonyymi

      "Ei paskaakaa ketää kiinnosta."

      Erittäin hyvin sanottu.

    • Anonyymi

      Joo ihan sama. Pysyn yksin elämäni.

    • Anonyymi

      Mulla on 2 lääkärille aika. Kerron vaa enempi itsestäni millanen oon ja haukun ihmisiä agressiivinen ja vihaan itseeni ku en pärjää töissä ja oon heikkolahjainen. Ei tätä jaksa tätä elämää. Selvästi oon masentunut. Lääkettä syön.

      • Anonyymi

        Koeta päästä johonkin terapiaan. Siinä pääsisit keskustelemaan. On hyvä, että ilmaiset itseäsi täällä, pitäisi vaan olla enemmän tilaisuuksia siihen. Tykkäisitkö jostain taideterapiaryhmästä esim.? Koska osaat kirjoittaa hyvin, ehkä kirjallisuusterapiaryhmä voisi sopia sinulle. Tarvitsisit todellakin lisää keinoja ilmaista itseäsi. Sano siitä lääkärille ja psykologillekin, jos sellaisen tapaat. Sano, että haluat hoitoa, jossa voit olla tekemisissä ihmisten kanssa ja kertoa tunteistasi ja ajatuksistasi, etkä pelkästään lääkkeitä tai neuropsykologisia tutkimuksia.

        Älä ole niin paljon äitisi kanssa, hänen seuransa ei selvästikään tee sinulle hyvää. Hän ei arvosta sinua. Ansaitset arvostusta. Koeta löytää muita ihmisiä joiden seurassa viettää aikaa (ei vain naisia vaan kavereita), niin voit helpommin ottaa etäisyyttä äitiisi.

        Lääkkeet masennukseen eivät ole hyvä juttu, niillä on paljon haittavaikutuksia mm. juuri se lihominen. Sinuna vähentäisin masennuslääkkeen käyttöä pikkuhiljaa ja sitten lopettaisin sen kokonaan. Joskus masennuslääkkeet vaikuttavat pitkäaikaiskäytössä niinkin, että masennus vain lisääntyy. Voi myös tulla yllättäviä mielialanvaihteluita, ja persoona muuttuu.

        Sano lääkärille, että tarvitset keskusteluapua ja terapiaa. Mikäli siis olet itse sitä mieltä, ymmärsin, että olisit.

        Tällaisilla keskustelupalstoilla käy joskus ihmisiä, jotka haukkuvat sinua ja muitakin huvikseen, vaikka ovat auttavinaan. Sinun kannattaisi opetella pitämään puoliasi, ja erottamaan, kuka on puolellasi ja kuka ei. Osa ihmisistä on sellaisia, jotka haluavat kokea olevansa toisten yläpuolella, koska heillä itsellään on heikko itsetunto. He juuri poimivat kohteekseen sellaisia kuin sinä. Tosiasiassa olet mielenkiintoinen ihminen, jolla on paljon sisäistä voimaa ja hyviä ominaisuuksia. Esimerkiksi se, että pidät kotisi siistinä on minusta todella ihmeellinen ja ihailtava taito. Harva sellaiseen pystyy, ainakaan jatkuvasti kuten sinä. Ja että lenkkeilet, säännöllisesti. Etkä käytä päihteitä. Mahtavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koeta päästä johonkin terapiaan. Siinä pääsisit keskustelemaan. On hyvä, että ilmaiset itseäsi täällä, pitäisi vaan olla enemmän tilaisuuksia siihen. Tykkäisitkö jostain taideterapiaryhmästä esim.? Koska osaat kirjoittaa hyvin, ehkä kirjallisuusterapiaryhmä voisi sopia sinulle. Tarvitsisit todellakin lisää keinoja ilmaista itseäsi. Sano siitä lääkärille ja psykologillekin, jos sellaisen tapaat. Sano, että haluat hoitoa, jossa voit olla tekemisissä ihmisten kanssa ja kertoa tunteistasi ja ajatuksistasi, etkä pelkästään lääkkeitä tai neuropsykologisia tutkimuksia.

        Älä ole niin paljon äitisi kanssa, hänen seuransa ei selvästikään tee sinulle hyvää. Hän ei arvosta sinua. Ansaitset arvostusta. Koeta löytää muita ihmisiä joiden seurassa viettää aikaa (ei vain naisia vaan kavereita), niin voit helpommin ottaa etäisyyttä äitiisi.

        Lääkkeet masennukseen eivät ole hyvä juttu, niillä on paljon haittavaikutuksia mm. juuri se lihominen. Sinuna vähentäisin masennuslääkkeen käyttöä pikkuhiljaa ja sitten lopettaisin sen kokonaan. Joskus masennuslääkkeet vaikuttavat pitkäaikaiskäytössä niinkin, että masennus vain lisääntyy. Voi myös tulla yllättäviä mielialanvaihteluita, ja persoona muuttuu.

        Sano lääkärille, että tarvitset keskusteluapua ja terapiaa. Mikäli siis olet itse sitä mieltä, ymmärsin, että olisit.

        Tällaisilla keskustelupalstoilla käy joskus ihmisiä, jotka haukkuvat sinua ja muitakin huvikseen, vaikka ovat auttavinaan. Sinun kannattaisi opetella pitämään puoliasi, ja erottamaan, kuka on puolellasi ja kuka ei. Osa ihmisistä on sellaisia, jotka haluavat kokea olevansa toisten yläpuolella, koska heillä itsellään on heikko itsetunto. He juuri poimivat kohteekseen sellaisia kuin sinä. Tosiasiassa olet mielenkiintoinen ihminen, jolla on paljon sisäistä voimaa ja hyviä ominaisuuksia. Esimerkiksi se, että pidät kotisi siistinä on minusta todella ihmeellinen ja ihailtava taito. Harva sellaiseen pystyy, ainakaan jatkuvasti kuten sinä. Ja että lenkkeilet, säännöllisesti. Etkä käytä päihteitä. Mahtavaa.

        Jep toki hyviä juttuja on. Mutta tarvisin terapiaa. Mulla on toi passiivis vihamielinen persoona todettu. Nyt pääsin kouluun ja katotaa miten se alkaa sujuun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koeta päästä johonkin terapiaan. Siinä pääsisit keskustelemaan. On hyvä, että ilmaiset itseäsi täällä, pitäisi vaan olla enemmän tilaisuuksia siihen. Tykkäisitkö jostain taideterapiaryhmästä esim.? Koska osaat kirjoittaa hyvin, ehkä kirjallisuusterapiaryhmä voisi sopia sinulle. Tarvitsisit todellakin lisää keinoja ilmaista itseäsi. Sano siitä lääkärille ja psykologillekin, jos sellaisen tapaat. Sano, että haluat hoitoa, jossa voit olla tekemisissä ihmisten kanssa ja kertoa tunteistasi ja ajatuksistasi, etkä pelkästään lääkkeitä tai neuropsykologisia tutkimuksia.

        Älä ole niin paljon äitisi kanssa, hänen seuransa ei selvästikään tee sinulle hyvää. Hän ei arvosta sinua. Ansaitset arvostusta. Koeta löytää muita ihmisiä joiden seurassa viettää aikaa (ei vain naisia vaan kavereita), niin voit helpommin ottaa etäisyyttä äitiisi.

        Lääkkeet masennukseen eivät ole hyvä juttu, niillä on paljon haittavaikutuksia mm. juuri se lihominen. Sinuna vähentäisin masennuslääkkeen käyttöä pikkuhiljaa ja sitten lopettaisin sen kokonaan. Joskus masennuslääkkeet vaikuttavat pitkäaikaiskäytössä niinkin, että masennus vain lisääntyy. Voi myös tulla yllättäviä mielialanvaihteluita, ja persoona muuttuu.

        Sano lääkärille, että tarvitset keskusteluapua ja terapiaa. Mikäli siis olet itse sitä mieltä, ymmärsin, että olisit.

        Tällaisilla keskustelupalstoilla käy joskus ihmisiä, jotka haukkuvat sinua ja muitakin huvikseen, vaikka ovat auttavinaan. Sinun kannattaisi opetella pitämään puoliasi, ja erottamaan, kuka on puolellasi ja kuka ei. Osa ihmisistä on sellaisia, jotka haluavat kokea olevansa toisten yläpuolella, koska heillä itsellään on heikko itsetunto. He juuri poimivat kohteekseen sellaisia kuin sinä. Tosiasiassa olet mielenkiintoinen ihminen, jolla on paljon sisäistä voimaa ja hyviä ominaisuuksia. Esimerkiksi se, että pidät kotisi siistinä on minusta todella ihmeellinen ja ihailtava taito. Harva sellaiseen pystyy, ainakaan jatkuvasti kuten sinä. Ja että lenkkeilet, säännöllisesti. Etkä käytä päihteitä. Mahtavaa.

        Toki on hyviä asioita joo. Mutta on aika paljon velkaa ja tuntuu et aina sössii asiansa ja työelämästä ei tule mitään. Eivät anna edes töitä enään mistään.


    • Anonyymi

      Aloittaja valittelee pitkin ketjua, että "ei näytä ketään kiinnostavan".

      Aloittaja on kuitenkin saanut paljon tsemppiviestejä.

      Moni on osallistunut keskusteluun kertomalla omia kokemuksiaan. Aloittaja on ne täysin sivuuttanut, ja jatkanut vain itsesäälissä rypemistä.

      Palsta on selvästi aloittajalle vain väylä purkaa tuntojaan, keskustelua hän ei selvästi ole kiinnostunut saamaan aikaan.

      Muiden vertaiskokemukset eivät vaikuta aloittajaa kiinnostavan, kaiken hän kääntää koskemaan itseään. Aloittaja haluaa puhua vain itsestään.

      Eihän sellainen tietenkään ketään kiinnosta, KESKUSTELUpalstalla kun ollaan.

      • Anonyymi

        No nyt pääsin kouluun ja kaikki menee ihan ok. Toivottavasti jatkuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt pääsin kouluun ja kaikki menee ihan ok. Toivottavasti jatkuu.

        Hienoa aloittaja, onneksi olkoon koulunkäyntiin! (Koeta unohtaa nuo diagnoosit, ihan kaikki. Ne eivät kerro mitään siitä millainen olet ihmisenä.)


    • Anonyymi

      Allu se on nuori mies melkein neljäkymppisenä.

    • Anonyymi

      Niin juu onneks on puulämmitteinen sauna ja pellit voi lyödä kiinni liian aikaisin.

      Mies31vuotta

    • Anonyymi

      Ei menekkään enää hyvin..raha ongelmia ei kavereita. Ei töitä

    • Anonyymi

      Allu hokee ketään ei kiinnosta.
      Kerropa Allu sitten mitä odotat täällä kirjoittavilta? Miten odotat että me täällä korjataan sinun elämäsi ja tilanteesi?
      Olet pian nelikymppinen aikuinen mies ja vastuussa ihan itse omasta elämästäsi.
      Sinulla on ollut aikaisemmin joitakin terapioita, on järkätty töitä ja jotain koulutustakin mutta et ole kyennyt niitä hoitamaan ja joudut aina samaan pisteeseen.
      Kyllä se vastuu on ihan vain sinulla itselläsi. Et ole pikkulapsi jota hoivataan ja huolehditaan.
      Sinulle on nämä vuodet jotka täällä olet pyörinyt yritettty antaa neuvoja mutta vastauksena on aina sama: huudat ja haistattelet. Niinpä kerropa nyt sitten ihan selvin sanoi mitä odotat että me täällä sinun eteesi tekisimme?
      Vaadit huomiota ja sitä että joku jostain ilmestyy ja korjaa kaiken ja kaikki on hienoa ja kivaa. Ikävä sanoa mutta ei tule tapahtumaan. Sitä hyvää haltijatarta ei ilmesty taikasauvan kanssa, kyllä sinun itse on korjattava asenteesi ja ottaa täysi vastuu aikuisena ihmisenä.

    • Anonyymi

      Mikä helevetti, mene vapaaehtoistyöhön lähimpään puljuun joka ottaa vastaan niin a vot että paranee asiat.

    • Anonyymi

      No elän yksin ja veloissa.. ja sitten nukun päivät.. odotan kuolemaa.. ei naista ei mitään.

    • Anonyymi

      Jos ihmiset haukkuu sua ei halua olla missään tekemisis. Töitä et saa enää mistää vaikka miten haet.. saat heti potkuy töistä. Kierre jatkuu velkaantumiseen ja elät aina yksin.. helvetti on irti ja sitä pakko kestää hautaan

    • Anonyymi

      Ite elän jatkuvassa kierteessä vuodesta töihin ja nyt menee niin huonosti et haukun ihmisiä ku en saa töitä olen tullut hulluksi ja velkaannun

      • Anonyymi

        Vittu siis vuodesta toiseen ja tunnen olevani sairas ihminen. Laskut ja lainat on pakko maksaa.. ja eletään köyhästi onneks on asunto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vittu siis vuodesta toiseen ja tunnen olevani sairas ihminen. Laskut ja lainat on pakko maksaa.. ja eletään köyhästi onneks on asunto

        Mitä kuuluu?


    • Anonyymi

      Olen jo veloissa pilannut elämäni. Oon päivästä toiseen yksin puhelin ei soi koskaan ja mietin kaikkee paskaa.. ei oo elämää

    • Anonyymi

      Täytyy hyväksyy elämä näin yksinäisenä. Köyhänä. Velkaantuneena.. onneks on asunto.

    • Anonyymi

      Muuta ei olekkaan. Ei sosiaalista elämää.. töitä ei saa ku ehkä joskus... vois mennä nukkumaan. Joka päivä on samaa helvettiä.. rahaa ei ole välillä ees ruokaan.

    • Anonyymi

      Eikös sinulla Allu pitänyt kaikki olla nyt hyvin ja elämä menossa parempaan suuntaan?
      Niin ainakin vielä pari kuukautta sitten kerroit?
      ja kerroit myös että velkoja ei ole ja työtä on ja opiskelet? Miten olet taas onnistunut kaikki sössimään? Nyt kerrot että velkaa 16-17 tuhatta, ei työtä ei mitään.
      En käsitä miten tuon oikein saat aina aikaan!

      • Anonyymi

        No siinähän et käsitä.. mutta onneks nyt toistaseks on asunto ja ruokaa. Pakko se olla yksin.


      • Anonyymi

        Oli hetken asiat hyvin... mut ei oi enää töitä ja raha asiat sekasin. Ja kaikkee. Pakko elää näin..


    • Anonyymi

      Turha tässä kai valittaa kun asioille ei vain enää voi mitään.

    • Anonyymi

      Työttömyys ja yksinäisyys on todella vaarallinen yhdistelmä. Kaikkein pahinta tässä on katsoa kun muut menevät elämässä eteenpäin ja itse on jämähtänyt kehityksessä

    • Anonyymi

      Sanot ettei asioille voi enää mitään.
      Mutta paljonkin voi, jos haluaa. Asiat voi olla aikamoisessa solmussa mutta niitä on aina mahdollista alkaa selvittää, asia kerrallaan.
      Probleema taitaakin olla siinä, että odotat ihmettä tapahtuvaksi, että joku vain heilauttaa taikasauvaa ja elämä on kuin silkkiä vaan. Ei se niin mene.
      Hoet aina että ketään ei kiinnosta. Kuitenkin varmaan kolme vuotta ainakin olet palstoilla seilannut ja valittanut, ja tuhansia vastauksia saanut, niin että kiinnostusta kyllä on ollut. On tullut tsemppaavia viestejä ja kyllä sitten niitä haukkumisiakin kun porukat on kyllästyneet.
      Olet omien sanojesi mukaan saanut terapiaa, lääkitystä, on järkätty koulutuspaikka ja joku työkin aina silloin tällöin. Kuinka moni muu on saanut nämä asiat itse rikkaa ristiin panematta!? Kyllä sinulla on ollut apua ja tuen yritystä, itse vaan sössit aina kaiken.
      Entä jos alat miettiä itse tykönäsi mitä pitäisi tehdä toisin? Mistä alkaa korjata elämän suuntaa? Mitään unelmaprinssielämää et tule saamaan eikä sitä ole kenelläkään muullakaan, mutta aivan varmasti ihan siedettävän olon ja elon kun itse alat sen eteen jotain tehdä ja lakkaat vaatimasta että toisten pitää se sinulle järjestää. Makaamalla ja valittamalla et mitään saavuta.

      • Anonyymi

        No nyt pidän työpaikkani ja kouluni. Siitä lähetään.


    • Anonyymi

      Kai oon vaan tyhmä enkä pärjää elämässä. Sain taas töitä.. mutta ei naiset edelleen musta mitenkään kiinnostu.

    • Anonyymi

      Olen jo halunnut pitkään naista, mutta en tunnu kelpaavan naisille.. en vain aina ymmärrä.

      • Anonyymi

        En lukenut koko ketjua, sori....

        Et kelpaa naisille? No kuka tässä kelpais, mihin ees naista tarvii? On 10v avioliitto takana, nyt 4v ihan yksin, ikää alle 40. Meni rahat, perhe ja terveys...ei jaksanut elää "niinkuin pitää", loppu tuli.

        Ja paskat, nyt on paljon kivempaa ja helponpaa:D mikään nainen ei tee onnelliseksi, sellanen on vaan piste iin päälle....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En lukenut koko ketjua, sori....

        Et kelpaa naisille? No kuka tässä kelpais, mihin ees naista tarvii? On 10v avioliitto takana, nyt 4v ihan yksin, ikää alle 40. Meni rahat, perhe ja terveys...ei jaksanut elää "niinkuin pitää", loppu tuli.

        Ja paskat, nyt on paljon kivempaa ja helponpaa:D mikään nainen ei tee onnelliseksi, sellanen on vaan piste iin päälle....

        No kyllä mä mielellää haluaisin naisen ja olla parisuhteessa, yksin on tosi tylsää pidemmän päälle, mut jotkut viihtyy yksin., en vain minä.


    • Anonyymi

      Allu kyllä siihen tarvitaan paljon paljon muutakin kuin joku väliaikainen työ jota taas kerran et pysty edes pitämään, jotta naiset kiinnostuvat!
      Luuletko todella vai pelleiletkö kun esität että se että miehellä on työpaikka, vaikka vakituinenkin, on tarpeeksi siihen että nainen kiinnostuu?
      Että se mitä mies itse on, ei merkitse mitään? Se minkälainen ihminen hän on?
      Olet näitten noin kahden-kolmen vuoden aikana näillä eri palstoilla seilatessasi kertonut itse ja antanut itsestäsi varsin kyseenalaisen kuvan. Sellaiseen henkilöönkö joku haluaisi tutustua? Mene nyt hyvä mies itseesi ja mieti ja tajua! Jos pystyt.....

      Tiedän että puhun seinille ja vastaus tulee olemaan "ihan sama olen yksin sitten" ja sitten seuraavassa hetkessä sama litania uudelleen. Ja uudelleen. Ja uudelleen.
      Voisit ottaa kopion yhdestä näistä itkuvirsistäsi ja postittaa sen miljoona kertaa eri palstoille niin säästyisit kirjoittamisen vaivasta.

      • Anonyymi

        No täl kertaa en hommaa potkuja ja menen ajois töihin ja pidän työpaikkani... sentää jotain hyviä asioita on. Muuten olen yksin.


    • Anonyymi

      En jaksa tommosta sontaa kuunnella mutta joo täytyy sit vain kuntoilla ja elää yksin.

    • Anonyymi

      Yksin pitää elää tätä elämää. ei tässä oikein voi mitään...

    • Anonyymi

      Ihan sama jos en kelpaa.. elän yksin sitten...

    • Anonyymi

      En jaksa mitää paskaa kuunnella, koska mul menee iha ok nyt, mutta naistenkaa ei, mutta en nyt jaksa mitää kuunnella.. menen kuntoileen tai lenkille tänää piste.

    • Anonyymi

      Sain sentään töitä ja täl kertaa ei tule potkuja ja kuntoilen ja en juo ja sitä kautta toiv naisetki alkais kiinnostuun.

    • Anonyymi

      "Nuori mies" (pian 40) Allu on taas palannut.
      Naiset huokaa ihastuksesta.....

      • Anonyymi

        Ei riitä ap:lle 70v. Syntymäpaikkansa löytyy luovutetulta alueelta Laatokan-Karjalasta.


      • Anonyymi

        Ei saisi ikinä valittaa.. jauhaa naisista sun muuta paskaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei saisi ikinä valittaa.. jauhaa naisista sun muuta paskaa...

        Oon menny paljo parempaa suuntaan mitä ennen saatanan runkkarit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon menny paljo parempaa suuntaan mitä ennen saatanan runkkarit.

        Toisesta korvasta sisään toisesta ulos tommonen paska.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisesta korvasta sisään toisesta ulos tommonen paska.

        Kyllä mä vielä naisen joskus saan.. mut nyt en näytä saavan.. ei tarvi paskaa kuunnella yhtään!


    • Anonyymi

      HALLITUS ON TIUKASTI SITOUTUNUT?
      Tuossa juuri TV:ssä puhui sisäministeri Marja Ohisalo, niin ei hänenkään elämässä ole juuri mitään, kuin pakolaiset ja ilmasto, häntäkin tuntuu vituttavan aivan tappiinsa.
      Että ei se helppoa tunnu olevan tänäpäivänä naisillakaan. Varmasto velkaakin hänellä mahtaa olla enempikin. Uhkauksi hänellekin on sadellut harva se päivä, mutta hänkin silti vielä elossa porskuttaa. Lienee samoja ikiä ja Helsigistä hänkin. Kaiken saastan ja ihmismassojen keskeltä, ruuhkasta, niinkuin on tapana sanoa. Ei mitenkään ihme jos on vaikeaa. Edesmennyt ja arvostettu kalastaja Pentti Linkola filosofi, puhui ihmisten teurastuksista, että liian paljon on ihmisiä, häntä vitutti koko maapallon tilanne. Sitä minä en sitten tiedä onko, se niin huono. Huonohan se on aina ollut jo miljardien vuosien saatossa, kun tavaksi on tullut puhua miljardeista, vaikka tulisikin puhua miljoonista. Niin minultakin on seonneet miljardit ja miljoonat, kuten pääministeriltäkin, sanna Marinilta. Erona on vain se, että hänellä on tullut myös sen suuruiset vahingot, mutta minulla ei.
      Taitaa olla kaikilla päät jo seonneet, puhutaan aina kaikista ja kaikkien päähän laitetaan syyt ja kaikki hyvä otetaan itselle, kuten rahakin ja mitäpäs sitä muille jakamaan, kuten Sanna Marin, tai täytyyhän minun ottaa itsellenikin.

    • Anonyymi

      Kattokaa pellet peiliin.. tai aina voi tulla sanomaan naaman eteen

    • Anonyymi

      Painukaa helvettiin kaikki mun puolesta.....

    • Anonyymi

      Mä oon ollu jo niin paljon yksin. Että ihan vitun sama....

    • Anonyymi

      Oon yksinäinen ja kävelen ulkona ja kattelen telkkua... muuta en elämässä tee.

    • Anonyymi

      Mua vittuakaa kiinnostaa mitä joku tuntematon ihminen musta ajattelee. Oon masentunut ja yksin.

    • Anonyymi

      -Oon menny paljo parempaa suuntaan mitä ennen saatanan runkkarit.
      -Kattokaa pellet peiliin.. tai aina voi tulla sanomaan naaman eteen
      -Painukaa helvettiin kaikki mun puolesta.....
      -Mua vittuakaa kiinnostaa mitä joku tuntematon ihminen musta ajattelee.

      Tässä muutama sinun kirjoittamasi vastaus ihmisille tällä palstalla, muilta palstoilta voisi hakea vaikka kuinka samanlaista kamaa.
      Valitat koko ajan että kukaan ei välitä. Sinua on yritettty tsempata, alkuaikoina varsinkin ennenkuin paljastui oikea sinä. Sinulle on yritetty antaa neuvoja ja ehdotuksia elämäsi parantamiseen, ja vastauksia näemme yllä.
      Miten luulet että ketään voisikaan kiinnostaa enää yhtään tippaa?
      Ei kiinnosta. Tao se vihdoinkin sinne kalloosi jos sinne mitään menee: ei - kiinnosta.

    • Anonyymi

      Minä puhun mitå minä haluan. En ole tyytyväinen elämääni olen jatkuvasti yksin. Onneksi pian alkaa työt.

    • Anonyymi

      En jaksa enää tätä elämää ku oon vaan yksin saatana.. ei mitää kavereita

    • Anonyymi

      Varmaan johtuu siitä ku oon heikkolahjainen.. kukaan ei halua olla munkaa tekemisissä.

    • Anonyymi

      No täytyy vaan yksin pärjätä tässä elämässä.. ei voi mitään.

    • Anonyymi

      Sama fiilis mulla olisi auto ajetaanko rekankeulaan yhdessä?

      • Anonyymi

        Välillä tuntuu siltä.. kun ei naistakaan saa ja kelpaa naisille... ja ihmisiin ei tutustu.. pelkkää paskaa elämässä jatkuvasti.. onneks pääsee ees töihin pakoon yksinäisyyttä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välillä tuntuu siltä.. kun ei naistakaan saa ja kelpaa naisille... ja ihmisiin ei tutustu.. pelkkää paskaa elämässä jatkuvasti.. onneks pääsee ees töihin pakoon yksinäisyyttä

        Vloput pahimpia... kaipaisi naista kainaloon silloin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vloput pahimpia... kaipaisi naista kainaloon silloin.

        Ne haluu vaa jotai hyvä tulosia ulkomaalaisia. Ei niille kelpaa tavallinen mies..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne haluu vaa jotai hyvä tulosia ulkomaalaisia. Ei niille kelpaa tavallinen mies..

        Tai sitten pitäs pelata jääkiekkoa ja olla tosi komea mies.


    • Anonyymi

      Ei naistakaan saa vaikka mitä tekisi. On rahaa ja kaikki hyvin. Antaa olla sitten.

    • Anonyymi

      Yrittäny lukuisia naisia. Ei niitä kiinnosta yhtään. Ja mua kiinnostaisi.. ei jaksa enää. Keskittyy töihin ja kuntoilee ja on yksin.

      • Anonyymi

        Olen pitkä mies. Kuntoilen. Pidän itsestäni huolta.. ei sekää riitä naisille. Olen sitten mieluiten yksin.


    • Anonyymi

      Itse olen haaveillut itsemurhasta jo parikymmentä vuotta mutta ei ole kanttia siihen. Haaveeksi taitaa jäädä. Jäin lapsettomaksi eikä naisiin tullut koskaan edes hipaistua. Työssä olen ja omakotitalo on. Tosin vanha rähjä. Säästöjäkin löytyy. Elämänliekki alkaa sammua. Rakas harrastus ei enää anna kiksejä joiden avulla olen selvinnyt nämä vuodet. Tulevaisuudennäkymät karmeat valvonta -ja seurantasysteemeineen.
      Elämä on yksi pitkä kamppailu masennusta vastaan.

    • Anonyymi

      Tuntuu olevan taistelua ja paskaa jatkuvasti.. oli hyvä nainen meni jättämään ja pilas mun elämän... nyt on turha toivokaan saada naista kun ei ole rikas super komea.

    • Anonyymi

      On jäänyt yksin. Työpaikat ei pysy.. ei mitää kavereita aina yksin ja yksin ja yksin.. ollut masentunut jo kauan... oon hakenut apua silti mun elämä on vaikeeta. Ihmiset haukkuu...ei tätä paskaa enää jaksa.

    • Anonyymi

      Asun isos paiKas ei ketää halua olla missää tekemisis... aina oot vain yksin.. lenkkeilet tai yksin..

    • Anonyymi

      Mulle ei sovi yksin olo. Tuun sitten hulluksi. Mulla oli hyvä nainen joka vaan jätti mut.

    • Anonyymi

      Jaksa enää kertakaikkiaan tällästä elämää ja millanen mä oon en vaan jaksa...ehkä joku päivä ajan rekan eteen.

      • Anonyymi

        Tarkistin; 44 poistettua vastausta. Toisaalta asiallisen kritiikin pitäisi kestää S-24 ylläpitotarkastuksen.
        Uskon että kaikki asiallisten viestien moderointi on ulkoistettu terveyssivujen "uskotulle miehelle".

        Asuu nyt naapurinani, muutettuaan siihen parikymmentä vuotta sitten. Tein aputöitäkin hänen talossaan.
        Kun kirjoitin netissä, että harrastan reikimedotia, hänestä tuli verivihollinen minulle.

        Sehän on henkiparannusta, äijä parahti tuskissaan. Sehän kontrolloi täysin kotikonettani hakkeroiden. On siinä hyvin etevä. On tuhonnut jokaisen rekatun nikkini 14 vuoden aikana.
        Toivo Lång 82v. Inkeroinen


    • Anonyymi

      "Olen pitkä mies. Kuntoilen. Pidän itsestäni huolta.. ei sekää riitä naisille. Olen sitten mieluiten yksin."

      Maailmassa on miljoonia ja kymmeniä miljoonia pitkiä miehiä jotka kuntoilee ja pitää itsestään huolta. Mutta se ei yksin riitä siihen etttä joku kiinnostuisi!
      Se MITÄ SIELTÄ SISÄLTÄ LÖYTYY pelaa arvaamtaaoman suurta roolia siinä kenestä pidetään ja kuka vetää puoleensa. Lipputanko on pitkä, ja sähkötolppa, mutta mitä niillä on annettavaa ja jaettavaa henkisellä puolella? Jos sieltä ei löydy mitään mikä herättäisi toisen kiinnostuksen ei auta. Eikä varsinkaan kiroilu ja haukkuminen ja raivokohtaukset.
      Olet hyvinkin aikuinen mies, et enää mikään teini. Aikuinen ottaa vastuun elämästään syyttelemätttä muita. Jos rajoitteittesi takia et pysty aikuisen roolia kantamaan on se tietysti iso ongelma. Siihen en minä osaa neuvoa antaa, pitää kai vain toivoa että joku samaa kokeva nainen osauu tiellesi. Että löytyisi kohtalotoveri niin sanottuna.

      • Anonyymi

        Vittu siinähän on saatana. Ollaan sitte yksin hautaan. Saatana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vittu siinähän on saatana. Ollaan sitte yksin hautaan. Saatana.

        Tässäpä näemme ihan oikean aidon Allun.
        Ihmettelettekö että tämä tyyppi saa olla taatusti rauhassa, ainakin naisilta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässäpä näemme ihan oikean aidon Allun.
        Ihmettelettekö että tämä tyyppi saa olla taatusti rauhassa, ainakin naisilta?

        No sitten olen rauhassa... mulla on rahaa töitä koulua kaikki hyvin


      • Anonyymi

        Todellaki olen aikuinen ja otan vastuun itsestäni ja hoidan työtki.. sain töitä ja rahaa tulee... kyllä mä sen naisen vaan haluan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellaki olen aikuinen ja otan vastuun itsestäni ja hoidan työtki.. sain töitä ja rahaa tulee... kyllä mä sen naisen vaan haluan.

        Ei kukaan nainen ole sulle velkaa mitään. Ja miksi kukaan itseään kunnioittava nainen jaksaisi kuunnella tuollaista jatkuvaa lässytystä ja valitusta. Mieti nyt vähän.

        Aloita vaikka kuntoilu niin että pidät väh. yhden lepopäivän kuntoilupäivän jälkeen niin saattaa tuo mieliala tasaantua


    • Anonyymi

      Aika moni ihminen on mukava

    • Anonyymi

      Mitä tehdä? No varmaan kannattaa jatkaa tinderöintiä ja hulluna toivoa, että sama käytös joskus toisi eri lopputuloksen? :D

      Luuletko vittu olevasi vitsikäs. Pidä vittu pää kiinni jos ei älykkäämpää sanottaaa ole.

    • Anonyymi

      No en tiedä haluan naisen... yksin paskaa.

    • Anonyymi

      Naiset kyllä niin vaikeita ku ei heitä koskaan kiinnosta.

    • Anonyymi

      Selitä nyt tuolle jotain! Sama kuin seinälle puhuisi.
      Ei ole kaikki muumit laaksossa tuolla tyypillä täytyy sanoa.
      Olkoot.

      • Anonyymi

        Ei kiinnosta uliuli uliuli..


    • Anonyymi

      Jaks koko palstaa enään ollenkaan.

      • Anonyymi

        HIENOA! Heippa ja kivat sulle.


    • Anonyymi

      Ihan sama. kyllä mä vielä naisen saan. Nyt on rahaa ja töitäkin.

    • Anonyymi

      Todellaki saan vielä naisen.

    • Anonyymi

      Provoautomaatti vauhdissa taas. Aloittaja-ikämies sanoo olevansa uskovainen mies. Paremminkin harhauskoa tuo on.

    • Anonyymi

      Luulis et naisen saan ku kaikki kehuu et oot kivan pitkä ja komee mies.. silti jatkuvasti yksin aina.

    • Anonyymi

      Joskus ei vain ymmärrä suomalaisia naisia ja niiden kriteerejä ja mitä ne etsii ja haluaa...

    • Anonyymi

      Onneks on ihan kivan pitkä naisten mieleen ja ihan söpö, ja ihan hyvä tuntipalkka ja töitä ens vuotee asti ja kaikki on nyt hyvin.... kyl tää tästä

      • Anonyymi

        Voi Allu Allu.
        Pidä nyt kuitenkin varasi, ne pilvilinnat on niin kovin pettäviä ja hajoavat niin kovin herkästi :(
        Sitten tekee kovasti kipeää ja itkettää....


    • Anonyymi

      No mitä sitte, oleppa hiljaa,,, mulla menee ihan hyvin,, ole vain vittu hiljaa..

    • Anonyymi

      "Onneks on ihan kivan pitkä naisten mieleen ja ihan söpö, ja ihan hyvä tuntipalkka ja töitä ens vuotee asti ja kaikki on nyt hyvin.... kyl tää tästä"

      Että töitä ihan ensi vuoteen? No, onhan siinä sitten ihan puoli toista kuukautta! Pistä nyt ahkerasti sukanvarteen ja maksa se 16.ooo velkasi kun noin tienaat!

      " Mulla on 16 tuhatta velkaa " tämä oma postauksesi elokuulta. Tuskinpa sitä vielä olet pois maksanut.
      Hienoa että olet pitkä ja naisten mieleen, sittenhän sinun ei tarvitse enää täällä kitistä vaan keskity niihin naisiisi. Kaikille paras.

      • Anonyymi

        Töitä on 3kk ja toiv jatkuu.en ole maksanut mitään. Enkä maksa.. joten pidä pää kii vaan


      • Anonyymi

        Minä kitisen 40 vuotta jatkuvasti ei mua kiinnosta lässyn lässyn paska


      • Anonyymi

        Luulis että naiset kilpailis musta,, komea pitkä mies,, mutta ei mitää vientiä.. jotkut rumat kyl saa naisia, en ymmärrä.


    • Anonyymi

      Täälä vain poistetaan kaikki kommentit.. semmosta täälä yleensä on...

    • Anonyymi

      Ketään ei kiinnosta muutenkaa mun elämä oon erakko joka käy yksin koulus tai töissä. ja sit on ihan yksin, käy lenkillä ja vahtaa telkkaria.

    • Anonyymi

      Ihan sama kun ei naista saa vaikka miten hyvin olis asiat rahaa jne... niitä ei vaan koskaan kiinnosta

    • Anonyymi

      Alkaa välillä menee hermot elämään. Ku ei ii kavereitakaa ja on aina yksin. Ja ei saa naistakaan.

    • Anonyymi

      Eipä ihmisiä kiinnosta toisten elämät. Kaikki on vaa omis piireis ja toisilla on tyttöystävät ja elämät... kaikki ei vaan saa naista.

    • Anonyymi

      Kyllästyny koko saatanan elämään yksin aina. Ja naisia ei kiinnosta.

    • Anonyymi

      Rahaaki menee vaa valtavat määrät välillä.. saatana että hermot menee... kaikilla vaa jotain vitun hienoja audeja bemareita.. ei mulla ole varaa saatana...

    • Anonyymi

      Saatana ja mikään ei onnistu...

    • Anonyymi

      Unirytmiki menee niin saatanan sekasin vloppuna...

    • Anonyymi

      Juu mitä ees kirjotan tänne kun ei ketään kiinnosta.

      • Anonyymi

        Hyvä huomio. Siispä lopeta ruikutus.


    • Anonyymi

      Neuropsykologinen kuntoutus on lopetettu kyllä. Itse tarvisin enempi terapiaa tähän elämään.

    • Anonyymi

      No nyt on töitä tammikuun loppuun. Sit pitää kattoa mitä teen. Sekooko pää taas kun ei saa töitä ja velat kasvaa eikä tuu rahaa

    • Anonyymi

      Saatanan vaikeeta saada töitä mistään kun korona aika.

      • Anonyymi

        Anonyymi.Eilen 23.04. Tietääksemme täytät seuraavina vuosina 80v. Taloudellinen asemasi on hyvä. Elät vaimosi kanssa ulkopuolisin silmin normaalia hiljaiseloa idyllisessä kylässämme. Tulemme 80 vuotispäivillesi, jos saamme tulla.
        - Inksan ystävät.


    • Anonyymi

      Juu en tiedä. Elämä on vaikeeta yksin. Työt kestää aina 2kk ja sit ne loppuu..

    • Anonyymi

      "Minä kitisen 40 vuotta jatkuvasti ei mua kiinnosta lässyn lässyn paska"

      Kuule Allu. Oletko kuullu vanhaa sanontaa "itselleen sika kiusaa tekee kun kaukalonsa kaataa"?
      Se tarkoittaa että kaikella tuolla raivoamisella ja haukkumisella ja kiroilulla yms. kasvatat rakoa itsesi ja muiden ihmisten välillä. Kukaan muu ei siitä mitään haittaa tai vahinkoa saa, vain sinä itse.
      Tiedän että sinulle on turha sanoa yhtään mitään enkä tämän jälkeen sanokaan, mutta tulipahan nyt kuitenkin sanottua tämä. Et kuitenkaan tajua etkä ota onkeesi. Yhtään mitään.

      • Anonyymi

        Enhän mä mitään tajua.. koskaa mitää tajua. Ihmiset vaa haukkuu mua tyhmäksi ja rumaksi. Luuseriksi joka ei oo koskaa tehny töitä ja velkaaki yli 16 tuhatta.


    • Anonyymi

      No nyt olen töissä ja tienaan yli 2000 e kk. 2 kk töitä ja sit liitti maksaa.joo mähän oon täys luuseri.. ihmiset on sontaa..ei mua kiinnosta. Oon erilainen masentunut ja pahasti mt vikainen ja heikkilahjainen.. kavereita 0

    • Anonyymi

      Ei mua kiinnosta.. ihmiset on sontaa.. ja naisille kelpaa vain komea adonis..

      • Anonyymi

        "ihmiset on sontaa"

        ja sit ihmettelet kun kukaan ei ole kiinnostunut sun ongelmista, että sulla ei ole kavereita ja että naiset ei susta kiinnostu :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "ihmiset on sontaa"

        ja sit ihmettelet kun kukaan ei ole kiinnostunut sun ongelmista, että sulla ei ole kavereita ja että naiset ei susta kiinnostu :D

        Tyypillistä Allua.
        Vonkuu ja ulisee kun kukaan ei välitä ja kun joku sitten vastaa sataa paskaa niskaan.
        Luulee sitten että kukaan enää jaksaa kiinnostua, rypekööt sonnassaan yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "ihmiset on sontaa"

        ja sit ihmettelet kun kukaan ei ole kiinnostunut sun ongelmista, että sulla ei ole kavereita ja että naiset ei susta kiinnostu :D

        Ei niitä kiinnosta vaikka oisin erilainen.. satoimja naisia yrittäny. Mussa on pahasyi vikaa.. ei vakityöyä koskaa ei kavereira.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niitä kiinnosta vaikka oisin erilainen.. satoimja naisia yrittäny. Mussa on pahasyi vikaa.. ei vakityöyä koskaa ei kavereira.

        Tappais vaa ittensä on niivaikee ihminen ja naisia ei koskaa kiinnosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyypillistä Allua.
        Vonkuu ja ulisee kun kukaan ei välitä ja kun joku sitten vastaa sataa paskaa niskaan.
        Luulee sitten että kukaan enää jaksaa kiinnostua, rypekööt sonnassaan yksin.

        Karsea tyyppi..onkohan sama hemmo joka kertoi sinkut-palstalla että vähän uhkailee iäkkäitä vanhempiaan "kun kukaan ei ymmärrä". Ukko täysin sekaisin ja päälle käyvä ja vielä ihmettelee miksi naisia ei ryntää ikkunoista ja ovista sisään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karsea tyyppi..onkohan sama hemmo joka kertoi sinkut-palstalla että vähän uhkailee iäkkäitä vanhempiaan "kun kukaan ei ymmärrä". Ukko täysin sekaisin ja päälle käyvä ja vielä ihmettelee miksi naisia ei ryntää ikkunoista ja ovista sisään.

        Mitä sitten? Miksi mä käyn töissä ja tienaan 20h tunti hä? En mä sekasin ole.


    • Anonyymi

      Ehkä pitäs vetää ittensä hirvee.. ei saa naista.. kavereir koskaa ollu. Paska työ.. yksinäistä ei täyä jaksa.

    • Anonyymi

      Kohta ajan junan päälle. Ei täs mun elämäs oo mitää ku paskaa.. ihmiset ei halua ees jutella mulle. Kaupan kassallr sanon hei ja sit lähen kotia .. oon turhake täs elämäs ei kukaa halua mulle jutella.

    • Anonyymi

      Emmä eedds tajua miksen kelpaa kelleklää naiselle.. yksin jatkuvasti.. töissä ei kukaan kato ees päälle ja juttele 2 kk teen ja taas oon työtön.. veloissa..ei naista ei kavereita. Masennun oon 35 miks pitää elää???

    • Anonyymi

      On se väärin että noi helvetin ulkomaalaiset saa aina naisia.

    • Anonyymi

      Ei kukaan vastaa. Nyt riitti oon yksin. Sentää tienaan vitusti töissä.

    • Anonyymi

      Näköjään ketääm ei kiinnosta mun elämä.veädn turpaan naista niin saan sit huomiota.

    • Anonyymi

      Huhhuh mitä settiä taas... Ylläpito vois harkita jäähyn lätkäisyä tälle vaahtoajalle.

    • Anonyymi

      Olen tehnyt ilmoituksen ylläpitoon. Viikonlopun jälkeen toivottavasti pistävät toimeksi ja pistävät estoon.
      Tämä ihminen on täysin tasapainoton enkä tiedä miten paljon vastuussa itsestään ja teoistaan ja sanoistaan. Oman itsensäkin takia olisi syytä estää pääsy tänne uhoamaan.

      • Anonyymi

        Onhan tuo piipahtanut vuosien mittaan estossa useaan kertaan. Aina se silti tekee paluun palstoille.


    • Anonyymi

      Nyt saa kyllä naiset olla.. ei pahemmin ikinä enää kiinnosta.

      • Anonyymi

        Rakastan tätä ketjua. Hieno ketju, tä


    • Anonyymi

      Nyt niin saa olla. Mä en vaa kelpaa naisille.

    • Anonyymi

      Joko tyhmyys luonne tai oon ruma ja vanha en kelpaa naisille enään.

    • Anonyymi

      Eikö tämä aloitus kadonnutkaan ylläpidon käsiin?

      • Anonyymi

        Kohta katoaa.


    • Anonyymi

      Nainen sanoi oon kiinnostunut näkee. eihän sitä kiinnosta.. nyt saa naiset olla ja yöks töihin.. ei siinkää mitää järkee.

    • Anonyymi

      Ei oikein ketään kiinnosta mun elämä oon huomannu. Yksin oon. En saa mistää enää töitä.. naiset ei kiinnostu. Pilannu jo elämäni.. 2 kk sain postista töitä eikä tiedä jatkuuko se.

    • Anonyymi

      En tiedä alkaisko erakoksi kun ihmisiä ei kiinnosta. Vai mitä tehdä.. yksin päivästä toiseen?

    • Anonyymi

      En tiedä mitä tehdä.. oo pilannu elämäni ja yksinäinen.. 2 kk päästä oon taas työtön ja sama rumpa toistuu mun elämässä aina.

    • Anonyymi

      Ei kukaan kirjota mitään ja vastaa mulle mitään..

      • Anonyymi

        Mistähän se voisi johtua?
        Mieti oikein tarkkaan...
        Luepa uudestaan vastauksiasi niille jotka ovat pyrkineet sun kanssa täällä juttelemaan.


    • Anonyymi

      En tule vaan naista saamaan vaikka mitä tekisin.

    • Anonyymi

      Jos en saa naista näin niin en saa koskaa.. vaikka ois rahaa uus mersu silti oon yksin

    • Anonyymi

      Pitäs olla vitin komee.. hyvä vartalo.. lihaksia.. 2 tatskaa.. todella sosiaali en.. isot kaveripiirit uua mersu ja vakityö.. sitten saisi naista

      • Anonyymi

        Alempana kerrot saaneesi aiemmin naisia, oliko sulla silloin tatskoja ja komea naama ja hyvä vartalo?
        Jos oli, niin mihin olet ne kolmessa vuodessa hukannut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alempana kerrot saaneesi aiemmin naisia, oliko sulla silloin tatskoja ja komea naama ja hyvä vartalo?
        Jos oli, niin mihin olet ne kolmessa vuodessa hukannut?

        Ei ollutm en ymmärrä.. nykyään ei vaan saa naisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alempana kerrot saaneesi aiemmin naisia, oliko sulla silloin tatskoja ja komea naama ja hyvä vartalo?
        Jos oli, niin mihin olet ne kolmessa vuodessa hukannut?

        En vain saa ollenkaa naisia.. ei kukaa halunnu jutella aboit 2 v yksin istun himas ja välil töissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollutm en ymmärrä.. nykyään ei vaan saa naisia.

        Mutta jos vain tatuoidut, hyvävartaloiset, komeat töissäkäyvät miehet saavat naisia, niin miten sä sitten nuorempana sait naisia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alempana kerrot saaneesi aiemmin naisia, oliko sulla silloin tatskoja ja komea naama ja hyvä vartalo?
        Jos oli, niin mihin olet ne kolmessa vuodessa hukannut?

        En tiedä ole jatkuvasti yrittänyt naisia.. mutta eivät vastaa ja halua nähä. 3 vuotta sitte tilanne toinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alempana kerrot saaneesi aiemmin naisia, oliko sulla silloin tatskoja ja komea naama ja hyvä vartalo?
        Jos oli, niin mihin olet ne kolmessa vuodessa hukannut?

        Olen kai ihan nolla. Vaikka hyvin tienaan käyn töissä.suht siisti auto ja asunto on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä ole jatkuvasti yrittänyt naisia.. mutta eivät vastaa ja halua nähä. 3 vuotta sitte tilanne toinen.

        Mutta kerrot että vain tatuoidut, komeat ja hyvävartaloiset miehet saavat naisia.

        Niin oliko sulla sitten 3v sitten tatuointeja, komea naama ja hyvä vartalo?

        Jos oli, niin miksi olet poistanut tatuoinnit ja rumentunut ja lihonut? Olisi kannattanut pysyä komeana tatuoituna lihaskimppuna, jos sillä kerran 3v sitten vielä sai naisia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kerrot että vain tatuoidut, komeat ja hyvävartaloiset miehet saavat naisia.

        Niin oliko sulla sitten 3v sitten tatuointeja, komea naama ja hyvä vartalo?

        Jos oli, niin miksi olet poistanut tatuoinnit ja rumentunut ja lihonut? Olisi kannattanut pysyä komeana tatuoituna lihaskimppuna, jos sillä kerran 3v sitten vielä sai naisia?

        Ei ollut. Olin ihan samanlainen ja sain naisia. Nykyää masentunut ja yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut. Olin ihan samanlainen ja sain naisia. Nykyää masentunut ja yksin.

        Mutta... Sinähän täällä palstoilla jatkuvasti väität, että vain tatuoidut, rikkaat, komeat lihaskimput saavat naisia?
        Miten sinä sitten ennen sait naisia, kun et kerran ole mitään noista?


    • Anonyymi

      No mun elämä on niin tylsää.. ei nais kavereita.. työt kestää 2kk aina.. ei naiset kiinnostu ja halua treffeille

      • Anonyymi

        Mitäs muuta istun yksin kotona käyn lenkillä pimeessä.. yksin kotiin..yötyötä teen ja semmosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs muuta istun yksin kotona käyn lenkillä pimeessä.. yksin kotiin..yötyötä teen ja semmosta

        Vielä 3 v sitten sain naisia baarista ja naiset halus panna mua ja pääsin treffeille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä 3 v sitten sain naisia baarista ja naiset halus panna mua ja pääsin treffeille

        Johan sulla muuttuu tarinat päivän mukaan...

        Mitenkäs ne naiset nyt yhtäkkiä lopetti syliin hyppimisen? Jos sulla kerran niin moni nainen pyöri jaloissa treffejä ja seksiä vonkumassa, niin miksi et ottanut jostain niistä itsellesi tyttöystävää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johan sulla muuttuu tarinat päivän mukaan...

        Mitenkäs ne naiset nyt yhtäkkiä lopetti syliin hyppimisen? Jos sulla kerran niin moni nainen pyöri jaloissa treffejä ja seksiä vonkumassa, niin miksi et ottanut jostain niistä itsellesi tyttöystävää?

        Ei niitä kiinnostanu sillon ku kerran nähä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niitä kiinnostanu sillon ku kerran nähä.

        Parempi vaan alkaan käymään töissä ja pelaamaan jotain peliä.. unohtaa naiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johan sulla muuttuu tarinat päivän mukaan...

        Mitenkäs ne naiset nyt yhtäkkiä lopetti syliin hyppimisen? Jos sulla kerran niin moni nainen pyöri jaloissa treffejä ja seksiä vonkumassa, niin miksi et ottanut jostain niistä itsellesi tyttöystävää?

        Olen unohtanu jo naiset elämästä.ei niitä saa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niitä kiinnostanu sillon ku kerran nähä.

        Eli on kivempi päästä treffeille asti ja saada vasta sen jälkeen pakit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli on kivempi päästä treffeille asti ja saada vasta sen jälkeen pakit?

        Ei naiset lähe treffeille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei naiset lähe treffeille.

        Olet kertonut että ennen naiset lähti treffeille. Olet kertonut että eivät lähteneet toistamiseen. Eli sait ennen pakit aina treffien jälkeen.

        Oliko se kivempaa, tuntuiko se paremmalta, kuin nykyään kun saat pakit jo ennen treffejä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kertonut että ennen naiset lähti treffeille. Olet kertonut että eivät lähteneet toistamiseen. Eli sait ennen pakit aina treffien jälkeen.

        Oliko se kivempaa, tuntuiko se paremmalta, kuin nykyään kun saat pakit jo ennen treffejä?

        No ennen naiset kiinnostui musta. ei enään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kertonut että ennen naiset lähti treffeille. Olet kertonut että eivät lähteneet toistamiseen. Eli sait ennen pakit aina treffien jälkeen.

        Oliko se kivempaa, tuntuiko se paremmalta, kuin nykyään kun saat pakit jo ennen treffejä?

        Niin oon saanut. Mutta nykyää naiset ei halua nähä en ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin oon saanut. Mutta nykyää naiset ei halua nähä en ymmärrä.

        Kertomasi mukaan ne naiset ennenkin halusi nähdä vain sen yhden kerran, olet monta kertaa sanonut että naisista ei ensitreffien jälkeen enää mitään kuulunut.

        Eli:
        Onko kivempaa käydä ensin treffeillä, ja saada sen jälkeen pakit?

        Tuntuuko paremmalta saada pakit tapaamisen jälkeen?


    • Anonyymi

      Mä lopetin lääkkeet ja kasvatin kivekset suosittelen sullekkin.
      saat varmasti vielä naista kun lopetat ton ruikuttamisen,

      mä oon nykyään seuraavanlaisella kuurilla, mulla oli välillä masis mutta tajusin että mun oli kasvettava ihmisenä ja mua ahisti ni sillo tajusin että ei kannata kelata liikaa tulevaisuutta.

      aloitin röllykkäkauden ja löysin muijan joka rasvaa ja hellii mua

      tässä mun resepti sulle:

      Bic mac aterioita 2 kpl päivässä.
      Burger king ateriat käy myös.

      Irtokarkkeja 500 grammaa
      , energiajuomaa vähintään 3 kpl 0,5 l Tölkkiä

      Coca colaa 2 kpl 1,5 litran pulloa.
      Olutta menee välillä myös reilu 10 tölkkiä päivässä.

      Tupakkaa yksi iso aski.

      Sohvalla makoilua.
      Liikuntaa en suosittele, siinä tulee hiki.

      Sosiaalistamediaa 8 h päivässä josta seuraat muiden elämää ja unohdat samalla elää omaasi. Tietokone ja playstation pelit on loistavaa aikaa tuhlata elämä.

      Näillä keinoilla saa varmasti saat noi sun ongelmat kuriin.

      töissä en käy koska se on idiooteille, tein töitä joskus 5 vuotta putkeen ja sijoitin kaikki mun rahat.
      hyvin ovat tuottaneet tänäkin vuonna.
      Hauskaa joulun odotusta ,muori antaa nelinkontin.

    • Anonyymi

      Nykyää naiset ei vastaa minkäänlaisiin viesteihin ja korkeintaa vierailer sivuilla. Emmä jaksa sellasta. Yksin vaan parempi olla aina. Ei niitä kiinnosta.

    • Anonyymi

      Itse eivät koskaan ota yhteyttä. Onneks on töitä sentään.

    • Anonyymi

      Nyt pakko pitää työpaikka ku ei mistään saan muualta töitä.

    • Anonyymi

      Näköjään naiset pitää mua nollana etten saa enää ikinä naista ja oon yksinäinen.

    • Anonyymi

      Mulla ei ole elämää. en saa terapiaa.. kaverit hävis 2 v sitten. Olen ihan yksin ja tullut hulluksi..

    • Anonyymi

      Ihan sama kun ei ketään kirjota ja vastaa.

      • Anonyymi

        Sulle on tuhansia kertoja kirjoitettu ja vastattu. Sekään ei sulle kelpaa. Ei kukaan jaksa sua enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulle on tuhansia kertoja kirjoitettu ja vastattu. Sekään ei sulle kelpaa. Ei kukaan jaksa sua enää.

        Ihan sama.kaipaan seuraa. Olen yksinäinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama.kaipaan seuraa. Olen yksinäinen

        Jos se on "ihan sama" niin miksi sitten voivottelet ettei kukaan juttele sun kanssa?


    • Anonyymi

      Huomenna onneksi aika mielialahäiriöpoliklinikalle.

    • Anonyymi

      Toivottavasti tilanteesi on muuttunut parempaan suuntaan.

    • Anonyymi

      Lue koraani se aita auta

    • Anonyymi

      Lue koraani se auta sua

    • Anonyymi

      Juna auttaa mene raiteille ja se on siinä.

    Ketjusta on poistettu 79 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1629
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      25
      1361
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1109
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1072
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1061
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      3
      964
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      954
    8. 5
      945
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      934
    10. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      932
    Aihe