Miksi täällä on niin paljon eronneita pariskuntia,mikä syynä
Eronneet ja karanneet
22
256
Vastaukset
- Anonyymi
Jos kotona ei pelitä niin sitten naapurin rouva pistää pelittämään niin se menee
- Anonyymi
Eräänkin ukon eukko on iljettävän näköinen, ei sellaista voi koskettaa, ruma. Ei ihme, että mies katselee etelän naisia, eikä pelkästään katsele, vaan infon perusteella näkyy koskevankin....
- Anonyymi
Valtakunnallinen ilmiö. Jopa maailmanlaajuinen.
Joka toinen pari eroaa. Ja joka toinen sinnittelee huonossa liitossa.- Anonyymi
Parempi kerta rutina kuin ainainen kitinä
- Anonyymi
Samat muijat yrittää monien parien väliin mennä ,kumma että saavat jatkaa touhujaan kenenkään enenpi hermostumatta.
- Anonyymi
Voi voi se on sen parin tyhmyyttä kun antaa sotkea tai sitten vaan vaihtelu virkistää nääs
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi voi se on sen parin tyhmyyttä kun antaa sotkea tai sitten vaan vaihtelu virkistää nääs
Jos pettää kerrankin, niin kantapäät vastakkain ja lusikat jakoon...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos pettää kerrankin, niin kantapäät vastakkain ja lusikat jakoon...
Tuon mukaan Saarijärvellä jaettaisi vain lusikoita. Niin paljon pettäjämiehiä.
- Anonyymi
Elämän on kovaa, sano oravanpoikanenkin , nälkä oli ja käpy jäässä.
- Anonyymi
Näin kertoo itse akaton mies
- Anonyymi
No vasta ollut sama 44 v, mou roblem vieläkään, et ei ihan akaton, mut kun kuulee ainaista valitusta asiasta, pitää ottaa sellanen puoliso et tyytyväisyyttä riittää. Nöössipoijille opiksi vaan.
- Anonyymi
Ja jälleen kertoo itse akaton mies
- Anonyymi
Niin täällä yksikin pari, mies eronnut kerran, nainen ainakin kaksi kertaa. Keskenään myös eronneet välillä, kun mies petti. Taas ollaan yhdessä, kun muuten ei olisi asuntoa, minne koronaa paeta. Tässä mallia muille.
Tosi surullista, kun ei pysytä yhdessä.- Anonyymi
Onko tuo tapaus, missä mies erosi, kun aviovaimo löysi toisen ja petti. Mies otti uuden naisen asumaan kanssaan, kun nainen joutui lähtemään, kun hänen toinen mies petti. Heistä tuli pari, vaikka huitelivat omilla teillään ties missä. Toiselle toka ja toiselle ainaskin kolmas liitto.Pettävätkö he toisiaan. Korona on tällaisten parien pelastus. Oletteko vielä kärryillä?
Kyllä elämä on monimutkaista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tuo tapaus, missä mies erosi, kun aviovaimo löysi toisen ja petti. Mies otti uuden naisen asumaan kanssaan, kun nainen joutui lähtemään, kun hänen toinen mies petti. Heistä tuli pari, vaikka huitelivat omilla teillään ties missä. Toiselle toka ja toiselle ainaskin kolmas liitto.Pettävätkö he toisiaan. Korona on tällaisten parien pelastus. Oletteko vielä kärryillä?
Kyllä elämä on monimutkaista.Voi voi sulla sitä elämää ei ole kun noin ottaa henkeen toisten tekemiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi voi sulla sitä elämää ei ole kun noin ottaa henkeen toisten tekemiset.
Oletko asianomainen? Mitä tarkoittaa "ottaa henkeen"? Onko koronaa, hengenahdistusta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko asianomainen? Mitä tarkoittaa "ottaa henkeen"? Onko koronaa, hengenahdistusta?
En ihmettele jos saarijärvellä eksytään ns. Naapurin tontille niihh..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä elämä on monimutkaista.Onko isomekkoinen, unikkoemäntä?
- Anonyymi
Nii ,onhan siel jo coronaaki, ottaa se varmaan henkeen ,ei leikin asia. No ,joskus tosiasiatkin ottaa henkeen. oli a.omainen ,tai ei. Hyvä,ku on vähä säpinää,riittää mielenkiintoa.
- Anonyymi
Ja sitten kun niihin tarttuu c. laittavat karanteeniin johkin yhteiseen paikkaan,niin kivaa heil ainakin riittää.
- Anonyymi
Kääkö katteeks toiset saa sinä et
- Anonyymi
Luulo ei ole tiedon väärti, san vanha sananlaskukin ja miten oikeessa onkaan !
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579