35 vuotias Transmies jolla on pillu tallella etsii kyntäjää. Kaikki reiät käytettävissä. Tykkään olla patjana ja jyystettävänä. Pk-seutu.
Vähän erikoisempaa?
26
<50
Vastaukset
Moikka!
Riippuu vähän Millainen olet ja luomuna vai ei.. Nickname ja Googlen sähköposti loppuun.- Anonyymi
Millainen pitäisi olla. Olen hormoneilla ja näytän mieheltä vaatteet päällä.
Anonyymi kirjoitti:
Lähinnä mitat ja luonne, noin ylipäätään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tule joku päivä turkuun niin saat isoa ( 18cm ja paksu) Olen jo pitkään fantasioinut ( kalraisestssi) Mitä miehekkäämpi sen parempi kunhan luojan luoma alakerta viellä tallella. Itse olen 26v 190/80 Rento turkulainen kaveri
Tomaatti007 kirjoitti:
Lähinnä mitat ja luonne, noin ylipäätään.
Ok-kroppa, lyhyet hiukset ja mielellään myös vartalo sileä... Niin ja innokas Imee munaa myös.... Tarkemmin sitten jos haluat tutustua e-mail tai Kik Messenger kautta..
- Anonyymi
Nyt puuttuis vaa se kuvatodistekin..
- Anonyymi
Siis siitä pillustako?
- Anonyymi
No joko löytyy se kuvakin?
- Anonyymi
Iltaa, täällä ois kyllä mielenkiintoa tutustua ja tavata. Pitempikestoinen seksisuhdekin kiinnostaisi. T: M40 pks
- Anonyymi
[email protected]
35v ja lähellä pkseutua. Mieheltä näytän ulospäin ja karvainenkin. Pillu kuitenkin tallella. Pelkkää seksiä ilman mutinoita etsin.
En laita mitään ulkonäkö vaatimuksia kenellekään kunhan pystyy panemaan. Vaikka jossain ulkona. - Anonyymi
Ei hätää ei kukaan ei tuu koskemaan suhun 🤮🤮🤮
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
[email protected]
35v ja lähellä pkseutua. Mieheltä näytän ulospäin ja karvainenkin. Pillu kuitenkin tallella. Pelkkää seksiä ilman mutinoita etsin.
En laita mitään ulkonäkö vaatimuksia kenellekään kunhan pystyy panemaan. Vaikka jossain ulkona.Edelleenkin uupuu ne kuvatodisteet
- Anonyymi
Mulla sama tilanne. Oon alle kolmekymppinen (trans)mies ja hirveä tarve saada kyrpää. Peppua ei ole käytetty mutta kaikkialle muualle saisi panna niin kovaa ja paljon kuin jaksaa.
- Anonyymi
Kerrot totuuden omista hankinnoistasi mut tuotahan sä olet mainostanut jo vuosikymmenet.Olet vissiin tykännyt kun vieläkin jaksat kertoo,
- Anonyymi
Sinäkään varmaan pysty mitään kuvatodistetta valheistasi tuottamaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkään varmaan pysty mitään kuvatodistetta valheistasi tuottamaan
Mitä? :D Miksi mun pitäis jakaa kuvia jalkovälistäni netissä kenelle tahansa todistaakseni uteliaille jotain vaan siksi että tykkään seksistä? Todista sä mulle, että sulla on minkäänlaiset värkit. Laita tänne kuva, naaman kanssa tietty, muuten valehtelet. Vai tuleeko sulle ihan tosissaan uutena asiana, että maailmassa on transihmisiä?
- Anonyymi
Voi herranen aika mitä sä oot tunkenut römpsääsi.Upposiko niin syvälle ettet saa pois,etkä kehtaa mennä lääkäriinkään.En voi antaa neuvoja täältä.Kärsi kun kerran nauttinutkin,Joten pidä hyvänäsi.
- Anonyymi
Tässä olisi:
Kik: samu_pks
mail: [email protected] - Anonyymi
Kiitos kaikille vastanneille. Eiköhän näistä löydy joku tai joitain tähän tarpeeseen. Hyviä ehdotuksia ja kiihottavia kuvia. Ensimmäinen puistokohtaaminen sovittu ja katsotaan mihin päädytään.
Aloittaja- Anonyymi
Ehtiikö vielä jos laitan kuvan? Miten kiire sulla on. Jos ihan puistoseksiä kaipaat ja tosiaan imet lopuksi kassit tyhjiksi niin tulen juosten!
- Anonyymi
Niinkö sulle kävi ja yrität täältä vonkaa tilalle.Painu pelle uutta sirkukseen,
- Anonyymi
Laitoin viestiä. Kat sun mailit. ihan perusjyystö kiinnostaa ja anaali. oon 23 vuotias ja aina seisoo.
- Anonyymi
Ehtiikö vielä??
- Anonyymi
Laitoin viestiä! Komea mies rahanpuuttessa. 50e niin panen sua kunnolla!
- Anonyymi
Et sä niin urpo ole ettet 50 eurosta suostuis ihan mihin vaan.Vaikka urpo oletkin ,tai ihan just sen takia.
- Anonyymi
Kyllä olisi kiva päästä nussimaan sinua. Toivottavasti sinulla on tosi karvainen pillu ja perse isolla klitalla
Ketjusta on poistettu 48 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä4133341Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944502993- 1231640
- 581562
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo951355- 611028
Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s261002En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä31916Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39915Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi127892